quote:Op zondag 4 januari 2015 18:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik hier op moet reageren.
Ik heb daar altijd last vanquote:Op zondag 4 januari 2015 18:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]gelukkig, jij hebt er ook last van. Je verwacht het gewoon niet
Ik 9/10 keer ook Hoink. Maar in deze chat is dat heel gebruikelijk dus beetje integreren enzo toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:21 schreef hoink581 het volgende:
Ik vind die YT linkjes en domme gifjes echt heel hinderlijk.
Waarom ben je zo boos?quote:Op zondag 4 januari 2015 17:38 schreef xSomesz het volgende:
Hoe fokkers en foksters dansen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iedereen in zijn eigen wereldje ja togh #autisticlife
Als het maar geen assimileren wordt, zoals met BlauweTijger.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik 9/10 keer ook Hoink. Maar in deze chat is dat heel gebruikelijk dus beetje integreren enzo toch?
Deze is mooi.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Hoink
BlauweTijger post niet zo vaak meer dunkt me, daar hebben de mensen hier jammer genoeg geen last van.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het maar geen assimileren wordt, zoals met BlauweTijger.
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kijk jelly zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
BlauweTijger post niet zo vaak meer dunkt me, daar hebben de mensen hier jammer genoeg geen last van.
Mocro'squote:
BT bleef hier voor mij.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat wil je nouquote:
Geef eerst maar een roos aan mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |