Waarom niet?quote:
OMDAT IK GODVERDOMME MIJN EIGEN KEUZES KAN MAKEN JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
OMDAT IK GODVERDOMME MIJN EIGEN KEUZES KAN MAKEN JA
ALS IK NIET WIL
DAN HOEF IK HET OOK NIET TE DOENMoet je tegen je moeder zeggen als je de afwas moet doen, durf je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
ik droog meestal afquote:Op zondag 4 januari 2015 22:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je tegen je moeder zeggen als je de afwas moet doen, durf je niet.
Waar kan ik deze bestellen?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
[ [url=http://www.tegelspreukmaker.nl/tegelgenerator.php?tt=Soms%20ben%20je%20mad[n]soms%20ben%20je%20jelly[n]soms%20zit%20het%20diep&fs=100&yp=50&lh=120<t=1&tg=1&tk=003370&bf=&fx=0&fy=0&se=0]afbeelding[/url] ]
Wiequote:
Oké ik bied twee witte rozenquote:
quote:
NIET GOED GENOEG VOOR JE, ARROGANT KUTJONG?!quote:
doe niet stoerquote:
Tulpen hebben geen betekenis voor mij, nee.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
NIET GOED GENOEG VOOR JE, ARROGANT KUTJONG?!
Ik krijg liever tulpen dan rozen eigenlijk. Rozen zijn zo cliché. Tulpen verwacht je niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tulpen hebben geen betekenis voor mij, nee.
Oplichter
wie is datquote:Op zondag 4 januari 2015 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ooooh wtf man, die pech bij anderson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |