die vond ik vroeger zo goedquote:
Haha dope track was dat.quote:
Ik dacht dat je dat expres had gedaan omdat je geen zin meer had ofzoquote:Op maandag 12 januari 2015 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een kutspel, dat ding heeft mijn ronde niet geteld
Was vroeger wel dope, maar nu ga ik over mijn nek door nationalisme.quote:
nee, niet eensquote:Op maandag 12 januari 2015 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat expres had gedaan omdat je geen zin meer had ofzo
Door een paar kaalkopjes je TON verliezenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:15 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Was vroeger wel dope, maar nu ga ik over mijn nek door nationalisme.
okquote:Op maandag 12 januari 2015 00:16 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/419909]hetzalallemaalwelurl] het volgende:
[..]
Kanker op met je TON.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door een paar kaalkopjes je TON verliezen
Ik ben TON niks mis mee. Niet van de partij trouwens.quote:
Ja, maar dit voelt niet als echte overwinning want dat is het nietquote:Op maandag 12 januari 2015 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, niet eensmaarja, met maar 150 punten verloren
Alsof jij perf bentquote:
quote:
Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
omdat in mijn quote jouw post gewoon goed was en je post zelf niet, ik gun je dat nietquote:Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die van jou was kanslozer
MAAR JE WOONT IN DRENTHE HAHAquote:
ja, maar ik voel het wel beetje als een verliesquote:Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar dit voelt niet als echte overwinning want dat is het niet
Dankje bby hvjwjnmkwibkknjwxquote:
Ja. Drenthequote:Op maandag 12 januari 2015 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
MAAR JE WOONT IN DRENTHE HAHA
Helemaal wel, Penishoofd.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:19 schreef LilHamas het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
[/quotes]
Ik support hamas niet.
ahah okequote:Op maandag 12 januari 2015 00:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
omdat in mijn quote jouw post gewoon goed was en je post zelf niet, ik gun je dat niet
Lurkertje van mequote:
ik vind hem vrij hinderlijk op slam fmquote:Op maandag 12 januari 2015 00:20 schreef LilHamas het volgende:
Lange Frans is sowieso wel een apart typetje.
Hij werkte toen samen met Willem holleederquote:Op maandag 12 januari 2015 00:20 schreef LilHamas het volgende:
Lange Frans is sowieso wel een apart typetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |