Precies!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:46 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Ze mogen bellen wat ze willen toch? Het is dan aan jouw vriend om aan te geven dat dat niet mogelijk is.
Noppies gaat ook helemaal niet groot...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:53 schreef pessie het volgende:
Vind het wel lief dat je og werk doet voor je vervanger faptist
En wat stom van die zaken!! Dat is echt irritant! Gewoon 5 (!) winkels in en uit en dan nog niet de juiste! Heb je wellicht een noppies winkel? Kun je die bellen? Mijn vriendin heeft een zeer grote boezem en belt dan van tevoren of haar maat (noem maar meerdere) er is. Scheelt frustratie
Ik denk dat het bij mij op dezelfde manier zal gaan. Mijn vriend moet sowieso maar mee; ik heb deze gyn eerder gezien maar vond dat een onprettige meneer. Hopelijk valt dat nu mee, maar anders is wat steun wel fijn. En ik verwacht inderdaad dat ze een echo maken, want ik twijfel over de exacte zwangerschapsduur eigenlijk. Ik kan het wel ongeveer terugrekenen, maar ik had al zo snel klachten dat ik me afvraag of mijn menstruatie wel een menstruatie was (want het was eigenlijk maar licht en slechts een dag of 3).quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Silliegirl, hoever ben je als je naar de gyn moet?
Ik heb eerst afspraken met de gyn gehad. Met echo beide keren. Toen is er een voorlopige termijn vastgesteld. En op basis daarvan is er toen een intakeafspraak gemaakt met de klinisch verloskundige voor rond de 10 weken![]()
Dus het kan goed dat je eerst een "gewone" afspraak hebt met een gyn en daarna pas een intake.
Maar echt ook al is dit geen intake afspraak, de kans is groot dat er een echo gemaakt wordt. En dat moment wil je echt samen beleven als dat kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit in het MET. Gaat nog erg goed, het vele rondlopen!
Zie hier trouwens in NYC heel veel baby's die gedragen worden in BabyBjorns, zo stom.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Dat is bij een verloskundige denk ik? Ik moet naar het ziekenhuis bij een gynaecoloog, dus das ook weer anders.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:06 schreef Daui het volgende:
Sillie ik heb twee afspraken gekregen. Eerst de termijn echo en dan 20 minuten later de intake.
En hier weekwissel! Week 7.
Ben blij super blij dat het goed afgelopen is met baby Bliss
En Nikoos heel veel sterkte de komende tijd. Er ligt een gouden glitter sticker voor jou in het verschiet
Nope gynaecoloog bij het ziekenhuisquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:09 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat is bij een verloskundige denk ik? Ik moet naar het ziekenhuis bij een gynaecoloog, dus das ook weer anders.
Bij mij bij de gyn was intake kort. Had al intake bij vk gehad en die had de papieren doorgestuurd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:09 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat is bij een verloskundige denk ik? Ik moet naar het ziekenhuis bij een gynaecoloog, dus das ook weer anders.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:06 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd gevalletje!!!
Jägar wat ontzettend tof! ii wil het ook proberen, maar wil eigenlijk wachten tot de baby er is, zodat ik meteen kan passen.het zijn blauwe dingen, ja. Ik vind eigenlijk dat meisjes rustig blauw kunnen dragen. En jongens ook roze. Ik heb zo'n hekel aan het blauwe is voor jongens en roze is voor meisjes. En 'stoer' voor jongens en 'lief' voor meisjes..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit in het MET. Gaat nog erg goed, het vele rondlopen!
Zie hier trouwens in NYC heel veel baby's die gedragen worden in BabyBjorns, zo stom.
Leuk dat NYC zo leuk is! Hoe lang ben je nog daar?
Gefeliciteerd, mevrouwcactus!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben moeder... gisteravond om 20.30u begonnen de weeën en vandaag om 13.09u is hij geboren. Straks meer, ik lig verliefd te zijn.
oh dat vind ik ook hoor! Maar vroeg me af of je bijvoorbeeld een voorgevoel voor een jongen hebt of het geslacht al weet!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het zijn blauwe dingen, ja. Ik vind eigenlijk dat meisjes rustig blauw kunnen dragen. En jongens ook roze. Ik heb zo'n hekel aan het blauwe is voor jongens en roze is voor meisjes. En 'stoer' voor jongens en 'lief' voor meisjes..
Leuk dat NYC zo leuk is! Hoe lang ben je nog daar?
16 april, ben nu bijna 36 wekenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:25 schreef pessie het volgende:
Fannetje, fijn dat de CTG zo goed leek. En ze houden je goed in de gatenJij bent net iets voor mij uitgerekend toch?
Nee, ik heb geen idee. Het vaakste denk ik dat ik het niet weet, en daarnaast denk ik soms dat het een jongentje wordt. We zullen het in augustus/september zien!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:25 schreef Mariposas het volgende:
[..]
oh dat vind ik ook hoor! Maar vroeg me af of je bijvoorbeeld een voorgevoel voor een jongen hebt of het geslacht al weet!
Ik zit hier tot donderdag.
Hier! http://www.makeit-loveit.(...)mplate-included.htmlquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:31 schreef Cholula het volgende:
Wat fijn Cassandra!
Jagär wat een ontzettend leuke dingen! Waar heb je het patroon voor dat mutsje vandaan? Ik ben het eens met dat jongens prima roze kunnen rocken en meisjes blauw. Mijn man heeft een heel gaaf badpakje met fuchsia en geel voor Frits gekocht, dus hij denkt er net zo over als ik.
Fijn dat je moeder wat langer kan blijven pessie. Geeft jou hopelijk wat meer lucht!
Thanks! Als hij dan toch nog even blijft zitten ga ik wel meer mutsjes maken voor hem.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hier! http://www.makeit-loveit.(...)mplate-included.html
Ja ze mogen bellen wat ze willen. Maar ik vind dat als iemand vakantie heeft, heeft hij vakantie, en als iemand vrij is is diegene vrij.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:46 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Ze mogen bellen wat ze willen toch? Het is dan aan jouw vriend om aan te geven dat dat niet mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |