Hoogstwaarschijnlijk niet. Frank is de enige in KLB die boven zulke grapjes staat en ook daadwerkelijk niet cared.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:04 schreef remi1986 het volgende:
vast niks. Net zoals vanmiddag bij Haan
precies, wat lul je dan dat ik het in zijn gezicht moet zeggen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet. Frank is de enige in KLB die boven zulke grapjes staat en ook daadwerkelijk niet cared.
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
precies, wat lul je dan dat ik het in zijn gezicht moet zeggen.
En daarnaast..Frank hangt hier niet de nep Gangster uit
hij zou je halen toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe niet zo stoer, ik klap je
Tja, hoop dom gelul weer eh.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij zou je halen toch?![]()
Ik dacht mooi dagje uit maar helaas
ja precies. Beetje jammer allemaal. Maar laat ze maar lekker in die WA groep blijven. Dat kind snapte er werkelijk waar helemaal niks van. Die heeft paar goede klappen gehadquote:
Dat kindquote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Deadprez is hier toch niet?
lokquotequote:
Je voelt mad vandaag.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:35 schreef deadprez het volgende:
wat zit je achter mijn rug te lullen tyfuslijer
haxball?quote:
snap ik ook niet. ik heb nog nooit de impressie afgegeven dat ik mad ben maar toch zeggen mensen het altijdquote:Op zondag 4 januari 2015 22:37 schreef deadprez het volgende:
waarom denkt iedereen tegenwoordig dat iedereen mad is. vroeger kon je nog gewoon rustig mensen uitschelden
Je hebt een voorbeeldfunctie nu ja? Als de 'Cultheld' zich al als een harteloze klootzak gedraagt wat moet het plebs die zich hogerop willen werken in de KLBketen dan wel niet doen om indruk te maken? Genocide op zijn minst.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:37 schreef deadprez het volgende:
waarom denkt iedereen tegenwoordig dat iedereen mad is. vroeger kon je nog gewoon rustig mensen uitschelden
oké hermannquote:Op zondag 4 januari 2015 22:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap ik ook niet. ik heb nog nooit de impressie afgegeven dat ik mad ben maar toch zeggen mensen het altijd
Waarom niet?quote:
OMDAT IK GODVERDOMME MIJN EIGEN KEUZES KAN MAKEN JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
OMDAT IK GODVERDOMME MIJN EIGEN KEUZES KAN MAKEN JA
ALS IK NIET WIL
DAN HOEF IK HET OOK NIET TE DOENMoet je tegen je moeder zeggen als je de afwas moet doen, durf je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
ik droog meestal afquote:Op zondag 4 januari 2015 22:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je tegen je moeder zeggen als je de afwas moet doen, durf je niet.
Waar kan ik deze bestellen?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
[ [url=http://www.tegelspreukmaker.nl/tegelgenerator.php?tt=Soms%20ben%20je%20mad[n]soms%20ben%20je%20jelly[n]soms%20zit%20het%20diep&fs=100&yp=50&lh=120<t=1&tg=1&tk=003370&bf=&fx=0&fy=0&se=0]afbeelding[/url] ]
Wiequote:
Oké ik bied twee witte rozenquote:
quote:
NIET GOED GENOEG VOOR JE, ARROGANT KUTJONG?!quote:
doe niet stoerquote:
Tulpen hebben geen betekenis voor mij, nee.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
NIET GOED GENOEG VOOR JE, ARROGANT KUTJONG?!
Ik krijg liever tulpen dan rozen eigenlijk. Rozen zijn zo cliché. Tulpen verwacht je niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tulpen hebben geen betekenis voor mij, nee.
Oplichter
wie is datquote:Op zondag 4 januari 2015 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ooooh wtf man, die pech bij anderson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |