Twist, ik gun het jou (en anderen) ook echt enorm om gewoon heerlijk te kunnen wat je kunt!!! Ik vind het alleen maar fijn om te lezen dat er mensen zijn bij wie het wel met minder issues gaat.
Hihi kuukske! Wat wordt het dan toch weer een stukje echter he, als je het langzamerhand gaat delen met mensen om je heen

.
Cholula, ze houden het tegenwoordig goed in de gaten en soms lijk je daarom meer keizersnedes te horen. Waar vroeger nog wel eens erg lang doorgegaan werd maken ze nu soms wat sneller door middel van sectio een einde aan de bevalling. Een ks is namelijk ook niet niets, en als je iemand eerst 3 dagen uitgeput laat zijn en er vervolgens een zware buikoperatie aan toevoegd is dat volgens mij niet al te goed voor het herstel.
Maar aangezien er nu 2 zware bevallingen zijn geweest wordt die van jou vast appeltje-eitje

En goede slager heb je
Faptist, lekker een dagje bedhangen! He ik zondag gedaan en was uitermate goed! Je kunt het er nu nog lekker van nemen, neem die tijd dan ook

En morgen naar de lingeriewinkel inderdaad
Mijn moeder belde vanochtend. Wilde nu toch wel even weten hoe het nou precies ging (ik ben van mezelf niet zo mededeelzaam). Zij en mn vader hebben bedacht dat ze volgende week sowieso de hele week in Nederland blijft om voor mij en de kinderen te zorgen. Na de groei-echo volgende week vrijdag is er vast meer bekend over wat we kunnen verwachten en afhankelijk daarvan blijft ze of gaat ze nog 1 a 2 weken naar huis.
Ik lig in bed

buurvrouw heeft mijn middelste en haalt de oudste ook van school. Even rust.
Oh kooks, 2de al!!! Dat doe je vlot!
En de hik, had mijn dochter ook vaak in de buik. Dat werd wassen, heeeeeel veeeeel wassen

Is er nog meer bekend van Shop?