Cassandra, wanneer heb je de echo?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Nikoos ondanks dat je laat thuis bent kun je wellicht voor de dag erna koken? Mijn man is niet voor acht uur thuis dus kookt ook nooit, ik merk dat het koken mij nu al tegen staat, laat staan aan het einde van mijn zwangerschap. Mijn man haalt vaak wat, dat heeft helaasals gevolg dat we laat eten
Leuk! Gaan jullie met zijn 2tjes?quote:
Wel goed in de gaten houden he PBquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:44 schreef purebliss het volgende:
Even vlug bijgelezen. Maar ik ben echt een kluns als ik zwanger benben de vorige 2 keer ook al een paar keer flink gevallen en heb elke keer braaf de vk gebeld.
Maar behalve dat ik helemaal bont en blauw ben en heel erg beurs, valt het allemaal wel mee! De kleine ninjamevrouw is iig druk de boel aan het verbouwen!
Harde buiken heb ik sws al elke avond en nacht, dus daarom wacht ik even de controle van morgen af. Tenzij het erger word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef Gevalletje het volgende:
*Meld! Met baby UIT de buik
Verhaal volgt nog wel, ga nu eindelijk proberen te slapen.. Het begon gisterochtend rond 9 uur met oefenweeen en eindigde met een spoedkeizersnee vanmorgen om 6.31 uur met alles ertussenin.. Nou lekker proberen te slapen naast een ienie-mieni versie van m'n vriend!Wow! Gefeliciteerd!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Verhaal volgt nog wel, ga nu eindelijk proberen te slapen.. Het begon gisterochtend rond 9 uur met oefenweeen en eindigde met een spoedkeizersnee vanmorgen om 6.31 uur met alles ertussenin.. Nou lekker proberen te slapen naast een ienie-mieni versie van m'n vriend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een verrassing!
Gefeliciteerd met de geboorte van Q!![]()
Ik kan mij voorstellen dat je de boel nog op een rijtje moet krijgen met die snelheid!Schudden voor gebruik
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:03 schreef L-E het volgende:
Oh de ud is over zes dagen, ik dacht over zes weken ofzo
Verhaal volgt nog wel, ga nu eindelijk proberen te slapen.. Het begon gisterochtend rond 9 uur met oefenweeen en eindigde met een spoedkeizersnee vanmorgen om 6.31 uur met alles ertussenin.. Nou lekker proberen te slapen naast een ienie-mieni versie van m'n vriend!WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar m!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |