Treur niet, straks win je gewoon weer.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar ik voel het wel beetje als een verlies
Hoe kan je op m haten, hij doet teringgoede zakenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:21 schreef LilHamas het volgende:
Afrojack is een arrogante narcistische acteur.
Gehoord van mensen die hem kenden.
hetzalallemaalwel is eigenlijk best aardig.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:21 schreef LilHamas het volgende:
Afrojack is een arrogante narcistische acteur.
Gehoord van mensen die hem kenden.
beetje doen alsof je aan knopjes draait kan iedereen welquote:Op maandag 12 januari 2015 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kan je op m haten, hij doet teringgoede zaken
ik wou graag ongeslagen blijven met m'n nieuwe mobielquote:Op maandag 12 januari 2015 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Treur niet, straks win je gewoon weer.
dan word jij toch ook dj met eigen privé-jetquote:Op maandag 12 januari 2015 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beetje doen alsof je aan knopjes draait kan iedereen wel
Ben ik je derde persoonlijkheidquote:Op maandag 12 januari 2015 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hetzalallemaalwel is eigenlijk best aardig.
Gehoord van mijn derde persoonlijkheid.
Oke laat maar zien. Verdien je net zoals afro ook een paar miljoen ermee?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beetje doen alsof je aan knopjes draait kan iedereen wel
ik zou liever rapper zijn met eigen prive - jetquote:Op maandag 12 januari 2015 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan word jij toch ook dj met eigen privé-jet
ik wil wel ravissante teksten voor je schrijvenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:24 schreef LilHamas het volgende:
Ik ga beats droppen en een rapper vinden
Wowquote:Op maandag 12 januari 2015 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die is altijd eerlijk, dus denk het niet
Ik kan zelf ook teksten schrijvenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil wel ravissante teksten voor je schrijven
wel met een hedonistische insteek hèquote:Op maandag 12 januari 2015 00:25 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook teksten schrijven
Nee, het was een positieve wow.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sorry, mijn derde persoonlijkheid beantwoorde die vraag ineens
Dan gaan ze voor je buigen en je tenen likkenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:25 schreef LilHamas het volgende:
Ik durf niet te rappen, wat als mijn buren mij horen
Ik heb een vriend die rapt.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel met een hedonistische insteek hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |