abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150731117
Nikoos ondanks dat je laat thuis bent kun je wellicht voor de dag erna koken? Mijn man is niet voor acht uur thuis dus kookt ook nooit, ik merk dat het koken mij nu al tegen staat, laat staan aan het einde van mijn zwangerschap. Mijn man haalt vaak wat, dat heeft helaasals gevolg dat we laat eten
pi_150731606
Nikooos, ik denk dat je het echt al heel goed doet! Als man sta je zo machteloos in de zwangerschap.

Samen lekker aftellen tot dat jullie meisje er is!

Een een bloemetje, of een keer lekker koken is altijd goed natuurlijk. Maar gewoon alleen die schouder zijn die ze even nodig heeft of even iemand waartegen ze kan vloeken en tieren is ook al heel fijn.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150731615
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Nikoos ondanks dat je laat thuis bent kun je wellicht voor de dag erna koken? Mijn man is niet voor acht uur thuis dus kookt ook nooit, ik merk dat het koken mij nu al tegen staat, laat staan aan het einde van mijn zwangerschap. Mijn man haalt vaak wat, dat heeft helaasals gevolg dat we laat eten
Cassandra, wanneer heb je de echo?
pi_150731784
Tien voor vier :)
pi_150731837
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:41 schreef Cassandra87 het volgende:
veel plezier
  dinsdag 17 maart 2015 @ 12:44:57 #81
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_150731860
Even vlug bijgelezen. Maar ik ben echt een kluns als ik zwanger ben :@ ben de vorige 2 keer ook al een paar keer flink gevallen en heb elke keer braaf de vk gebeld.

Maar behalve dat ik helemaal bont en blauw ben en heel erg beurs, valt het allemaal wel mee! De kleine ninjamevrouw is iig druk de boel aan het verbouwen!

Harde buiken heb ik sws al elke avond en nacht, dus daarom wacht ik even de controle van morgen af. Tenzij het erger word.
pi_150731912
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Leuk! Gaan jullie met zijn 2tjes?
pi_150731934
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:44 schreef purebliss het volgende:
Even vlug bijgelezen. Maar ik ben echt een kluns als ik zwanger ben :@ ben de vorige 2 keer ook al een paar keer flink gevallen en heb elke keer braaf de vk gebeld.

Maar behalve dat ik helemaal bont en blauw ben en heel erg beurs, valt het allemaal wel mee! De kleine ninjamevrouw is iig druk de boel aan het verbouwen!

Harde buiken heb ik sws al elke avond en nacht, dus daarom wacht ik even de controle van morgen af. Tenzij het erger word.
Wel goed in de gaten houden he PB :)
pi_150732244
*Meld! Met baby UIT de buik :o

Verhaal volgt nog wel, ga nu eindelijk proberen te slapen.. Het begon gisterochtend rond 9 uur met oefenweeen en eindigde met een spoedkeizersnee vanmorgen om 6.31 uur met alles ertussenin.. Nou lekker proberen te slapen naast een ienie-mieni versie van m'n vriend!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150732360
Gevalletje wat doe je nu :D Gefeliciteerd O+
Jeetje zeg dat klinkt best heftig allemaal, rust maar goed uit :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150732363
Gevalletje! Wat een verrassing! Van harte gefeliciteerd! O+
pi_150732366
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:58 schreef Gevalletje het volgende:

Verhaal volgt nog wel, ga nu eindelijk proberen te slapen.. Het begon gisterochtend rond 9 uur met oefenweeen en eindigde met een spoedkeizersnee vanmorgen om 6.31 uur met alles ertussenin.. Nou lekker proberen te slapen naast een ienie-mieni versie van m'n vriend!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow! Gefeliciteerd!!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_150732383
quote:

SPOILER
:o

Wat een verrassing!

Gefeliciteerd met de geboorte van Q! :*
Ik kan mij voorstellen dat je de boel nog op een rijtje moet krijgen met die snelheid!
Schudden voor gebruik
pi_150732392
Gevalletje! Wat doe jij dan!! Gefeliciteerd met jullie Q.! *G* *O* *G*

Hopelijk horen we snel je verhaal. Geniet nu maar lekker van je kleine mannetje!
pi_150732409
Oh de ud is over zes dagen, ik dacht over zes weken ofzo :')
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:04:36 #92
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150732439
Van harte gefeliciteerd Geval! En nu bijkomen. :*
*G* *G* *G*
pi_150732445
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:03 schreef L-E het volgende:
Oh de ud is over zes dagen, ik dacht over zes weken ofzo :')
Dat dacht ik ook :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:05:27 #94
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150732460
Oh ja klumsy, zou wat zijn als Frits echt gedraaid zou zijn :D
pi_150732570
Gevalletje, gefeliciteerd *G*
pi_150732599
Gevalletje, gefeliciteerd *O* *O* nu bijkomen en van elkaar genieten!
pi_150732723
Van harte gefeliciteerd Gevalletje *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_150732779
Gefeliciteerd gevalletje! Leuke naam!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:16:19 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_150732787
Gevalletje! Gefeliciteerd! *O* Ben benieuwd naar je verhaal, maar nu eerst slapen en van elkaar genieten!
disclaimer
pi_150732812
quote:

SPOILER
Wow :o
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar m!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')