je moet je daar blijkbaar voor legitimeren, dan houdt het al snel op voor mijquote:Op zondag 28 december 2014 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom ben jij toekomstig mod, al die fantastische ideeën die je hebt
quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef Crip het volgende:
Ik heb een serieuze crush op dit meisje.niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik heb een serieuze crush op dit meisje.Lekker op haar labia sabbelen ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja haar hoofd valt wel mee, lichaam wel.
In zulke kleding en make up zie je niet snel uit als jailbait nee. Minimale make up en kleding voor kleine meisjes plus pig tails en je hebt het.quote:
taylor is lang, heeft tetten, ziet er gewoon als een twintiger uit. ik snap er nog steeds niks van dat jij haar op jailbait vindt lijken. nog nooit iemand dat horen zeggenquote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Crip het volgende:
[..]
In zulke kleding en make up zie je niet snel uit als jailbait nee. Minimale make up en kleding voor kleine meisjes plus pig tails en je hebt het.
kquote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
taylor is lang, heeft tetten, ziet er gewoon als een twintiger uit. ik snap er nog steeds niks van dat jij haar op jailbait vindt lijken. nog nooit iemand dat horen zeggen
Ik kijk ook haar video's. Ze is mooi ja, en lijkt totaal niet Indiaasquote:Op zondag 28 december 2014 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze is Indian, totaal niet verwacht eigenlijk.
Ik ga niet stemmen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
Hoink zit tot 23:59 te wachten om te stemmen?
niet weten wat je moet zeggen op een argument en maar makkelijk ''k'' zeggen, daar zie ik er genoeg van op het internetquote:
Ik heb een serieuze crush op dit meisje.wie is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zoiets noem je iemands Mening laten voor wat het is omdat je wel wat beters te doen hebt bby.quote:Op zondag 28 december 2014 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet weten wat je moet zeggen op een argument en maar makkelijk ''k'' zeggen, daar zie ik er genoeg van op het internet
doet ie toch welquote:
is er enige reden waarom je mening met een hoofdletter typt?quote:Op zondag 28 december 2014 23:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee zoiets noem je iemands Mening laten voor wat het is omdat je wel wat beters te doen hebt bby.
dan tr ik je tot in de eeuwigheidquote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat ik als stemmenteller geen voorkeuren mag hebben.
ok hermannquote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is er enige reden waarom je mening met een hoofdletter typt?
en je hebt niks beters te doen, je zit gvd nog steeds in deze reeks te posten wat alleen maar onzin is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |