metalcorequote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh. Vroeger was dat wel cool, tegenwoordig zijn het emobandjes die rihanna enzo coveren.
sinds wanneer mag een man dat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mannen mogen altijd van 2 genieten, maar als een vrouw dat doet is het taboe.![]()
21e eeuw jonguh.
Voor een Drent kan het er inderdaad prima mee door.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met mijn lichamelijke en fysieke houding enzo muts
Gezonder zijn ofzo, niet mijn sportschool abo verspillenquote:
quote:
das net zo uitgemolken als vijlig hijds vestjequote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Gezonder zijn ofzo, niet mijn sportschool abo verspillen
*zegt terwijl lepelt uit blikje gecondenseerde melk
[ afbeelding ]
haten op drenthe is de ergste vorm van te koop lopen met je onwetendheidquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voor een Drent kan het er inderdaad prima mee door.
ik was al blij met 1 vrouw dus dat van 2 wist ik nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Áls ze nog niet in een relatie zijn natuurlijk.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:47 schreef richolio het volgende:
Dit gaat de betere kant op met de muziek.
neequote:
Wie zegt dat je me kwijt bent.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was al blij met 1 vrouw dus dat van 2 wist ik niet
maar nu heb ik weer 0, bedankt hoor
Hehe kijk hzaw wereldvreemd zijn dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haten op drenthe is de ergste vorm van te koop lopen met je onwetendheid
SAY GERONIMOquote:
linkin park vond ik leuk toen ik 13 wasquote:
die wou ik net postenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:48 schreef richolio het volgende:
[..]
SAY GERONIMO
Deze is ook lekker.
ahaha deadprez is opgegroeid met kutmuziekquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
linkin park vond ik leuk toen ik 13 was
en nu een jaar later vind je het ineens niks?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
linkin park vond ik leuk toen ik 13 was
avrilquote:
Lekkor danson.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
die wou ik net posten![]()
geweldig nummer!!
haha goede grap hermannquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nu een jaar later vind je het ineens niks?
kkjaloers hierquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef richolio het volgende:
Taylor Swift heeft vandaag een berichtje van een vriend beantwoord met dat ze zijn valentijn wel wil zijn![]()
Krijgt hij weer voor elkaar hoor
En ik niet.
Hipstertje doet d'r mond weer open hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef DjeDje het volgende:
Ga weg met die te commerciële muziek. Die zijn alleen 1x leuk.
klaagt over commerciële muziek, post linkin parkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef DjeDje het volgende:
lelijk wijfquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef richolio het volgende:
Taylor Swift heeft vandaag een berichtje van een vriend beantwoord met dat ze zijn valentijn wel wil zijn![]()
Krijgt hij weer voor elkaar hoor
En ik niet.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
klaagt over commerciële muziek, post linkin park
IK ZEI "TE" TE TE TE TEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
klaagt over commerciële muziek, post linkin park
Jezus, hipsterquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:49 schreef DjeDje het volgende:
Zeg ook niet dat ik het niet luister.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Jezus, hipster![]()
Pop muziek kan er gewoon zijn hoor.
Dylanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja hier ook man.
[ afbeelding ]
Wat Guus met al zijn linkjes probeert te zeggen: www.slamfm.nlquote:
zou ik ook doenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:53 schreef richolio het volgende:
Maar er wordt gewoon aangenomen dat zij het echt was.
heeft vrij weinig met hipsters te maken, je muzieksmaak is gewoon matig.quote:
Jij hebt natuurlijk alles al geluisterd voordat het bekend werdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef DjeDje het volgende:
Dat is best wel hinderlijk, dat radio dj's komen met oude nummers van artiesten en het introduceren van; "en dit is het nieuwe nummer van.."
die is wel goedquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Don't you worry child op staan nu
Aldus onze neo-gabberquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft vrij weinig met hipsters te maken, je muzieksmaak is gewoon matig.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Don't you worry child op staan nu
voorbeelden?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef DjeDje het volgende:
Dat is best wel hinderlijk, dat radio dj's komen met oude nummers van artiesten en het introduceren van; "en dit is het nieuwe nummer van.."
Vaak wel ja!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk alles al geluisterd voordat het bekend werd
ja wat deadprez zegtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft vrij weinig met hipsters te maken, je muzieksmaak is gewoon matig.
oh ok sorryquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, veel te commercieel en hoort alleen thuis op SLAM!FM.
Die poste ik gister nog man.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die vind je dan ook wel leuk
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die poste ik gister nog man.
En had hem laatste Radio KLB aangevraagd.
Maar bedankt voor deze open deur.
ik ben daar nooit mee gestoptquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:57 schreef richolio het volgende:
Opnieuw verliefd geworden op Taylor door die clip
oh ja want alles wat niet top 40 is is eng en mensen die daar naar luisteren moeten per direct in hokjes geplaatst wordenquote:
madquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja want alles wat niet top 40 is is eng en mensen die daar naar luisteren moeten per direct in hokjes geplaatst worden
kanker toch op man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |