Nee, hoezo?quote:
Dat je moeder iedere nacht met hele steden in bed ligt betekent niet dat Prez zich verlaagt tot haar niveau.quote:
We weten allemaal dat dat niet waar is.quote:
Omdatquote:Op maandag 29 december 2014 00:28 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ga even ergens anders irritant doen, lul.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:21 schreef terrastegel het volgende:
Ben jij die flikker die op AM loopt te haten?
Gelukkig ben je niet in de buurt, anders had ik erop los geslagen
Waarom ben jij zo geïnteresseerd in mijn seksleven?quote:
hoezeau dat niet? ???quote:Op maandag 29 december 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dat niet waar is.
Vind ik leukquote:Op maandag 29 december 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo geïnteresseerd in mijn seksleven?
Oja vergeet zometeen niet een DM te sturen dat het maar voor de grap was dat je loopt te trollen. Maarja dat zeg je hier niet want dan ben je niet meer stoer bij je KLB matties hequote:
Niet allesquote:Op maandag 29 december 2014 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alles wat uut Drenthe komt is goud
godverquote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Oja vergeet zometeen niet een DM te sturen dat het maar voor de grap was dat je loopt te trollen. Maarja dat zeg je hier niet want dan ben je niet meer stoer bij je KLB matties he
pls laat dit echt zijnquote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Oja vergeet zometeen niet een DM te sturen dat het maar voor de grap was dat je loopt te trollen. Maarja dat zeg je hier niet want dan ben je niet meer stoer bij je KLB matties he
Is Emmen, gelukkig niet onze stadquote:
srs?quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Emmen is echt een gehucht ja, wel mooie bios trouwensquote:Op maandag 29 december 2014 00:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is Emmen, gelukkig niet onze stad
Ze zeggen wel dat ze uit assen komen. Wel slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |