Geen idee, dat is volgens mij het enige nummer dat ik van hem kenquote:Op zondag 15 februari 2015 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die laatste voor the hobbit ook wel.. fire ofzo
i see firequote:Op zondag 15 februari 2015 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die laatste voor the hobbit ook wel.. fire ofzo
Meh, dat is onzin natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat het vrij belachelijk is andermans muzieksmaak af te kraken als je gabber kunt waarderen.
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je vnv niet kokomo?
hahahaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon opkankeren?
Je bent een beetje het mongooltje dat zich bij de groep probeert te voegen, terwijl het overduidelijk is dat die daar totaal niet bij hoort.
Ook bedankt voor de verdere onwaarheden verder.
Oké Guus, je top40 house artiestjes zijn superieur aan al het andere.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon eens foto's in S&G posten.
nee, niets meer aan.. ook al te vaak geweest vroegerquote:Op zondag 15 februari 2015 00:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]nee
moet jij niet naar de drie gezusters?
Jij noemde het net ook kutmuziek, hypocrietje.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké Guus, je top40 house artiestjes zijn superieur aan al het andere.
ik hou gewoon van je hoor, laat je niets wijs maken door die beugelquote:Op zondag 15 februari 2015 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha
ik hoef me niet bij een groep te voegen om te mogen posten in een sc
genoeg mensen hier waar ik een normaal gesprek mee kan voeren hoor
en voor zover ik weet ben ik geen 'mongooltje'
Klopt.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij noemde het net ook kutmuziek, hypocrietje.
Hebben mensen met een verstandelijke beperking wel vaker last van.quote:Op zondag 15 februari 2015 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
en voor zover ik weet ben ik geen 'mongooltje'
dat is geen house, heiligschennisquote:Op zondag 15 februari 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké Guus, je top40 house artiestjes zijn superieur aan al het andere.
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
zie mensen hier mad worden dat ze verschillende muzieksmaken hebben
met je taylor shiftquote:Op zondag 15 februari 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
zie mensen hier mad worden dat ze verschillende muzieksmaken hebben
dat zal prima jaquote:Op zondag 15 februari 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hebben mensen met een verstandelijke beperking wel vaker last van.
dit doet me goed hzawquote:Op zondag 15 februari 2015 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou gewoon van je hoor, laat je niets wijs maken door die beugel
Doe eens even normaalquote:Op zondag 15 februari 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hebben mensen met een verstandelijke beperking wel vaker last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |