die vond ik vroeger zo goedquote:
Haha dope track was dat.quote:
Ik dacht dat je dat expres had gedaan omdat je geen zin meer had ofzoquote:Op maandag 12 januari 2015 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een kutspel, dat ding heeft mijn ronde niet geteld
Was vroeger wel dope, maar nu ga ik over mijn nek door nationalisme.quote:
nee, niet eensquote:Op maandag 12 januari 2015 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat expres had gedaan omdat je geen zin meer had ofzo
Door een paar kaalkopjes je TON verliezenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:15 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Was vroeger wel dope, maar nu ga ik over mijn nek door nationalisme.
okquote:Op maandag 12 januari 2015 00:16 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/419909]hetzalallemaalwelurl] het volgende:
[..]
Kanker op met je TON.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door een paar kaalkopjes je TON verliezen
Ik ben TON niks mis mee. Niet van de partij trouwens.quote:
Ja, maar dit voelt niet als echte overwinning want dat is het nietquote:Op maandag 12 januari 2015 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, niet eensmaarja, met maar 150 punten verloren
Alsof jij perf bentquote:
quote:
Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
omdat in mijn quote jouw post gewoon goed was en je post zelf niet, ik gun je dat nietquote:Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die van jou was kanslozer
MAAR JE WOONT IN DRENTHE HAHAquote:
ja, maar ik voel het wel beetje als een verliesquote:Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar dit voelt niet als echte overwinning want dat is het niet
Dankje bby hvjwjnmkwibkknjwxquote:
Ja. Drenthequote:Op maandag 12 januari 2015 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
MAAR JE WOONT IN DRENTHE HAHA
Helemaal wel, Penishoofd.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:19 schreef LilHamas het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
[/quotes]
Ik support hamas niet.
ahah okequote:Op maandag 12 januari 2015 00:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
omdat in mijn quote jouw post gewoon goed was en je post zelf niet, ik gun je dat niet
Lurkertje van mequote:
ik vind hem vrij hinderlijk op slam fmquote:Op maandag 12 januari 2015 00:20 schreef LilHamas het volgende:
Lange Frans is sowieso wel een apart typetje.
Hij werkte toen samen met Willem holleederquote:Op maandag 12 januari 2015 00:20 schreef LilHamas het volgende:
Lange Frans is sowieso wel een apart typetje.
Treur niet, straks win je gewoon weer.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar ik voel het wel beetje als een verlies
Hoe kan je op m haten, hij doet teringgoede zakenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:21 schreef LilHamas het volgende:
Afrojack is een arrogante narcistische acteur.
Gehoord van mensen die hem kenden.
hetzalallemaalwel is eigenlijk best aardig.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:21 schreef LilHamas het volgende:
Afrojack is een arrogante narcistische acteur.
Gehoord van mensen die hem kenden.
beetje doen alsof je aan knopjes draait kan iedereen welquote:Op maandag 12 januari 2015 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kan je op m haten, hij doet teringgoede zaken
ik wou graag ongeslagen blijven met m'n nieuwe mobielquote:Op maandag 12 januari 2015 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Treur niet, straks win je gewoon weer.
dan word jij toch ook dj met eigen privé-jetquote:Op maandag 12 januari 2015 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beetje doen alsof je aan knopjes draait kan iedereen wel
Ben ik je derde persoonlijkheidquote:Op maandag 12 januari 2015 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hetzalallemaalwel is eigenlijk best aardig.
Gehoord van mijn derde persoonlijkheid.
Oke laat maar zien. Verdien je net zoals afro ook een paar miljoen ermee?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beetje doen alsof je aan knopjes draait kan iedereen wel
ik zou liever rapper zijn met eigen prive - jetquote:Op maandag 12 januari 2015 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan word jij toch ook dj met eigen privé-jet
ik wil wel ravissante teksten voor je schrijvenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:24 schreef LilHamas het volgende:
Ik ga beats droppen en een rapper vinden
Wowquote:Op maandag 12 januari 2015 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die is altijd eerlijk, dus denk het niet
Ik kan zelf ook teksten schrijvenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil wel ravissante teksten voor je schrijven
wel met een hedonistische insteek hèquote:Op maandag 12 januari 2015 00:25 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook teksten schrijven
Nee, het was een positieve wow.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sorry, mijn derde persoonlijkheid beantwoorde die vraag ineens
Dan gaan ze voor je buigen en je tenen likkenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:25 schreef LilHamas het volgende:
Ik durf niet te rappen, wat als mijn buren mij horen
Ik heb een vriend die rapt.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel met een hedonistische insteek hè
Alleen pindakaas?quote:
KAMERVRAGEN NIGGA.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik zei nee tegen de oorlog, nee tegen de grondwet, nee tegen de euro
en toch komt het
moet je gek mee gaan rappen met vrienden maar eigenlijk stiekem goed je best doenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:25 schreef LilHamas het volgende:
Ik durf niet te rappen, wat als mijn buren mij horen
quote:
zo'n kerel op school mixt wat hardcore aan elkaar, die is sowieso slechterquote:Op maandag 12 januari 2015 00:26 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die rapt.
Viel pittig tegen toen ik ging luisteren.
altijd tochquote:Op maandag 12 januari 2015 00:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
tuurlijk het moet wel een hitje worden
Ik rap altijd voor de fatoe pokkoes ik ben zegmaar blanke sfeerneger.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je gek mee gaan rappen met vrienden maar eigenlijk stiekem goed je best doen
Zou neerstekenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo'n kerel op school mixt wat hardcore aan elkaar, die is sowieso slechter
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:28 schreef LilHamas het volgende:
Ik ga gewoon een keer naar een bos met een mattie
Nicequote:
laat je je hond uit en zie je twee downies rappen in een bosquote:Op maandag 12 januari 2015 00:28 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Ik rap altijd voor de fatoe pokkoes ik ben zegmaar blanke sfeerneger.
Maar mijn eigen pokkoe flowen zou ik niet durven of kunnen.
Ik ga gewoon een keer naar een bos met een mattie die rapt en we nemen een pokkoe op.
In de naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle De boodschapper van Allah heeft een algemene oordeel gegeven over zeedieren, Overgeleverd door Aboe Hoerayrah (moge Allah tevreden met hem zijn) hij zei:" Een man kwam naar de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) en zei:"O boodschapper van Allah, wij varen op zee en nemen weinig water met ons mee, als wij darmee de wodooe-e verrichten dan zullen wij dorst lijden. Mogen wij de wodooe-e verrichten met zeewater? De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) zei:"Zijn water is reinigend en zijn dode is toegestaan (om te eten)" (Overgeleverd door de vijf hadith verzamelaars). De boodschapper van Allah beperkte deze algemene oordeel niet. Met andere woorden zolang we geen uitzondering terug vinden in de Qor-aan en de Soennah over een algemene oordeel betekent dit dat wij de algemene oordeel moeten volgen. Haaien en mosselen vallen onder deze algemene oordeel en zijn dus toegestaan om te nuttigen.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
laat je je hond uit en zie je twee downies rappen in een bos
haha of niet danquote:Op maandag 12 januari 2015 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Meestal lopen mensen om als ze 2 allochtonen zien staan.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die manier van schrijvenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
In de naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle De boodschapper van Allah heeft een algemene oordeel gegeven over zeedieren, Overgeleverd door Aboe Hoerayrah (moge Allah tevreden met hem zijn) hij zei:" Een man kwam naar de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) en zei:"O boodschapper van Allah, wij varen op zee en nemen weinig water met ons mee, als wij darmee de wodooe-e verrichten dan zullen wij dorst lijden. Mogen wij de wodooe-e verrichten met zeewater? De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) zei:"Zijn water is reinigend en zijn dode is toegestaan (om te eten)" (Overgeleverd door de vijf hadith verzamelaars). De boodschapper van Allah beperkte deze algemene oordeel niet. Met andere woorden zolang we geen uitzondering terug vinden in de Qor-aan en de Soennah over een algemene oordeel betekent dit dat wij de algemene oordeel moeten volgen. Haaien en mosselen vallen onder deze algemene oordeel en zijn dus toegestaan om te nuttigen.
jij bent gewoon een kaaskopquote:Op maandag 12 januari 2015 00:30 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Meestal lopen mensen om als ze 2 allochtonen zien staan.
http://forums.marokko.nl/(...)-bedoel-ik-mee-.htmlquote:Op maandag 12 januari 2015 00:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk gewoon copy-paste.
Krijg serieus hoofdpijn van dat soort teksten.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/(...)-bedoel-ik-mee-.html
Met je Nederlands paspoort.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:33 schreef LilHamas het volgende:
Boze je hebt me gehoord kil, je hoorde toch wel dat ik geen kaashead was?
Je klonk als Migi Boss.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:33 schreef LilHamas het volgende:
Boze je hebt me gehoord kil, je hoorde toch wel dat ik geen kaashead was?
anders ik welquote:Op maandag 12 januari 2015 00:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krijg serieus hoofdpijn van dat soort teksten.
Waarom lees je het danquote:Op maandag 12 januari 2015 00:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krijg serieus hoofdpijn van dat soort teksten.
Jij weet.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:31 schreef LilHamas het volgende:
IsaacCuenca is zo hoogbegaafd dat hij pillen krijgt die zijn hersenen tot rust brengt.
Nee dat niet, die hele manier van bla bla die en die in de naam van zus en zo bleh bleh genadige.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij komen hier?
Ha-ha.
Ga niet haten.
Is gwn beetje formeel doen enzquote:Op maandag 12 januari 2015 00:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee dat niet, die hele manier van bla bla die en die in de naam van zus en zo bleh bleh genadige.
Lol.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond je altijd al op fylax' pa lijken
Schiet eens op, jeuquote:Op maandag 12 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond je altijd al op fylax' pa lijken
Ik vind mensen begroeten moeilijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
meestal begroet je eerst even als je ergens binnenvalt
uTorrentquote:Op maandag 12 januari 2015 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
noem nog eens leuke app op voor mij dan
Ik dacht even 1875 in ronde 2 alleenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb rondje 2 al klaar hoor. 1875 punten
Wat doe je.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht even 1875 in ronde 2 alleen
Ruzzlequote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:46 schreef LilHamas het volgende:
Soms denk ik dat het leven mooier zou zijn als ik rustiger zou zijn.
jij met zweet op de kop spelenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht even 1875 in ronde 2 alleen
ik denk wel eens andersom, minder rustig, iets meer carenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:46 schreef LilHamas het volgende:
Soms denk ik dat het leven mooier zou zijn als ik rustiger zou zijn.
Dit is denk ik ook beter voor mij, maar zo voelt het niet voor mezelf.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk wel eens andersom, minder rustig, iets meer caren
Zal jouw salad eens tossenquote:
godver ookquote:Op maandag 12 januari 2015 00:49 schreef LilHamas het volgende:
Fresku - Twijfel even opzetten om mijzelf beter te begrijpen
die van jou teleurgestelde gezichtenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je aanwezigheid roept vraagtekens op
Cool.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je aanwezigheid roept vraagtekens op
Ben je met alles zo snel of alleen dit spel?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij met zweet op de kop spelen
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je met alles zo snel of alleen dit spel?
Why :squote:
Niet zo chloroquote:Op maandag 12 januari 2015 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die van jou teleurgestelde gezichten
Bij jou of bij anderen?quote:
verkapte seks grap ditquote:Op maandag 12 januari 2015 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je met alles zo snel of alleen dit spel?
De enige die dat weet ben jijzelf lieverd.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Nope tis een afkorting van de originele nickname die ik gebruikte
Ja,quote:Op maandag 12 januari 2015 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Crips komen toch ook voor in die south park aflevering
Ja de reden wrm ik deze nickname nam. Crippled Timmy en jimmy.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Crips komen toch ook voor in die south park aflevering
Niet verrassend, je blaft als een rottweiler maar hebt het hartje van een chihauaha.quote:
Ok.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja de reden wrm ik deze nickname nam. Crippled Timmy en jimmy.
In die ep gingen ze bij de crips aansluiten
geloof je directquote:Op maandag 12 januari 2015 00:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja de reden wrm ik deze nickname nam. Crippled Timmy en jimmy.
In die ep gingen ze bij de crips aansluiten
Ok dusquote:Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef LilHamas het volgende:
[..]
De enige die dat weet ben jijzelf lieverd.
Oh.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet verrassend, je blaft als een rottweiler maar hebt het hartje van een chihauaha.
beetje raar iddquote:Op maandag 12 januari 2015 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik snap niet zo goed wat ik van die nieuwe reclame met zlatan kan vinden?
Niet zo slijmenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet verrassend, je blaft als een rottweiler maar hebt het hartje van een chihauaha.
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat jij op dinsdagen door het leven gaat als moslim
crip is selectief, echt zo'n moslimtrekje is datquote:Op maandag 12 januari 2015 00:58 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Waarom beantwoorde je mijn vorige vraag niet...?
Ben houden battyquote:
Ik heb ooit een moslimchick gehosselt en gedumpt dus ik vind dat ik superieur ben aan alle moslims.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
crip is selectief, echt zo'n moslimtrekje is dat
dat lijkt me ook. moslims mag je generaliseren dus dit is een correcte beweringquote:Op maandag 12 januari 2015 00:59 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Ik heb ooit een moslimchick gehosselt en gedumpt dus ik vind dat ik superieur ben aan alle moslims.
Alleen de eckten blijven over.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dit eindigt toch weer in een tweepersoons slowchat op deze manier
Boks.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb dit jaar dacht ik meeste gepost in KLB.. allemaal slowchat ook
Dat laatste was een beetje overbodigquote:Op maandag 12 januari 2015 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Aantal posts voor hetzalallemaalwel
Vandaag tot nu toe: 71
Deze maand tot nu toe: 1799
Dit jaar tot nu toe: 1799
Tief opquote:Op maandag 12 januari 2015 01:04 schreef GhpH het volgende:
Als iemand mediteerlessen wil, contact me
Volgens het butterfly effect bestaat de kans dat zonder mijn bestaan jouw leven misschien radicaal anders zou zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw hele bestaan is overbodig, hoor je mij toch ook niet over?
#vieshardquote:Op maandag 12 januari 2015 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw hele bestaan is overbodig, hoor je mij toch ook niet over?
Oké hoor Mike Tysonquote:
Het is niet zo dat mijn leven heel veel voorstelt.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Volgens het butterfly effect bestaat de kans dat zonder mijn bestaan jouw leven misschien radicaal anders zou zijn
Zou boos worden als ik jou was, bezoedelen de goede naam van islam.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:05 schreef Crip het volgende:
Heb het gevoel dat een nog een aanslag komt
Ib4 crip pleegt aanslag
ib4 aivd aan me deur
Aanstaande vrijdag, 11:28, utrecht cs. Meer zeg ik nietquote:Op maandag 12 januari 2015 01:05 schreef Crip het volgende:
Heb het gevoel dat een nog een aanslag komt
Ib4 crip pleegt aanslag
ib4 aivd aan me deur
Post doorgestuurd naar AIVD.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag, 11:28, utrecht cs. Meer zeg ik niet
Het leven heeft net zoveel waarde als dat je er waarde aan geeftquote:Op maandag 12 januari 2015 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is niet zo dat mijn leven heel veel voorstelt.
Aanslag op de koekjes pot zeker, dikzak.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:07 schreef LilHamas het volgende:
Ik zou best wel een aanslag willen plegen
Pls.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Aanslag op de koekjes pot zeker, dikzak.
Nee i dont give a shitquote:Op maandag 12 januari 2015 01:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou boos worden als ik jou was, bezoedelen de goede naam van islam.
True as fuck.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het leven heeft net zoveel waarde als dat je er waarde aan geeft
Ben jij zijn broodje kroket met mosterd?quote:
Aanslag op de aangegeven tijd zodat jij de schuld krijgt.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:08 schreef tetouaribo het volgende:
Als er nu ook nog echt iets gebeurt ben ik kk dom
Nee, zijn broertje.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij zijn broodje kroket met mosterd?
lol.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat LilHamas dik is.
Poëet ben je toch ook.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij zijn broodje kroket met mosterd?
Viesdik of wat?quote:Op maandag 12 januari 2015 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat LilHamas dik is.
Je bent kei fucked als dit uitkomt.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag, 11:28, utrecht cs. Meer zeg ik niet
Je moest eens weten.quote:
Dan moet ik mijn onschuld bewijzen net als prison break.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:08 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Aanslag op de aangegeven tijd zodat jij de schuld krijgt.
Zware bottenquote:
Nee, ik ben niet onzeker over hoe ik eruit zie.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
LilHamas is onzeker over zijn gewicht
Als een wild zwijn wroetten tussen zijn plooien op zoek naar een lekkernij.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou slagroom van zijn buik likken
Moet ik naar je kamer komen...quote:Op maandag 12 januari 2015 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou slagroom van zijn buik likken
Wow kkgay ditquote:
Zieke fantasieën heb jequote:
Was dit gevat bedoeld of roep je gewoon graag op random momenten wat mijn afkomst is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |