had er al een verwachtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inb4 je moeder grapjes
Las dat in het vorige topic had aanhalingstekens moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, Gridlok?
misschien als je in caps zijn naam post dat hij dan komtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar is de lijst toezichthouder.
Ohquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Las dat in het vorige topic had aanhalingstekens moeten gebruiken.
Ik meestal wel, behalve als ik al weet dat het kut is.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zijn er over het algemeen wel mensen die klikken op elkaars nummers?
doe ik echt nooitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
werden eerder dan ook nog wel eens goede hiphop tracks gepost...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:37 schreef deadprez het volgende:
Toen de nachtbaggers nog volgepost werden met youtubelinks las ik het de volgende dag soms zelfs nog terug om alles te checken.
alleen als ik iets zie wat mij bevalt (artiesten en dergelijke)quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:37 schreef deadprez het volgende:
Toen de nachtbaggers nog volgepost werden met youtubelinks las ik het de volgende dag soms zelfs nog terug om alles te checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sociaal contact zoeken?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:38 schreef richolio het volgende:
Vanaf morgen ga ik mijn leven veranderen.
Wij accepteren je als homo ook wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:38 schreef richolio het volgende:
dat vertel ik mijzelf ook wel eens 's avonds en als ik wakker word dan lach ik mezelf uitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:38 schreef richolio het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:39 schreef DjeDje het volgende:
Voor als mortaxx terug is.wow vuile kksletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |