houdoequote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Deze TT had "Hermann kan niet haxballen" moeten zijn.
Maar nu ben ik echt weg.
Nee daar was je al te laat mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bovenste track is beter.
inb4 lame edit van deadprez
Doeidoeiquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Deze TT had "Hermann kan niet haxballen" moeten zijn.
Maar nu ben ik echt weg.
hij probeert internetvriendjes te makenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
Guus, waarom schaam jij je zo voor jouw beugel?
ey dushiquote:
Waarom heb je dan nooit een beugel genomen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:33 schreef deadprez het volgende:
beter een beugel dan de rest van je leven rondlopen als kaascouse
wijze woordenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:33 schreef deadprez het volgende:
beter een beugel dan de rest van je leven rondlopen als kaascouse
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom heb je dan nooit een beugel genomen?
te makkelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom heb je dan nooit een beugel genomen?
Wat is er aan de hand, Gridlok?quote:
had er al een verwachtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inb4 je moeder grapjes
Las dat in het vorige topic had aanhalingstekens moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, Gridlok?
misschien als je in caps zijn naam post dat hij dan komtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar is de lijst toezichthouder.
Ohquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Las dat in het vorige topic had aanhalingstekens moeten gebruiken.
Ik meestal wel, behalve als ik al weet dat het kut is.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zijn er over het algemeen wel mensen die klikken op elkaars nummers?
doe ik echt nooitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
werden eerder dan ook nog wel eens goede hiphop tracks gepost...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:37 schreef deadprez het volgende:
Toen de nachtbaggers nog volgepost werden met youtubelinks las ik het de volgende dag soms zelfs nog terug om alles te checken.
alleen als ik iets zie wat mij bevalt (artiesten en dergelijke)quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:37 schreef deadprez het volgende:
Toen de nachtbaggers nog volgepost werden met youtubelinks las ik het de volgende dag soms zelfs nog terug om alles te checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sociaal contact zoeken?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:38 schreef richolio het volgende:
Vanaf morgen ga ik mijn leven veranderen.
Wij accepteren je als homo ook wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:38 schreef richolio het volgende:
dat vertel ik mijzelf ook wel eens 's avonds en als ik wakker word dan lach ik mezelf uitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:38 schreef richolio het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:39 schreef DjeDje het volgende:
Voor als mortaxx terug is.wow vuile kksletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor als mortaxx terug is.Jaaaa!!! Goed nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vraag je zusje er een te brengen en verleid haar danquote:
Voor als mortaxx terug is.GaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor als mortaxx terug is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag je zusje er een te brengen en verleid haar dan
Jaquote:
Dit gaat waarschijnlijk ook gebeuren.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat vertel ik mijzelf ook wel eens 's avonds en als ik wakker word dan lach ik mezelf uit
ohja kaartjes voor bios heb ik ook nog liggenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee krijg waterpokken ik ga wel lekker alleen naar de bios
Wie verzorgt anders je kringspier?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee krijg waterpokken ik ga wel lekker alleen naar de bios
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij accepteren je als homo ook wel.
maak geen misbruik van mijn nieuwsgierigheidquote:
Ohajaa heb nog gratis tot eind deze maand.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ohja kaartjes voor bios heb ik ook nog liggen
m'n moederquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wie verzorgt anders je kringspier?
Na 4 seconden afgehaaktquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
maak geen misbruik van mijn nieuwsgierigheid
hahahaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
maak geen misbruik van mijn nieuwsgierigheid
Lekker naar 50 tinten grijs, ja toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:42 schreef DjeDje het volgende:
Ik ga gewoon in mn eentje. Blijkt veel beter te zijn.
Hehe, al geweest.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lekker naar 50 tinten grijs, ja toch?
was ook nog van plan een gedicht voor te dragen tijdens Radio KLBquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:42 schreef DjeDje het volgende:
Ik ga gewoon in mn eentje. Blijkt veel beter te zijn.
maar wat ga je veranderenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dit gaat waarschijnlijk ook gebeuren.
Nou dan, dan is pop culture gewoon goed nummer feeksquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Van alles, maar meestal luister ik gewoon pop.
Jij hebt de pics nooit gehad, liegebeest.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw haar zit ook slecht.
Lekkere commerciële slam fm hitjes luisteren of niet guusquote:
bij bios hier in de buurt krijg je je chips in een bak geserveerdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik word altijd beetje autistisch van al die chipszakjesrommelaarij in de bioscoop.
Waar is "hier in de buurt"?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij bios hier in de buurt krijg je je chips in een bak geserveerd
Radio538, ebolalijer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lekkere commerciële slam fm hitjes luisteren of niet guus
heheh. Vroeger was dat wel cool, tegenwoordig zijn het emobandjes die rihanna enzo coveren.quote:
ten oosten van utregquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waar is "hier in de buurt"?
Mannen mogen altijd van 2 genieten, maar als een vrouw dat doet is het taboe.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was ook nog van plan een gedicht voor te dragen tijdens Radio KLB
trut
Jouw hoofd zit slechtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw haar zit ook slecht.
metalcorequote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh. Vroeger was dat wel cool, tegenwoordig zijn het emobandjes die rihanna enzo coveren.
sinds wanneer mag een man dat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mannen mogen altijd van 2 genieten, maar als een vrouw dat doet is het taboe.![]()
21e eeuw jonguh.
Voor een Drent kan het er inderdaad prima mee door.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met mijn lichamelijke en fysieke houding enzo muts
Gezonder zijn ofzo, niet mijn sportschool abo verspillenquote:
quote:
das net zo uitgemolken als vijlig hijds vestjequote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Gezonder zijn ofzo, niet mijn sportschool abo verspillen
*zegt terwijl lepelt uit blikje gecondenseerde melk
[ afbeelding ]
haten op drenthe is de ergste vorm van te koop lopen met je onwetendheidquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voor een Drent kan het er inderdaad prima mee door.
ik was al blij met 1 vrouw dus dat van 2 wist ik nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Áls ze nog niet in een relatie zijn natuurlijk.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:47 schreef richolio het volgende:
Dit gaat de betere kant op met de muziek.
neequote:
Wie zegt dat je me kwijt bent.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was al blij met 1 vrouw dus dat van 2 wist ik niet
maar nu heb ik weer 0, bedankt hoor
Hehe kijk hzaw wereldvreemd zijn dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haten op drenthe is de ergste vorm van te koop lopen met je onwetendheid
SAY GERONIMOquote:
linkin park vond ik leuk toen ik 13 wasquote:
die wou ik net postenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:48 schreef richolio het volgende:
[..]
SAY GERONIMO
Deze is ook lekker.
ahaha deadprez is opgegroeid met kutmuziekquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
linkin park vond ik leuk toen ik 13 was
en nu een jaar later vind je het ineens niks?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
linkin park vond ik leuk toen ik 13 was
avrilquote:
Lekkor danson.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
die wou ik net posten![]()
geweldig nummer!!
haha goede grap hermannquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nu een jaar later vind je het ineens niks?
kkjaloers hierquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef richolio het volgende:
Taylor Swift heeft vandaag een berichtje van een vriend beantwoord met dat ze zijn valentijn wel wil zijn![]()
Krijgt hij weer voor elkaar hoor
En ik niet.
Hipstertje doet d'r mond weer open hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef DjeDje het volgende:
Ga weg met die te commerciële muziek. Die zijn alleen 1x leuk.
klaagt over commerciële muziek, post linkin parkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef DjeDje het volgende:
lelijk wijfquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef richolio het volgende:
Taylor Swift heeft vandaag een berichtje van een vriend beantwoord met dat ze zijn valentijn wel wil zijn![]()
Krijgt hij weer voor elkaar hoor
En ik niet.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
klaagt over commerciële muziek, post linkin park
IK ZEI "TE" TE TE TE TEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
klaagt over commerciële muziek, post linkin park
Jezus, hipsterquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef DjeDje het volgende:
Zeg ook niet dat ik het niet luister.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Jezus, hipster![]()
Pop muziek kan er gewoon zijn hoor.
Dylanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja hier ook man.
[ afbeelding ]
Wat Guus met al zijn linkjes probeert te zeggen: www.slamfm.nlquote:
zou ik ook doenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:53 schreef richolio het volgende:
Maar er wordt gewoon aangenomen dat zij het echt was.
heeft vrij weinig met hipsters te maken, je muzieksmaak is gewoon matig.quote:
Jij hebt natuurlijk alles al geluisterd voordat het bekend werdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef DjeDje het volgende:
Dat is best wel hinderlijk, dat radio dj's komen met oude nummers van artiesten en het introduceren van; "en dit is het nieuwe nummer van.."
die is wel goedquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Don't you worry child op staan nu
Aldus onze neo-gabberquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft vrij weinig met hipsters te maken, je muzieksmaak is gewoon matig.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Don't you worry child op staan nu
voorbeelden?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef DjeDje het volgende:
Dat is best wel hinderlijk, dat radio dj's komen met oude nummers van artiesten en het introduceren van; "en dit is het nieuwe nummer van.."
Vaak wel ja!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk alles al geluisterd voordat het bekend werd
ja wat deadprez zegtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft vrij weinig met hipsters te maken, je muzieksmaak is gewoon matig.
oh ok sorryquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, veel te commercieel en hoort alleen thuis op SLAM!FM.
Die poste ik gister nog man.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die vind je dan ook wel leuk
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die poste ik gister nog man.
En had hem laatste Radio KLB aangevraagd.
Maar bedankt voor deze open deur.
ik ben daar nooit mee gestoptquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:57 schreef richolio het volgende:
Opnieuw verliefd geworden op Taylor door die clip
oh ja want alles wat niet top 40 is is eng en mensen die daar naar luisteren moeten per direct in hokjes geplaatst wordenquote:
madquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja want alles wat niet top 40 is is eng en mensen die daar naar luisteren moeten per direct in hokjes geplaatst worden
kanker toch op man
Echt een wereldnummer toen het uitkwam.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat vinden jullie van Levels dan? :s :s
Ja, punk en rap zijn heel gabber inderdaad.quote:
Ed sheeran toen met thinkg out loud.quote:
Kun jij niet gewoon opkankeren?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja want alles wat niet top 40 is is eng en mensen die daar naar luisteren moeten per direct in hokjes geplaatst worden
kanker toch op man
Jij poste laatst gabberquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, punk en rap zijn heel gabber inderdaad.
Dream en Friction vind ik de 2 beste nummers van dat albumquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:59 schreef richolio het volgende:
Nieuw Imagine Dragons album. Sickckckckck
Beetje Awolnation.
doe eens rustig, wp is mattiequote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon opkankeren?
Je bent een beetje het mongooltje dat zich bij de groep probeert te voegen, terwijl het overduidelijk is dat die daar totaal niet bij hoort.
Ook bedankt voor de verdere onwaarheden verder.
wat een commerciële troepquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ed sheeran toen met thinkg out loud.
Sam smith met not in that way..
Etc
Due albums zijn al minstens een jaar oud en nog komen ze met "het nieuwe nummer van"
Maar ach niet dat het me heel erg ergert, ik denk soms gewoon van "whuuuuut"
ja boeiequote:
Ja, en?quote:
die laatste voor the hobbit ook wel.. fire ofzoquote:Op zondag 15 februari 2015 00:00 schreef deadprez het volgende:
the a team is een mooien liedje van ed sheeran
Goede smaak heb jequote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dream en Friction vind ik de 2 beste nummers van dat album
Beter ga je gewoon eens foto's in S&G posten.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Iknow.
Toen het nog niet zo bekend was had ik het natuurlijk al grijs gedraaid.![]()
![]()
Geen idee, dat is volgens mij het enige nummer dat ik van hem kenquote:Op zondag 15 februari 2015 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die laatste voor the hobbit ook wel.. fire ofzo
i see firequote:Op zondag 15 februari 2015 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die laatste voor the hobbit ook wel.. fire ofzo
Meh, dat is onzin natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat het vrij belachelijk is andermans muzieksmaak af te kraken als je gabber kunt waarderen.
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je vnv niet kokomo?
hahahaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon opkankeren?
Je bent een beetje het mongooltje dat zich bij de groep probeert te voegen, terwijl het overduidelijk is dat die daar totaal niet bij hoort.
Ook bedankt voor de verdere onwaarheden verder.
Oké Guus, je top40 house artiestjes zijn superieur aan al het andere.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon eens foto's in S&G posten.
nee, niets meer aan.. ook al te vaak geweest vroegerquote:Op zondag 15 februari 2015 00:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]nee
moet jij niet naar de drie gezusters?
Jij noemde het net ook kutmuziek, hypocrietje.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké Guus, je top40 house artiestjes zijn superieur aan al het andere.
ik hou gewoon van je hoor, laat je niets wijs maken door die beugelquote:Op zondag 15 februari 2015 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha
ik hoef me niet bij een groep te voegen om te mogen posten in een sc
genoeg mensen hier waar ik een normaal gesprek mee kan voeren hoor
en voor zover ik weet ben ik geen 'mongooltje'
Klopt.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij noemde het net ook kutmuziek, hypocrietje.
Hebben mensen met een verstandelijke beperking wel vaker last van.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
en voor zover ik weet ben ik geen 'mongooltje'
dat is geen house, heiligschennisquote:Op zondag 15 februari 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké Guus, je top40 house artiestjes zijn superieur aan al het andere.
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
zie mensen hier mad worden dat ze verschillende muzieksmaken hebben
met je taylor shiftquote:Op zondag 15 februari 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
zie mensen hier mad worden dat ze verschillende muzieksmaken hebben
dat zal prima jaquote:Op zondag 15 februari 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hebben mensen met een verstandelijke beperking wel vaker last van.
dit doet me goed hzawquote:Op zondag 15 februari 2015 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou gewoon van je hoor, laat je niets wijs maken door die beugel
Doe eens even normaalquote:Op zondag 15 februari 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hebben mensen met een verstandelijke beperking wel vaker last van.
dan ben je best domquote:Op zondag 15 februari 2015 00:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
weet ik veel hoe die eekhoorn heet
oh boehoequote:Op zondag 15 februari 2015 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goeie grap. Zeker omdat je een beetje de spuit11 bent.
Die werden niet door YT gesuggereerd.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow...
Armin heeft zoveel beters gemaakt..
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ken je Karlie Kloss?
Zij kon zo de knappere tweelingzus van Taylor zijn.
die ken ik jaquote:Op zondag 15 februari 2015 00:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ken je Karlie Kloss?
Zij kon zo de knappere tweelingzus van Taylor zijn.
IT JUST TAKE SOME TIME LITTLE IN THE MIDDLE I FEEL RIGHT EVERY THING EVERY THING WILL BE ALRIGHT ALRIGHTquote:
zijn we het toch nog ergens over eens vanavondquote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
IT JUST TAKE SOME TIME LITTLE IN THE MIDDLE I FEEL RIGHT EVERY THING EVERY THING WILL BE ALRIGHT ALRIGHT
GITAAR SOLOOOOOO
ja hahaquote:Op zondag 15 februari 2015 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wut
is dat een nummer van haar ofzo
mehquote:Op zondag 15 februari 2015 00:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik vind haar mooier dan Taylor Swift
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die werden niet door YT gesuggereerd.
Duidelijk geen lesbienne jij.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik vind haar mooier dan Taylor Swift
quote:
vieze gothic muziekquote:
Sorry, maar dit is mij niet commercieel genoeg.quote:
ben ik elke avond alquote:Op zondag 15 februari 2015 00:10 schreef richolio het volgende:
Moet je vanavond niet bij je vriendin zijn dp
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |