beetje raar iddquote:Op maandag 12 januari 2015 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik snap niet zo goed wat ik van die nieuwe reclame met zlatan kan vinden?
Niet zo slijmenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet verrassend, je blaft als een rottweiler maar hebt het hartje van een chihauaha.
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat jij op dinsdagen door het leven gaat als moslim
crip is selectief, echt zo'n moslimtrekje is datquote:Op maandag 12 januari 2015 00:58 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Waarom beantwoorde je mijn vorige vraag niet...?
Ben houden battyquote:
Ik heb ooit een moslimchick gehosselt en gedumpt dus ik vind dat ik superieur ben aan alle moslims.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
crip is selectief, echt zo'n moslimtrekje is dat
dat lijkt me ook. moslims mag je generaliseren dus dit is een correcte beweringquote:Op maandag 12 januari 2015 00:59 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Ik heb ooit een moslimchick gehosselt en gedumpt dus ik vind dat ik superieur ben aan alle moslims.
Alleen de eckten blijven over.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dit eindigt toch weer in een tweepersoons slowchat op deze manier
Boks.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb dit jaar dacht ik meeste gepost in KLB.. allemaal slowchat ook
Dat laatste was een beetje overbodigquote:Op maandag 12 januari 2015 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Aantal posts voor hetzalallemaalwel
Vandaag tot nu toe: 71
Deze maand tot nu toe: 1799
Dit jaar tot nu toe: 1799
Tief opquote:Op maandag 12 januari 2015 01:04 schreef GhpH het volgende:
Als iemand mediteerlessen wil, contact me
Volgens het butterfly effect bestaat de kans dat zonder mijn bestaan jouw leven misschien radicaal anders zou zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw hele bestaan is overbodig, hoor je mij toch ook niet over?
#vieshardquote:Op maandag 12 januari 2015 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw hele bestaan is overbodig, hoor je mij toch ook niet over?
Oké hoor Mike Tysonquote:
Het is niet zo dat mijn leven heel veel voorstelt.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Volgens het butterfly effect bestaat de kans dat zonder mijn bestaan jouw leven misschien radicaal anders zou zijn
Zou boos worden als ik jou was, bezoedelen de goede naam van islam.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:05 schreef Crip het volgende:
Heb het gevoel dat een nog een aanslag komt
Ib4 crip pleegt aanslag
ib4 aivd aan me deur
Aanstaande vrijdag, 11:28, utrecht cs. Meer zeg ik nietquote:Op maandag 12 januari 2015 01:05 schreef Crip het volgende:
Heb het gevoel dat een nog een aanslag komt
Ib4 crip pleegt aanslag
ib4 aivd aan me deur
Post doorgestuurd naar AIVD.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag, 11:28, utrecht cs. Meer zeg ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |