bij twijfel altijd bellen!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:00 schreef Fannetje het volgende:
Ik twijfel nu of ik even de vk moet bellen ivm dat en verminderde beweging van Frits (hij was gisteren de hele dag al rustig).
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:18 schreef twist02 het volgende:
Als ik soms lees wat sommigen van jullie afzien voel ik me bijna bezwaard om over mijn zwangerschap te postenmaar ik geniet er zo intens van!
Kan er nu gewoon al bijna van balen dat het straks klaar is (ook al weet ik dat we er dan een baby voor terug krijgen natuurlijk
)
* Dit is een door mij bedacht voorbeeld. Elke gelijkenis met bestaande situaties berust op louter toeval.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:26 schreef pessie het volgende:
Twist, lekker van genieten en lekker posten hoe jij je voelt! We worden er ook allemaal echt niet vrolijker van als we alleen maar tegen elkaar opbieden hoe zwaar het is. Iedere zwangerschap heeft zijn mooie momenten en slechtere momenten. En ook ik heb echt wel een paar mooie momenten gehad deze zwangerschap, maar tegenwoordig is het gewoon zwaar. Maar dat betekent niet dat ik uitsluitend ga posten over hoe zwaar, daarvoor ben ik hier niet. Al is een luisterend oor soms wel heel prettig. Het is voor iedereen een stuk herkenning, de onzekerheid in het begin, de eerste echo's, de eerste plopjes, de eerste kleertjes, en ook als er dingen anders gaan dan je van tevoren had bedacht.
Dat had ik ook, heb ze al vroeg uit de kast getrokken, en t zit goddelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:51 schreef Skoap het volgende:
Ik ben zo blij dat ik nog zwangerschapskleding heb van de vorige keer...
Dat maakt de overstap naar een positiejeans toch makkelijker en het zit echt zoveel lekkerder
Ik merk ook echt dat mijn buik nu sneller groeit dan de vorige keer... De vorige keer begon je pas echt wat te zien met 16 weken.
Ik heb nu echt een beeld van een Surinaamse big mama met enorme billen en een wespentaillequote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:01 schreef Limone het volgende:
Ha! Ik heb het positiespul toevallig gister van zolder gehaald! Maar nog niet echt nodig. Het groeit net zoals vorige keer vooral naar achter, in mijn billen.
...en dat, maar dat viel me pas op ná de bevalling.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:03 schreef Krisvc het volgende:
Ha, herkenbaar Limone. Soms denk ik dat vooral mijn heupen zwanger zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |