Echt een wereldnummer toen het uitkwam.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat vinden jullie van Levels dan? :s :s
Ja, punk en rap zijn heel gabber inderdaad.quote:
Ed sheeran toen met thinkg out loud.quote:
Kun jij niet gewoon opkankeren?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja want alles wat niet top 40 is is eng en mensen die daar naar luisteren moeten per direct in hokjes geplaatst worden
kanker toch op man
Jij poste laatst gabberquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, punk en rap zijn heel gabber inderdaad.
Dream en Friction vind ik de 2 beste nummers van dat albumquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:59 schreef richolio het volgende:
Nieuw Imagine Dragons album. Sickckckckck
Beetje Awolnation.
doe eens rustig, wp is mattiequote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon opkankeren?
Je bent een beetje het mongooltje dat zich bij de groep probeert te voegen, terwijl het overduidelijk is dat die daar totaal niet bij hoort.
Ook bedankt voor de verdere onwaarheden verder.
wat een commerciële troepquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ed sheeran toen met thinkg out loud.
Sam smith met not in that way..
Etc
Due albums zijn al minstens een jaar oud en nog komen ze met "het nieuwe nummer van"
Maar ach niet dat het me heel erg ergert, ik denk soms gewoon van "whuuuuut"
ja boeiequote:
Ja, en?quote:
die laatste voor the hobbit ook wel.. fire ofzoquote:Op zondag 15 februari 2015 00:00 schreef deadprez het volgende:
the a team is een mooien liedje van ed sheeran
Goede smaak heb jequote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dream en Friction vind ik de 2 beste nummers van dat album
Beter ga je gewoon eens foto's in S&G posten.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Iknow.
Toen het nog niet zo bekend was had ik het natuurlijk al grijs gedraaid.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |