SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
nee tuurlijk niet hermannquote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het jouw levensmissie om in iedere post naar mij hermann te typen ofzo
Niet geklikt.quote:
indie staat voor independent tochquote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Indie rock tegenwoordig
Toen ze begonnen meer rock.
krijg toch jeukquote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet hermann
Doen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Thezappa het volgende:
hahah...ik kan je verhalen vertellen ...gaan je penisharen overeindstaan
kloptquote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
indie staat voor independent toch
Nee man, voor skinny jeans en grote zonnebrillen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet letterlijk. Daar stamt het van af. Het is meer een verzamelnaam voor een muziekgenre.quote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ze allemaal een contract hebben met een grote platenmaatschappijquote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef DjeDje het volgende:
Keren zich tegen commerciėle muziek oid.
Naļef muchquote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef DjeDje het volgende:
Keren zich tegen commerciėle muziek oid.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
waarom ik FOK! haat in een foto:
[ afbeelding ]
hou eens op
quote:
quote:
JIJ bent commercieel!quote:Op maandag 29 december 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
Die doen tenminste niet alsof ze niet commercieel zijn
Onze?quote:Op maandag 29 december 2014 00:15 schreef Remqo het volgende:
Ik kreeg een '' van onze maps, nu voel ik me verdrietig
dankje stadsgenootquote:
Sorry, zal 't niet meer doen hermannquote:Op maandag 29 december 2014 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben een beetje klaar met al dit gehermann allemaal, heb er nu ff helemaal geen zin in
ga lekker iemand anders pesten ofzo
doei
we houden wel van jequote:Op maandag 29 december 2014 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben een beetje klaar met al dit gehermann allemaal, heb er nu ff helemaal geen zin in
ga lekker iemand anders pesten ofzo
doei
Aaawwwwwwwquote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
waarom ik FOK! haat in een foto:
[ afbeelding ]
hou eens op
Vreemd.quote:
Ik zal het wel een kans gevenquote:
Niks mis mee.quote:
haha tokkiequote:Op maandag 29 december 2014 00:17 schreef GhpH het volgende:
Weet iemand wat te doen met een jeukende tattoo?
Lichaamsdeel waar de tattoo zich op bevindt amputeren.quote:Op maandag 29 december 2014 00:17 schreef GhpH het volgende:
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 00:17 schreef GhpH het volgende:
pls laat het allebei zijn handen zijnquote:Op maandag 29 december 2014 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lichaamsdeel waar de tattoo zich op bevindt amputeren.
tribal tattoo zekerquote:Op maandag 29 december 2014 00:17 schreef GhpH het volgende:
trampstampquote:
Mijn hoofd amputeren???quote:Op maandag 29 december 2014 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lichaamsdeel waar de tattoo zich op bevindt amputeren.
ik maak zo wel een roomquote:
Met mijn guilty pleasure is wel iets misquote:
heb je ook een swastika op je voorhoofd laten zettenquote:
kutmuziekquote:Op maandag 29 december 2014 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit klinkt wel nice
Hoe heet het genre?
pop punkquote:Op maandag 29 december 2014 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit klinkt wel nice
Hoe heet het genre?
Ben charles manson niet.quote:Op maandag 29 december 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je ook een swastika op je voorhoofd laten zetten
Hahah ja..quote:Op maandag 29 december 2014 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met mijn guilty pleasure is wel iets mis
Ben jij die flikker die op AM loopt te haten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind je wel vermakelijk om te lezen denk ik: BNW / Were the Tate/Manson murders staged?quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 00:21 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ben jij die flikker die op AM loopt te haten?
Gelukkig ben je niet in de buurt, anders had ik erop los geslagen.
Kereltje van 15, is het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is Fylaxquote:Op maandag 29 december 2014 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kereltje van 15, is het niet?
Ik luister Daniėl Lohuesquote:Op maandag 29 december 2014 00:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker dance en hip hop luisteren.
Terrastegel is 14quote:Op maandag 29 december 2014 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kereltje van 15, is het niet?
Oh. Terechte haatquote:
Nee.quote:Op maandag 29 december 2014 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit vind je wel vermakelijk om te lezen denk ik: BNW / Were the Tate/Manson murders staged?
Ja net nog.quote:Op maandag 29 december 2014 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zie jij mij wel eens onterechte haten dan?
Jammer.quote:
Niet geklikt.quote:
14 +3 jaarquote:Op maandag 29 december 2014 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een wilde gok, maar ik denk dat ik in buurt zit
aids op smerenquote:Op maandag 29 december 2014 00:17 schreef GhpH het volgende:
gewoon uit je reet schrapenquote:
Hou je ook van boerenhardrock?quote:
nietquote:
altijd tochquote:Op maandag 29 december 2014 00:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hou je ook van boerenhardrock?
Nicequote:
ik nulquote:Op maandag 29 december 2014 00:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb 3 pandapunten dus daar zal niet veel te vinden zijn.
Mama met 3 M'en schrijvenquote:Op maandag 29 december 2014 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tuurlijk, pas maar op dat mamma je niet betrapt zo laat
Nee, hoezo?quote:
Dat je moeder iedere nacht met hele steden in bed ligt betekent niet dat Prez zich verlaagt tot haar niveau.quote:
We weten allemaal dat dat niet waar is.quote:
Omdatquote:Op maandag 29 december 2014 00:28 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ga even ergens anders irritant doen, lul.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:21 schreef terrastegel het volgende:
Ben jij die flikker die op AM loopt te haten?
Gelukkig ben je niet in de buurt, anders had ik erop los geslagen
Waarom ben jij zo geļnteresseerd in mijn seksleven?quote:
hoezeau dat niet? ???quote:Op maandag 29 december 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dat niet waar is.
Vind ik leukquote:Op maandag 29 december 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo geļnteresseerd in mijn seksleven?
Oja vergeet zometeen niet een DM te sturen dat het maar voor de grap was dat je loopt te trollen. Maarja dat zeg je hier niet want dan ben je niet meer stoer bij je KLB matties hequote:
Niet allesquote:Op maandag 29 december 2014 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alles wat uut Drenthe komt is goud
godverquote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Oja vergeet zometeen niet een DM te sturen dat het maar voor de grap was dat je loopt te trollen. Maarja dat zeg je hier niet want dan ben je niet meer stoer bij je KLB matties he
pls laat dit echt zijnquote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Oja vergeet zometeen niet een DM te sturen dat het maar voor de grap was dat je loopt te trollen. Maarja dat zeg je hier niet want dan ben je niet meer stoer bij je KLB matties he
Is Emmen, gelukkig niet onze stadquote:
srs?quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Emmen is echt een gehucht ja, wel mooie bios trouwensquote:Op maandag 29 december 2014 00:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is Emmen, gelukkig niet onze stad
Ze zeggen wel dat ze uit assen komen. Wel slim
Tegen jou ookal?quote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef terrastegel het volgende:
[..]
En mooie dierentuinquote:Op maandag 29 december 2014 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Emmen is echt een gehucht ja, wel mooie bios trouwens
quote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Lolquote:Op maandag 29 december 2014 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hij zei het omdat jij het net zei
Hm-mquote:
Ripquote:
was dat van terrastegel serieus? ik heb nog nooit een dm met excuses ontvangen van jou, godverdommequote:
flikkerhermannquote:Op maandag 29 december 2014 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
flikker op man, ik ben geen homo. ga jezelf lekker aftrekken op je game PC ofzo
ontkenningquote:Op maandag 29 december 2014 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jaag je niet zo op.quote:Op maandag 29 december 2014 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Göringquote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef BozeHaas het volgende:
hermann is ook wel een beetje een homonaam
Check je dmquote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was dat van terrastegel serieus? ik heb nog nooit een dm met excuses ontvangen van jou, godverdomme
quote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was dat van terrastegel serieus? ik heb nog nooit een dm met excuses ontvangen van jou, godverdomme
quote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Jaag je niet zo terug in de kast.
Met wat? Ik heb jouw überhaupt nog nooit een dm gestuurd en als ik ergens ooit aan iemand excuses heb aangeboden who cares plsquote:
haha madquote:Op maandag 29 december 2014 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met wat? Ik heb jouw überhaupt nog nooit een dm gestuurd en als ik ergens ooit aan iemand excuses heb aangeboden who cares pls
foutjequote:Op maandag 29 december 2014 00:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat moet ik hiermee? Vieze neonazistische, zionistische, Zweedwe flikker die je bent.
nooit geen betekent welquote:Op maandag 29 december 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
aub Fylax nooit geen moderator maken.
bedankt.
Geen interessequote:Op maandag 29 december 2014 00:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Beetje gay is okay. Wat zeg je ervan?
Hoezo ineens ditquote:Op maandag 29 december 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
aub Fylax nooit geen moderator maken.
bedankt.
Kan, kan ook nietquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 00:47 schreef deadprez het volgende:
doe dit lekker op een of andere parkeerplaats hommels
quote:Op maandag 29 december 2014 00:48 schreef GhpH het volgende:
Ik ga uit woede alle tegels op mijn terras vernielen. Dat zal deze teringuser leren
Hoezo? Weet hij dat je hommo bent?quote:Op maandag 29 december 2014 00:48 schreef GhpH het volgende:
Fuck nu heb ik ook nog eens zeik met mn pa
Je vader heeft een stoma?quote:Op maandag 29 december 2014 00:48 schreef GhpH het volgende:
Fuck nu heb ik ook nog eens zeik met mn pa
Parkeerplaats bij jou in de straat, tot straks gr grquote:Op maandag 29 december 2014 00:47 schreef deadprez het volgende:
doe dit lekker op een of andere parkeerplaats hommels
NEE DOOR DIE TEGELS JIJ GRAFTAK! WAAR ANDERS DOOR????quote:Op maandag 29 december 2014 00:49 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hoezo? Weet hij dat je hommo bent?
keldertjequote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef Elan het volgende:
Stel dat Fylax moderator zou worden in 2015 welk subforum gunnen we hem dan?
quote:Op maandag 29 december 2014 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met wat? Ik heb jouw überhaupt nog nooit een dm gestuurd en als ik ergens ooit aan iemand excuses heb aangeboden who cares pls
R&Pquote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef Elan het volgende:
Kan ghph ook komen? Hij is namelijk ook erg bronstig en heeft wel zin in een.quote:Op maandag 29 december 2014 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Parkeerplaats bij jou in de straat, tot straks gr gr
Muz?quote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef Elan het volgende:
Sorry hoor dat ik op vrouwen valquote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
NEE DOOR DIE TEGELS JIJ GRAFTAK! WAAR ANDERS DOOR????
Tv, zoals hij graag wilquote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef Elan het volgende:
Mij afwijzen maar ondertussen wel aan anderen aanraden... wtf?quote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Kan ghph ook komen? Hij is namelijk ook erg bronstig en heeft wel zin in een.
maak room voor beginners danquote:Op maandag 29 december 2014 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Elan en GhpH in deze SC = kut
Haxball met gevorderden = kut
Fml
ik heb kaoloveel lagg gquote:Op maandag 29 december 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maak room voor beginners dan
nou zeg wat een haat weer gelijkquote:Op maandag 29 december 2014 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Elan en GhpH in deze SC = kut
Haxball met gevorderden = kut
Fml
VIEZE HETEROquote:Op maandag 29 december 2014 00:51 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik op vrouwen val
Ik wil jou je plezier toch nog gunnen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Mij afwijzen maar ondertussen wel aan anderen aanraden... wtf?
Niet nodigquote:Op maandag 29 december 2014 00:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pics van je lekker vettige lichaam
Kidding right?quote:Op maandag 29 december 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Fylax zei dat n keer in GC dat je drom altijd sago was
password?quote:Op maandag 29 december 2014 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)152b052c5c69c&pass=1
Ga jij maar even weg. Je hebt me genoeg leed gedaan.quote:Op maandag 29 december 2014 00:55 schreef terrastegel het volgende:
[..]
met password werkt die kutzooi toch niet.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ga jij maar even weg. Je hebt me genoeg leed gedaan.
Het is je eigen schuld verdomme.quote:Op maandag 29 december 2014 00:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ga jij maar even weg. Je hebt me genoeg leed gedaan.
Ik kan me opbouwenquote:Op maandag 29 december 2014 00:56 schreef terrastegel het volgende:
[..]
[..]
Het is je eigen schuld verdomme.
Als je nou een lekker wijf was...
Jouw BMI is lager dan de lettergrepen in aapquote:Op maandag 29 december 2014 00:56 schreef DjeDje het volgende:
Anorexia is best ernstig. Ik ben gewoon geheel gezond.
Maar even serieus. Waarom kom je hier, uit het niets zeggen dat ik anorexia heb terwijl je me nieteens heb gezien oid. Dude. Ga weg.quote:Op maandag 29 december 2014 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw BMI is lager dan de lettergrepen in aap
Steek je lul in hun mondquote:Op maandag 29 december 2014 00:58 schreef GhpH het volgende:
GODVERDOMME NU BEGINNEN ER TERINGLIJERS MET VUIRWERK TE KNALLEN DUS NU MOET IK WEER DE LONGEN UIT MIJN LIJF SCHREEUWEN OM DIE KUT JOCHIES DAARMEE OP TE LATEN HOUDEN!!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |