Nee.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Misschien als ze hem op zo'n lijstje zetten..
Je bent zelfquote:
Ja hier is het lekker actief inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
thnx thnx deadprez, nee echt bedankt.
Als ik me elke keer druk moet maken als ik keihard verlies in haxball ben ik nog wel even bezig.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez is mad omdat ik 5-2 won
Eyquote:
allemaal aan de buis gekluisterd voor darten tochquote:Op zondag 4 januari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hier is het lekker actief inderdaad.
dat zou je gemoedstoestand van de laatste tijd wel verklarenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ik me elke keer druk moet maken als ik keihard verlies in haxball ben ik nog wel even bezig.
Laatst won ik van jou.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zou je gemoedstoestand van de laatste tijd wel verklaren
Slechtquote:Op zondag 4 januari 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe staat 't leven jongen?
Dank.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik maakte me ernstige morgen om je madheid, dus ik gunde je
Hoe is t daarmee trouwens?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ik schiet altijd in de lach als ik denk aan deadprez op de avondhavo
Nee jij dan met je bedrijfseconomie.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ik schiet altijd in de lach als ik denk aan deadprez op de avondhavo
Haha, echt zo saai jongequote:Op zondag 4 januari 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee jij dan met je bedrijfseconomie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |