Hehe, al geweest.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lekker naar 50 tinten grijs, ja toch?
was ook nog van plan een gedicht voor te dragen tijdens Radio KLBquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:42 schreef DjeDje het volgende:
Ik ga gewoon in mn eentje. Blijkt veel beter te zijn.
maar wat ga je veranderenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dit gaat waarschijnlijk ook gebeuren.
Nou dan, dan is pop culture gewoon goed nummer feeksquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Van alles, maar meestal luister ik gewoon pop.
Jij hebt de pics nooit gehad, liegebeest.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw haar zit ook slecht.
Lekkere commerciėle slam fm hitjes luisteren of niet guusquote:
bij bios hier in de buurt krijg je je chips in een bak geserveerdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik word altijd beetje autistisch van al die chipszakjesrommelaarij in de bioscoop.
Waar is "hier in de buurt"?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij bios hier in de buurt krijg je je chips in een bak geserveerd
Radio538, ebolalijer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lekkere commerciėle slam fm hitjes luisteren of niet guus
heheh. Vroeger was dat wel cool, tegenwoordig zijn het emobandjes die rihanna enzo coveren.quote:
ten oosten van utregquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waar is "hier in de buurt"?
Mannen mogen altijd van 2 genieten, maar als een vrouw dat doet is het taboe.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was ook nog van plan een gedicht voor te dragen tijdens Radio KLB
trut
Jouw hoofd zit slechtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw haar zit ook slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |