abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150735045
Gevalletje! :o Gefeliciteerd met Q! Klinkt pittig, ik hoor graag nog een keer de details. En wat een ukkie!
pi_150735118
Ik zit nu aan de CTG in het ziekenhuis. De verloskundige vond het door het minder bewegen en de wat verhoogde bloeddruk een goed idee om me even door te sturen.
Maar volgens mij gaat het wel goed met de hartslag van Frits.
pi_150735420
Goed dat je gebeld hebt Fannetje. Fijn om te horen dat waarschijnlijk alles goed is met Frits!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150735464
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:02 schreef pessie het volgende:
Mijn moeder belde vanochtend. Wilde nu toch wel even weten hoe het nou precies ging (ik ben van mezelf niet zo mededeelzaam). Zij en mn vader hebben bedacht dat ze volgende week sowieso de hele week in Nederland blijft om voor mij en de kinderen te zorgen. Na de groei-echo volgende week vrijdag is er vast meer bekend over wat we kunnen verwachten en afhankelijk daarvan blijft ze of gaat ze nog 1 a 2 weken naar huis.
Ik lig in bed buurvrouw heeft mijn middelste en haalt de oudste ook van school. Even rust.
Wat heerlijk pessie dat je nu even rust hebt!
Wat lief van je ouders dat ze je komen helpen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150735583
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef Gevalletje het volgende:
*Meld! Met baby UIT de buik :o

Verhaal volgt nog wel, ga nu eindelijk proberen te slapen.. Het begon gisterochtend rond 9 uur met oefenweeen en eindigde met een spoedkeizersnee vanmorgen om 6.31 uur met alles ertussenin.. Nou lekker proberen te slapen naast een ienie-mieni versie van m'n vriend!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooh!! Gefeliciteerd! *G* De bevalling klinkt heftig, hopelijk valt het herstel mee. Neem er de tijd voor :*. Veel geluk met kleine Q. Kleine jongetjes zijn de bom! O+
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_150735587
Gefeliciteerd met je kleine grote man Q. Gevalletje!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150735665
Gevalletje: gefeliciteerd met Q!! *G*
pi_150736125
Gevalletje gefeliciteerd! *G*
pi_150736611
Gevalletje, gefeliciteerd!
pi_150736618
Kijk nou wat ik gemaakt heb:
pi_150736663
Ah wat leuk Jagar!!!

Herkent iemand dit: Ik heb af en toe en venijnige steek in mijn onderbuik. Soms wat links, soms recht en soms ook wel eens van onder zeg maar ;) Is dat iets geks, of is het normaal? :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:41:36 #137
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150736869
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Ah wat leuk Jagar!!!

Herkent iemand dit: Ik heb af en toe en venijnige steek in mijn onderbuik. Soms wat links, soms recht en soms ook wel eens van onder zeg maar ;) Is dat iets geks, of is het normaal? :P
Bandenpijn! Je baarmoeder groeit en de banden waar je baarmoeder aan vastzitten rekken ook uit. Kan nogal venijbig zijn ja.

Jagar wat tof zeg! Erg leuk gedaan!

Fan, goed dat je gebeld hebt, fijn dat de hartslag van frits goed lijkt.

Ahhh ben net wakker :z Zometeen maar weer es even opstaan. Allemensen wat een luxe om een middag in bed te liggen.

Mijn moeder blijft alleen, mijn vader zal met mijn broertje teruggaan. Maar das prima.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me nu toch wel af of Cactus weer in het ziekenhuis is.
pi_150736970
Waar wonen jouw ouders, pessie?
pi_150736986
Bandenpijn dus!

Wat fijn dat je even heerlijk hebt kunnen rusten Pessie, en fijn dat je moeder nog even blijft om te helpen!

Ben ook benieuwd naar Cactus en Shop. Hopelijk zijn alledrie de baby's nog lekker binnen..
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:46:57 #140
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150737030
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Waar wonen jouw ouders, pessie?
SPOILER
Niet de wereld uit, maar wel te ver om "zomaar even..."
pi_150737074
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:46 schreef pessie het volgende:

[..]

SPOILER
Niet de wereld uit, maar wel te ver om "zomaar even..."
Ja, dat is nog wel een eindje! Zeker als jij in het noorden van NL woont. Fijn dat je moeder iig een tijdje kan blijven!

Dat lijkt me ook zo fijn van straks in Berlijn wonen, dat er goede treinverbindingen zijn, en dat het met de auto ook goed te doen is. Maakt bij elkaar op bezoek gaan een stuk makkelijker...
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:55:19 #142
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150737244
Gefeliciteerd Gevalletje! *G* Geniet van je mr. Q en succes met herstel :*
pi_150737427
Ik moet dus donderdag naar de gynaecoloog en ik kreeg net door bij welke en nu heb ik zenuwkriebels.

Verder had ik op de site gelezen dat een intake voor zwangerschap (met echo, ik nam aan dat dat moest) 45 minuten duurt en er is nu maar een afspraak van 20 minuten gemaakt. Twijfel alom, want klopt dat wel, dus even gebeld, bleek die echo nog maar de vraag, "maar dat zou waarschijnlijk wel gedaan worden".

Nu weet ik dus nog niks. Gaat m'n vriend straks voor niets mee -O- . Hoe is dat bij jullie gegaan bij eerste afspraken bij een gynaecoloog?
pi_150737588
Silliegirl, hoever ben je als je naar de gyn moet?

Ik heb eerst afspraken met de gyn gehad. Met echo beide keren. Toen is er een voorlopige termijn vastgesteld. En op basis daarvan is er toen een intakeafspraak gemaakt met de klinisch verloskundige voor rond de 10 weken :)
Dus het kan goed dat je eerst een "gewone" afspraak hebt met een gyn en daarna pas een intake.

Maar echt ook al is dit geen intake afspraak, de kans is groot dat er een echo gemaakt wordt. En dat moment wil je echt samen beleven als dat kan :)
pi_150737703
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:27 schreef Limone het volgende:
Was je tijdens deze post al bezig?

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:00 schreef silliegirl het volgende:
Ik moet dus donderdag naar de gynaecoloog en ik kreeg net door bij welke en nu heb ik zenuwkriebels.

Verder had ik op de site gelezen dat een intake voor zwangerschap (met echo, ik nam aan dat dat moest) 45 minuten duurt en er is nu maar een afspraak van 20 minuten gemaakt. Twijfel alom, want klopt dat wel, dus even gebeld, bleek die echo nog maar de vraag, "maar dat zou waarschijnlijk wel gedaan worden".

Nu weet ik dus nog niks. Gaat m'n vriend straks voor niets mee -O- . Hoe is dat bij jullie gegaan bij eerste afspraken bij een gynaecoloog?
Voor de intake zelf is het ook echt handig dat hij meegaat hoor. Echo of niet. Je moet o.a. ook medische geschiedenis aangeven van beide kanten.
Schudden voor gebruik
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:14:48 #146
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150737895
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef Gevalletje het volgende:
*Meld! Met baby UIT de buik :o

Verhaal volgt nog wel, ga nu eindelijk proberen te slapen.. Het begon gisterochtend rond 9 uur met oefenweeen en eindigde met een spoedkeizersnee vanmorgen om 6.31 uur met alles ertussenin.. Nou lekker proberen te slapen naast een ienie-mieni versie van m'n vriend!

SPOILER
Leuke naam!!
Hier voor jou de gouden glitterbabysticker voordat ik bij ga lezen!

pi_150737906
Ik vind het sowieso fijn dat vriend tot nu toe nog elke keer in mee geweest..We proberen de afspraken dan ook wel echt op zijn vrije dag te plannen, maar aankomende keer kon dat toevallig niet dus daarvoor heeft hij nu 2 dagen vrij gevraagd (hij rijdt routes van 2 dagen). En hij kreeg ook meteen vrij. De 20 weken echo hebben we nog op een vrije dag kunnen plannen en daarna kan ik ook wel eens alleen gaan, al vind vriend dat denk ik niets :P

Ook voor na de bevalling heeft mijn vriend aangegeven dat hij dan zijn 3 weken vakantie wilt opnemen excl. de 2 dagen die hij krijgt. Ook dit was geen probleem. Al ben ik benieuwd hoe dat dat gaat als het zover is.. Ik ken namelijk verhalen van verse papa's op zijn werk die gewoon zijn gebeld of ze niet toch een route wilde doen.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:38:27 #148
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_150738537
Gefeliciteerd gevalletje!!!
pi_150738812
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind het sowieso fijn dat vriend tot nu toe nog elke keer in mee geweest..We proberen de afspraken dan ook wel echt op zijn vrije dag te plannen, maar aankomende keer kon dat toevallig niet dus daarvoor heeft hij nu 2 dagen vrij gevraagd (hij rijdt routes van 2 dagen). En hij kreeg ook meteen vrij. De 20 weken echo hebben we nog op een vrije dag kunnen plannen en daarna kan ik ook wel eens alleen gaan, al vind vriend dat denk ik niets :P

Ook voor na de bevalling heeft mijn vriend aangegeven dat hij dan zijn 3 weken vakantie wilt opnemen excl. de 2 dagen die hij krijgt. Ook dit was geen probleem. Al ben ik benieuwd hoe dat dat gaat als het zover is.. Ik ken namelijk verhalen van verse papa's op zijn werk die gewoon zijn gebeld of ze niet toch een route wilde doen.
Ze mogen bellen wat ze willen toch? Het is dan aan jouw vriend om aan te geven dat dat niet mogelijk is.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:49:39 #150
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150738911
Cactus.
Where are you?! :D *spannend*

silliegirl,
Als je samen kunt gaan zou ik het altijd doen.
Mijn man is met alle afspraken mee gegaan en ik heb dat als super prettig ervaren. Of er nu een echo gemaakt werd of niet. Je hoort gewoon veel zaken voor het eerst en dan is het heel makkelijk wanneer er iemand bij zit die gewoon mee luistert. Of iets kan aanvullen. Je zult zien dat je ook dichter naar elkaar toe groeit. Sowieso fijn voor de man.. Jij voelt alles binnen rommelen, maar hij zal het toch echt moeten doen met de info die jij en de artsen hem gaan geven!

Jager,
Heb je al een webwinkel of maak je misschien ook weleens dingen op bestelling? ;)
Ik hou me aanbevolen. Wat heb je een leuke smaak zeg!

@hier
Nou.. nadat ik gepost had dat ik een heerlijke ik-lig-in-bed-dag had vond ik het eigenlijk wel weer welletjes dat luie gedoe. Veel te mooi weer buiten.
Mezelf opgefrist, ander jurkje aan, haren leuk gedaan. Mooi make upje op.. man wat voelde ik me anders!
Ik ging met een vavavoom gevoel de straat op, haha. *)
Dus toch naar de lingerie winkel..
Waar ik met lege handen uit ben gelopen }:|
Ik heb in 5 verschillende winkels 13 bh's gepast. Slechts in 1 winkel verkochten ze echt zwangerschapsbh's. Ik werd steeds door verwezen naar de Prenatal.
Maarja.. bij de Prenatal gaat het maar (haha) tot maatje 90F en die pas ik dus niet.
Dus nu zit ik nog steeds zwangerschapsbh loos op de bank.
Morgen dan toch maar naar de winkel in de andere grote stad..

Wel een heel leuk naadloos hempje gescoord bij prenatal. Gaf ook wat ondersteuning aan den tiet dus mn hormonen zijn alsnog happy :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')