flikkerhermannquote:Op maandag 29 december 2014 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
flikker op man, ik ben geen homo. ga jezelf lekker aftrekken op je game PC ofzo
ontkenningquote:Op maandag 29 december 2014 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jaag je niet zo op.quote:Op maandag 29 december 2014 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Göringquote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef BozeHaas het volgende:
hermann is ook wel een beetje een homonaam
Check je dmquote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was dat van terrastegel serieus? ik heb nog nooit een dm met excuses ontvangen van jou, godverdomme
quote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was dat van terrastegel serieus? ik heb nog nooit een dm met excuses ontvangen van jou, godverdomme
quote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Jaag je niet zo terug in de kast.
Met wat? Ik heb jouw überhaupt nog nooit een dm gestuurd en als ik ergens ooit aan iemand excuses heb aangeboden who cares plsquote:
haha madquote:Op maandag 29 december 2014 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met wat? Ik heb jouw überhaupt nog nooit een dm gestuurd en als ik ergens ooit aan iemand excuses heb aangeboden who cares pls
foutjequote:Op maandag 29 december 2014 00:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat moet ik hiermee? Vieze neonazistische, zionistische, Zweedwe flikker die je bent.
nooit geen betekent welquote:Op maandag 29 december 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
aub Fylax nooit geen moderator maken.
bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |