abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150724096
Zwangerschap en Geboorte!

2015

14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: Gevalletje (jongen)
28 maart: Kooks11
31 maart: faptist (meisje)

8 april: _Happy_ (verrassing!)
12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
1 mei: pessie
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (twee meiden)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88

6 oktober: Limone
8 oktober: Skoap
14 oktober: Sara82
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

4 november: Daui

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cassandra87 op 17-03-2015 08:52:56 ]
  dinsdag 17 maart 2015 @ 06:21:31 #2
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150724122
Sterkte shop! Hopelijk kunnen ze nog een tijdje binnen blijven, en in ieder geval tot de longrijpingsspuiten volledig binnen zijn!
pi_150724149
Shop wat schrikken!!! Hopelijk blijven ze toch nog even binnen :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150724197
Oei, Shop, sterkte! Ik hoop dat ze nog even kunnen rekken.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150724198
Sterkte shop!
pi_150724202
Sterkte shop! Hopenlijk blijven ze nog ff zitten.
S. 2014
J. 2016
pi_150724205
Sterkte Shop! :* hopelijk blijven ze idd nog even binnenboord.

Ik mag vandaag uitslapen van man en peuter. Maar goed, jullie zien de tijd van m'n post heh :'). Stom ritme.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150724284
Shop wat een schrik! Hopelijk kunnen ze nog even veilig bij je blijven. Sterkte. :*
pi_150724325
Zonde dat uitslapen niet lukt Kuukske!
Ik mis volgens mij het uitslaapgen, heb ik nooit gekund... Vroeg naar bed gaan is dan weer geen probleem :P Ligt een klein meisje naast me dat nu na 2 dagen spugen maar toch vrolijk zijn en geen koorts hebben nu toch flinke koorts lijkt te hebben, zo maar eens even temperaturen, maar eigenlijk is het overbodig zo erg gloeit ze...
Zo maar eens even douchen en een bedje voor d'r op de bank maken :)
pi_150724383
Sterkte Shop! Hopelijk blijft het nog even rustig! duikt weer terug naar babytopic
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_150724515
Shop, laat ze nog ff wachten hoor. Succes!
pi_150724541
Succes Shop!
pi_150724549
Oei Shop, dat is schrikken. Sterkte! :*
pi_150724576
Shop! Wat een schrik. Hopelijk kunnen ze het allemaal even rekken. Zodat de longrijpingsinjecties goed hun werk kunnen doen.

Je bent in ieder geval in goede handen! Sterkte :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150724737
Oei das schrikken Shop! :o Sterkte, ik hoop dat ze nog even blijven zitten! :*
  dinsdag 17 maart 2015 @ 08:00:30 #16
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150724746
Sterkte Shopaholic! Hopelijk blijven ze nog even zitten, elke dag in je buik is er weer een. Hoop dat je iig de 32 weken nog kan halen.

:*
pi_150725001
Sterkte Shop!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 17 maart 2015 @ 08:28:38 #18
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150725097
Shop wat een schrik zeg! Hoop mee dat ze nog een tijdje kunnen blijven zitten :* sterkte.

Vlindur, hoe gaat het vandaag?

Faptist, wellicht eerst een carriwell (rond de ¤30) kopen? Gewoon voor het begin, kun je na 2 weken altijd nog besluiten of je een duurdere erbij wilt.
En ik vind het bizar dat je moet betalen voor klossen, voor zwangeren is dat gewoon leenspul.

Klumsy, wat sneu dat ze zo koortsig is. Mijn meisje heeft ook al een week een loopoor (eigenlijk 2 die elkaar afwisselen), toch de ha maar gebeld. Ze gaat overleggen of ik zo AB kan krijgen, welke thuisbezorgd wordt door de apotheek. Wilde namelijk aansluitend aan het cb bezoek naar de ha, maar dat kon al niet meer, en 2x fietsen wordt me wat te gortig. Ik was vorige week woensdag al met haar geweest.
pi_150725423
Sterkte Shop :*

Klumsy beterschap voor L!

Pessie wat sneu voor je meisje. Heb zelf ook net oorontsteking incl loopoor gehad, pfff die pijn voordat je oor "knapt" is echt verschrikkelijk. Ben benieuwd of ze nog AB krijgt.

@Cassandra mag ik in de op met als datum 8 oktober?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150725463
Oei Shop.... Hopelijk kunnen ze nog effe een flinke tijd binnen blijven. Sterkte meis! :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 maart 2015 @ 08:59:07 #21
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150725633
sterkte Shop!!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150725650
Oh nee Shopaholic, dat is geen leuk nieuws! Wat plotseling opeens.
Hopelijk hou je de dames nog even binnen. En nu maar snel de knoop doorhakken wb de namen dus...

Beterschap voor alle kindjes :*

Hier een onrustige nacht achter de rug. Ik schrok wakker van een enge droom en zocht contact met Frits, maar dat liet erg lang op zich wachten. Daarna kon ik niet meer in slaap komen en om half zes riep m'n dochter omdat ze in bed had geplast...
Vanochtend kreeg ik mijn ring bijna niet meer om, ik hou dus vocht vast. Ik twijfel nu of ik even de vk moet bellen ivm dat en verminderde beweging van Frits (hij was gisteren de hele dag al rustig).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 maart 2015 @ 09:01:04 #23
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150725672
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:00 schreef Fannetje het volgende:
Ik twijfel nu of ik even de vk moet bellen ivm dat en verminderde beweging van Frits (hij was gisteren de hele dag al rustig).
bij twijfel altijd bellen!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 17 maart 2015 @ 09:01:28 #24
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150725678
Oei Shop! Hou ze nog even binnen! Die gouden glitterbabysticker hoef je echt niet voor te racen! ;)
pi_150725727
Ja Fanny, even bellen!

Sterkte Shop. Hopelijk verdwijnen de harde buiken weer. :*
pi_150725764
Altijd even bellen Franny, dan kan de VK besluiten wat verstandig is :*
pi_150725831
Waarom twijfelen Fannetje? Wat zou je weerhouden om te bellen?
pi_150725880
Fannetje, gewoon even bellen. Liever teveel als te weinig!

Ik wilde trouwens wel even mijn mijlpaal delen...

Vandaag 12 weken!!!!! *O*
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:12:06 #29
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_150725900
Sterkte shop! Hopelijk blijven ze nog even binnen!

Zou wel even bellen fannetje!

Ik ben gisteravond van de trap gevallen. Echt van halverwege tot beneden. Dus nu helemaal bont en blauw, beurs en weer heeeel erg veel harde buiken :( morgen op controle.
pi_150726075
Ik zou niet wachten tot morgen purebliss en even bellen of je nu mag langskomen. Wel zuur zeg. Hoe kwam het?
pi_150726120
Ohhh shop, wat schrikken! Nu nog geen weeenactiviteit meetbaar? Heel veel sterkte!
pi_150726145
Shop wat doe je nu :o Hopelijk blijven ze nog even lekker binnen :*

Fannetje ik zou ook bellen hoor, beter voor de zekerheid. En datzelfde geldt voor purebliss!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_150726345
Ik ben echt geen zak waard vandaag. Ik ben snotverkouden, daardoor ruk geslapen en ik voel me alsof ik zo in slaap kan vallen. Helaas duurt mijn werkdag ook nog tot 21:00. :X

Normaal had ik me ziekgemeld, maar ik ben in januari al aangesproken op mijn ziekteverzuim van vorig jaar (eigenlijk stom, want ik lag er door een operatie dus 2 weken uit), dus ik wil niet te snel thuisblijven, maarja..
pi_150726351
Shop: hopelijk blijven de meisjes nog even veilig bij jou in jouw buik. Sterkte!

Purebliss: kun je vandaag niet even op controle? Hoe voel je je?
pi_150726666
Beterschap Sillie!

Hier gaat het qua vermoeidheid eindelijk beter, zo fijn om niet meer zo futloos te zijn. Bekkentechnisch gaat het wat minder, mijn onderkant en onderrug voelen alsof er flink in geschopt is :( Beetje jammer dit, het ging zo goed!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_150726758
Purebliss, doe niet zo eng...van de trap vallen! En gezien je harde buiken zou ik nu even bellen hoor!

Ik heb naar jullie geluisterd en mag om half 1 even bij de verloskundige op audiëntie met een beetje urine. Ben benieuwd.
pi_150726794
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:18 schreef twist02 het volgende:

Als ik soms lees wat sommigen van jullie afzien voel ik me bijna bezwaard om over mijn zwangerschap te posten :@ maar ik geniet er zo intens van! O+ Kan er nu gewoon al bijna van balen dat het straks klaar is (ook al weet ik dat we er dan een baby voor terug krijgen natuurlijk O+ )

O+ ! En je voelt je toch niet echt bezwaard? Dat zou jammer zijn. Het topic heet niet 'Klagen over zwangerschap en geboorte' en van mij mogen er best wat meer jubelposts komen. *O* Natuurlijk begrijp ik het dat je als je in je laatste trimester zit, met twee kindjes en constante pijn, dat je dan moeilijk nog iets positiefs kan vinden. Maar dit soort posts hoeven niet ondergesneeuwd te worden door berichten als 'ooooh mijn buik zit zo in de weg, dit wordt 'm niet vandaag ;( '* Dan denk ik: tja dat is wel een beetje part of the deal. Ff schouders eronder, hoor!

Of doe zoals O+ pessie O+

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:26 schreef pessie het volgende:

Twist, lekker van genieten en lekker posten hoe jij je voelt! We worden er ook allemaal echt niet vrolijker van als we alleen maar tegen elkaar opbieden hoe zwaar het is. Iedere zwangerschap heeft zijn mooie momenten en slechtere momenten. En ook ik heb echt wel een paar mooie momenten gehad deze zwangerschap, maar tegenwoordig is het gewoon zwaar. Maar dat betekent niet dat ik uitsluitend ga posten over hoe zwaar, daarvoor ben ik hier niet. Al is een luisterend oor soms wel heel prettig :@ . Het is voor iedereen een stuk herkenning, de onzekerheid in het begin, de eerste echo's, de eerste plopjes, de eerste kleertjes, en ook als er dingen anders gaan dan je van tevoren had bedacht.

* Dit is een door mij bedacht voorbeeld. Elke gelijkenis met bestaande situaties berust op louter toeval.
pi_150726931
Ik ben zo blij dat ik nog zwangerschapskleding heb van de vorige keer...
Dat maakt de overstap naar een positiejeans toch makkelijker en het zit echt zoveel lekkerder :D

Ik merk ook echt dat mijn buik nu sneller groeit dan de vorige keer... De vorige keer begon je pas echt wat te zien met 16 weken.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:55:57 #39
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150727052
Jeetje Shop, schrikken na je berichtje van gisteren. Binnen blijven meisjes, nog tijd genoeg om buiten te spelen later!

En van de trap vallen = meteen bellen toch? Ik ben bij de zwangerschap van J. ook een keer van de trap gevallen (in de parkeergarage, beton, au!), en heb toen ook niet gebeld. Achteraf niet zo slim, dit keer zou ik dus niet twijfelen hoor!

Ik werd gisteren gebeld door de verloskundige. Mijn volgende afspraak (24 weken) moet toch bij de gynaecoloog. Meteen maar een afspraak gemaakt, 30 april om heel vroeg :( (enige tijd die nog vrij was ivm meivakantie een week later...). Past nog niet echt in mijn systeem, want dat is toch Koninginnedag enzo :+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:57:25 #40
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150727101
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:51 schreef Skoap het volgende:
Ik ben zo blij dat ik nog zwangerschapskleding heb van de vorige keer...
Dat maakt de overstap naar een positiejeans toch makkelijker en het zit echt zoveel lekkerder :D

Ik merk ook echt dat mijn buik nu sneller groeit dan de vorige keer... De vorige keer begon je pas echt wat te zien met 16 weken.
Dat had ik ook, heb ze al vroeg uit de kast getrokken, en t zit goddelijk O+
En idd, je ziet nu ook hier al veel meer. Vind ik eigenlijk wel leuk :D
pi_150727217
Twist je moet je zeker niet bezwaard voelen hoor!!!
Lekker strooien met de positiviteit, misschien is het aanstekelijk ;)

Ik geniet ook echt wel en lichamelijk is het een stuk beter vol te houden dan de vorige keer, maar ben blij dat dit de laatste keer gaat zijn! Mijn lijf is niet gemaakt voor zwanger zijn :')

Echt die kleine draak is sinds gisteren echt mega druk! Heb ook geen idee of hij nu nog in stuit ligt, want ook geen pijnlijke trappen naar beneden meer gehad... Nog een weekje geduld en dan weer groeiecho, eens kijken hoe hij er dan bij ligt
pi_150727227
Ha! Ik heb het positiespul toevallig gister van zolder gehaald! Maar nog niet echt nodig. Het groeit net zoals vorige keer vooral naar achter, in mijn billen. :P
pi_150727302
Ha, herkenbaar Limone. Soms denk ik dat vooral mijn heupen zwanger zijn. :P
pi_150727309
Ik pas alleen nog maar jurkjes, broeken zitten niet fijn meer ;(
pi_150727357
Maar je ziet er wel prachtig uit in je jurk O+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:05:23 #46
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150727369
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:01 schreef Limone het volgende:
Ha! Ik heb het positiespul toevallig gister van zolder gehaald! Maar nog niet echt nodig. Het groeit net zoals vorige keer vooral naar achter, in mijn billen. :P
Ik heb nu echt een beeld van een Surinaamse big mama met enorme billen en een wespentaille O+

Hier dus vooral naar voren, alleen buik te zien. Was bij J ook, dus wat mij betreft mag dat wel hetzelfde gaan. Was toen bij 34 weken van achteren niet te zien dat ik zwanger was *)

O, en Klumsy, jurkjes zaten bij mij een stuk verderop in de zwangerschap ook fijner hoor. En t ziet er meestal ook heel leuk uit, dus lekker doen (gewoon met legging, dat mag als je zwanger bent *) )
pi_150727465
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:03 schreef Krisvc het volgende:
Ha, herkenbaar Limone. Soms denk ik dat vooral mijn heupen zwanger zijn. :P
...en dat, maar dat viel me pas op ná de bevalling. :@

Jurkjes. O+ Ik ga er nu één bestellen!
pi_150727541
Shop, wat schrikken. Hopelijk blijven jouw meisjes nog even binnen hoor. :*
pi_150727604
Groeiende billen, check! hier inclusief strepen alsof ik geaaid ben door een tijger. :')

Ik was gisteravond lekker op tijd naar bed gegaan en lag om half drie nog wakker. Uiteindelijk heerlijk aan een stuk liggen slapen tot 9.30 dus ik ben zo fit als een hoentje.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:17:22 #50
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150727686
Mijn vriendin Is het een beetje zat volgens mij. Begrijpelijk ook wel, want het is een zwangerschap met alle kwaaltjes uit het boekje en nu zegt zo ook dat ze benauwd is, misselijk, chagrijnig, enz...

Heel klote gewoon en ik doe m'n best alle klusjes op te pakken, maar soms is dat ook lastig omdat ik wel gewoon 40 uur werk en voor mijn gevoel begrijpt ze dat niet helemaal. Maar ik begrijp het vanuit haar wel, omdat het allemaal dingen zijn die ze zelf wél wil doen. Maar niet kan of mag....

Ik heb ook gezegd dat maar niet zal zeggen dat je er iets moois voor terugkrijgt, want dat komt zelfs mijn strot al uit :')

Maar ik weet even niet zo goed hoe hier mee om te gaan. Kan ook niet zeggen van ik neem je even lekker mee uit eten of wat dan ook ofzo... Misschien zo na het werk een bloemetje mee nemen en helpt dat iets, maar verder ben ik even inspiratieloos -O-

Sorry voor de mannenegopost :@
pi_150727735
Balen van je val PB! Ondertussen heb je denk ik al gebeld met je vk?

En dan ga ik nu een broodje filet Americain maken voor mijn man want, needless to say, Frits zit nog lekker binnen.
pi_150727777
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:14 schreef Cholula het volgende:
Groeiende billen, check! hier inclusief strepen alsof ik geaaid ben door een tijger. :')

Ik was gisteravond lekker op tijd naar bed gegaan en lag om half drie nog wakker. Uiteindelijk heerlijk aan een stuk liggen slapen tot 9.30 dus ik ben zo fit als een hoentje.
ik las genaaid door een tijger :@
pi_150727876
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:20 schreef Cassandra87 het volgende:
ik las genaaid door een tijger
+1
pi_150727881
quote:

[..]

quote:

[..]

Same here.
pi_150727897
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:17 schreef Nikooos het volgende:
Mijn vriendin Is het een beetje zat volgens mij. Begrijpelijk ook wel, want het is een zwangerschap met alle kwaaltjes uit het boekje en nu zegt zo ook dat ze benauwd is, misselijk, chagrijnig, enz...

Heel klote gewoon en ik doe m'n best alle klusjes op te pakken, maar soms is dat ook lastig omdat ik wel gewoon 40 uur werk en voor mijn gevoel begrijpt ze dat niet helemaal. Maar ik begrijp het vanuit haar wel, omdat het allemaal dingen zijn die ze zelf wél wil doen. Maar niet kan of mag....

Ik heb ook gezegd dat maar niet zal zeggen dat je er iets moois voor terugkrijgt, want dat komt zelfs mijn strot al uit :')

Maar ik weet even niet zo goed hoe hier mee om te gaan. Kan ook niet zeggen van ik neem je even lekker mee uit eten of wat dan ook ofzo... Misschien zo na het werk een bloemetje mee nemen en helpt dat iets, maar verder ben ik even inspiratieloos -O-

Juist wel aardig om ook het mannenperspectief te horen. Het lijkt me ook lastig hoe je daarmee om moet gaan. Iets meenemen voor de baby (mooi rompertje of zo?) vindt ze vast wel leuk. En gewoon thuis voor haar koken en haar masseren? En meestal is het gewoon al goed als je luistert... je hoeft niet altijd iets te doen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_150727956
quote:

Ik weet niet of jij dit ook doet, maar als ik mij slecht voel of gewoon even enorm wil klagen over alles probeert mijn man het goed te praten en allerlei dingen aan te dragen waardoor ik mij zogenaamd dan beter zou moeten voelen. Maar dat helpt helemaal niet. Ik wil gewoon even klagen en inderdaad ook van hem horen dat het allemaal k*t is. Een oplossing is er dan toch gewoon even niet voor. Gewoon dat je man begrijpt dat jij het ook allemaal zat bent is dan soms al fijn genoeg.

Je bent wel heel lief :*

Is een zwangerschapsmassage misschien en idee? Of is ze daar ook te beroerd voor?
pi_150728077
quote:

[..]

:D

Nikoos het is ook pittig voor jou natuurlijk! Kun je misschien een dagje vrij nemen waardoor jullie samen iets kunnen doen? Ik vind het bijvoorbeeld al super om even met mijn man in de stad een kopje koffie te drinken of ergens te lunchen. Twee uurtjes tijd voor elkaar en daarna mag hij zich wijden aan het huishouden. ;) Doordat het dan doordeweeks is voelt het als een paar gestolen uurtjes en dus extra bijzonder.
pi_150728089
Spannend Shop, hopelijk blijven ze nog fijn even binnen!

En "klagen" over kwaaltjes is online toch makkelijker als in t echt, voor mij in ieder geval. Ik probeer de stralende zwangere te zijn die de hele wereld aan kan, maar dat kan gewoon niet. Het is gewoon frustrerend dat als je maar de winkel fietst je op de hoek van de straat al buiten adem bent en je zoooo langzaam fietst dat je bijna omvalt.
Maar ben aan de andere kant nog steeds zo enorm blij met deze zwangerschap, m'n groeiende echt zwangere buik (ik dacht altijd gewoon alleen dikker te worden maar mijn buik is echt zwanger O+ ) en het kamertje wat bijna klaar is en al die schattige kleine kleertjes en de mooie kinderwagen O+ O+ en ik kan gewoon niet wachten tot die kleine man er is, ik ben zo benieuwd hoe wij als papa en mama gaan zijn.

Maar in ieder geval, ik vind dat hier best de mindere dingen van het zwanger zijn besproken en genoemd mogen worden, het hoort er bij en is ook wel fijn om te lezen dat jij niet alleen bent met je kwaaltjes.

En net belde de kraamzorg voor de intake, waar moet in aan denken behalve dan een superschoon huis met schone plinten en alles :D Wat voor vragen zou ik hun kunnen stellen?
pi_150728109
Jurkjes O+ Hield ik als niet-zwangere helemaal niet zo van, meestal maar onpraktisch enzo, maar als ik nu even kan (lees: geen broek aan hoef voor werk) schiet ik er zo eentje aan. Mijn buik komt dan zo mooi uit. :) Grappig hoe dat verandert.
pi_150728120
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:01 schreef Limone het volgende:
baby in je billen? Gekke baby heb jij!

Shop, ik hoop dat ze nog binnen blijven zitten...
pi_150728181
Verder ben ik vandaag en morgen thuis, en heb ik vannacht heeerlijk geslapen. Ik heb uren gedroomd over de Ivoorkust (ik ben er nog nooit geweest) en werd om 9 uur wakker van de fluitende vogeltjes.

Vandaag ga ik achter de naaimachine, een broekje en een mutsje naaien. We shall see of ik success heb, als het goed gelukt is laat ik het vast zien hier!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:36:04 #62
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150728208
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:31 schreef -ik86- het volgende:
En net belde de kraamzorg voor de intake, waar moet in aan denken behalve dan een superschoon huis met schone plinten en alles :D Wat voor vragen zou ik hun kunnen stellen?
Misschien niet zo zeer vragen stellen, maar jouw wensen aangeven. Waar je aan kunt denken: Wat verwacht je van een kraamhulp? Wil je bv iemand die goed is in plakkende visite wegsturen? Hou je van een rustig of drukker (veel kletsend) type? Niet-rokend? Huisdieren ja of nee? Ga je borstvoeding geven, dan is een kraamhulp die daar wat meer van weet wel handig. Liever een ouder iemand (van de leeftijd van je moeder ;)) of een jonger iemand. Mogen er stagiaires meekomen van jou?
pi_150728272
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:31 schreef -ik86- het volgende:

Volgens mij is dat nog een beetje gebaseerd op een schrikbeeld van vroeger. In mijn geval heeft de kraam helemaal niet gekeken naar of ons huis schoon was en de babykamer wel 'af'. Ze is er zelfs niet eens in geweest.

Ze vroeg meer of we alles in huis hadden, legde uit wat we van hun bureau konden verwachten en wanneer we moesten bellen etc. Of we zelf nog voorkeuren en vragen hadden etc.

Maar een inspectie heeft zeker niet plaatsgevonden.
pi_150728293
Heerlijk Jagär! Is het daar ook zo mooi weer als hier?
pi_150728318
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 08:28 schreef pessie het volgende:
Shop wat een schrik zeg! Hoop mee dat ze nog een tijdje kunnen blijven zitten :* sterkte.

Vlindur, hoe gaat het vandaag?
Goed! Manlief heeft R. naar school gebracht en J. kwam om 06:00 zn bed al uit met oorpijn -O- En klaagde zonet weer. Met een sinaspril ligt ie nu te slapen op mn bed beneden.. Zo de dokter maar even bellen.

Heb net ruim een half uur met de kraamzorg aan de foon gehangen. Ondanks dat dit een voor ons nieuw bureau is, komen niet meer langs op huisbezoek, maar doen ze een telefonische intake?
Nou ja, mij ook best :P
Alles is besproken. Borstvoeding, draagdoek, iemand die van aanpakken weet en geen stil muisje. Ben benieuwd of we deze laatste keer nou echt eens een leuke krijgen :D

Na de rustdag gisteren gaat het tot nu toe prima. Vandaag wordt een goede dag! *O*

Nu moet ik alleen nog even de Verloskundigenpraktijk praktijk bellen. Want die moeten de eindcontroles doen en die weten nog helemaal niet dat ik zwanger ben :') :D

Nikoos, ik vind jou echt een aanwinst in dit topic. :Y
pi_150728370
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Limone het volgende:
Heerlijk Jagär! Is het daar ook zo mooi weer als hier?
Ja, het zonnetje schijnt en het is 8 graden! Wellicht ga ik ook nog een wandelingetje maken, heb ngo een pakje dat terug moet...
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:43:55 #67
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150728475
Jeetje shop, wat een schrik! Hopelijk blijven ze nog even lekker binnen, sterkte :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150728482
Oh, en Nikoos, ik kan het me zo goed voorstellen hoe lastig het is. Bij ons is mijn vriend bezig met het afronden van zijn proefschrift. Hij werkt minstens 60 uur per week, en probeert daarnaast veel meer in hte huishouden op te pakken. Moet met een soms hormonale vriendin overweg kunnen, en daarnaast komt heel veel practisch met betrekking tot onze verhuizing naar Duitsland op zijn schouders, want hij kan veel beter in het duits spreken of emails schrijven. Spreken kan ik wel vloeiend, maar schrijven niet echt.

En dan ben ik gezond zonder veel klachten (ja, vermoeidheid maar geen fysieke klachten).

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je het heel goed doet, en ik zou me niet schuldig voelen naar je vriendin. Je lijkt me heel lief! O+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:56:46 #69
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_150728796
Wow Shop, dat is schrikken! Hopelijk blijven de twins nog even binnen en komen de longen goed op gang. Hoe gaat het nu met je?

Fannetje en Purebliss sterkte allebei. Hopelijk kan de vk jullie gerust stellen en is alles goed met de baby.

Sillie beterschap! En als het echt niet gaat gewoon naar huis gaan hoor. Laat die ziekmeldingen je niet weerhouden nu om te luisteren naar je lichaam. Dat is ook belangrijk!

Joycie 12 weken!!! *O*

En Limone, ik heb ook weinig last van mijn zwangerschap en ik geniet er met volle teugen van. Het is de eerste keer dat ik dit mee mag maken, tot nu toe weinig kwaaltjes en inderdaad zitten zwangerschapsbroeken heerlijk! O+
Ik probeer er ook enorm van te genieten nu omdat er misschien nog kwalen gaan komen en ik me de zwangerschap wel positief wil herinneren. Het is waarschijnlijk ook de laatste keer dat ik dit meemaak dus ik wil er graag alles bewust van meemaken. Ik voel me ook zeer gezegend dat mij de misselijkheid en moeheid in het begin niet super heeft belemmerd en dat het enige ongemak wat ik tot nu toe heb, het aandoen van mijn sokken en schoenen is. :X
En ook dat ik bij 18 weken al plopjes voelde en ik nu echt zeker weet dat dat onze dochter was die zich al liet voelen. Zelfs (8> heeft haar al gevoeld.
Maar inderdaad voel ik me soms ook bezwaard om dat hier te posten. Omdat je zo veel leest dat er dames zijn die het zo moeilijk hebben en er fysiek en mentaal helemaal doorheen zitten.
Ik kan het me zo goed voorstellen dat als je alle kwalen gehad hebt, op je einde loopt en alleen nog maar op de bank kunt zitten, je alles zo beu bent en het er volledig mee hebt gehad. Dus alle posts van die strekking zijn helemaal geen gezeur. Iedereen die hier mee post kan zich juist heel goed verplaatsen in degene die er doorheen zit. En daarom is dit forum er ook. Voor de goede en de slechte kanten, voor vragen en antwoorden en voor steun voor de goede en de slechte momenten die je hebt. Dus niemand moet zich bezwaard voelen om wat dan ook te posten hier. :P
Oost west, mij best.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 11:01:06 #70
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_150728906
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:31 schreef Cholula het volgende:

[..]

Nikoos het is ook pittig voor jou natuurlijk! Kun je misschien een dagje vrij nemen waardoor jullie samen iets kunnen doen? Ik vind het bijvoorbeeld al super om even met mijn man in de stad een kopje koffie te drinken of ergens te lunchen. Twee uurtjes tijd voor elkaar en daarna mag hij zich wijden aan het huishouden. ;) Doordat het dan doordeweeks is voelt het als een paar gestolen uurtjes en dus extra bijzonder.
Dat lijkt me inderdaad een goede tip.
Lekker een dagje met zijn 2-en. En is voor jou ook wel lekker denk ik Nikoos.
Oost west, mij best.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 11:08:31 #71
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150729120
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:24 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Juist wel aardig om ook het mannenperspectief te horen. Het lijkt me ook lastig hoe je daarmee om moet gaan. Iets meenemen voor de baby (mooi rompertje of zo?) vindt ze vast wel leuk. En gewoon thuis voor haar koken en haar masseren? En meestal is het gewoon al goed als je luistert... je hoeft niet altijd iets te doen.
Koken probeer ik al zoveel mogelijk op te pakken, maar vriendin eet het liefst vroeg, dus daar kom ik soms niet eens aan toe. En daarnaast is dat ook iets wat ze graag zelf wil doen als ze zich wat beter voelt, maar dat doe ik dus al wel. Massage is ook vast prik met naar bed gaan. Ga zelf speciaal ook elke avond vroeg met haar mee, zodat ik dit kan doen.

Misschien is het ook een kwestie van accepteren dat ik niet altijd iets kan doen. Het is alleen lastig om er tegenin te gaan :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:27 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij dit ook doet, maar als ik mij slecht voel of gewoon even enorm wil klagen over alles probeert mijn man het goed te praten en allerlei dingen aan te dragen waardoor ik mij zogenaamd dan beter zou moeten voelen. Maar dat helpt helemaal niet. Ik wil gewoon even klagen en inderdaad ook van hem horen dat het allemaal k*t is. Een oplossing is er dan toch gewoon even niet voor. Gewoon dat je man begrijpt dat jij het ook allemaal zat bent is dan soms al fijn genoeg.

Je bent wel heel lief :*

Is een zwangerschapsmassage misschien en idee? Of is ze daar ook te beroerd voor?
Gewoon mee eens zijn dat het kut is. Dat punt heb ik nu bereikt omdat die praatjes "Je doet het wel ergens voor" ook bij mij al de strot uit komen. Toen ik dat zei moest ze in ieder geval lachen :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:31 schreef Cholula het volgende:

[..]

Iets samen doen zit er helaas bijna niet in. Zondag even samen naar de Xenos geweest en dat was eigenlijk al te veel.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Goed! Manlief heeft R. naar school gebracht en J. kwam om 06:00 zn bed al uit met oorpijn -O- En klaagde zonet weer. Met een sinaspril ligt ie nu te slapen op mn bed beneden.. Zo de dokter maar even bellen.

Heb net ruim een half uur met de kraamzorg aan de foon gehangen. Ondanks dat dit een voor ons nieuw bureau is, komen niet meer langs op huisbezoek, maar doen ze een telefonische intake?
Nou ja, mij ook best :P
Alles is besproken. Borstvoeding, draagdoek, iemand die van aanpakken weet en geen stil muisje. Ben benieuwd of we deze laatste keer nou echt eens een leuke krijgen :D

Na de rustdag gisteren gaat het tot nu toe prima. Vandaag wordt een goede dag! *O*

Nu moet ik alleen nog even de Verloskundigenpraktijk praktijk bellen. Want die moeten de eindcontroles doen en die weten nog helemaal niet dat ik zwanger ben :') :D

Nikoos, ik vind jou echt een aanwinst in dit topic. :Y
Goeie dag!! *O* *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, en Nikoos, ik kan het me zo goed voorstellen hoe lastig het is. Bij ons is mijn vriend bezig met het afronden van zijn proefschrift. Hij werkt minstens 60 uur per week, en probeert daarnaast veel meer in hte huishouden op te pakken. Moet met een soms hormonale vriendin overweg kunnen, en daarnaast komt heel veel practisch met betrekking tot onze verhuizing naar Duitsland op zijn schouders, want hij kan veel beter in het duits spreken of emails schrijven. Spreken kan ik wel vloeiend, maar schrijven niet echt.

En dan ben ik gezond zonder veel klachten (ja, vermoeidheid maar geen fysieke klachten).

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je het heel goed doet, en ik zou me niet schuldig voelen naar je vriendin. Je lijkt me heel lief! O+
Misschien minder schuldig voelen ja. Ik baal er gewoon ontzettend van dat je zo machteloos bent en vooral omdat ik juist heel veel wil doen voor anderen. Wel iets waar ik misschien iets mee moet minderen, maar dat is weer een ander verhaal.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:01 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Dat lijkt me inderdaad een goede tip.
Lekker een dagje met zijn 2-en. En is voor jou ook wel lekker denk ik Nikoos.
Volgende week weer een echo en dan hebben we in ieder geval een half dagje samen.
Punt is dat ik best een dagje vrij wil nemen, maar ze wil juist dat ik nu even zo min mogelijk vrij neem om dagen over te houden voor na de bevalling :P
En ik denk dat als ik vrij neem, dat ik dan gewoon "ingepland" wordt om de verbouwing van de zolder extra snel door te voeren :')

Maar bedankt voor het meedenken in ieder geval allemaal O+
Wat mij betreft mag het ook gewoon allemaal al gebeurd zijn hoor. Ben zo benieuwd naar m'n meisje en dan is mijn vriendin ook van het gedoe af :P
  dinsdag 17 maart 2015 @ 11:29:01 #72
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150729681
Nikoos, je komt over als heel betrokken en lief voor je vriendin, gewoon zo doorgaan!

En wat betreft dat vrijnemen. Misschien gewoon niet aan d'r vertellen (dan kan ze ook niets voor je plannen ;)), maar als verrassing opeens thuiskomen met een lekker uitgebreide lunch die jullie dan thuis samen op kunnen eten aan de keukentafel of in de tuin in het zonnetje.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 11:32:37 #73
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150729792
Dat zal ze denk ik ook zelf nog wel in gaan zien :P
En ik vind het een leuk idee als verrassing. Ze is alleen wel heel erg slecht met verrassingen, vooral als het zo'n grote inpakt heeft. :')

Misschien moet ik het bij een bloemetje of cadeautje houden en luisteren zonder het goed proberen praten. En me er dan minder schuldig over voelen. Het is nog maar een paar weken ;)
  dinsdag 17 maart 2015 @ 12:01:30 #74
259886 pessie
pi_150730643
Nikoos, het is soms gewoon niet zo makkelijk. Weet je dat er restaurants zijn die een compleet driegangen menu voor je thuis neerzetten? inclusief romatische setting? Wellicht ook een leuke verrassing? Kan ze tussendoor rusten op de bank.
En een schoonmaakhulp regelen! Echt, ik vond het zo afgrijselijk dat mijn man dan nog dingen moest doen terwijl hij voor de kinderen moest zorgen en moest werken, schoonmaakhulp is echt _O_ als het financieel kan, voor die 2 a 3 maanden, echt de overweging waard. Het gaf mij enorm veel rust e voelde me veel minder schuldig over al mijn beperkingen.

Vlindur, fijn dat je dag een stuk beter is. Wat kan slaap dan al veel doen he :* En gelukkig werkt je man nog thuis nu je jingste ziek is.
En als je kraamhulp niet bevalt, direct bellen voor een andere.

Hihi Cholula, laat je em wel een nieuw bakje halen vandaag?

Heeft degene die van de trap viel de vk al gebeld?
pi_150730843
quote:

Ik denk dat je niet meer kan doen en zijn dan je jezelf al geeft en opstelt. Je leeft je goed in en mee en het is gewoon een draak van een zwangerschap zo aan het einde ;) Het gevoel van ik kan even niets, maar wil zoveel kan haar zoveel dwars zitten dat ze er zelf ook even geen raad mee weet of door heeft dat het haar zo dwars zit. Ik denk dat je niet meer kan doen dan de klusjes die je al doet of aangeeft straks te doen, met haar praten over de toffe en minder toffe dingen en aftellen tot het tijd is ;)

Bloemetje of lekker koken is nooit verkeerd ;)
Schudden voor gebruik
pi_150731117
Nikoos ondanks dat je laat thuis bent kun je wellicht voor de dag erna koken? Mijn man is niet voor acht uur thuis dus kookt ook nooit, ik merk dat het koken mij nu al tegen staat, laat staan aan het einde van mijn zwangerschap. Mijn man haalt vaak wat, dat heeft helaasals gevolg dat we laat eten
pi_150731606
Nikooos, ik denk dat je het echt al heel goed doet! Als man sta je zo machteloos in de zwangerschap.

Samen lekker aftellen tot dat jullie meisje er is!

Een een bloemetje, of een keer lekker koken is altijd goed natuurlijk. Maar gewoon alleen die schouder zijn die ze even nodig heeft of even iemand waartegen ze kan vloeken en tieren is ook al heel fijn.
pi_150731615
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Nikoos ondanks dat je laat thuis bent kun je wellicht voor de dag erna koken? Mijn man is niet voor acht uur thuis dus kookt ook nooit, ik merk dat het koken mij nu al tegen staat, laat staan aan het einde van mijn zwangerschap. Mijn man haalt vaak wat, dat heeft helaasals gevolg dat we laat eten
Cassandra, wanneer heb je de echo?
pi_150731784
Tien voor vier :)
pi_150731837
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:41 schreef Cassandra87 het volgende:
veel plezier
  dinsdag 17 maart 2015 @ 12:44:57 #81
374533 purebliss
pi_150731860
Even vlug bijgelezen. Maar ik ben echt een kluns als ik zwanger ben :@ ben de vorige 2 keer ook al een paar keer flink gevallen en heb elke keer braaf de vk gebeld.

Maar behalve dat ik helemaal bont en blauw ben en heel erg beurs, valt het allemaal wel mee! De kleine ninjamevrouw is iig druk de boel aan het verbouwen!

Harde buiken heb ik sws al elke avond en nacht, dus daarom wacht ik even de controle van morgen af. Tenzij het erger word.
pi_150731912
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Leuk! Gaan jullie met zijn 2tjes?
pi_150731934
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:44 schreef purebliss het volgende:
Even vlug bijgelezen. Maar ik ben echt een kluns als ik zwanger ben :@ ben de vorige 2 keer ook al een paar keer flink gevallen en heb elke keer braaf de vk gebeld.

Maar behalve dat ik helemaal bont en blauw ben en heel erg beurs, valt het allemaal wel mee! De kleine ninjamevrouw is iig druk de boel aan het verbouwen!

Harde buiken heb ik sws al elke avond en nacht, dus daarom wacht ik even de controle van morgen af. Tenzij het erger word.
Wel goed in de gaten houden he PB :)
pi_150732244
*Meld! Met baby UIT de buik :o

Verhaal volgt nog wel, ga nu eindelijk proberen te slapen.. Het begon gisterochtend rond 9 uur met oefenweeen en eindigde met een spoedkeizersnee vanmorgen om 6.31 uur met alles ertussenin.. Nou lekker proberen te slapen naast een ienie-mieni versie van m'n vriend!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150732360
Gevalletje wat doe je nu :D Gefeliciteerd O+
Jeetje zeg dat klinkt best heftig allemaal, rust maar goed uit :*
pi_150732363
Gevalletje! Wat een verrassing! Van harte gefeliciteerd! O+
pi_150732366
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef Gevalletje het volgende:

Verhaal volgt nog wel, ga nu eindelijk proberen te slapen.. Het begon gisterochtend rond 9 uur met oefenweeen en eindigde met een spoedkeizersnee vanmorgen om 6.31 uur met alles ertussenin.. Nou lekker proberen te slapen naast een ienie-mieni versie van m'n vriend!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow! Gefeliciteerd!!!!
pi_150732383
quote:

SPOILER
:o

Wat een verrassing!

Gefeliciteerd met de geboorte van Q! :*
Ik kan mij voorstellen dat je de boel nog op een rijtje moet krijgen met die snelheid!
Schudden voor gebruik
pi_150732392
Gevalletje! Wat doe jij dan!! Gefeliciteerd met jullie Q.! *G* *O* *G*

Hopelijk horen we snel je verhaal. Geniet nu maar lekker van je kleine mannetje!
pi_150732409
Oh de ud is over zes dagen, ik dacht over zes weken ofzo :')
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:04:36 #92
259886 pessie
pi_150732439
Van harte gefeliciteerd Geval! En nu bijkomen. :*
*G* *G* *G*
pi_150732445
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:03 schreef L-E het volgende:
Oh de ud is over zes dagen, ik dacht over zes weken ofzo :')
Dat dacht ik ook :D
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:05:27 #94
259886 pessie
pi_150732460
Oh ja klumsy, zou wat zijn als Frits echt gedraaid zou zijn :D
pi_150732570
Gevalletje, gefeliciteerd *G*
pi_150732599
Gevalletje, gefeliciteerd *O* *O* nu bijkomen en van elkaar genieten!
pi_150732723
Van harte gefeliciteerd Gevalletje *O*
Sara
Merel
Ukje
pi_150732779
Gefeliciteerd gevalletje! Leuke naam!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:16:19 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_150732787
Gevalletje! Gefeliciteerd! *O* Ben benieuwd naar je verhaal, maar nu eerst slapen en van elkaar genieten!
disclaimer
pi_150732812
quote:

SPOILER
Wow :o
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar m!
pi_150732843
Aaaw Gevalletje! Van harte. Ben benieuwd naar je verhaal en naar je baby! O+
pi_150732980
Gevalletje gefeliciteerd *O*
pi_150733105
Was je tijdens deze post al bezig?

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 03:17 schreef Gevalletje het volgende:

M'n ogen vallen half dicht maar kan niet slapen..
pi_150733114
Gefeliciteerd Gevalletje! *O*

Shop, wat schrikken! :*
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:29:43 #105
259886 pessie
pi_150733177
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Limone het volgende:

[..]

:o ja dus!
Wat handig van die sherlock mensen in een topic :D
pi_150733266
Proficiat Gevalletje! Klinkt heftig! :*
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:32:16 #107
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150733268
*o*
Oh gevalletje, wat leuk dat je het toch nog zo snel komt melden ondanks ks en alles wat er nu op je afkomt.
Gefeliciteerd meis!
Wat een prachtige naam <3
*O*

Klagen,
Heerlijk toch dat het kan hier?
Ik weet niet meer wie het schreef, maar voor de buitenwereld gaat het allemaal perfect hier in huize faptist.
Naast jullie kent Alleen m'n man m'n maffe nukken en sago buien. Zoals m'n zenuwinzinking vannacht. Lekker gehuild en getroost.
Nu lig ik weer in bed. Ben helemaal verrot. Had graag naar de bh winkel gegaan, maar ik ben te moe. Nou ja, dan morgen maar hoor.

*O* Enne 38 weken vandaag! *O*

Nikoos
Wat ben jij toch enorm zorgzaam. Ik sta er elke keer weer van te kijken. Vind het zo lief hoe je elke keer weer meedenkt/meevoelt met je vrouw. Je wordt vast een hele goede vader!

Vallen en harde buiken:
Ik ben geen paniekzaaier of iemand die snel angstig is, maar hier zou ik toch even voor langs gaan.

[ Bericht 15% gewijzigd door faptist op 17-03-2015 13:39:22 ]
pi_150733491
Gefeliciteerd met Q Gevalletje! Klinkt heftig, ik ben heel benieuwd naar je verhaal! :*
ligt het nou aan mij of zijn er veel keizersnedes de laatste tijd?
pi_150733560
Gefeliciteerd Gevalletje! Mooie naam. O+
pi_150733630
Gevalletje wauw! :o Dat is opeens snel gegaan!
Gefeliciteerd met jullie kleine man! *O* Lekker bijkomen en genieten! Hoop dat je een spoedig herstel hebt! :*

Nikoos, sluit me aan bij de rest: je komt echt al ontzettend lief en meedenkend over! :Y Het moet inderdaad ook gewoon verschrikkelijk machteloos voelen voor mannen soms. Mijn man maakt zich daarom ook al een beetje zorgen om de bevalling, maar heb het ook al tegen hem gezegd: soms is er zijn echt al ontzettend behulpzaam! Meer dan dat het voor jou voelt waarschijnlijk ;)

Toch nog heel even over dat 'bezwaard' voelen:
Ik bedoel absoluut niet dat dit één groot zeik topic is waar geen ruimte is voor positiviteit! ;) Het is inderdaad heerlijk om gewoon een plekje te hebben waar je van alles kwijt kunt: zorgen / klachten / 'gezeur' / leuke dingen / minder leuke dingen / random dingen / etc.

Maar het voelt soms nogal oneerlijk, omdat het mij qua zwangerschap tot nu toe echt voor de wind gaat :@ dat voelde in WOHTS ook al zo, omdat ik dus zo'n trut ben die binnen 2 maanden zwanger is :') terwijl anderen daar jaren over doen.
Is ook echt een tic van mij hoor, om me daar bezwaard over te voelen. Had ik vroeger ook al, als ik een goed cijfer haalde terwijl anderen er veel harder voor moesten werken enzo :')

Maar goed, ik geniet met volle teugen O+ en gun dat écht iedereen van harte. Dus hoop inderdaad dat zoiets aanstekelijk werkt voor iedereen die het kan gebruiken! :*
pi_150733693
Van harte gefeliciteerd met Q Gevalletje! *O*
pi_150733759
Wij hebben het gisteren aan m'n schoonouders verteld! Ik kon m'n schoonmoeder horen gillen aan de andere kant van de telefoon (ik zat links op de bank, man rechts :+). En telefonisch omdat ze ver weg wonen :@. We zien ze wel op de verjaardag van peuter dit weekend, maar dat moet de dag van peuter blijven. En de rest van de visite hoeft het nog niet te weten natuurlijk. :+.

Maar toch wel weer leuk om het te vertellen! Nu nog 6 weken duimen. Vooralsnog heb ik nergens last van :@. Afgezien van moe en koud.
pi_150733789
Pessie ik haal morgen een nieuw bakje. De slager beloofde me afgelopen zaterdag als kraamcadeau een ossenhaas *)

Verder eigenlijk weinig te melden, ik word zowel hier op Fok! als IRL links en rechts ingehaald door dames die na mij uitgerekend zijn.
Het eerste Italiaanse ijsje van dit seizoen heb ik ook al gehad en nu zit ik heerlijk te hangen in de tuin.
pi_150734075
gevalletje gefeliciteerd! *O* Klinkt heftig, goed uitrusten en genieten natuurlijk.

En dan sta je ineens op nr 2.... spannend! Hier heeft de baby sindskort elke dag 10 x de hik, herkennen jullie dat ook richting het einde? Tot 36 weken nooit last van gehad, en nu ineens continu lijkt t wel.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:02:15 #115
259886 pessie
pi_150734227
Twist, ik gun het jou (en anderen) ook echt enorm om gewoon heerlijk te kunnen wat je kunt!!! Ik vind het alleen maar fijn om te lezen dat er mensen zijn bij wie het wel met minder issues gaat.

Hihi kuukske! Wat wordt het dan toch weer een stukje echter he, als je het langzamerhand gaat delen met mensen om je heen O+ .

Cholula, ze houden het tegenwoordig goed in de gaten en soms lijk je daarom meer keizersnedes te horen. Waar vroeger nog wel eens erg lang doorgegaan werd maken ze nu soms wat sneller door middel van sectio een einde aan de bevalling. Een ks is namelijk ook niet niets, en als je iemand eerst 3 dagen uitgeput laat zijn en er vervolgens een zware buikoperatie aan toevoegd is dat volgens mij niet al te goed voor het herstel.
Maar aangezien er nu 2 zware bevallingen zijn geweest wordt die van jou vast appeltje-eitje ;)
En goede slager heb je *)

Faptist, lekker een dagje bedhangen! He ik zondag gedaan en was uitermate goed! Je kunt het er nu nog lekker van nemen, neem die tijd dan ook :* En morgen naar de lingeriewinkel inderdaad ~O>

Mijn moeder belde vanochtend. Wilde nu toch wel even weten hoe het nou precies ging (ik ben van mezelf niet zo mededeelzaam). Zij en mn vader hebben bedacht dat ze volgende week sowieso de hele week in Nederland blijft om voor mij en de kinderen te zorgen. Na de groei-echo volgende week vrijdag is er vast meer bekend over wat we kunnen verwachten en afhankelijk daarvan blijft ze of gaat ze nog 1 a 2 weken naar huis.
Ik lig in bed :7 buurvrouw heeft mijn middelste en haalt de oudste ook van school. Even rust.

Oh kooks, 2de al!!! Dat doe je vlot!
En de hik, had mijn dochter ook vaak in de buik. Dat werd wassen, heeeeeel veeeeel wassen :P

Is er nog meer bekend van Shop?
pi_150734234
Wow gevalletje wat een verrassing, maar gefeliciteerd! *O* *O* *O* Lieve naam en geniet er lekker van! O+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:04:34 #117
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150734298
Gevalletje gefeliciteerd! Klinkt als een zware bevalling, maar met een zoon met mooie naam als resultaat! Rust uit, probeer te herstellen, en hopelijk heb je over een dag of wat zin om je verhaal te delen en je mooie zoon te showen :*
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:07:06 #118
259886 pessie
pi_150734373
HeeftCactus zich al laten zien vandaag?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 maart 2015 @ 14:07:10 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150734374
gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Gevalletje! Dat je snel mag herstellen en gaan genieten van je gezinnetje!

pi_150734465
Gefeliciteerd Gevalletje met je zoon *O*
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:13:05 #121
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150734550
Wooh Gevalletje *O* van harte!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:16:02 #122
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_150734631
Wauw Gevalletje. Dat is ineens snel gegaan! Gefeliciteerd!! *G*
Rust lekker uit en dan genieten. En foto's graag!!!
Oost west, mij best.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:16:39 #123
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_150734651
En hoe gaat het inderdaad met Shop en MevrouwCactus?
Oost west, mij best.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:20:11 #124
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150734758
Gevalletje gefeliciteerd!! *O*
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150735006
Wow gevalletje :o Gefelictieerd met je kleine man! O+
pi_150735045
Gevalletje! :o Gefeliciteerd met Q! Klinkt pittig, ik hoor graag nog een keer de details. En wat een ukkie!
pi_150735118
Ik zit nu aan de CTG in het ziekenhuis. De verloskundige vond het door het minder bewegen en de wat verhoogde bloeddruk een goed idee om me even door te sturen.
Maar volgens mij gaat het wel goed met de hartslag van Frits.
pi_150735420
Goed dat je gebeld hebt Fannetje. Fijn om te horen dat waarschijnlijk alles goed is met Frits!
pi_150735464
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:02 schreef pessie het volgende:
Mijn moeder belde vanochtend. Wilde nu toch wel even weten hoe het nou precies ging (ik ben van mezelf niet zo mededeelzaam). Zij en mn vader hebben bedacht dat ze volgende week sowieso de hele week in Nederland blijft om voor mij en de kinderen te zorgen. Na de groei-echo volgende week vrijdag is er vast meer bekend over wat we kunnen verwachten en afhankelijk daarvan blijft ze of gaat ze nog 1 a 2 weken naar huis.
Ik lig in bed buurvrouw heeft mijn middelste en haalt de oudste ook van school. Even rust.
Wat heerlijk pessie dat je nu even rust hebt!
Wat lief van je ouders dat ze je komen helpen.
pi_150735583
quote:

SPOILER
Oooooh!! Gefeliciteerd! *G* De bevalling klinkt heftig, hopelijk valt het herstel mee. Neem er de tijd voor :*. Veel geluk met kleine Q. Kleine jongetjes zijn de bom! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150735587
Gefeliciteerd met je kleine grote man Q. Gevalletje!
pi_150735665
Gevalletje: gefeliciteerd met Q!! *G*
pi_150736125
Gevalletje gefeliciteerd! *G*
pi_150736611
Gevalletje, gefeliciteerd!
pi_150736618
Kijk nou wat ik gemaakt heb:
pi_150736663
Ah wat leuk Jagar!!!

Herkent iemand dit: Ik heb af en toe en venijnige steek in mijn onderbuik. Soms wat links, soms recht en soms ook wel eens van onder zeg maar ;) Is dat iets geks, of is het normaal? :P
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:41:36 #137
259886 pessie
pi_150736869
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Ah wat leuk Jagar!!!

Herkent iemand dit: Ik heb af en toe en venijnige steek in mijn onderbuik. Soms wat links, soms recht en soms ook wel eens van onder zeg maar ;) Is dat iets geks, of is het normaal? :P
Bandenpijn! Je baarmoeder groeit en de banden waar je baarmoeder aan vastzitten rekken ook uit. Kan nogal venijbig zijn ja.

Jagar wat tof zeg! Erg leuk gedaan!

Fan, goed dat je gebeld hebt, fijn dat de hartslag van frits goed lijkt.

Ahhh ben net wakker :z Zometeen maar weer es even opstaan. Allemensen wat een luxe om een middag in bed te liggen.

Mijn moeder blijft alleen, mijn vader zal met mijn broertje teruggaan. Maar das prima.
SPOILER
Vraag me nu toch wel af of Cactus weer in het ziekenhuis is.
pi_150736970
Waar wonen jouw ouders, pessie?
pi_150736986
Bandenpijn dus!

Wat fijn dat je even heerlijk hebt kunnen rusten Pessie, en fijn dat je moeder nog even blijft om te helpen!

Ben ook benieuwd naar Cactus en Shop. Hopelijk zijn alledrie de baby's nog lekker binnen..
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:46:57 #140
259886 pessie
pi_150737030
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Waar wonen jouw ouders, pessie?
SPOILER
Niet de wereld uit, maar wel te ver om "zomaar even..."
pi_150737074
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:46 schreef pessie het volgende:

[..]

SPOILER
Niet de wereld uit, maar wel te ver om "zomaar even..."
Ja, dat is nog wel een eindje! Zeker als jij in het noorden van NL woont. Fijn dat je moeder iig een tijdje kan blijven!

Dat lijkt me ook zo fijn van straks in Berlijn wonen, dat er goede treinverbindingen zijn, en dat het met de auto ook goed te doen is. Maakt bij elkaar op bezoek gaan een stuk makkelijker...
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:55:19 #142
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150737244
Gefeliciteerd Gevalletje! *G* Geniet van je mr. Q en succes met herstel :*
pi_150737427
Ik moet dus donderdag naar de gynaecoloog en ik kreeg net door bij welke en nu heb ik zenuwkriebels.

Verder had ik op de site gelezen dat een intake voor zwangerschap (met echo, ik nam aan dat dat moest) 45 minuten duurt en er is nu maar een afspraak van 20 minuten gemaakt. Twijfel alom, want klopt dat wel, dus even gebeld, bleek die echo nog maar de vraag, "maar dat zou waarschijnlijk wel gedaan worden".

Nu weet ik dus nog niks. Gaat m'n vriend straks voor niets mee -O- . Hoe is dat bij jullie gegaan bij eerste afspraken bij een gynaecoloog?
pi_150737588
Silliegirl, hoever ben je als je naar de gyn moet?

Ik heb eerst afspraken met de gyn gehad. Met echo beide keren. Toen is er een voorlopige termijn vastgesteld. En op basis daarvan is er toen een intakeafspraak gemaakt met de klinisch verloskundige voor rond de 10 weken :)
Dus het kan goed dat je eerst een "gewone" afspraak hebt met een gyn en daarna pas een intake.

Maar echt ook al is dit geen intake afspraak, de kans is groot dat er een echo gemaakt wordt. En dat moment wil je echt samen beleven als dat kan :)
pi_150737703
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Limone het volgende:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:00 schreef silliegirl het volgende:
Ik moet dus donderdag naar de gynaecoloog en ik kreeg net door bij welke en nu heb ik zenuwkriebels.

Verder had ik op de site gelezen dat een intake voor zwangerschap (met echo, ik nam aan dat dat moest) 45 minuten duurt en er is nu maar een afspraak van 20 minuten gemaakt. Twijfel alom, want klopt dat wel, dus even gebeld, bleek die echo nog maar de vraag, "maar dat zou waarschijnlijk wel gedaan worden".

Nu weet ik dus nog niks. Gaat m'n vriend straks voor niets mee -O- . Hoe is dat bij jullie gegaan bij eerste afspraken bij een gynaecoloog?
Voor de intake zelf is het ook echt handig dat hij meegaat hoor. Echo of niet. Je moet o.a. ook medische geschiedenis aangeven van beide kanten.
Schudden voor gebruik
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:14:48 #146
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150737895
quote:

SPOILER
Leuke naam!!
Hier voor jou de gouden glitterbabysticker voordat ik bij ga lezen!

pi_150737906
Ik vind het sowieso fijn dat vriend tot nu toe nog elke keer in mee geweest..We proberen de afspraken dan ook wel echt op zijn vrije dag te plannen, maar aankomende keer kon dat toevallig niet dus daarvoor heeft hij nu 2 dagen vrij gevraagd (hij rijdt routes van 2 dagen). En hij kreeg ook meteen vrij. De 20 weken echo hebben we nog op een vrije dag kunnen plannen en daarna kan ik ook wel eens alleen gaan, al vind vriend dat denk ik niets :P

Ook voor na de bevalling heeft mijn vriend aangegeven dat hij dan zijn 3 weken vakantie wilt opnemen excl. de 2 dagen die hij krijgt. Ook dit was geen probleem. Al ben ik benieuwd hoe dat dat gaat als het zover is.. Ik ken namelijk verhalen van verse papa's op zijn werk die gewoon zijn gebeld of ze niet toch een route wilde doen.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:38:27 #148
374533 purebliss
pi_150738537
Gefeliciteerd gevalletje!!!
pi_150738812
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind het sowieso fijn dat vriend tot nu toe nog elke keer in mee geweest..We proberen de afspraken dan ook wel echt op zijn vrije dag te plannen, maar aankomende keer kon dat toevallig niet dus daarvoor heeft hij nu 2 dagen vrij gevraagd (hij rijdt routes van 2 dagen). En hij kreeg ook meteen vrij. De 20 weken echo hebben we nog op een vrije dag kunnen plannen en daarna kan ik ook wel eens alleen gaan, al vind vriend dat denk ik niets :P

Ook voor na de bevalling heeft mijn vriend aangegeven dat hij dan zijn 3 weken vakantie wilt opnemen excl. de 2 dagen die hij krijgt. Ook dit was geen probleem. Al ben ik benieuwd hoe dat dat gaat als het zover is.. Ik ken namelijk verhalen van verse papa's op zijn werk die gewoon zijn gebeld of ze niet toch een route wilde doen.
Ze mogen bellen wat ze willen toch? Het is dan aan jouw vriend om aan te geven dat dat niet mogelijk is.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:49:39 #150
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150738911
Cactus.
Where are you?! :D *spannend*

silliegirl,
Als je samen kunt gaan zou ik het altijd doen.
Mijn man is met alle afspraken mee gegaan en ik heb dat als super prettig ervaren. Of er nu een echo gemaakt werd of niet. Je hoort gewoon veel zaken voor het eerst en dan is het heel makkelijk wanneer er iemand bij zit die gewoon mee luistert. Of iets kan aanvullen. Je zult zien dat je ook dichter naar elkaar toe groeit. Sowieso fijn voor de man.. Jij voelt alles binnen rommelen, maar hij zal het toch echt moeten doen met de info die jij en de artsen hem gaan geven!

Jager,
Heb je al een webwinkel of maak je misschien ook weleens dingen op bestelling? ;)
Ik hou me aanbevolen. Wat heb je een leuke smaak zeg!

@hier
Nou.. nadat ik gepost had dat ik een heerlijke ik-lig-in-bed-dag had vond ik het eigenlijk wel weer welletjes dat luie gedoe. Veel te mooi weer buiten.
Mezelf opgefrist, ander jurkje aan, haren leuk gedaan. Mooi make upje op.. man wat voelde ik me anders!
Ik ging met een vavavoom gevoel de straat op, haha. *)
Dus toch naar de lingerie winkel..
Waar ik met lege handen uit ben gelopen }:|
Ik heb in 5 verschillende winkels 13 bh's gepast. Slechts in 1 winkel verkochten ze echt zwangerschapsbh's. Ik werd steeds door verwezen naar de Prenatal.
Maarja.. bij de Prenatal gaat het maar (haha) tot maatje 90F en die pas ik dus niet.
Dus nu zit ik nog steeds zwangerschapsbh loos op de bank.
Morgen dan toch maar naar de winkel in de andere grote stad..

Wel een heel leuk naadloos hempje gescoord bij prenatal. Gaf ook wat ondersteuning aan den tiet dus mn hormonen zijn alsnog happy :)
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:51:42 #151
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150738978
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:46 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Ze mogen bellen wat ze willen toch? Het is dan aan jouw vriend om aan te geven dat dat niet mogelijk is.
Precies!
Ik ben net ook gebeld door mijn werkgever of ik morgen toch niet de rapportvergadering kon voorzitten van mijn mentorklas. De vervanger had nog niet alles onder controle.
Eerst dacht ik ' natuurlijk' . Dus ik heb net nog even gauw de vergadering voorbereid.
Half uur nadat ik klaar was heb ik werkgever toch een mailtje gestuurd (met de bijlage) waarin ik gezegd heb liever niet te komen.
Kreeg gelijk een mail terug dat het prima was.
Heb wel aangeboden dat wanneer ze ergens echt niet uitkomen ze me altijd mogen bellen.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:53:58 #152
259886 pessie
pi_150739039
Vind het wel lief dat je og werk doet voor je vervanger faptist ;)
En wat stom van die zaken!! Dat is echt irritant! Gewoon 5 (!) winkels in en uit en dan nog niet de juiste! Heb je wellicht een noppies winkel? Kun je die bellen? Mijn vriendin heeft een zeer grote boezem en belt dan van tevoren of haar maat (noem maar meerdere) er is. Scheelt frustratie ;)
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:55:57 #153
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150739127
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:53 schreef pessie het volgende:
Vind het wel lief dat je og werk doet voor je vervanger faptist ;)
En wat stom van die zaken!! Dat is echt irritant! Gewoon 5 (!) winkels in en uit en dan nog niet de juiste! Heb je wellicht een noppies winkel? Kun je die bellen? Mijn vriendin heeft een zeer grote boezem en belt dan van tevoren of haar maat (noem maar meerdere) er is. Scheelt frustratie ;)
Noppies gaat ook helemaal niet groot...

Ik weet dat Anita tot grote maten gaat, volgens mij hebben ze die bij Livera.

Maar voor echt grote maten moet je toch vaak de speciaalzaak hebben...
Kwak
pi_150739175
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Silliegirl, hoever ben je als je naar de gyn moet?

Ik heb eerst afspraken met de gyn gehad. Met echo beide keren. Toen is er een voorlopige termijn vastgesteld. En op basis daarvan is er toen een intakeafspraak gemaakt met de klinisch verloskundige voor rond de 10 weken :)
Dus het kan goed dat je eerst een "gewone" afspraak hebt met een gyn en daarna pas een intake.

Maar echt ook al is dit geen intake afspraak, de kans is groot dat er een echo gemaakt wordt. En dat moment wil je echt samen beleven als dat kan :)
Ik denk dat het bij mij op dezelfde manier zal gaan. Mijn vriend moet sowieso maar mee; ik heb deze gyn eerder gezien maar vond dat een onprettige meneer. Hopelijk valt dat nu mee, maar anders is wat steun wel fijn. En ik verwacht inderdaad dat ze een echo maken, want ik twijfel over de exacte zwangerschapsduur eigenlijk. Ik kan het wel ongeveer terugrekenen, maar ik had al zo snel klachten dat ik me afvraag of mijn menstruatie wel een menstruatie was (want het was eigenlijk maar licht en slechts een dag of 3).
Ik heb de assistente maar even gebeld met deze vraag en zij gaf aan dat er dan "waarschijnlijk wel een echo gemaakt wordt". Gaan we dan maar van uit!
pi_150739443
Sillie ik heb twee afspraken gekregen. Eerst de termijn echo en dan 20 minuten later de intake.

En hier weekwissel! Week 7.

Ben blij super blij dat het goed afgelopen is met baby Bliss

En Nikoos heel veel sterkte de komende tijd. Er ligt een gouden glitter sticker voor jou in het verschiet
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:06:39 #156
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_150739446

Jägar wat ontzettend tof! ii wil het ook proberen, maar wil eigenlijk wachten tot de baby er is, zodat ik meteen kan passen.
SPOILER
Ik zit in het MET. Gaat nog erg goed, het vele rondlopen!
Zie hier trouwens in NYC heel veel baby's die gedragen worden in BabyBjorns, zo stom. -O-
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_150739471
Ik ben moeder... gisteravond om 20.30u begonnen de weeën en vandaag om 13.09u is hij geboren. Straks meer, ik lig verliefd te zijn.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:08:36 #158
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150739506
Nog een baby!! Van harte gefeliciteerd MevrouwCactus! *O*
Ziggy played guitar
pi_150739511
Ik ben weer thuis. CTG was prima maar bloeddruk verhoogd en wat verminderd vruchtwater dus mag vrijdag nog een keer terugkomen bij de gynaecoloog voor een extra controle. In verband met mijn hypertensie tijdens de eerste zwangerschap zijn ze extra voorzichtig.

Als vrijdag alles goed is, mag ik verder met de verloskundige. Anders blijf ik bij de gynaecoloog.
pi_150739539
Mevrouw Cactus *O* *O* *O*
pi_150739542
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:06 schreef Daui het volgende:
Sillie ik heb twee afspraken gekregen. Eerst de termijn echo en dan 20 minuten later de intake.

En hier weekwissel! Week 7.

Ben blij super blij dat het goed afgelopen is met baby Bliss

En Nikoos heel veel sterkte de komende tijd. Er ligt een gouden glitter sticker voor jou in het verschiet
Dat is bij een verloskundige denk ik? Ik moet naar het ziekenhuis bij een gynaecoloog, dus das ook weer anders.
pi_150739544
Ohhh mevrouwCactus, ik had al zo'n vermoeden!! gefeliciteerd!! Alles goed met jou en de kleine man?
pi_150739575
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:09 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat is bij een verloskundige denk ik? Ik moet naar het ziekenhuis bij een gynaecoloog, dus das ook weer anders.
Nope gynaecoloog bij het ziekenhuis
pi_150739602
Faptist welke regio? Ik ging altijd naar xl lingerie in Arnhem (kronenburg) zij gaan tot maat K en omvang 120 zie ik (niet gecombineerd, maar toch).
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:12:24 #165
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_150739610
Gefeliciteerd cactus! Ben benieuwd naar je verhaal en naam!

Ben ook benieuwd hoe het met Shop gaat! Iets zegt me dat zij ook bezig is of al bevallen is.

Fijn dat je goed onder controle staat, Fannetje. Ik hoop dat vrijdag alles goed is.
pi_150739647
Wow Cactus *G* gefeliciteerd! *G*
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:15:25 #167
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150739690
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:09 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Bij mij bij de gyn was intake kort. Had al intake bij vk gehad en die had de papieren doorgestuurd.
Kreeg een echo (was meteen termijn echo ook al kwam ik op 9+5 uit). Sowieso duren de afspraken bij de gyn nooit zo lang (standaard is 10 minuten). Ze deed wel regelmatig de echokop erop, als er even geen doppler in de buurt was ofzo, hartje checken :')
Kwak
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:16:05 #168
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150739708
Gfeliciteerd cactus! *O*

Ik hoop toch ect dat shop nog niet aan t bevallen is... 31 weken is ook voor een tweeling echt nog erg vroeg...
Kwak
pi_150739780
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:06 schreef Mariposas het volgende:

Jägar wat ontzettend tof! ii wil het ook proberen, maar wil eigenlijk wachten tot de baby er is, zodat ik meteen kan passen.
SPOILER
Ik zit in het MET. Gaat nog erg goed, het vele rondlopen!
Zie hier trouwens in NYC heel veel baby's die gedragen worden in BabyBjorns, zo stom. -O-
het zijn blauwe dingen, ja. Ik vind eigenlijk dat meisjes rustig blauw kunnen dragen. En jongens ook roze. Ik heb zo'n hekel aan het blauwe is voor jongens en roze is voor meisjes. En 'stoer' voor jongens en 'lief' voor meisjes..

Leuk dat NYC zo leuk is! Hoe lang ben je nog daar?
pi_150739783
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben moeder... gisteravond om 20.30u begonnen de weeën en vandaag om 13.09u is hij geboren. Straks meer, ik lig verliefd te zijn.
Gefeliciteerd, mevrouwcactus!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:19:40 #171
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150739834
Gefeliciteerd met je ukje mevrouw Cactus! Hoop dat alles goed gaat met jullie :D
pi_150739877
Mini Cactus! *G* gefeliciteerd!

Hoop dat jullie ventje het ondanks de termijn goed doet en dat het met jou ook allemaal goed gaat! :*

Ben wel benieuwd naar je verhaal, maar nu eerst lekker bijkomen en genieten! O+
pi_150739959
Gefeliciteerd met je kleine man MevrouwCactus! *O*
pi_150739963
Gefeliciteerd mc en gevalletje!

Zo even bijlezen, zit nu in de auto. Net echo gehad, krummel groeit volgens het boekje, hartje klopt, zit nog steeds tussen 8,4 en 8,3 in, exact twee weken groter als de eerste echo op drie maart O+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:25:26 #175
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_150740020
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

het zijn blauwe dingen, ja. Ik vind eigenlijk dat meisjes rustig blauw kunnen dragen. En jongens ook roze. Ik heb zo'n hekel aan het blauwe is voor jongens en roze is voor meisjes. En 'stoer' voor jongens en 'lief' voor meisjes..

Leuk dat NYC zo leuk is! Hoe lang ben je nog daar?
oh dat vind ik ook hoor! Maar vroeg me af of je bijvoorbeeld een voorgevoel voor een jongen hebt of het geslacht al weet!
Ik zit hier tot donderdag.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:25:55 #176
259886 pessie
pi_150740032
Van harte gefeliciteerd mevrouwCactus! *G* *G* *G*
En nu lekker verliefd zijn!

Jagar, ik vind dat zelf echt heel tof beetje meer blauwig voor jongens en beetje meer rozig voor meisjes. Ik heb dus ook regelmatig een blauw/roze paartje :D Maar ze dragen ook groen, wit, grijs, geel, paars...
Voor mijn dochter kwam er vandaag een wit jasje met roze aardbeien binnen, voor mijn zoon heb ik een blauwe jas met groene letters :P

Yes Cassandra! Gefeliciteerd!!! En nu lekker zwangeren O+

Fannetje, fijn dat de CTG zo goed leek. En ze houden je goed in de gaten :* Jij bent net iets voor mij uitgerekend toch?
pi_150740033
Jeeee Cassandra *O*
pi_150740050
Gefeliciteerd MwCactus!!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:27:21 #179
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150740077
Wat fijn Cassandra!
Ziggy played guitar
pi_150740126
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:25 schreef pessie het volgende:

Fannetje, fijn dat de CTG zo goed leek. En ze houden je goed in de gaten :* Jij bent net iets voor mij uitgerekend toch?
16 april, ben nu bijna 36 weken :) Cactus liep 4 dagen voor op mij :o
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:29:12 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_150740133
Cactus! Gefeliciteerd met je minicactusje! Ben erg benieuwd naar zn specs!! *O*
disclaimer
pi_150740176
Gefeliciteerd met je mini Cactus *O*
pi_150740196
Wat fijn Cassandra!

Jagär wat een ontzettend leuke dingen! Waar heb je het patroon voor dat mutsje vandaan? Ik ben het eens met dat jongens prima roze kunnen rocken en meisjes blauw. Mijn man heeft een heel gaaf badpakje met fuchsia en geel voor Frits gekocht, dus hij denkt er net zo over als ik.

Fijn dat je moeder wat langer kan blijven pessie. Geeft jou hopelijk wat meer lucht!
pi_150740210
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:25 schreef Mariposas het volgende:

[..]

oh dat vind ik ook hoor! Maar vroeg me af of je bijvoorbeeld een voorgevoel voor een jongen hebt of het geslacht al weet!
Ik zit hier tot donderdag.
Nee, ik heb geen idee. Het vaakste denk ik dat ik het niet weet, en daarnaast denk ik soms dat het een jongentje wordt. We zullen het in augustus/september zien!
pi_150740225
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:31 schreef Cholula het volgende:
Wat fijn Cassandra!

Jagär wat een ontzettend leuke dingen! Waar heb je het patroon voor dat mutsje vandaan? Ik ben het eens met dat jongens prima roze kunnen rocken en meisjes blauw. Mijn man heeft een heel gaaf badpakje met fuchsia en geel voor Frits gekocht, dus hij denkt er net zo over als ik.

Fijn dat je moeder wat langer kan blijven pessie. Geeft jou hopelijk wat meer lucht!
Hier! http://www.makeit-loveit.(...)mplate-included.html
pi_150740260
quote:
Thanks! Als hij dan toch nog even blijft zitten ga ik wel meer mutsjes maken voor hem.
pi_150740415
Gefeliciteerd met de kleine jongetjes die vandaag geboren zijn!!! *G* *G*
pi_150740464
Superleuk Jagar! Jouw kleine uk gaat er straks super lief uitzien O+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:42:24 #189
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150740502
Gefeliciteerd MC! *O*!
pi_150740563
Gefeliciteerd mevrouwCactus *O*
pi_150740647
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:46 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Ja ze mogen bellen wat ze willen. Maar ik vind dat als iemand vakantie heeft, heeft hij vakantie, en als iemand vrij is is diegene vrij.

Dit is gewoon een lichtelijk frustratiepuntje omdat dit dus regelmatig gebeurt. Dus ik bereid me er ook alvast op voor.
pi_150740671
Versche babietjes! O+ *O*

Gevalletje en Cactus allebei gefeliciteerd!
Knap gauw op, laat je verwennen en geniet!
pi_150740675
Ja Mw Cactus: jullie jongetje vond dit gewoon een prachtige dag om geboren te worden. Gefeliciteerd! *G*
pi_150740690
BabyCactus is geboren! Gefeliciteerd MevrouwCactus *G*

Ben benieuwd naar het verhaal en hoe het met jullie kindje gaat. Maar lig eerst maar eens lekker verliefd te wezen! O+
pi_150740693
Een *O* voor de goede echo van Cassandra!
pi_150740745
O+ MevrouwCactus gefeliciteerd *O*
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:51:33 #197
374533 purebliss
pi_150740766
Gefeliciteerd Mc!!!
pi_150740792
En ook voor Cassandra even jubellen! Fijn dat je echo weer goed was. Nu gaan genieten meid! *O*
pi_150740815
Cactus *O* gefeliciteerd! En fijn Cassandra, een goede echo!
pi_150741439
Babyboom!! Gefeliciteerd Mw Cactus! Hopelijk doet jullie ventje het goed! O+

Wat fijn van de goede echo Cassandra! Hopelijk wordt het nu allemaal wat echter en kan je lekker doorzwangeren!

Vandaag mijn collega's fijn weekend gewenst. :7 Woensdag is altijd mijn vrije dag, donderdag een dagje verlof opgenomen en dan vrijdag m'n bruiloft. ^) O+ Onwijs veel zin in! En ik ga het gewoon volhouden, daar was ik wel bang voor toen we rond de 20 weken begonnen te plannen. *O*
pi_150741498
Oh leuk Selvaria! :D Alvast gefeliciteerd. Geniet ervan! :)

Ik heb net gegeten (ben nog aan het werk) en m'n buik is 4 x zo dik opgeblazen als normaal :'). Ik vraag me af wat m'n collega's denken.
pi_150741708
gefeliciteerd Cactus! Ik hoop dat met jullie allebei alles goed is.

Cassandra een goede echo wat fijn!
pi_150742497
Veel plezier vrijdag Selvaria ^) . Dat het een mooie dag mag worden
pi_150744167
Van harte gefeliciteerd mevrouw cactus en gevalletje!!! *O* *O* *O*

En een goede echo voor Cassandra, yeah! ^O^

Ik ben helaas gezakt voor de intake bij de verloskundige. -O-
Mijn bloedsuikerwaarde was blijkbaar te hoog. Morgenvroeg een herkansing met een nuchtere maag.
Lees dat zwangerschapsdiabetes zich meestal pas veel later ontwikkelt, dus ben er best een beetje ongerust over. Mijn moeder had het trouwens wel, die knapte door de hoeveelheid vruchtwater ook zowat uit elkaar :')

Zit me nu trouwens te bedenken dat één van mijn eerste "benikzwangerofnietsymptoom" onwijze dorst was. En ik heb sinds ik zwanger ben ook standaard pakjes drinken in de auto liggen, ivm klapindebekdorst die acuut kan toeslaan. Maar heb daar eigenlijk geen seconde aan gedacht bij de intake... 8)7

Maargoed, misschien valt het mee en slaag ik alsnog, en is het gewoon een ordinaire zwangerschapskwaal. (Hoera, een kwaaltje! *O* )
pi_150744902
quote:
Ik lig verliefd te zijn O+

Gefeliciteerd *O* :*
Schudden voor gebruik
pi_150744963
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:22 schreef Sara82 het volgende:
Van harte gefeliciteerd mevrouw cactus en gevalletje!!! *O* *O* *O*

En een goede echo voor Cassandra, yeah! ^O^

Ik ben helaas gezakt voor de intake bij de verloskundige. -O-
Mijn bloedsuikerwaarde was blijkbaar te hoog. Morgenvroeg een herkansing met een nuchtere maag.
Lees dat zwangerschapsdiabetes zich meestal pas veel later ontwikkelt, dus ben er best een beetje ongerust over. Mijn moeder had het trouwens wel, die knapte door de hoeveelheid vruchtwater ook zowat uit elkaar :')

Zit me nu trouwens te bedenken dat één van mijn eerste "benikzwangerofnietsymptoom" onwijze dorst was. En ik heb sinds ik zwanger ben ook standaard pakjes drinken in de auto liggen, ivm klapindebekdorst die acuut kan toeslaan. Maar heb daar eigenlijk geen seconde aan gedacht bij de intake... 8)7

Maargoed, misschien valt het mee en slaag ik alsnog, en is het gewoon een ordinaire zwangerschapskwaal. (Hoera, een kwaaltje! *O* )
Hoe hoog was ie en wat had je gegeten voor de afname?
:)
pi_150745072
MevrouwCactus gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:44:46 #208
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150745179
Cassandra, goede echo *O*
En Sara -O- . Mijn suiker was bij de eerste keer prikken ook aan de hoge kant. Maar toen had ik, omdat er een wachtrij stond van 45 minuten (ziekenhuisprikpost), net een kop koffie met honingsiroop en melk op. Niet bij nagedacht, stom natuurlijk :@ . Ik hoop dat t voor jou ook zoiets was. En zo niet, dan ben je er iig op tijd bij (maar t blijft wel balen...)
pi_150745335
Mevrouw Cactus ook gefeliciteerd!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150745877
Cactus en gevalletje van harte met jullie zonen!! Prachtige dag hebben ze uitgekozen om buiten te komen.
S. 2014
J. 2016
pi_150746377
Allemaal gewoon posten. Met leuke dingen, maar ook minder leuke dingen.

Purebliss, gaat t verder wel goed na de val?

Nikoos, je klinkt als n lief en meegaand persoon!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:11:15 #212
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150746386
*O* cactus! Gefeliciteerd met je stekkie!
Wat super fijn dat alles goed is gegaan.

Terugkomend op de bh's;
Ik ben juist speciaalzaken afgegaan.
Misschien moet ik eens naar Breda. Daar blijkt een grotere maten tetten winkel te
Zitten.
Wel belachelijk dat er zo weinig winkels zijn met zo'n klein assortiment.
Ik heb echt niet zo'n hele grote maat ofzo.
Normaal heb ik 90e van Tc Wow en die zitten heerlijk. Ik kan ze nog steeds aan, maar ze zijn natuurlijk niet handig met borstvoeding..

Selvaria,
Wordt je al zenuwachtig voor vrijdag?
Spannend hoor. :)

Suiker;
Shit zeg.. Gelukkig krijg je wel goede hulp en een fijn werkend dieet wanneer je de hulp van een diëtiste krijgt.
Je zult je daarna echt beter voelen.

Oh.. Ik ben een beetje zenuwachtig. Al m'n katten draaien rondjes om me heen. De laatste tijd lieten ze me een beetje met rust en m'n online kattenvriendin
Zei dat zij ook zo merkte dat het ging beginnen.
Zelf denk ik dat ze volgende week komt dus daar hou ik me lekker aan, haha.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:12:39 #213
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_150746448
Ik ga nooit meer werken :( , mis van alles..

Gefeliciteerd cactus en gevalletje *G*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:12:50 #214
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150746454
Post kooks hier nog?kijk ik er over heen of is zij ook al aan het knuffelen geslagen?
pi_150746610
Cactus, ook gefeliciteerd! *O* Wat een boel babies ineens! O+
pi_150746875
Gevalletje! ^O^ gefeliciteerd!

Kuukske, fijn dat ze zo enthousiast reageerden.
pi_150746929
Cactus gefeliciteerd!! *O*
pi_150746987
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:12 schreef faptist het volgende:
Post kooks hier nog?kijk ik er over heen of is zij ook al aan het knuffelen geslagen?
Check! Ben er nog :-) Hier nog geen tekenen, niks nada... heb zo'n gevoel dat ik t wel 41 weken ga zien worden.... Maar t gaat fysiek allemaal goed, en t weer doet leuk mee, dus niks te klagen.

Jij ook nog geen baby dus?
pi_150747171
Ooh en cactus is ook al bevallen! *O*

En ik lees goede echos! ^O^
pi_150747441
Cactus gefeliciteerd! *O* *O*

Zo ik lijk vandaag toch iets van nesteldrang te hebben. 4 wassen weggewerkt en samen met man de badkamer helemaal schoon gemaakt, ik alle kleine dingen en uit en ingeruimd en man alle grote vlakken. Dus nu lekker niets doen op de bank en morgen ook weinig doen, alleen even op pad om een luiertas te halen.
pi_150747527
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:11 schreef faptist het volgende:
*O* cactus! Gefeliciteerd met je stekkie!
Wat super fijn dat alles goed is gegaan.

Terugkomend op de bh's;
Ik ben juist speciaalzaken afgegaan.
Misschien moet ik eens naar Breda. Daar blijkt een grotere maten tetten winkel te
Zitten.
Wel belachelijk dat er zo weinig winkels zijn met zo'n klein assortiment.
Ik heb echt niet zo'n hele grote maat ofzo.
Normaal heb ik 90e van Tc Wow en die zitten heerlijk. Ik kan ze nog steeds aan, maar ze zijn natuurlijk niet handig met borstvoeding..

Selvaria,

Suiker;
Shit zeg.. Gelukkig krijg je wel goede hulp en een fijn werkend dieet wanneer je de hulp van een diëtiste krijgt.
Je zult je daarna echt beter voelen.

Oh.. Ik ben een beetje zenuwachtig. Al m'n katten draaien rondjes om me heen. De laatste tijd lieten ze me een beetje met rust en m'n online kattenvriendin
Zei dat zij ook zo merkte dat het ging beginnen.
Zelf denk ik dat ze volgende week komt dus daar hou ik me lekker aan, haha.
Ik denk dat je Naron bedoeld in Breda. Op de Veemarktstraat!
pi_150747539
Selvaria, wat leuk zeg! Spannend!

Hier zojuist bij de vk geweest. Bloeduutslagen waren perfect. Met de doptone Kon ze geen hartje vinden.. Dus kregen we toch snel n echo en daar was een zeer beweeglijke baby te zien :)

Placenta dit keer aan de achterzijde en volgens haar ligt de baby aardig hoog in m'n buik.

En ik voel al wat! O+ heeeeel vaag voel ik soms wat.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:46:04 #223
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150748017
Oh ik bedoelde specialistin grote maten beha's faptist ;) sandrabra, naron, en die ene in amsterdam waarvan ik de naam ben vergeten, zijstraat van de dam...
Kwak
pi_150748081
Even tijd om bij te lezen

Beterschap met je meisje Klumsy

Skoap staat in de OP, nog een Almeers oktober kindje O+ Die zijn leuheuk!

Purebliss wat naar van de trap vallen, hoe gaat het nu met je?

Nikooos wat ik nog vergeten was te zeggen, je bent hartstikke lief voor je vriendin, en soms kun je niet meer doen dan er voor haar zijn. Dat zal ze, op momenten dat ze zich goed voelt, ongetwijfeld beseffen!

Sneaky gevalletje zomaar bevallen! Lijkt als de dag van gisteren dat je je nog druk maakte om een concert voor het geval je zwanger bleek te zijn, en nu met baby uit buik. Nogmaals gefeliciteerd *G* Geniet van je mannetje, mooie naam ook

Twist, lekker van genieten, zorgeloze zwangerschap, hopelijk ook een zorgeloze bevalling, het is je gegund :*

Leuk zo vertellen Kuukske!

Jagar wat ontzettend schattig, dat broekje en mutsje. Crea hoor! *jaloers is

Sillie ik liep bij de gyn voor een fertiliteitsonderzoek, heb met 6,5 week een echo gehad, en nu met 8,5 weer. Volgende week heb ik een intake bij de VK, die afspraak duurt ongeveer anderhalf uur, zit wederom een echo bij in. De afspraken met de gyn waren vrij letterlijk erin en eruit (echokop erin, wij blij de kamer uit :') Zonder echokop gelukkig :+)

MevrouwCactus ook nogmaals gefeliciteerd *G* Ben heel benieuwd naar t verhaal en de naam, hopelijk is alles goed met jullie

Sara wat jammer van je bloedsuikerwaarde. Hopelijk is dat morgen beter! Had je al een echo gehad?

Zo.. Ik had vanmiddag mijn echo, ging er uiteindelijk heen met het idee, zit wel goed. Mijn eerste hormonale bui gehad, ik kon mijn man nl. wel wat aan doen. Hij moest vanuit t werk (minimaal 3 kwartier rijden) eerst thuis de hond afzetten en vervolgens door naar het ziekenhuis. Is ie dus véél te laat vertrokken, dat gaf twee opties: Of de hond in de auto laten, wat geen optie is met de zon die scheen, of hond thuis afzetten en te laat komen. Is dus optie twee geworden. En een keer kan gebeuren maar mijn man is elke dag pas tussen 20.30 en 21.00 thuis, terwijl zijn werkdag officieel tot 16.30 duurt. En dan te laat komen op een belangrijke afspraak, ik heb hem ook gezegd dat ik het gevoel had dat ik na zijn werk kwam, en hoe moest dat dan als de baby er was etc.. Nou dat kwam wel even binnen bij hem. Ik heb hem plechtig beloofd dat als hij volgende week met de intake weer te laat zou komen ik hem wat aan zou doen O-) Dus ik verwacht hem volgende week een half uur te vroeg.

Krummel deed het goed, ik zag direct dat hij gegroeid was, ik was echt wel heel mooi zwanger volgens de gyn. En ik moest maar lekker genieten van de zwangerschap zonder kwaaltjes, dat ga ik ook zeker doen. Ze zag geen bloedingen meer, en ik ben gewoon al bijna 9 weken *O* Zo ver ben ik nog nooit geweest.
plaatje bij het verhaal
pi_150748361
Pracht minimens Casandra O+
Schudden voor gebruik
pi_150748491
quote:
Wooooooh! Gefeliciteerd met jullie zoon! Zomaar tussendoor! Wat goed zeg, geniet! *G* ben benieuwd naar zijn naam!
pi_150748643
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:12 schreef faptist het volgende:
Faptist staat je vluchtauto en koffer al klaar? Met al die poezies om je heen ;)
pi_150748665
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:51 schreef Stippelrientje het volgende:
Pracht minimens Casandra O+
Ben ook helemaal verliefd O+ Haha we konden al een armpje en een beentje onderscheiden, en op een gegeven moment stak hij een armpje in de lucht, of de echokop verschoof dusdanig dat er een armpje in de lucht leek te zijn, waarop mijn man zei, schat je hebt gelijk, het wordt toch een jongetje, steekt nu al zijn middelvinger naar ons op, vlegel! O+
pi_150748675
Balen dat je man te laat was cassandra. Maar wat een prachtige echo! Fijn dat alles zo goed gaat!

Bedankt voor de toevoeging in de OP
pi_150748748
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ben ook helemaal verliefd O+ Haha we konden al een armpje en een beentje onderscheiden, en op een gegeven moment stak hij een armpje in de lucht, of de echokop verschoof dusdanig dat er een armpje in de lucht leek te zijn, waarop mijn man zei, schat je hebt gelijk, het wordt toch een jongetje, steekt nu al zijn middelvinger naar ons op, vlegel! O+
_O- prachtig!
Schudden voor gebruik
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:58:44 #231
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150748787
Gevalletje en MevrouwCactus gefeliciteerd *G* *G*
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:00:41 #232
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150748908
Twee nieuwe jochies op de wereld O+
Gefeliciteerd beiden! *G*
pi_150748930
quote:

SPOILER
Nóg een verrassingsbaby vandaag! *G* Gefeliciteerd gevalletje! Mooie naam en ben benieuwd naar je verhaal!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:06:40 #234
259886 pessie
pi_150749245
Wat een mooie echo foto Cassandra O+

Whaaa faptist. Maar het kan ook nog wel een week duren ;)

Cholula alles rustig?

Mijn baby verbouwt de boel geloof ik :+
pi_150749289
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:06 schreef pessie het volgende:
Wat een mooie echo foto Cassandra O+

Whaaa faptist. Maar het kan ook nog wel een week duren ;)

Cholula alles rustig?

Mijn baby verbouwt de boel geloof ik :+
t kussentje lag niet lekker denk ik :P Dat moet opgeschud worden
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:17:38 #236
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150749918
Nog geen nieuws van Shop? Hoop dat alles goed met haar en de baby's gaat!
pi_150750053
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:46 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik bedoelde specialistin grote maten beha's faptist ;) sandrabra, naron, en die ene in amsterdam waarvan ik de naam ben vergeten, zijstraat van de dam...
Palazzina
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:44:16 #238
259886 pessie
pi_150751659
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

t kussentje lag niet lekker denk ik :P Dat moet opgeschud worden
Of uitgedeukt :P

Faptist, dat is toch geen rare maat?

Ik vraag mee inderdaad ook af hoe het meer shop is... Hoop dat het goed met haar en haar meisjes gaat.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:46:43 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_150751819
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:46 schreef kwakz0r het volgende:
nicky's lingerie in Eindhoven O+
disclaimer
pi_150751918
Gefeliciteerd met de verse mini's!!! O+

Oh ik ben ook zo benieuwd naar shop!
♥ J & S
pi_150752117
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:11 schreef faptist het volgende:
Selvaria,
Nee, nog compleet zen hier. :7 Verwacht wel wat gezonde spanning donderdag/vrijdag, maar geen stress oid.
pi_150752274
Mooie echo Cassandra! Jammer dat je man te kaat was, maar dat zal hij vanaf nu waarschijnlijk wel uit zijn hoofd laten.

Vervelend van je suiker Sara, maar het kan natuurlijk gewoon te maken hebben met wat je daarvoor gegegeten/gedronken heeft. Even afwachten wat de volgende uitslag is.

Hier is alles rustig, net lekker uit eten geweest met zijn tweeën. Heerlijk Aziatisch gegeten, de volgende keer is met Frits erbij! Ik heb wel af en toe krampjes die komen en gaan, dus mijn man heeft ze getimed, maar er zit geen structuur in. Misschien dat het pittige eten van net straks wel wat doet en anders wachten we rustig af.

Ik ben heel benieuwd hoe het met Shop gaat. Ik hoop dat ze rustig in het ziekenhuis ligt en dat ze door haar internetbundel heen is op haar telefoon en dat ze daar geen wifi hebben.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 22:04:18 #243
259886 pessie
pi_150752728
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:55 schreef Cholula het volgende:
Mooie echo Cassandra! Jammer dat je man te kaat was, maar dat zal hij vanaf nu waarschijnlijk wel uit zijn hoofd laten.

Vervelend van je suiker Sara, maar het kan natuurlijk gewoon te maken hebben met wat je daarvoor gegegeten/gedronken heeft. Even afwachten wat de volgende uitslag is.

Hier is alles rustig, net lekker uit eten geweest met zijn tweeën. Heerlijk Aziatisch gegeten, de volgende keer is met Frits erbij! Ik heb wel af en toe krampjes die komen en gaan, dus mijn man heeft ze getimed, maar er zit geen structuur in. Misschien dat het pittige eten van net straks wel wat doet en anders wachten we rustig af.

Ik ben heel benieuwd hoe het met Shop gaat. Ik hoop dat ze rustig in het ziekenhuis ligt en dat ze door haar internetbundel heen is op haar telefoon en dat ze daar geen wifi hebben.
Lekker even warm douchen en dan kijken of ze weggaan ;)
pi_150753087
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:04 schreef pessie het volgende:

[..]

Lekker even warm douchen en dan kijken of ze weggaan ;)
Ze zijn overgegaan in harde buiken. Ik denk dat alle maart dames voor gaan voordat ik kennis kan maken Frits. Ach als hij het goed heeft binnen, dan vind ik het goed. Hij komt vanzelf toch?
pi_150753095
Gefeliciteerd mevrouw cactus en gevalletje! Geniet van jullie zonen! Shop, ik hoop dat jouw meiden toch nog even op zich laten wachten!

Mooie echo Cassandra! En een terechte hormoon-uitbarsting imo! Te laat komen bij een doktersafspraak is een preek verdienen!

Hier vandaag de eerste onbekende die vroeg of ik zwanger was! Weer een mini-mijlpaaltje!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 22:25:09 #246
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150753704
Sorry niet bijgelezen.
Vanmorgen zijn mijn meisjes met een spoedkeizersnee ter wereld gekomen. Ze heten N.oor en L.iv. Gisteren avond braken mijn vliezen en vannacht kreeg ik Weeenremmers die niet hebben geholpen. Ik bleef weeën houden. Vanmorgen had ik ineens al 7-8 cm ontsluiting. Alleen N.oor haar hartslag ging heel erg dippen tijdens een wee. Dan viel de hartslag bijna weg. Dus code rood en onder algehele narcose gebracht. De meiden doen het goed. Alleen wat ondersteuning nodig met het ademen. N.oor weegt 1400 gram en L.iv 1800.
pi_150754007
jeetje shop, wat zal dat schrikken zijn geweest :*
Wat super fijn dat je meiden het zo goed doen!
*knuffel* & gefeliciteerd met je pracht meiden!
pi_150754049
Gefeliciteerd met L.iv en N.oor Shop! Fijn dat ze het ondanks de te vroege start wel goed doen! Ik hoop dat dat zo blijft en dat ze over niet al te lang sterk genoeg zijn om naar huis te mogen!
pi_150754139
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:25 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Sorry niet bijgelezen.
Vanmorgen zijn mijn meisjes met een spoedkeizersnee ter wereld gekomen. Ze heten N.oor en L.iv. Gisteren avond braken mijn vliezen en vannacht kreeg ik Weeenremmers die niet hebben geholpen. Ik bleef weeën houden. Vanmorgen had ik ineens al 7-8 cm ontsluiting. Alleen N.oor haar hartslag ging heel erg dippen tijdens een wee. Dan viel de hartslag bijna weg. Dus code rood en onder algehele narcose gebracht. De meiden doen het goed. Alleen wat ondersteuning nodig met het ademen. N.oor weegt 1400 gram en L.iv 1800.
Ooh wat schrikken allemaal! Maar wat fijn dat het met de meisjes goed gaat! Prachtige namen hebben jullie ze gegeven. Hopelijk blijven ze het goed doen en kunnen jullie snel optimaal van elkaar gaan genieten!
pi_150754142
Jeetje shop, ook al zo'n rollercoaster
Toch gefeliciteerd met de geboorte van je meiden, hopelijk herstellen jullie snel.
pi_150754166
Wow Shop! Fijn dat je meiden het goed doen. Gefeliciteerd!
Het zal wel een flinke achtbaan zijn waar jullie in terecht zijn gekomen. :*
  dinsdag 17 maart 2015 @ 22:34:42 #252
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150754267
Wat een mooie namen shop! En wat een schrik zo snel toch nog...

Ik duim dat ze t lekker goed blijven doen. Nu eerst maar even bijkomen!
Kwak
pi_150754368
Jeetje shop dat is onverwachts! Van harte gefeliciteerd met de meisjes!
S. 2014
J. 2016
pi_150754437
Jeetje Shop, wat schrikken. Gelukkig dat het goed gaat. Mooie namen. Gefeliciteerd met je meisjes O+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 22:47:42 #255
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150754948
Shop, gefeliciteerd met je meiden, mooie namen en voor deze termijn ook mooie gewichten! Heel veel sterkte voor de tijd die nog komen gaat en met je herstel en om het allemaal een plekje te geven. Hoop dat je meiden het snel goed zullen doen. Maar vooral: vergeet niet te genieten!

(weet niet of je bekend met earlybirds, maar dat is een heel mooi initiatief en ze maken prachtige foto's)
pi_150755265
Och shop, dus toch! Ik hoop dat je alles een plaats kunt geven en kunt genieten van je meiden. Super dat ze het zo goed doen! :*
En gefeliciteerd natuurlijk! Je bent mama! O+ *O* *O*
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 22:54:05 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150755308
Gefeliciteerd Gevalletje, Mevrouw Cactus en Shop! Wat een babyboom vandaag *O* O+ Hopelijk gaat alles goed met de kleintjes!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 17 maart 2015 @ 22:54:43 #258
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_150755333
Alle drie de mama's gefeliciteerd O+
En een extra :* voor SA. Klinkt heftig allemaal
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_150757098
Gefeliciteerd met N. en L.! Mooie namen hebben ze gekregen. *O* *O*
Fijn dat ze het goed doen. Sterkte en succes de komende tijd!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 23:46:12 #260
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150758047
Shop,
*O*
Gefeliciteerd met de geboorte van je meiden. Klinkt als een moeilijke start,maar je doet het nu al helemaal geweldig zo te lezen.
Ik hoop dat ze goed groeien zodat jullie als gezinnetje samen kunnen zijn.

Cassandra,
Oh wat herkenbaar. Haha.
Ik hoop wel dat je er ook luchtig genoeg over kunt zijn en dat je het je man niet kwalijk blijft nemen. ;-)
Kan natuurlijk gebeuren. Hoe shit het ook is.
Maar wat heb je een goede echo foto er aan over gehouden! super duidelijk. Ben benieuwd wat voor geslacht het is. Zeker na de uitspraak van je man.
Je hebt een stoere vent of een tokkie,haha. Geintje natuurlijk (k)

Bh's
Ik dacht dat een duurdere lingeriewinkel sowieso een specialist was in bh's. Niet dus.
Hopelijk voel ik me morgen fit genoeg voor de reis naar Breda.

Oh en dit bericht wordt verstuurd vanaf m'n verhoogde bed. Man. Wat is dit heerlijk!
Had ik veel eerder moeten doen. Kan nu gewoon super makkelijk in en uit bed. Loving it!

Verder een heerlijke gelukzalige roze wolk hier.
Vraag me af of er meer /minder kinderen worden geboren tijdens de eclips aanstaande vrijdag.
Van mij mag ze pas na zaterdag komen,haha.

[ Bericht 45% gewijzigd door faptist op 17-03-2015 23:51:52 ]
  woensdag 18 maart 2015 @ 01:06:16 #261
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150760263
Poeh shop, ze zijn er al :o van harte gefeliciteerd met je dochters! :* veel sterkte en succes voor de komende tijd!
Ziggy played guitar
pi_150760819
Wow shop, ze zijn er! Gefeliciteerd met je meisjes! *O* *O*
pi_150760996
Dinsdagmiddag had ik al wat onbekende krampen, maar ook een paar keer goed op de wc gezeten, dus weet het daaraan. Tijdens ons dagelijks buik-voel-moment 's avonds merkte vrouw op dat ik af en toe een harde buik had. Ik voelde deze zelf niet. In bed kreeg ik weer krampen en vroeg vrouw of ik harde buiken had. Dat was zo. De krampen werden steeds heviger en ik begon de harde buiken ook te voelen.
Om 2.00u waren we bij het ziekenhuis en had ik al 3 cm ontsluiting. Ik kreeg een ruggenprik. Om 7.30u had ik al 9 cm, na een heerlijk dutje. Helaas moest ik nog twee uur wachten tot de ruggenprik was uitgewerkt en de weeën werden steeds heviger. De baby duwde op een zenuw waardoor mijn rechterbeen erg veel pijn deed, meer dan de weeën.
Ik heb een uur geperst maar hij kwam het hoekje niet om. Uiterlijk ingeknipt, beetje gescheurd en de vacuümpomp en hij was geboren.
Daarna nog lekker wat hechtingen in de opgezwollen vagina en ik mocht gaan douchen.

SPOILER
Bevallen doe ik nooit meer, wat een verschrikkelijk iets. Maar toch zijn de clichés waar. Zodra hij op mijn buik lag, was ik alles al vergeten en was ik verliefd.

Ziekenhuispersoneel was geweldig trouwens. Ze luisterden heel erg goed naar wat ik aangaf. Ondanks prematuur mocht J. gewoon een uur op me liggen.

Gevalletje en Shop, het was een mooie dag voor baby's. Jullie ook ontzettend gefeliciteerd met de jongen en meiden!
pi_150761267
En daar waren de meiskes van Shop! Leuke namen! Heel veel geluk en gezondheid gewenst voor je kleine moppies!

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:40 schreef mignonne het volgende:

[..]

Hoe hoog was ie en wat had je gegeten voor de afname?
Anderhalf uur daarvoor een broodje pindakaas ofzo gegeten. Geen idee hoe hoog ie was. Niet eens gevraagd, want ik was net wakker. Bedacht me later dat ik sowieso best een beetje achterlijk blij gereageerd heb, omdat ik nog niet echt wakker was.. "Ooooh, gelukkig! Extra testje, ja helemaal goed joh!"

Want ik had gisteren een docu ofzo gezien over iemand die seropositief was. En ik verwerk dat, zoals gebruikelijk is als je zwanger bent las ik hier al ;) , netjes in een droom. En je raadt het al: Ik heb vannacht gedroomd dat ik AIDS had met uitzaaiende koortslippen en ingevallen wangen enzo. En als je dan later wakker wordt van een telefoontje met "verloskundige" in beeld, schrik je je met je slaapdronken hoofd natuurlijk helemaal te pletter, en is alles minder dan full-blown AIDS geweldig nieuws. _O- :@
pi_150761574
Van harte gefeliciteerd met je twee dochters Shop. Prachtige namen!
pi_150761657
Shop en MwCactus, van harte gefeliciteerd met jullie babies! *O* fijn dat ze het goed doen allemaal, op naar een goed begin van de kraamtijd!

Sara, balen joh van de suikerwaardes. Hopelijk goed te controleren...
Zelf vanavond ook daarvoor in het ziekenhuis geweest en prikspul meegekregen om het allemaal bij te houden nu. Dus 5 keer per dag prikken om de waardes te bepalen en met de handvatten van de dietiste kijken of we het binnen de perken kunnen houden (ik vind van wel :Y ). Wel weer een boel gedoe en extra afspraken dus mijn agenda zit komende maand ramvol naast werken, klussen, laatste-mogelijkheid-vakantietje.... Nou ja, tis vast zo mei, dan gaan Henk en ik genieten van verlof en rust.
pi_150761790
Wat goed dat je J nog lekker een uur bij je hebt mogen houden Cactus! En fijn dat hij het zo goed doet al. Hopelijk mag hij snel met jullie mee naar huis!

Ik zou net zo gereageerd hebben hoor Sara! Alleen een beetje hoge suikerwaarde, maar geen nare overdraagbare ziektes? Prima! Ook al weet je dat je door ziektes niet hebt, dat dachten andere mensen vast ook. ;)

Het is inderdaad zo mei Lijnloos! (Ik hoop dat het nog even duurt, want in juni moet ik weer aan het werk, maar voor jou hoop ik dat de tijd voorbij vliegt!)
Ik duim voor je dat je met de hulp van de diëtiste de suikers onder controle kan houden.

Ik heb netjes vier uur geslapen en werd twintig minuten geleden wakker van een natte onderarm waar mijn tepel op lag te lekken. :') Ik slaap sinds twee weken met een hemdje aan in bed, maar blijkbaar vond ik dat vannacht te warm in mijn slaap.
pi_150761832
Jeej Shop wat is dat snel gegaan! Gefeliciteerd! Gelukkig doen je meisjes het goed! *O* *O*
  woensdag 18 maart 2015 @ 06:27:04 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150761878
Gefeliciteerd Shop! *O* *O* Mooie namen en mooie gewichten! Succes met herstellen, alles een plekje te geven en hopelijk lukt het om ook te genieten :*
pi_150761889
Poeh shop, wat een schrik en wat heftig! Gelukkig doen je meisjes het goed en wat hebben ze een prachtige namen. O+

Hopelijk kunnen jullie snel met z'n viertjes genieten. :*
pi_150761918
Ik maak me zorgen. Ik heb vannacht, nadat ik was opgestaan om te plassen, zo'n buikkramp gehad. Ik was er van overtuigd dat het mis was, ik werd er zelfs misselijk van, zo heftig waren de krampen.
Na een minuut of 30 zakte 't weg en er is dus nergens bloed te zien, maar toch maar ik me zorgen :@ . Kan iemand even zeggen dat dat erbij hoort voor mijn gemoedsrust? :@
pi_150761925
Geen last van je darmen sillie? Wat schrikken he.
Als ik een aanval van mijn prikkelbare darmen heb klap ik ook dubbel van de pijn. Anders even bellen als je je onzeker voelt
pi_150761927
En mevrouwcactus wat een mooie namen O+Stoere combinatie ook
pi_150761981
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 06:41 schreef silliegirl het volgende:
Ik maak me zorgen. Ik heb vannacht, nadat ik was opgestaan om te plassen, zo'n buikkramp gehad. Ik was er van overtuigd dat het mis was, ik werd er zelfs misselijk van, zo heftig waren de krampen.
Na een minuut of 30 zakte 't weg en er is dus nergens bloed te zien, maar toch maar ik me zorgen :@ . Kan iemand even zeggen dat dat erbij hoort voor mijn gemoedsrust? :@
Zijn het niet je darmen? Alles krijgt een andere plek en dan kan t wel eens erg vervelend zijn.

MevrouwCactus wat een toffe namen en wat fijn dat het zo goed gaat.
S. 2014
J. 2016
pi_150761995
Shop gefeliciteerd met je twee kleine meisjes. Dat ze maar snel mee naar huis mogen *O*
pi_150762023
Shop, gefeliciteerd met je dames! Je bent mamma. O+ Dat ze nu maar heel goed voor jullie mogen zorgen.
pi_150762028
Ik zit toch elke keer met verbazing in de spiegel te kijken. Zijn ze echt van mij? En als je een B maat had lijkt het al snel imposant :). Pamela's noemt mijn vriend ze nu
pi_150762030
Shop, geniet van je meiden:* gefeliciteerd O+
pi_150762048
Wat een dag voor babies! Gefeliciteerd Shop en MwCactus! Dat alles voor jullie nu verder maar van een leien dakje mag gaan. :*

Alles verwerken in dromen, yup! Ik droomde vannacht dat onze baby ook veeeel te vroeg geboren werd, 3x raden waar dat vandaan kwam. :')
pi_150762069
Shop gefeliciteerd met je 2 meiden! *O* *O* Kom goed bij van alles en hopelijk kun je genieten!
pi_150762070
MwCactus van harte gefeliciteerd *O*

Shop, wauw dat ging dan toch snel ineens, fijn dat het goed gaat met je meiden, van harte gefeliciteerd *O*
Sara
Merel
Ukje
pi_150762102
En allemaal behoorlijk onverwacht, de avond ervoor nog uitgebreid posten!
Mooie namen Cactus en Shop. Shop, fijn dat ze zo'n goede start hadden.
Geniet ze!
pi_150762108
Van harte shop! *O*

Ik hoop voor jullie dat ze snel nee naar huis mogen!

T gaat hard hier met de babys
pi_150762120
Shop, wat een emotionele rollercoaster heb jij gehad de afgelopen dagen!
Gefeliciteerd met je meisjes! Mooie namen hebben ze gekregen. En wat fijn dat ze het goed doen!

Cactus, stoere naam heeft jullie zoon gekregen! En de bevalling vergeet je vast snel weer ;)

Tjonge, wat een babyboom op 17 maart!

En ik zag nog een goede echo! *O*

Cholula, ben benieuwd wanneer jouw Frits zich aandient. Ik was niet van plan om voor te kruipen ;)
pi_150762122
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 23:46 schreef faptist het volgende:

Cassandra,
Oh wat herkenbaar. Haha.
Ik hoop wel dat je er ook luchtig genoeg over kunt zijn en dat je het je man niet kwalijk blijft nemen. ;-)
Kan natuurlijk gebeuren. Hoe shit het ook is.
Maar wat heb je een goede echo foto er aan over gehouden! super duidelijk. Ben benieuwd wat voor geslacht het is. Zeker na de uitspraak van je man.
Je hebt een stoere vent of een tokkie,haha. Geintje natuurlijk (k)
nee hoor, even ventileren was voldoende gelukkig. Toen ik ons kindje zag was alles vergeten, heb daarna even mijn zegje kunnen doen. We zijn allebei geen mensen die lang hierin blijven hangen.

Ik besefte vanochtend gewoon, er groeit een baby in mij, ik ga het gewoon geloven :'( O+ O+
  woensdag 18 maart 2015 @ 07:36:31 #286
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150762148
Chips..forum mobiel maar nu ben ik vergeten wie het nou was die over de suiker postte...

Maarre anderhalf uur voor het prikken iets eten is ook niet de afspraak he.
Je eet iets en kijkt hoe laat je laatste hap naar binnen gaat. Vanaf dat moment moet je 2 uur wachten en dan gelijk geprikt worden.

Cactus,
Wat een leuke namen combinatie.
Daar kun je alles mee worden wat je maar wilt. Goede keuze!

Buikkrampen
Horen erbij. Er verandert zo veel in je lichaam! Kijk het even aan en zoals je vk al zei: bij twijfel altijd bellen.
pi_150762180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 07:36 schreef faptist het volgende:
Chips..forum mobiel maar nu ben ik vergeten wie het nou was die over de suiker postte...

Maarre anderhalf uur voor het prikken iets eten is ook niet de afspraak he.
Je eet iets en kijkt hoe laat je laatste hap naar binnen gaat. Vanaf dat moment moet je 2 uur wachten en dan gelijk geprikt worden.

Cactus,
Wat een leuke namen combinatie.
Daar kun je alles mee worden wat je maar wilt. Goede keuze!

Buikkrampen
Horen erbij. Er verandert zo veel in je lichaam! Kijk het even aan en zoals je vk al zei: bij twijfel altijd bellen.
Maar ik heb geen VK. :'( moet morgen voor 't eerst naar de gyn.

Vandaag blijf ik in bed, dan maar op mn kop ivm weer ziek; ik trek 't niet vandaag. Te moe en te veel last van mn astma. Ik ga een dag slapen.
pi_150762222
Shop, ik dacht het al! Gefeliciteerd met je 2 meisjes *O* *O* En wat een leuke namen!

Wat fijn dat ze het goed doen, en (volgens mij) met mooie gewichten voor hun termijn! Sterkte met je herstel, maar vooral geniet ook van je meisjes! :*
pi_150762225
Luister naar je lichaam sillie, lekker een dagje slapen en hopelijk kan de gyn je morgen geruststellen!
pi_150762281
Babyboom!

Gefeliciteerd Gevalletje *O*

Gefeliciteerd mevrouwCactus *O*

Gefeliciteerd Shopaholic *O* *O*
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:34:20 #291
259886 pessie
pi_150762807
Shop van harte gefeliciteerd met je beide dames!!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik hoop dat je goed kunt aansterken in het ziekenhuis en je dit allemaal een plekje kunt geven :*
En ik vind ook dat je meisjes prachtige gewichten hebben voor deze termijn.

Daui _O- dat klinkt wel imposant :Y)

Sillie, lekker thuisblijven. Zoals eerder gezegd, als je weer verzuimgesprek krijgt gaan ze kijken wat ze aan je verzuim kunnen doen, ze ontslaan je echt niet zomaar.
En buikkrampen kwamen bij mij van mijn darmen, die deden heel hard hun best om een nieuwe plek te vinden.

Cactus, dank je voor je verhaal. En weet je, die bevalling vergeet je weer :') Ik heb het al 2 keer gedaan, ik herinner me dat het niet tof was maar heb geen idee meer over pijn. En doe het dus nog een derde keer ;)

Cholula, ben jij er nog?

Faptist, haha had je nu die klossen toch maar eerder gehaald :P en hoop dat je je vandaag fit genoeg voelt :* wellicht een idee om eerst even te bellen naar verschillende zaken om te vragen of ze jouw maat hebben? Scheelt je wellicht winkel in-winkel uit en een boel frustratie.

Ik heb best lekker geslapen, man werkt thuis vandaag, en de hulp maakt mijn huis schoon. Ik zeg, goede dag ^O^
pi_150762839
quote:
*O* Gefeliciteerd mevrouw Cactus! Geniet!
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:36:42 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_150762846
Shopaholic, van harte gefeliciteerd met je kleine duo! Wat zal dat schrikken zijn geweest! Ik hoop dat jullie allemaal snel op kracht zijn, dat je meisjes maar snel sterker worden! :* *O*
disclaimer
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:37:21 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_150762853
En arme cholula, die wordt aan alle kanten ingehaald! Hou je het nog vol?
disclaimer
pi_150762860
Shop, gefeliciteerd met je meiden! *O* *O*
Wat zal dat heftig geweest zijn! :* Goed om te horen dat je meiden het goed doen. Ik hoop dat jullie alle drie goed herstellen van dit avontuur!
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:50:49 #296
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150763067
Wow!! Heel wat gemist gister zie ik!

quote:
Jeej! Wat een leuke naam MevrouwCactus. Omdat je zo verliefd bent, je dikverdiende oude glitterbabysticker!!! Geniet er samen van met je vrouw! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:25 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Sorry niet bijgelezen.
Ik moet zeggen.. Wat een prachtige namen voor deze kleine wondertjes, alsof ik ze zelf verzonnen zou hebben. ;)
Niet helemaal zoals verwacht, maar wat zullen ze verwend worden met liefde.

En natuurlijk voor beiden een gouden glitterbabysticker!!! *O* *O*

*O* *O* *O* Babiiiiieeeeeeeeeesssssss!!!!! *O* *O* *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Nikooos op 18-03-2015 08:59:10 ]
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:05:48 #297
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150763362
Ach, shop, daar zijn je dames! *O* Van harte, en succes de eerste spannende tijd :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:07:50 #298
374533 purebliss
pi_150763408
Gefeliciteerd Shop!

Jeetje een hele babyboom gister!
pi_150764292
Mw Cactus! Heel erg gefeliciteerd met jullie J. Hopelijk mogen jullie snel naar huis. O+

Shop! Wat een rollercoaster. Fijn dat je meisjes het goed doen. Prachtige namen. O+
pi_150764453
Shop (tweelingmama hier), ik kom hier even om je te feliciteren met je meisjes *O* *O*
Het is heel bijzonder O+ O+
Heel veel geluk samen.
Met een meidenkwartet
pi_150764537
Wauw Shop, van harte gefeliciteerd! Mooie namen, mooie gewichten, nu allemaal aansterken en zonder al te veel hobbels de couveusetijd doorkomen :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')