SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Succes, misschien ga je bekeren. xoxoquote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien binnenkort eens een account aanmaken, ben wel benieuwd.
Ja. Al heb ik om een of andere reden nog wat stemmen voor meest gevatte user erbij gekregen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef hoink581 het volgende:
Ik gok zo dat de laatste tussenstand een redelijk goeie peiling is van de uiteindelijke stand.
DP houdt veel te veel van z'n voorhuid.quote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Succes, misschien ga je bekeren. xoxo
ps niet luisteren naar IS gastjes
Gokken? heb liever dat je verkiezingen serieus neemt hoinkquote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef hoink581 het volgende:
Ik gok zo dat de laatste tussenstand een redelijk goeie peiling is van de uiteindelijke stand.
slim wel, van die IS gastjes om op een forum als marokko.nl te posten. Dat zal heus niet in de gaten gehouden worden.quote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Succes, misschien ga je bekeren. xoxo
ps niet luisteren naar IS gastjes
Tel jij alles maar dan migado ondankbaarquote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gokken? heb liever dat je verkiezingen serieus neemt hoink
Alsof een voorhuid je moslim/niet moslim maakt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
DP houdt veel te veel van z'n voorhuid.
Die hele site zit onder de AIVD'ers.quote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
slim wel, van die IS gastjes om op een forum als marokko.nl te posten. Dat zal heus niet in de gaten gehouden worden.
haha kkmad mi gadoquote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tel jij alles maar dan migado ondankbaar
Zal hier ook wel zo zijn.quote:
Alsof jij stemrecht hebt?quote:Op zondag 28 december 2014 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind wel dat we op een mooi getal moeten eindigen dus ik stem om de 500 delen te halen voor 1 januari
heb ikquote:Op zondag 28 december 2014 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alsof jij stemrecht hebt?
Ja hermann is mijn mattie.quote:Op zondag 28 december 2014 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alsof jij stemrecht hebt?
Nah 420 ook mooiquote:Op zondag 28 december 2014 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind wel dat we op een mooi getal moeten eindigen dus ik stem om de 500 delen te halen voor 1 januari
ik ben idd geen 18, wel ouderquote:Op zondag 28 december 2014 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent echt geen 18 kerel
Dat is de reden dat hermann niet wil dat je hem hermann noemt.quote:
vond je? ik ookquote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha, dat was wel te zien tegen dat kereltje van 12 op haxbal
volgens mij neem je alles weer te serieus :squote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha, dat was wel te zien tegen dat kereltje van 12 op haxbal
Ik werk voor de jidfquote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is de reden dat hermann niet wil dat je hem hermann noemt.
Niet zo slim om een hint van je naam in je username te verwerken als je voor de AIVD werkt.
de reden dat ik niet wil dat jullie mij hermann noemen is omdat ik geen hermann heetquote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is de reden dat hermann niet wil dat je hem hermann noemt.
Niet zo slim om een hint van je naam in je username te verwerken als je voor de AIVD werkt.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij neem je alles weer te serieus :s
quote:Op zondag 28 december 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
Altijd serieus, altijd mad. Zo rollen de ekten.
bek hermannquote:Op zondag 28 december 2014 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de reden dat ik niet wil dat jullie mij hermann noemen is omdat ik geen hermann heet
Oh oke sorry Herman.quote:Op zondag 28 december 2014 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de reden dat ik niet wil dat jullie mij hermann noemen is omdat ik geen hermann heet
jamesdeanquote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
disclaimer: ik ken dit plaatje door een jood dus is niet erg om te posten ok gr
We zullen het niet tegen hoofd fora zeggen hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan is het goedquote:Op zondag 28 december 2014 23:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We zullen het niet tegen hoofd fora zeggen hoor.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet omdat jij jewish is ikzweer maar ik werd bang van deze gif
quote:
Durf niet te klikken.quote:
Antisemiet. Bietje joden demoniseren.quote:Op zondag 28 december 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
Niet omdat hij jewish is ikzweer maar ik werd bang van deze gif
waarom geen tussenstand die up to date is?quote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef hoink581 het volgende:
ahudu billahhhhquote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Antisemiet. Bietje joden demoniseren.
hoink is luiquote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarom geen tussenstand die up to date is?
nee hoorquote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Spot on. Jij zit vast bij de recherche.
Ga het zelf eens doen dan, ik begon er laatst aan en het is fucking veel werkquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
typisch deadprez, beginnen niet afmakenquote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga het zelf eens doen dan, ik begon er laatst aan en het is fucking veel werk
nee, ik ben ook luiquote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga het zelf eens doen dan, ik begon er laatst aan en het is fucking veel werk
Kloptquote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
typisch deadprez, beginnen niet afmaken
kloptquote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
deel van de grap is dat iedereen het als hermann spelt, niet herman. niet meedoen als je niet weet hoe het ontstaan isquote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Crip het volgende:
[..]
klopt
https://nl.linkedin.com/pub/herman-haar-ter/8a/142/159
Gekkie weet hoet hoe hij zijn eigen naam spelt. Sjattie toch.quote:Op zondag 28 december 2014 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deel van de grap is dat iedereen het als hermann spelt, niet herman. niet meedoen als je niet weet hoe het ontstaan is
jeweettoggquote:
Ja, BG hè.quote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
KLB / Nu nog boerenkool koken.........
ik weet niet wat een sjattie isquote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Gekkie weet hoet hoe hij zijn eigen naam spelt. Sjattie toch.
ich ken eg goad plat kalle, kens se dat auch? moar nog sjteedsj bin ich unne kut marokkaan.quote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
als je limburgs gaat spreken ben je toch wel iets te goed geïntegreerd
Juist niet, dan ben je een vieze Duitser.quote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
als je limburgs gaat spreken ben je toch wel iets te goed geïntegreerd
Ik kan het wel lezen en verstaan enzo over het algemeen, maar ik spreek het niet.quote:Op zondag 28 december 2014 23:30 schreef Crip het volgende:
[..]
ich ken eg goad plat kalle, kens se dat auch? moar nog sjteedsj bin ich unne kut marokkaan.
Kom je uit Limburg dann?quote:Op zondag 28 december 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan het wel lezen en verstaan enzo over het algemeen, maar ik spreek het niet.
Brabant, maar heb best vaak in Limburg gewoond.quote:
Ah I see.quote:Op zondag 28 december 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Brabant, maar heb best vaak in Limburg gewoond.
tr op je moederquote:
Enta kawaii desu eh hmar.quote:Op zondag 28 december 2014 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeerak abherou zamra powerranger kamehameha boopboop
Heb je nou ook echt een tr gemaakt in dat topic van baaj trouwens?quote:
Ja, ik maak sowieso op een dag zo'n 30 tr'squote:Op zondag 28 december 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je nou ook echt een tr gemaakt in dat topic van baaj trouwens?
Laat eens ruikenquote:Op zondag 28 december 2014 23:33 schreef hoink581 het volgende:
Net een half bakje paturain opgevreten en ik proef gewoon dat ik uit mn bek stink.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik maak sowieso op een dag zo'n 30 tr's
Wordt gewoon ongelezen weggeklikt hoor.quote:
dat mag ik hopen jaquote:Op zondag 28 december 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wordt gewoon ongelezen weggeklikt hoor.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:36 schreef Crip het volgende:
Na dat kudlied moet ik even wat leuks plaatsen
maar dat is uit een videoclip waarin ze een gothic meisje speelt die gepest wordtquote:Op zondag 28 december 2014 23:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hier zie je de werkelijke Ariane: kutwijf.
gothicmeisjesquote:Op zondag 28 december 2014 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dat is uit een videoclip waarin ze een gothic meisje speelt die gepest wordt
I got world wide family all over the earth, and I worry about them all for whatever it's worth.quote:
Dat ik mijn voorhuid nog heb betekent niet dat ik hem niet schoonmaak.quote:Op zondag 28 december 2014 23:35 schreef Crip het volgende:
Volgensmij ruikt die nog erger dan je mond. Smegma.
Niet geklikt.quote:
Dit wordt houses all over again hè.quote:Op zondag 28 december 2014 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ik mijn voorhuid nog heb betekent niet dat ik hem niet schoonmaak.
quote:
quote:
ik weet dat niemand ooit op ariana clips klikt als ik ze post maar dat maakt me niet uit omdat ik ze dan weer kan bekijkenquote:
Dat hoop ik wel ja.quote:Op zondag 28 december 2014 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ik mijn voorhuid nog heb betekent niet dat ik hem niet schoonmaak.
rip cripquote:Op zondag 28 december 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit wordt houses all over again hè.
Dan hoor ik liever het origineel.quote:
Origineel blijft beste, maar die gitaren zijn geyl. PelleK verpest het echt hommotjequote:Op zondag 28 december 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan hoor ik liever het origineel.
zij is wel lekkerquote:
ik zou haar liever gewoon neukenquote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou als een aapje een van haar benen willen beklimmen
ariana kan ik snappen dat mensen haar er jong uit vinden zien, maar taylor?quote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Crip het volgende:
Herman is duidelijk into jailbait, Ariana en Taylor.
Naja haar hoofd valt wel mee, lichaam wel.quote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ariana kan ik snappen dat mensen haar er jong uit vinden zien, maar taylor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet je daar blijkbaar voor legitimeren, dan houdt het al snel op voor mijquote:Op zondag 28 december 2014 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom ben jij toekomstig mod, al die fantastische ideeën die je hebt
quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef Crip het volgende:
Ik heb een serieuze crush op dit meisje.niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik heb een serieuze crush op dit meisje.Lekker op haar labia sabbelen ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja haar hoofd valt wel mee, lichaam wel.
In zulke kleding en make up zie je niet snel uit als jailbait nee. Minimale make up en kleding voor kleine meisjes plus pig tails en je hebt het.quote:
taylor is lang, heeft tetten, ziet er gewoon als een twintiger uit. ik snap er nog steeds niks van dat jij haar op jailbait vindt lijken. nog nooit iemand dat horen zeggenquote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Crip het volgende:
[..]
In zulke kleding en make up zie je niet snel uit als jailbait nee. Minimale make up en kleding voor kleine meisjes plus pig tails en je hebt het.
kquote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
taylor is lang, heeft tetten, ziet er gewoon als een twintiger uit. ik snap er nog steeds niks van dat jij haar op jailbait vindt lijken. nog nooit iemand dat horen zeggen
Ik kijk ook haar video's. Ze is mooi ja, en lijkt totaal niet Indiaasquote:Op zondag 28 december 2014 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze is Indian, totaal niet verwacht eigenlijk.
Ik ga niet stemmen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
Hoink zit tot 23:59 te wachten om te stemmen?
niet weten wat je moet zeggen op een argument en maar makkelijk ''k'' zeggen, daar zie ik er genoeg van op het internetquote:
Ik heb een serieuze crush op dit meisje.wie is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zoiets noem je iemands Mening laten voor wat het is omdat je wel wat beters te doen hebt bby.quote:Op zondag 28 december 2014 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet weten wat je moet zeggen op een argument en maar makkelijk ''k'' zeggen, daar zie ik er genoeg van op het internet
doet ie toch welquote:
is er enige reden waarom je mening met een hoofdletter typt?quote:Op zondag 28 december 2014 23:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee zoiets noem je iemands Mening laten voor wat het is omdat je wel wat beters te doen hebt bby.
dan tr ik je tot in de eeuwigheidquote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat ik als stemmenteller geen voorkeuren mag hebben.
ok hermannquote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is er enige reden waarom je mening met een hoofdletter typt?
en je hebt niks beters te doen, je zit gvd nog steeds in deze reeks te posten wat alleen maar onzin is
Daar hebben de mods meer last van dan ik.quote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dan tr ik je tot in de eeuwigheid
oh nvmquote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen idee wat je zei maar ik heet wel Nora.
Wat moet je daarmee dan?quote:Op zondag 28 december 2014 23:54 schreef DjeDje het volgende:
Voor de Taylor liefhebbers![]()
[ afbeelding ]
jij moet nog stemmen tochquote:
Dat zou genoeg moeten zeggen over dat een discussie met jou aangaan om het feit of Taylor nou wel of niet jailbait is nog onder dit onzinniveau valt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is er enige reden waarom je mening met een hoofdletter typt?
en je hebt niks beters te doen, je zit gvd nog steeds in deze reeks te posten wat alleen maar onzin is
quote:Op zondag 28 december 2014 23:54 schreef Remqo het volgende:
Voor de Tatjana liefhebbers:
[ afbeelding ]
Op de valreep nog
STEM OP MIJ XOXOOXquote:Op zondag 28 december 2014 23:54 schreef Remqo het volgende:
Voor de Tatjana liefhebbers:
[ afbeelding ]
Op de valreep nog
Genietenquote:Op zondag 28 december 2014 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat moet je daarmee dan?
nee het valt inderdaad onder dit onzinniveau, omdat jij vanaf het begin al niet wist wat de term jailbait betekentquote:Op zondag 28 december 2014 23:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat zou genoeg moeten zeggen over dat een discussie met jou aangaan om het feit of Taylor nou wel of niet jailbait is nog onder dit onzinniveau valt.
ok hermann.....quote:Op zondag 28 december 2014 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee het valt inderdaad onder dit onzinniveau, omdat jij vanaf het begin al niet wist wat de term jailbait betekent
Sterk argument, daarom begon ik er ook over.quote:Op zondag 28 december 2014 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee het valt inderdaad onder dit onzinniveau, [b]omdat jij vanaf het begin al niet wist wat de term jailbait[/b] betekent
opgezwollequote:
dus je ging met mij in discussie om te trollen?quote:Op zondag 28 december 2014 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Sterk argument, daarom begon ik er ook over.
Soms denk ik dat jij een kloon van Guus bent.quote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar altijd ben jij achterlijk
En z'n pa die ging zeevissen in Thailand toch, of was dat iemand anders?quote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik mis de zusje topics van guapo.
slik ff een pilletje ofzo johquote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar altijd ben jij achterlijk
Mehhhhhquote:
Idee van een forum enzoquote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zei ook voor de taylor liefhebbers. Jij vind haar bkijkbaar niks. Dus reageer dan niet.
Andersomquote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij een kloon van Guus bent.
Zou goed kunnen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef deadprez het volgende:
En z'n pa die ging zeevissen in Thailand toch, of was dat iemand anders?
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom hij gebanned isquote:Op zondag 28 december 2014 23:58 schreef hoink581 het volgende:
En djakkaa! Wat heeft dat boyke nu misdaan?
kquote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je ging met mij in discussie om te trollen?
vind ik niet leuk
is dat george trouwens met die peuk in je uiquote:
Is toch een album hoes?quote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat george trouwens met die peuk in je ui
sletje van deze reeksquote:
artic monkeys en zo'n acteur tochquote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik niet zo goed, ben intens bezig laatste tijd..quote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zappa is er deze week nog wat te doen in ons stadje?
Nog gefeliciteerd zeker?quote:Op maandag 29 december 2014 00:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
weet ik niet zo goed, ben intens bezig laatste tijd..
Duh.quote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef BozeHaas het volgende:
lol doen vrouwen dit echt, zou haar wel raken tho
Geef mezelf ook wel eens een facial.quote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef BozeHaas het volgende:
lol doen vrouwen dit echt, zou haar wel raken tho
quote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geef mezelf ook wel eens een facial.
ik elke dag inmiddels, kwestie van gewenningquote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
gvdquote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oeh, iedere dag lukt mij niet.quote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik elke dag inmiddels, kwestie van gewenning
Niet dat ik weet. Is debuutalbumcover van arctic monkeys uit 2006 voor zover ik weet.quote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
zwangerevrouwe he..quote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oeh, iedere dag lukt mij niet.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
Arctic Monkeys is wel echt een kutband.
Ewaquote:
zo'n "indie" bandje. Wat er nog indie aan is snap ik ook niet, maar goed.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit Flogging Molly met Drunken Lullabies in Top2000? Fantastische pit mee gehad ooit
Indie rock tegenwoordigquote:Op maandag 29 december 2014 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo'n "indie" bandje. Wat er nog indie aan is snap ik ook niet, maar goed.
DP heeft iedere avond verschillende fantastische Pitt's.quote:Op maandag 29 december 2014 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit Flogging Molly met Drunken Lullabies in Top2000? Fantastische pit mee gehad ooit
hahah...ik kan je verhalen vertellen ...gaan je penisharen overeindstaanquote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Creampie en incest facial in één.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
DP heeft iedere avond verschillende fantastische Pitt's.
doodquote:Op maandag 29 december 2014 00:05 schreef DjeDje het volgende:
Ik vind dat ze echt fucking toffe nummers hebben.
Is een cool nummer.quote:
hermannquote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het jouw levensmissie om in iedere post naar mij hermann te typen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |