abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148046814
83 pagina pdf.
Goed analyse van de originele fotos,interviews,alles.

http://mileswmathis.com/tate.pdf

Ik denk dat de hele Manson Family verhaal is inderdaad nep/staged....met hulp van de Hollywood-Military intelligence community.
Ik denk dat 't zeker mogelijk is voor rijke,welbekende, artisten/sterren/celebs enz.om hun eigen dood te faken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148047111
Geloof er niks van.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  zondag 28 december 2014 @ 14:40:07 #3
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148047562
Ik ben redelijk ruimdenkend, maar ik wil van TS weten waarom hij denkt dat de boel in scene is gezet.
pi_148048139
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben redelijk ruimdenkend, maar ik wil van TS weten waarom hij denkt dat de boel in scene is gezet.
Omdat Tingo.
pi_148048164
Anyway, wat valt er dan te winnen, door wie, om dit te stagen?
pi_148048196
Ik denk dat Tingo een acteur is, ingezet door de overheid om dergelijke misinformatie te verspreiden. Dat weet ik want ik heb zijn posts gelezen.
Conscience do cost.
pi_148048453
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 14:52 schreef mootie het volgende:
Heel goeie vraag.
  zondag 28 december 2014 @ 15:14:13 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148049173
Ik heb die Polanski altijd al een eng mannetje gevonden. Het document laat oa. zien dat er gerommeld is met meubilair en tapijt, en dan die foto van hem op de bank die ziet er nep uit. Je ziet duidelijk dat ie erin geplakt is. Blijft ook apart dat zijn film Rosemary's baby net een jaar voor dit drama uitkwam. Wie weet heeft ie een occult offer gedaan for fame, fortune en protection want hij komt overal mee weg.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148049371
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb die Polanski altijd al een eng mannetje gevonden. Het document laat oa. zien dat er gerommeld is met meubilair en tapijt, en dan die foto van hem op de bank die ziet er nep uit. Je ziet duidelijk dat ie erin geplakt is. Blijft ook apart dat zijn film Rosemary's baby net een jaar voor dit drama uitkwam. Wie weet heeft ie een occult offer gedaan for fame, fortune en protection want hij komt overal mee weg.
wat
pi_148049868
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 14:52 schreef mootie het volgende:
Roman Polanski heeft er blijkbaar wat mee gewonnen.
Want die had nog geen succes voor die tijd :') Oh wacht.
pi_148049996
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Roman Polanski heeft er blijkbaar wat mee gewonnen.
Want die had nog geen succes voor die tijd :') Oh wacht.
Even door de pdf gescrold, en volgens mij leeft Sharon Tate nog in deze versie. Ook wel win, voor haar.
pi_148050063
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 15:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Even door de pdf gescrold, en volgens mij leeft Sharon Tate nog in deze versie. Ook wel win, voor haar.
En haar tweeling.
pi_148050116
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En haar tweeling.
Maar daar heeft de huppeldepup intelligence blabla niks aan natuurlijk. :{
pi_148050418
'They're nothing special, they're just little creeps': Sharon Tate's sister speaks out about her brutal murder by the Manson family 45 years ago as she says she'll fight forever to keep killers behind bars
Debra Tate was just 16 when her sister Sharon, the actress wife of Roman Polanski was slaughtered by Manson and his 'family' in 1969
Three of Tate's friends - Jay Sebring, Abigail Folger and Wojciech Frykowski - were also brutally stabbed to death at her Beverly Hills home
The Manson family wrote 'DEATH TO PIGS' on walls in their victims' blood during the murders which became some of the most notorious in history
Debra Tate, now 61, said in a recent People interview that the killers 'were not supernatural... they're nothing special, they're just little creeps'

http://www.dailymail.co.u(...)r-Manson-family.html
pi_148050700
quote:
Wie weet heeft ie een occult offer gedaan for fame, fortune en protection want hij komt overal mee weg.
Hoe kan ik een occult offer doen dan precies? Ik wil wel wat fortune, fame en protection verzorg ik zelf wel.
Conscience do cost.
pi_148050702
Als ik het goed las is Debra Sharon. :+
pi_148050739
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Hoe kan ik een occult offer doen dan precies? Ik wil wel wat fortune, fame en protection verzorg ik zelf wel.
De ongeboren baby. :{
pi_148050766
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 15:48 schreef mootie het volgende:

[..]

De ongeboren baby. :{
Lijkt me nogal lastig. Volstaat een peuter?
Conscience do cost.
pi_148051073
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Lijkt me nogal lastig. Volstaat een peuter?
Zolang je maar een checkerboard floor kan regelen.
wooblabalurg
pi_148051159
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef mootie het volgende:
Als ik het goed las is Debra Sharon. :+
Oh ja, vanzelfsprekend.
pi_148051593
Als jullie hadden de tijd genomen om de stuk te lezen dan had je eigen meningen over en 't niet aan mij moeten vragen.
Ik vind 't wel 'n interessant stuk.....maar niks voor de MSM'ers natuurlijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148051684
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 16:06 schreef Tingo het volgende:
Als jullie hadden de tijd genomen om de stuk te lezen dan had je eigen meningen over en 't niet aan mij moeten vragen.
Maar wie spint hier nou garen bij?
pi_148051734
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 16:06 schreef Tingo het volgende:
Heb je deze ook gezien Tingo?

http://www.dailymotion.co(...)sharon-tate-ghost_tv
pi_148058678
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 15:32 schreef mootie het volgende:

[..]

En dat is imo goed uitgelegd in de artikel.
pi_148059038
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 16:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je deze ook gezien Tingo?

http://www.dailymotion.co(...)sharon-tate-ghost_tv
Thankfully not.Eerste 15secs gekeken,dan wist ik dat 't stomme fake TV programma is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')