abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150762023
Shop, gefeliciteerd met je dames! Je bent mamma. O+ Dat ze nu maar heel goed voor jullie mogen zorgen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150762028
Ik zit toch elke keer met verbazing in de spiegel te kijken. Zijn ze echt van mij? En als je een B maat had lijkt het al snel imposant :). Pamela's noemt mijn vriend ze nu
pi_150762030
Shop, geniet van je meiden:* gefeliciteerd O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150762048
Wat een dag voor babies! Gefeliciteerd Shop en MwCactus! Dat alles voor jullie nu verder maar van een leien dakje mag gaan. :*

Alles verwerken in dromen, yup! Ik droomde vannacht dat onze baby ook veeeel te vroeg geboren werd, 3x raden waar dat vandaan kwam. :')
pi_150762069
Shop gefeliciteerd met je 2 meiden! *O* *O* Kom goed bij van alles en hopelijk kun je genieten!
pi_150762070
MwCactus van harte gefeliciteerd *O*

Shop, wauw dat ging dan toch snel ineens, fijn dat het goed gaat met je meiden, van harte gefeliciteerd *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_150762102
En allemaal behoorlijk onverwacht, de avond ervoor nog uitgebreid posten!
Mooie namen Cactus en Shop. Shop, fijn dat ze zo'n goede start hadden.
Geniet ze!
pi_150762108
Van harte shop! *O*

Ik hoop voor jullie dat ze snel nee naar huis mogen!

T gaat hard hier met de babys
pi_150762120
Shop, wat een emotionele rollercoaster heb jij gehad de afgelopen dagen!
Gefeliciteerd met je meisjes! Mooie namen hebben ze gekregen. En wat fijn dat ze het goed doen!

Cactus, stoere naam heeft jullie zoon gekregen! En de bevalling vergeet je vast snel weer ;)

Tjonge, wat een babyboom op 17 maart!

En ik zag nog een goede echo! *O*

Cholula, ben benieuwd wanneer jouw Frits zich aandient. Ik was niet van plan om voor te kruipen ;)
pi_150762122
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 23:46 schreef faptist het volgende:

Cassandra,
Oh wat herkenbaar. Haha.
Ik hoop wel dat je er ook luchtig genoeg over kunt zijn en dat je het je man niet kwalijk blijft nemen. ;-)
Kan natuurlijk gebeuren. Hoe shit het ook is.
Maar wat heb je een goede echo foto er aan over gehouden! super duidelijk. Ben benieuwd wat voor geslacht het is. Zeker na de uitspraak van je man.
Je hebt een stoere vent of een tokkie,haha. Geintje natuurlijk (k)
nee hoor, even ventileren was voldoende gelukkig. Toen ik ons kindje zag was alles vergeten, heb daarna even mijn zegje kunnen doen. We zijn allebei geen mensen die lang hierin blijven hangen.

Ik besefte vanochtend gewoon, er groeit een baby in mij, ik ga het gewoon geloven :'( O+ O+
  woensdag 18 maart 2015 @ 07:36:31 #286
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150762148
Chips..forum mobiel maar nu ben ik vergeten wie het nou was die over de suiker postte...

Maarre anderhalf uur voor het prikken iets eten is ook niet de afspraak he.
Je eet iets en kijkt hoe laat je laatste hap naar binnen gaat. Vanaf dat moment moet je 2 uur wachten en dan gelijk geprikt worden.

Cactus,
Wat een leuke namen combinatie.
Daar kun je alles mee worden wat je maar wilt. Goede keuze!

Buikkrampen
Horen erbij. Er verandert zo veel in je lichaam! Kijk het even aan en zoals je vk al zei: bij twijfel altijd bellen.
pi_150762180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 07:36 schreef faptist het volgende:
Chips..forum mobiel maar nu ben ik vergeten wie het nou was die over de suiker postte...

Maarre anderhalf uur voor het prikken iets eten is ook niet de afspraak he.
Je eet iets en kijkt hoe laat je laatste hap naar binnen gaat. Vanaf dat moment moet je 2 uur wachten en dan gelijk geprikt worden.

Cactus,
Wat een leuke namen combinatie.
Daar kun je alles mee worden wat je maar wilt. Goede keuze!

Buikkrampen
Horen erbij. Er verandert zo veel in je lichaam! Kijk het even aan en zoals je vk al zei: bij twijfel altijd bellen.
Maar ik heb geen VK. :'( moet morgen voor 't eerst naar de gyn.

Vandaag blijf ik in bed, dan maar op mn kop ivm weer ziek; ik trek 't niet vandaag. Te moe en te veel last van mn astma. Ik ga een dag slapen.
pi_150762222
Shop, ik dacht het al! Gefeliciteerd met je 2 meisjes *O* *O* En wat een leuke namen!

Wat fijn dat ze het goed doen, en (volgens mij) met mooie gewichten voor hun termijn! Sterkte met je herstel, maar vooral geniet ook van je meisjes! :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150762225
Luister naar je lichaam sillie, lekker een dagje slapen en hopelijk kan de gyn je morgen geruststellen!
pi_150762281
Babyboom!

Gefeliciteerd Gevalletje *O*

Gefeliciteerd mevrouwCactus *O*

Gefeliciteerd Shopaholic *O* *O*
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:34:20 #291
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150762807
Shop van harte gefeliciteerd met je beide dames!!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik hoop dat je goed kunt aansterken in het ziekenhuis en je dit allemaal een plekje kunt geven :*
En ik vind ook dat je meisjes prachtige gewichten hebben voor deze termijn.

Daui _O- dat klinkt wel imposant :Y)

Sillie, lekker thuisblijven. Zoals eerder gezegd, als je weer verzuimgesprek krijgt gaan ze kijken wat ze aan je verzuim kunnen doen, ze ontslaan je echt niet zomaar.
En buikkrampen kwamen bij mij van mijn darmen, die deden heel hard hun best om een nieuwe plek te vinden.

Cactus, dank je voor je verhaal. En weet je, die bevalling vergeet je weer :') Ik heb het al 2 keer gedaan, ik herinner me dat het niet tof was maar heb geen idee meer over pijn. En doe het dus nog een derde keer ;)

Cholula, ben jij er nog?

Faptist, haha had je nu die klossen toch maar eerder gehaald :P en hoop dat je je vandaag fit genoeg voelt :* wellicht een idee om eerst even te bellen naar verschillende zaken om te vragen of ze jouw maat hebben? Scheelt je wellicht winkel in-winkel uit en een boel frustratie.

Ik heb best lekker geslapen, man werkt thuis vandaag, en de hulp maakt mijn huis schoon. Ik zeg, goede dag ^O^
pi_150762839
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben moeder... gisteravond om 20.30u begonnen de weeën en vandaag om 13.09u is hij geboren. Straks meer, ik lig verliefd te zijn.
*O* Gefeliciteerd mevrouw Cactus! Geniet!
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:36:42 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_150762846
Shopaholic, van harte gefeliciteerd met je kleine duo! Wat zal dat schrikken zijn geweest! Ik hoop dat jullie allemaal snel op kracht zijn, dat je meisjes maar snel sterker worden! :* *O*
disclaimer
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:37:21 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_150762853
En arme cholula, die wordt aan alle kanten ingehaald! Hou je het nog vol?
disclaimer
pi_150762860
Shop, gefeliciteerd met je meiden! *O* *O*
Wat zal dat heftig geweest zijn! :* Goed om te horen dat je meiden het goed doen. Ik hoop dat jullie alle drie goed herstellen van dit avontuur!
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:50:49 #296
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150763067
Wow!! Heel wat gemist gister zie ik!

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben moeder... gisteravond om 20.30u begonnen de weeën en vandaag om 13.09u is hij geboren. Straks meer, ik lig verliefd te zijn.
Jeej! Wat een leuke naam MevrouwCactus. Omdat je zo verliefd bent, je dikverdiende oude glitterbabysticker!!! Geniet er samen van met je vrouw! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:25 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Sorry niet bijgelezen.
Vanmorgen zijn mijn meisjes met een spoedkeizersnee ter wereld gekomen. Ze heten N.oor en L.iv. Gisteren avond braken mijn vliezen en vannacht kreeg ik Weeenremmers die niet hebben geholpen. Ik bleef weeën houden. Vanmorgen had ik ineens al 7-8 cm ontsluiting. Alleen N.oor haar hartslag ging heel erg dippen tijdens een wee. Dan viel de hartslag bijna weg. Dus code rood en onder algehele narcose gebracht. De meiden doen het goed. Alleen wat ondersteuning nodig met het ademen. N.oor weegt 1400 gram en L.iv 1800.
Ik moet zeggen.. Wat een prachtige namen voor deze kleine wondertjes, alsof ik ze zelf verzonnen zou hebben. ;)
Niet helemaal zoals verwacht, maar wat zullen ze verwend worden met liefde.

En natuurlijk voor beiden een gouden glitterbabysticker!!! *O* *O*

*O* *O* *O* Babiiiiieeeeeeeeeesssssss!!!!! *O* *O* *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Nikooos op 18-03-2015 08:59:10 ]
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:05:48 #297
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150763362
Ach, shop, daar zijn je dames! *O* Van harte, en succes de eerste spannende tijd :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:07:50 #298
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_150763408
Gefeliciteerd Shop!

Jeetje een hele babyboom gister!
pi_150764292
Mw Cactus! Heel erg gefeliciteerd met jullie J. Hopelijk mogen jullie snel naar huis. O+

Shop! Wat een rollercoaster. Fijn dat je meisjes het goed doen. Prachtige namen. O+
pi_150764453
Shop (tweelingmama hier), ik kom hier even om je te feliciteren met je meisjes *O* *O*
Het is heel bijzonder O+ O+
Heel veel geluk samen.
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')