nee hoor, even ventileren was voldoende gelukkig. Toen ik ons kindje zag was alles vergeten, heb daarna even mijn zegje kunnen doen. We zijn allebei geen mensen die lang hierin blijven hangen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:46 schreef faptist het volgende:
Cassandra,
Oh wat herkenbaar. Haha.
Ik hoop wel dat je er ook luchtig genoeg over kunt zijn en dat je het je man niet kwalijk blijft nemen. ;-)
Kan natuurlijk gebeuren. Hoe shit het ook is.
Maar wat heb je een goede echo foto er aan over gehouden! super duidelijk. Ben benieuwd wat voor geslacht het is. Zeker na de uitspraak van je man.
Je hebt een stoere vent of een tokkie,haha. Geintje natuurlijk (k)
Maar ik heb geen VK.quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:36 schreef faptist het volgende:
Chips..forum mobiel maar nu ben ik vergeten wie het nou was die over de suiker postte...
Maarre anderhalf uur voor het prikken iets eten is ook niet de afspraak he.
Je eet iets en kijkt hoe laat je laatste hap naar binnen gaat. Vanaf dat moment moet je 2 uur wachten en dan gelijk geprikt worden.
Cactus,
Wat een leuke namen combinatie.
Daar kun je alles mee worden wat je maar wilt. Goede keuze!
Buikkrampen
Horen erbij. Er verandert zo veel in je lichaam! Kijk het even aan en zoals je vk al zei: bij twijfel altijd bellen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben moeder... gisteravond om 20.30u begonnen de weeën en vandaag om 13.09u is hij geboren. Straks meer, ik lig verliefd te zijn.
Jeej! Wat een leuke naam MevrouwCactus. Omdat je zo verliefd bent, je dikverdiende oude glitterbabysticker!!! Geniet er samen van met je vrouw!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben moeder... gisteravond om 20.30u begonnen de weeën en vandaag om 13.09u is hij geboren. Straks meer, ik lig verliefd te zijn.
Ik moet zeggen.. Wat een prachtige namen voor deze kleine wondertjes, alsof ik ze zelf verzonnen zou hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:25 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Sorry niet bijgelezen.
Vanmorgen zijn mijn meisjes met een spoedkeizersnee ter wereld gekomen. Ze heten N.oor en L.iv. Gisteren avond braken mijn vliezen en vannacht kreeg ik Weeenremmers die niet hebben geholpen. Ik bleef weeën houden. Vanmorgen had ik ineens al 7-8 cm ontsluiting. Alleen N.oor haar hartslag ging heel erg dippen tijdens een wee. Dan viel de hartslag bijna weg. Dus code rood en onder algehele narcose gebracht. De meiden doen het goed. Alleen wat ondersteuning nodig met het ademen. N.oor weegt 1400 gram en L.iv 1800.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |