quote:Op dinsdag 17 maart 2015 03:17 schreef Gevalletje het volgende:
M'n ogen vallen half dicht maar kan niet slapen..
Wat heerlijk pessie dat je nu even rust hebt!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:02 schreef pessie het volgende:
Mijn moeder belde vanochtend. Wilde nu toch wel even weten hoe het nou precies ging (ik ben van mezelf niet zo mededeelzaam). Zij en mn vader hebben bedacht dat ze volgende week sowieso de hele week in Nederland blijft om voor mij en de kinderen te zorgen. Na de groei-echo volgende week vrijdag is er vast meer bekend over wat we kunnen verwachten en afhankelijk daarvan blijft ze of gaat ze nog 1 a 2 weken naar huis.
Ik lig in bed buurvrouw heeft mijn middelste en haalt de oudste ook van school. Even rust.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef Gevalletje het volgende:
*Meld! Met baby UIT de buik
Verhaal volgt nog wel, ga nu eindelijk proberen te slapen.. Het begon gisterochtend rond 9 uur met oefenweeen en eindigde met een spoedkeizersnee vanmorgen om 6.31 uur met alles ertussenin.. Nou lekker proberen te slapen naast een ienie-mieni versie van m'n vriend!Oooooh!! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bevalling klinkt heftig, hopelijk valt het herstel mee. Neem er de tijd voor
. Veel geluk met kleine Q. Kleine jongetjes zijn de bom!
Venus in pocketformaat
© loveli
Bandenpijn! Je baarmoeder groeit en de banden waar je baarmoeder aan vastzitten rekken ook uit. Kan nogal venijbig zijn ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Ah wat leuk Jagar!!!
Herkent iemand dit: Ik heb af en toe en venijnige steek in mijn onderbuik. Soms wat links, soms recht en soms ook wel eens van onder zeg maarIs dat iets geks, of is het normaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me nu toch wel af of Cactus weer in het ziekenhuis is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet de wereld uit, maar wel te ver om "zomaar even..."
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:46 schreef pessie het volgende:
[..]Ja, dat is nog wel een eindje! Zeker als jij in het noorden van NL woont. Fijn dat je moeder iig een tijdje kan blijven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet de wereld uit, maar wel te ver om "zomaar even..."
Dat lijkt me ook zo fijn van straks in Berlijn wonen, dat er goede treinverbindingen zijn, en dat het met de auto ook goed te doen is. Maakt bij elkaar op bezoek gaan een stuk makkelijker...
quote:
Voor de intake zelf is het ook echt handig dat hij meegaat hoor. Echo of niet. Je moet o.a. ook medische geschiedenis aangeven van beide kanten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:00 schreef silliegirl het volgende:
Ik moet dus donderdag naar de gynaecoloog en ik kreeg net door bij welke en nu heb ik zenuwkriebels.
Verder had ik op de site gelezen dat een intake voor zwangerschap (met echo, ik nam aan dat dat moest) 45 minuten duurt en er is nu maar een afspraak van 20 minuten gemaakt. Twijfel alom, want klopt dat wel, dus even gebeld, bleek die echo nog maar de vraag, "maar dat zou waarschijnlijk wel gedaan worden".
Nu weet ik dus nog niks. Gaat m'n vriend straks voor niets mee. Hoe is dat bij jullie gegaan bij eerste afspraken bij een gynaecoloog?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef Gevalletje het volgende:
*Meld! Met baby UIT de buik
Verhaal volgt nog wel, ga nu eindelijk proberen te slapen.. Het begon gisterochtend rond 9 uur met oefenweeen en eindigde met een spoedkeizersnee vanmorgen om 6.31 uur met alles ertussenin.. Nou lekker proberen te slapen naast een ienie-mieni versie van m'n vriend!Leuke naam!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier voor jou de gouden glitterbabysticker voordat ik bij ga lezen!![]()
Ze mogen bellen wat ze willen toch? Het is dan aan jouw vriend om aan te geven dat dat niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind het sowieso fijn dat vriend tot nu toe nog elke keer in mee geweest..We proberen de afspraken dan ook wel echt op zijn vrije dag te plannen, maar aankomende keer kon dat toevallig niet dus daarvoor heeft hij nu 2 dagen vrij gevraagd (hij rijdt routes van 2 dagen). En hij kreeg ook meteen vrij. De 20 weken echo hebben we nog op een vrije dag kunnen plannen en daarna kan ik ook wel eens alleen gaan, al vind vriend dat denk ik niets
Ook voor na de bevalling heeft mijn vriend aangegeven dat hij dan zijn 3 weken vakantie wilt opnemen excl. de 2 dagen die hij krijgt. Ook dit was geen probleem. Al ben ik benieuwd hoe dat dat gaat als het zover is.. Ik ken namelijk verhalen van verse papa's op zijn werk die gewoon zijn gebeld of ze niet toch een route wilde doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |