Omdat Tingo.quote:Op zondag 28 december 2014 14:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben redelijk ruimdenkend, maar ik wil van TS weten waarom hij denkt dat de boel in scene is gezet.
Heel goeie vraag.quote:Op zondag 28 december 2014 14:52 schreef mootie het volgende:
Anyway, wat valt er dan te winnen, door wie, om dit te stagen?
watquote:Op zondag 28 december 2014 15:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb die Polanski altijd al een eng mannetje gevonden. Het document laat oa. zien dat er gerommeld is met meubilair en tapijt, en dan die foto van hem op de bank die ziet er nep uit. Je ziet duidelijk dat ie erin geplakt is. Blijft ook apart dat zijn film Rosemary's baby net een jaar voor dit drama uitkwam. Wie weet heeft ie een occult offer gedaan for fame, fortune en protection want hij komt overal mee weg.
Roman Polanski heeft er blijkbaar wat mee gewonnen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:52 schreef mootie het volgende:
Anyway, wat valt er dan te winnen, door wie, om dit te stagen?
Even door de pdf gescrold, en volgens mij leeft Sharon Tate nog in deze versie. Ook wel win, voor haar.quote:Op zondag 28 december 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Roman Polanski heeft er blijkbaar wat mee gewonnen.
Want die had nog geen succes voor die tijdOh wacht.
En haar tweeling.quote:Op zondag 28 december 2014 15:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Even door de pdf gescrold, en volgens mij leeft Sharon Tate nog in deze versie. Ook wel win, voor haar.
Hoe kan ik een occult offer doen dan precies? Ik wil wel wat fortune, fame en protection verzorg ik zelf wel.quote:Wie weet heeft ie een occult offer gedaan for fame, fortune en protection want hij komt overal mee weg.
De ongeboren baby.quote:Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoe kan ik een occult offer doen dan precies? Ik wil wel wat fortune, fame en protection verzorg ik zelf wel.
Zolang je maar een checkerboard floor kan regelen.quote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Lijkt me nogal lastig. Volstaat een peuter?
Maar wie spint hier nou garen bij?quote:Op zondag 28 december 2014 16:06 schreef Tingo het volgende:
Als jullie hadden de tijd genomen om de stuk te lezen dan had je eigen meningen over en 't niet aan mij moeten vragen.
Ik vind 't wel 'n interessant stuk.....maar niks voor de MSM'ers natuurlijk.
Heb je deze ook gezien Tingo?quote:Op zondag 28 december 2014 16:06 schreef Tingo het volgende:
Als jullie hadden de tijd genomen om de stuk te lezen dan had je eigen meningen over en 't niet aan mij moeten vragen.
Ik vind 't wel 'n interessant stuk.....maar niks voor de MSM'ers natuurlijk.
En dat is imo goed uitgelegd in de artikel.quote:Op zondag 28 december 2014 15:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Even door de pdf gescrold, en volgens mij leeft Sharon Tate nog in deze versie. Ook wel win, voor haar.
Thankfully not.Eerste 15secs gekeken,dan wist ik dat 't stomme fake TV programma is.quote:Op zondag 28 december 2014 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je deze ook gezien Tingo?
http://www.dailymotion.co(...)sharon-tate-ghost_tv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |