KAMERVRAGEN NIGGA.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik zei nee tegen de oorlog, nee tegen de grondwet, nee tegen de euro
en toch komt het
moet je gek mee gaan rappen met vrienden maar eigenlijk stiekem goed je best doenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:25 schreef LilHamas het volgende:
Ik durf niet te rappen, wat als mijn buren mij horen
quote:
zo'n kerel op school mixt wat hardcore aan elkaar, die is sowieso slechterquote:Op maandag 12 januari 2015 00:26 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die rapt.
Viel pittig tegen toen ik ging luisteren.
altijd tochquote:Op maandag 12 januari 2015 00:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
tuurlijk het moet wel een hitje worden
Ik rap altijd voor de fatoe pokkoes ik ben zegmaar blanke sfeerneger.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je gek mee gaan rappen met vrienden maar eigenlijk stiekem goed je best doen
Zou neerstekenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo'n kerel op school mixt wat hardcore aan elkaar, die is sowieso slechter
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:28 schreef LilHamas het volgende:
Ik ga gewoon een keer naar een bos met een mattie
Nicequote:
laat je je hond uit en zie je twee downies rappen in een bosquote:Op maandag 12 januari 2015 00:28 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Ik rap altijd voor de fatoe pokkoes ik ben zegmaar blanke sfeerneger.
Maar mijn eigen pokkoe flowen zou ik niet durven of kunnen.
Ik ga gewoon een keer naar een bos met een mattie die rapt en we nemen een pokkoe op.
In de naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle De boodschapper van Allah heeft een algemene oordeel gegeven over zeedieren, Overgeleverd door Aboe Hoerayrah (moge Allah tevreden met hem zijn) hij zei:" Een man kwam naar de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) en zei:"O boodschapper van Allah, wij varen op zee en nemen weinig water met ons mee, als wij darmee de wodooe-e verrichten dan zullen wij dorst lijden. Mogen wij de wodooe-e verrichten met zeewater? De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) zei:"Zijn water is reinigend en zijn dode is toegestaan (om te eten)" (Overgeleverd door de vijf hadith verzamelaars). De boodschapper van Allah beperkte deze algemene oordeel niet. Met andere woorden zolang we geen uitzondering terug vinden in de Qor-aan en de Soennah over een algemene oordeel betekent dit dat wij de algemene oordeel moeten volgen. Haaien en mosselen vallen onder deze algemene oordeel en zijn dus toegestaan om te nuttigen.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
laat je je hond uit en zie je twee downies rappen in een bos
haha of niet danquote:Op maandag 12 januari 2015 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Meestal lopen mensen om als ze 2 allochtonen zien staan.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die manier van schrijvenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
In de naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle De boodschapper van Allah heeft een algemene oordeel gegeven over zeedieren, Overgeleverd door Aboe Hoerayrah (moge Allah tevreden met hem zijn) hij zei:" Een man kwam naar de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) en zei:"O boodschapper van Allah, wij varen op zee en nemen weinig water met ons mee, als wij darmee de wodooe-e verrichten dan zullen wij dorst lijden. Mogen wij de wodooe-e verrichten met zeewater? De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) zei:"Zijn water is reinigend en zijn dode is toegestaan (om te eten)" (Overgeleverd door de vijf hadith verzamelaars). De boodschapper van Allah beperkte deze algemene oordeel niet. Met andere woorden zolang we geen uitzondering terug vinden in de Qor-aan en de Soennah over een algemene oordeel betekent dit dat wij de algemene oordeel moeten volgen. Haaien en mosselen vallen onder deze algemene oordeel en zijn dus toegestaan om te nuttigen.
jij bent gewoon een kaaskopquote:Op maandag 12 januari 2015 00:30 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Meestal lopen mensen om als ze 2 allochtonen zien staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |