Allemachtig, wat een lomp pikkie ben je ook.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wou zeggen kroketje, maar heb net al Turkse pizza gemaakt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geef eerst maar een roos aan mij.
gossiesquote:Op zondag 4 januari 2015 18:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Allemachtig, wat een lomp pikkie ben je ook.
Had hun beider moeder kunnen zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus hij is ook weg door jou, want dat vond zijn vriendin niet leuk natuurlijk.
Dat het jullie niet is gelukt om geaccepteerd te worden in het leukste clubje van de digitale snelweg.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat heeft assimileren met jelly zijn te maken?
Oh :squote:
Ik word gewoon geaccepteerd op bokt hoor, weenie verderquote:Op zondag 4 januari 2015 18:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat het jullie niet is gelukt om geaccepteerd te worden in het leukste clubje van de digitale snelweg.
Mad respectquote:Op zondag 4 januari 2015 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik word gewoon geaccepteerd op bokt hoor, weenie verder
Je hebt dus al zeker een uur op bokt rondgehangen zie ik.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou na 10 minuten op bokt al een dubbelloops jachtgeweer oraal verwerken.
Stalk je me ofzo ;squote:Op zondag 4 januari 2015 18:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt dus al zeker een uur op bokt rondgehangen zie ik.
Heb je wel een voorsteltopic geopend met een foto van jezelf en een paard? Als je niet al te lelijk bent heb je op die manier al gauw een horde vrouwelijke fans.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik word gewoon geaccepteerd op bokt hoor, weenie verder
We zeggen net dat je NIET moet assimileren en dan zijn we jaloers?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:29 schreef Gridlok het volgende:
Dat het jullie niet is gelukt om geaccepteerd te worden in het leukste clubje van de digitale snelweg.
Weet ik, omdat het NIET lukt.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We zeggen net dat je NIET moet assimileren en dan zijn we jaloers?
Wauw.
Nee, dit had ik na 3 minuten al wel door.quote:
Ik wil geen horde vrouwelijke fans. Eén is meer dan genoeg.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je wel een voorsteltopic geopend met een foto van jezelf en een paard? Als je niet al te lelijk bent heb je op die manier al gauw een horde vrouwelijke fans.
Effe foto maken van mij en mijn shetlander pony, brb.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je wel een voorsteltopic geopend met een foto van jezelf en een paard? Als je niet al te lelijk bent heb je op die manier al gauw een horde vrouwelijke fans.
Ach ja...quote:Op zondag 4 januari 2015 18:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We zeggen net dat je NIET moet assimileren en dan zijn we jaloers?
Wauw.
Ik wil je tere zieltje niet breken maar als je hier wilt assimileren dan moet je tenminste een ongeluk krijgen met als gevolg flink hersenletsel.quote:
Hermann is al wel aardig aan het assimileren wat dat betreftquote:Op zondag 4 januari 2015 18:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wil je tere zieltje niet breken maar als je hier wilt assimileren dan moet je tenminste een ongeluk krijgen met als gevolg flink hersenletsel.
Haan en mapima zijn hier niet goed geassimileerd hoor.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wil je tere zieltje niet breken maar als je hier wilt assimileren dan moet je tenminste een ongeluk krijgen met als gevolg flink hersenletsel.
ja hee, je wil iets of je wil iets nietquote:Op zondag 4 januari 2015 18:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan geregeld worden.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar Down patiënten hebben ook wel eens ruzie omdat ze elkaar een mongool vinden.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:42 schreef Chai het volgende:
Haan en mapima zijn hier niet goed geassimileerd hoor.
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar Down patiënten hebben ook wel eens ruzie omdat ze elkaar een mongool vinden.
Het is gewoon niet eerlijk dat Gridlok en Mmmkjkolhfg zo zijn geboren.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:43 schreef remi1986 het volgende:
ja hee, je wil iets of je wil iets niet
Is 't zo erg?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is gewoon niet eerlijk dat Gridlok en Mmmkjkolhfg zo zijn geboren.
hardcore luisteren doet zijn ding ook wel hoor. Waarom denk je dat ik die nummers steeds postquote:Op zondag 4 januari 2015 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gheghequote:Op zondag 4 januari 2015 18:47 schreef remi1986 het volgende:
hardcore luisteren doet zijn ding ook wel hoor. Waarom denk je dat ik die nummers steeds post
Heb je nog een verhaal toen je op de tram stond te wachten?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:50 schreef remi1986 het volgende:
en ja voor de rest is het best lekker weertje buiten
Maar waarom post je hier dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
zo luxe zijn we niet in Drenthe.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je nog een verhaal toen je op de tram stond te wachten?
Oh ok.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest van Frank en remi, Chloro en Chai zijn chill. En altijd kans op fittie.
Ahw.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Las altijd kans op koffiequote:Op zondag 4 januari 2015 18:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
echt? heb ik dat gezegd? wanneer?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij dacht dat je haar wilde prikken.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:04 schreef remi1986 het volgende:
Frank maakte mij nog uit voor een schuinmarcheerder, wat dat ook moge betekenen. Omdat ik vroeg wie er bruine ogen en zwart haar heeft en vwo studeert.
normaal luisteren mensen nooit naar mij. Maar oke, je bent een brave hondquote:Op zondag 4 januari 2015 19:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Shit, twee zinnen gemixt. Maar dat moest van jou ja.
vast niks. Net zoals vanmiddag bij Haanquote:Op zondag 4 januari 2015 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je in zijn gezicht zeggen, kijken wat er dan gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |