Even tijd om bij te lezen
Beterschap met je meisje Klumsy
Skoap staat in de OP, nog een Almeers oktober kindje

Die zijn leuheuk!
Purebliss wat naar van de trap vallen, hoe gaat het nu met je?
Nikooos wat ik nog vergeten was te zeggen, je bent hartstikke lief voor je vriendin, en soms kun je niet meer doen dan er voor haar zijn. Dat zal ze, op momenten dat ze zich goed voelt, ongetwijfeld beseffen!
Sneaky gevalletje zomaar bevallen! Lijkt als de dag van gisteren dat je je nog druk maakte om een concert voor het geval je zwanger bleek te zijn, en nu met baby uit buik. Nogmaals gefeliciteerd

Geniet van je mannetje, mooie naam ook
Twist, lekker van genieten, zorgeloze zwangerschap, hopelijk ook een zorgeloze bevalling, het is je gegund

Leuk zo vertellen Kuukske!
Jagar wat ontzettend schattig, dat broekje en mutsje. Crea hoor! *jaloers is
Sillie ik liep bij de gyn voor een fertiliteitsonderzoek, heb met 6,5 week een echo gehad, en nu met 8,5 weer. Volgende week heb ik een intake bij de VK, die afspraak duurt ongeveer anderhalf uur, zit wederom een echo bij in. De afspraken met de gyn waren vrij letterlijk erin en eruit (echokop erin, wij blij de kamer uit

Zonder echokop gelukkig

)
MevrouwCactus ook nogmaals gefeliciteerd

Ben heel benieuwd naar t verhaal en de naam, hopelijk is alles goed met jullie
Sara wat jammer van je bloedsuikerwaarde. Hopelijk is dat morgen beter! Had je al een echo gehad?
Zo.. Ik had vanmiddag mijn echo, ging er uiteindelijk heen met het idee, zit wel goed. Mijn eerste hormonale bui gehad, ik kon mijn man nl. wel wat aan doen. Hij moest vanuit t werk (minimaal 3 kwartier rijden) eerst thuis de hond afzetten en vervolgens door naar het ziekenhuis. Is ie dus véél te laat vertrokken, dat gaf twee opties: Of de hond in de auto laten, wat geen optie is met de zon die scheen, of hond thuis afzetten en te laat komen. Is dus optie twee geworden. En een keer kan gebeuren maar mijn man is elke dag pas tussen 20.30 en 21.00 thuis, terwijl zijn werkdag officieel tot 16.30 duurt. En dan te laat komen op een belangrijke afspraak, ik heb hem ook gezegd dat ik het gevoel had dat ik na zijn werk kwam, en hoe moest dat dan als de baby er was etc.. Nou dat kwam wel even binnen bij hem. Ik heb hem plechtig beloofd dat als hij volgende week met de intake weer te laat zou komen ik hem wat aan zou doen

Dus ik verwacht hem volgende week een half uur te vroeg.
Krummel deed het goed, ik zag direct dat hij gegroeid was, ik was echt wel heel mooi zwanger volgens de gyn. En ik moest maar lekker genieten van de zwangerschap zonder kwaaltjes, dat ga ik ook zeker doen. Ze zag geen bloedingen meer, en ik ben gewoon al bijna 9 weken

Zo ver ben ik nog nooit geweest.
![2gvuhdu.jpg]()
plaatje bij het verhaal