Fijne avond Yatsquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:23 schreef yats het volgende:
Ik sla even over...
Ik ga sowieso ook weer. Fijne avond allen
Ik ga niets bijzonders doen. Ik zet zo een detective op en daarna naar bed.quote:
Havermout.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet tegenwoordig in de ochtend een papje.
De avond van te voren al havervlokken laten weken in de melk. In de ochtend lekker koken, suiker en kaneel er doorheen en smullen maar.
Lekker warm en lang energie.
1x gedaan, vond het niet zo lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Havermout.
Ik moet weer eens overnight oats gaan maken.
Snap ik van Yvie ook niet. Lijkt me een topwijf.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog vrijgezel bent.
Metroman.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een homo die van vrouwen houdt.
Voel ik ook wel eens. Fijn is anders.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:26 schreef Harmankardon het volgende:
Een vriendin vertelde gisteren dat ze kan voelen of haar eisprong aan de linker of rechterkant van de eileider is. Ik vond het zo een bizar verhaal
Dat je vriendinnen er toelaat om daar over te beginnenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:26 schreef Harmankardon het volgende:
Een vriendin vertelde gisteren dat ze kan voelen of haar eisprong aan de linker of rechterkant van de eileider is. Ik vond het zo een bizar verhaal
Ook lekker.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga niets bijzonders doen. Ik zet zo een detective op en daarna naar bed.
Elke ochtend havermout in een steelpannetje met amandelmelk en banaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
De avond van te voren al havervlokken laten weken in de melk. In de ochtend lekker koken, suiker en kaneel er doorheen en smullen maar.
nou dat! Eigenlijk in november voor t eerst gevoeldquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voel ik ook wel eens. Fijn is anders.
Vond het reuze interessant. Toen wel simultaan geboerd natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat je vriendinnen er toelaat om daar over te beginnenIk hoop dat je snel een biertje hebt gepakt, deze achterover hebt geklokt en heel hard in haar gezicht hebt geboert
Hallo Feertje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Havermout.
Ik moet weer eens overnight oats gaan maken.
Een papje met kaneel?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Kaneel.quote:
Jelly om je gradatie van comfy.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:31 schreef yats het volgende:
Zo, mijn pak hangt weer aan een haakje, de trainingsbroek en warme trui zijn aan, drankje erbij, dekentje over me heen. Laat die detective maar komen.
Mwah, zo jelly hoef je niet te zijn daarop hoorquote:
Ok ok.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke ochtend havermout in een steelpannetje met amandelmelk en banaan.
Ik zit hier in mijn eentje op de rand van mijn bed omdat ik geen bank heb. Ook geen tv trouwens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, zo jelly hoef je niet te zijn daarop hoor
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit hier in mijn eentje op de rand van mijn bed omdat ik geen bank heb. Ook geen tv trouwens.
Verklaart ook direct je rugpijnenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit hier in mijn eentje op de rand van mijn bed omdat ik geen bank heb. Ook geen tv trouwens.
Haha je doet schattig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok ok.
*pakt pen en papier:
Havermout, amandelmelk, banaan....*
Je moet ook niet binnen blijven zitten in de winter. Ik krijg vaak juist meer energie in de winterquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Harmankardon het volgende:
Ik hoop dat met het betere weer mijn energieniveau weer wat terugkeert want het is echt om te
Ja, helaas heb ik niet echt verbeteropties want ik heb geen geld en/of ruimte..quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Verklaart ook direct je rugpijnen
Het schijnt lekkerder te zijn met amandelmelk, maar vergeet dat altijd te kopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke ochtend havermout in een steelpannetje met amandelmelk en banaan.
Wel aardig.quote:
True Detective met Matthew McConaughey en Woody Harrelson al gezien?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:31 schreef yats het volgende:
Zo, mijn pak hangt weer aan een haakje, de trainingsbroek en warme trui zijn aan, drankje erbij, dekentje over me heen. Laat die detective maar komen.
Ben best veel buiten, word er bepaald niet vrolijker vanquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet ook niet binnen blijven zitten in de winter. Ik krijg vaak juist meer energie in de winter
Hoe kom je zo moe dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het schijnt lekkerder te zijn met amandelmelk, maar vergeet dat altijd te kopen.
[..]
Wel aardig.
Moe, zeer moe. Maar morgen nog 1 uurtje en dan weer even 3 rustige dagen.
Supermarkt. Alpro.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:36 schreef Faxie het volgende:
Waar koop je amandelmelk? Nooit van gehoord
In de winkelquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:36 schreef Faxie het volgende:
Waar koop je amandelmelk? Nooit van gehoord
Hangt er vanaf welke je neemt. Die van alpro is redelijk smakeloos. Provamel iets romiger.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het schijnt lekkerder te zijn met amandelmelk, maar vergeet dat altijd te kopen.
Als je toch gaat verhuizen...Een bank bij de Ikea kost ook geen hol.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, helaas heb ik niet echt verbeteropties want ik heb geen geld en/of ruimte..
Je bent zo iemand die chago wordt als de zon sowieso niet schijnt?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ben best veel buiten, word er bepaald niet vrolijker van![]()
Later lekker van december t/m februari in het buitenland zitten
Ja grandioosquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent zo iemand die chago wordt als de zon sowieso niet schijnt?
Maar je hebt in ieder geval je eigen plekje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helaas niet, jij ook nog niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
True Detective met Matthew McConaughey en Woody Harrelson al gezien?
Schijnt erg goed te zijn.
Die zijn het lekkerstquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Iederewn hier weet dat ie krom is.
Lange dagen, korte nachten. Aantal moeilijke uren gehad. Moeilijke kinderen.quote:
Ja, proberen goed zomerwerk te vinden en dan in plaats van een vakantie een bed en bank kopen, een bedbank is toch het slechtste van twee werelden blijkbaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:37 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je toch gaat verhuizen...Een bank bij de Ikea kost ook geen hol.
Ik woon bij 10 anderen in huis he. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:38 schreef yats het volgende:
[..]
Maar je hebt in ieder geval je eigen plekje.
Waarom waren die kinderen zo moeilijk?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lange dagen, korte nachten. Aantal moeilijke uren gehad. Moeilijke kinderen.
Een hele dag les geven lijkt me dan ook ontzettend vermoeiend. Respect.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lange dagen, korte nachten. Aantal moeilijke uren gehad. Moeilijke kinderen.
Je hebt je eigen bezemhokje. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woon bij 10 anderen in huis he. :$
Ik zal mijn ogen voor je openhouden voor een bed en of een bankquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, proberen goed zomerwerk te vinden en dan in plaats van een vakantie een bed en bank kopen, een bedbank is toch het slechtste van twee werelden blijkbaar.
Even dm ivm privacy.quote:
7 uur les achter elkaar en daarna vergaderen tot 5 uur.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een hele dag les geven lijkt me dan ook ontzettend vermoeiend. Respect.
Vooruit, het kan beter. Al wil ik hier zo snel mogelijk wel ondanks dat ik maar 1 huisgenoot heb.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woon bij 10 anderen in huis he. :$
Mja, als de situatie bij mijn ouders meer leefbaar was geweest sluit ik niet uit dat ik er nog had gewoond.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Vooruit, het kan beter. Al wil ik hier zo snel mogelijk wel ondanks dat ik maar 1 huisgenoot heb.
Donderstralenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik woon alleen met mijn twee katjes
Is ook heerlijk :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben een beetje jelly, gaat mij wss niet lukken. :$
boek?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:31 schreef yats het volgende:
Ik zoek al een tijdje iets. Alleen zijn of de inkomenseisen te hoog (bij particuliere verhuurders vragen ze vaak een inkomen van minimaal 2000 euro bruto en dat red ik niet), word ik niet uitgekozen op een kijkavond of uitgeloot bij de woningbouw.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, als de situatie bij mijn ouders meer leefbaar was geweest sluit ik niet uit dat ik er nog had gewoond.
Ben je al op zoek nu?
En ik heb gordijnen dus kan naakt door huis lopenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat zijn:
Ik woon helemaal alleen
In Amsterdam![]()
In een mooi appartement
Nee, seriequote:
Dat dus...ik zou zo ruilenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat zijn:
Ik woon helemaal alleen
In Amsterdam![]()
In een mooi appartement
Dat zuigt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zoek al een tijdje iets. Alleen zijn of de inkomenseisen te hoog (bij particuliere verhuurders vragen ze vaak een inkomen van minimaal 2000 euro bruto en dat red ik niet), word ik niet uitgekozen op een kijkavond of uitgeloot bij de woningbouw.
Dat kan zonder gordijnen ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
En ik heb gordijnen dus kan naakt door huis lopen
Ik kan dat zonder gordijnen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Arnhem. Utrecht zou helemaal ideaal zijn maar is nog erger.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zuigt.
Welke regio is dat waar je zoekt?
Dit kan ik dan weer wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan dat zonder gordijnen.12 hoog wonen.
Ik heb al zoveel van mijn overburen in hun blootje gezien en zij mij ook. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil ik de buren niet aandoen. Keuken heeft geen gordijnen. Dat is wel tricky. Kan dus niet naakt met licht aan een biertje uit de koelkast halen.quote:
Daarom badjassen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil ik de buren niet aandoen. Keuken heeft geen gordijnen. Dat is wel tricky. Kan dus niet naakt met licht aan een biertje uit de koelkast halen.
Waarom de fuck niet, zij kijken, hun keuze.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil ik de buren niet aandoen. Keuken heeft geen gordijnen. Dat is wel tricky. Kan dus niet naakt met licht aan een biertje uit de koelkast halen.
Sta jij altijd naakt voor het raam?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn overbuurvrouw was ooit aan het zeiken dat ik gordijnen moest aanschaffen of deze moest gebruiken als ik ze al had. WHAHAHA. Never did
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn overbuurvrouw was ooit aan het zeiken dat ik gordijnen moest aanschaffen of deze moest gebruiken als ik ze al had. WHAHAHA. Never did
Herkenbaar. Sterkte lokaquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
Eenzaam maar niet alleen wonen.
Slechtste van twee werelden.
Als je maar snel bent en jezelf tactisch opsteltquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe het boeit me ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom de fuck niet, zij kijken, hun keuze.
Nee, maar als ik zin heb in seks op mijn bank, ga ik niet eerst de gordijnen dicht doen voor mevrouw walvisquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sta jij altijd naakt voor het raam?![]()
*Fax stapt in z'n auto*
Serieus? Dan kijkt ze maar lekker de andere kant op.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mja, doe het al tijden.quote:
Ah zoquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar als ik zin heb in seks op mijn bank, ga ik niet eerst de gordijnen dicht doen voor mevrouw walvis
Ja, serieus. En dan zit ik niet eens op de begane ook nogquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serieus? Dan kijkt ze maar lekker de andere kant op.
Lekker negeren dat soort figuren. Dat zij nu geen seks hebben is hun probleem toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, serieus. En dan zit ik niet eens op de begane ook nog
Heb je haar spuitgat al eens gezien?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar als ik zin heb in seks op mijn bank, ga ik niet eerst de gordijnen dicht doen voor mevrouw walvis
Don't wanna think about it, laat staan zienquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heb je haar spuitgat al eens gezien?
Waarom saai?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, doe het al tijden.
Te saai voor een bruisend studentenleven, dan ben je al snel eenzaam. :$
Vind het toch een beetje onbeschoft om ermee door te gaan in het zicht van andermans raam te gaan neuken terwijl die heeft aangegeven dat niet op prijs te stellen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, serieus. En dan zit ik niet eens op de begane ook nog
Zo ben ik gewoon, redelijk saai en ouwelijk.quote:
Daarom, jouw fucking huis, jouw fucking ding. Als mensen willen kijken moeten zij weten, niet mijn verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heb je haar spuitgat al eens gezien?
Het spijt me, maar ik zit op de eerste verdieping. Dat zij mij kan zien vanuit haar woonkamer, betekent dat zij loopt te loerenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het toch een beetje onbeschoft om ermee door te gaan in het zicht van andermans raam te gaan neuken terwijl die heeft aangegeven dat niet op prijs te stellen.
Nee, dat ze uitzicht op je heeft vanuit haar persoonlijke leefruimte.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik zit op de eerste verdieping. Dat zij mij kan zien vanuit haar woonkamer, betekent dat zij loop te loeren
Als je niet weet hoe de situatie er hier uitziet, wil je er dan ook geen mening over geven? Dankjequote:Op woensdag 4 maart 2015 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat ze uitzicht op je heeft vanuit haar persoonlijke leefruimte.
Maar ga vooral door met niet aan anderen denken.
Nee het spijt me ik geef hem liever toch.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe de situatie er hier uitziet, wil je er dan ook geen mening over geven? Dankje
Oke. Maar je beschuldigt mij van iets waarvan je niet eens weet of je beschuldiging gegrond is. Daar hebben meer mensen een handje van op Fok, hou ik niet zo vanquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee het spijt me ik geef hem liever toch.
Jouw goed recht om daar niet van te houden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Maar je beschuldigt mij van iets waarvan je niet eens weet of je beschuldiging gegrond is. Daar hebben meer mensen een handje van op Fok, hou ik niet zo van
Ramptoerist gespot.quote:
Twee strong independent womyn die hun meningen niet onder stoelen of banken steken, niet meer, niet minderquote:
Zo kun je het ook omschrijven.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Twee strong independent womyn die hun meningen niet onder stoelen of banken steken, niet meer, niet minder
Je helpt jezelf niet echt met die opmerking.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ben ook een paar dagen weggeweest, en dan nu ineens een ramptoerist
Ook niet als het twee lekker knijntjes zijn?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:05 schreef FrauMilena het volgende:
Als ik die buurvrouw was had ik m'n eigen gordijnen wel dicht gedaan. Uitzicht op batsende knijntjes zou ik niet moeten.
Dus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Je helpt jezelf niet echt met die opmerking.
De buurvrouw kan me alleen zien als ze recht voor haar eigen raam staat en ik daadwerkelijk seks heb op mijn bank voor mijn raam, waarbij ik zit. Normaal zit ze achter haar computertje ergens achterin haar woonkamertje, dus ze moet gewoon niet zo zeuren. Zo vaak heb ik geen seks voor mijn raam en zo vaak staat zij niet te loerenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:05 schreef FrauMilena het volgende:
Als ik die buurvrouw was had ik m'n eigen gordijnen wel dicht gedaan. Uitzicht op batsende knijntjes zou ik niet moeten.
Niets hoor.quote:
Er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De buurvrouw kan me alleen zien als ze recht voor haar eigen raam staat en ik daadwerkelijk seks heb op mijn bank voor mijn raam, waarbij ik zit. Normaal zit ze achter haar computertje ergens achterin haar woonkamertje, dus ze moet gewoon niet zo zeuren. Zo vaak heb ik geen seks voor mijn raam en zo vaak staat zij niet te loeren
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.
Want seks in je eigen huis omdat iemand misschien staat te loeren is niet fatsoenlijk?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.
Mijn moeder heeft me geleerd dat je sommige dingen prive moet houden. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want seks in je eigen huis laten omdat iemand misschien staat te loeren is niet fatsoenlijk?
Seks in je eigen huis voor een open raam terwijl je weet dat er mensen naar binnen kunnen kijken, valt moeilijk onder de noemer goed fatsoen te scharen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want seks in je eigen huis laten omdat iemand misschien staat te loeren is niet fatsoenlijk?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks in je eigen huis voor een open raam terwijl je weet dat er mensen naar binnen kunnen kijken, valt moeilijk onder de noemer goed fatsoen te scharen.
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook niet als het twee lekker knijntjes zijn?
Hypocriet als een echte gelovige dus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me geleerd dat je sommige dingen prive moet houden. :$
Helaas leeft ze niet zo streng naar die regel.
In mijn eigen huis, op mijn eigen bank, achter mijn eigen raam, op een eerste verdieping, vind ik aardig privé. Zij liep toen naar binnen te loeren, is dan toch niet mijn probleem?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.![]()
Achja, ieder zo z'n audience. Ik zou het liever privé houden.
Ja, heb me voorgenomen niet zo te worden en gewoon een beschaafd leven te leiden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hypocriet als een echte gelovige dus?
Ah ja, de gebruikelijke inhoudelijke reactie. Ik had niet anders verwacht.quote:
Maar stoorde ze zich aan het zicht of aan de seks?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn eigen huis, op mijn eigen bank, achter mijn eigen raam, op een eerste verdieping, vind ik aardig privé. Zij liep toen naar binnen te loeren, is dan toch niet mijn probleem?
Moet kunnen natuurlijk, maar dusdanig zichtbaar dat b.v. ook kinderen vanaf de straat of vanuit het raam die actie kunnen zien vind ik weer net iets te ver gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want seks in je eigen huis omdat iemand misschien staat te loeren is niet fatsoenlijk?
Jij kent de situatie zo goedquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah ja, de gebruikelijke inhoudelijke reactie. Ik had niet anders verwacht.
Veel plezier in egowereld verder.
Mij hoor je ook niks zeggen over een probleem. Doe wat je niet laten kunt, misschien vindt ze het stiekem wel heul spannend.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn eigen huis, op mijn eigen bank, achter mijn eigen raam, op een eerste verdieping, vind ik aardig privé. Zij liep toen naar binnen te loeren, is dan toch niet mijn probleem?
Daar seks hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou in ieder geval gewoon weer lekker achter mijn computertje zijn gaan zitten waar ik het niet kan zien en waar ik toch al de hele dag zit
Ze vond dat ik gordijnen moest aanschaffen of gebruiken. En dat hoorde ik overigens van mijn onderbuurvrouw, ze had niet eens het lef het zelf te zeggenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar stoorde ze zich aan het zicht of aan de seks?
Dan hebben jij en ik een andere mening over wat fatsoen inhoudt. Seks is in mijn ogen niet iets wat iemand schaadt, als ze niet willen zien wat er in iemands anders huis gebeurt hoeven ze niet te kijken. Ook een beetje fatsoen om iedereens eigen priv'e te gunnen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks in je eigen huis voor een open raam terwijl je weet dat er mensen naar binnen kunnen kijken, valt moeilijk onder de noemer goed fatsoen te scharen.
Dit jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan hebben jij en ik een andere mening over wat fatsoen inhoudt. Seks is in mijn ogen niet iets wat iemand schaadt, als ze niet willen zien wat er in iemands anders huis gebeurt hoeven ze niet te kijken. Ook een beetje fatsoen om iedereens eigen priv'e te gunnen.
Als een echte fokker toch? Ow nee, die hebben geen seks natuurlijk...quote:
ohww dan zal het wel meevallenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze vond dat ik gordijnen moest aanschaffen of gebruiken. En dat hoorde ik overigens van mijn onderbuurvrouw, ze had niet eens het lef het zelf te zeggen
Natuurlijk, zij hoeft niet naar binnen te kijken. Dat wil echter niet zeggen dat ze het maar allemaal oké moet vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan hebben jij en ik een andere mening over wat fatsoen inhoudt. Seks is in mijn ogen niet iets wat iemand schaadt, als ze niet willen zien wat er in iemands anders huis gebeurt hoeven ze niet te kijken. Ook een beetje fatsoen om iedereens eigen priv'e te gunnen.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ohww dan zal het wel meevallen
Mijn overbuurvrouw heeft zelf ook nieuwe raambekleding gekocht, weet alleen niet of dat zo is omdat ik niks heb hangen of dat ze gewoon iets nieuws wilde.
En extra hard klagen als je iemand ziet die wel seks heeft, want dat mag dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:14 schreef artelligence het volgende:
Beter gewoon geen seks hebben. Kun je je ook geen buil vallen aan blauwtjes, gebrek of gratis ongewenste showtjes.
Zo slim deze man!quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:14 schreef artelligence het volgende:
Beter gewoon geen seks hebben. Kun je je ook geen buil vallen aan blauwtjes, gebrek of gratis ongewenste showtjes.
Het is wel fatsoenlijk om een beetje rekening te houden met wat andere mensen kunnen zien als ze naar buiten kijken. Dat je niet altijd de gordijnen dicht doet als je seks gaat hebben begrijp ik wel, maar het expres doen terwijl je weet dat iemand er last van heeft is een ander uiterste.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want seks in je eigen huis omdat iemand misschien staat te loeren is niet fatsoenlijk?
Dus ook niet de hand aan jezelf slaan dan hè?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:14 schreef artelligence het volgende:
Altijd al gedacht dat ik stiekem best slim ben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:14 schreef artelligence het volgende:
Want het is jouw verantwoordelijkheid om voor iedereen te bepalen wat men wel en niet oke moet vinden? Nee, dat vind ik te ver gaan. Mensen zij voelen zichzelf beledigd, dat is iets wat ze zichzelf aandoen, daar heb ik weinig over te zeggen. Iedereen bepaalt voor zichzelf wat ze aanstootgevend vinden, dat doe ik niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk, zij hoeft niet naar binnen te kijken. Dat wil echter niet zeggen dat ze het maar allemaal oké moet vinden.
En ik heb ergens gezegd dat ik expres seks heb voor mijn raam om haar te pesten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel fatsoenlijk om een beetje rekening te houden met wat andere mensen kunnen zien als ze naar buiten kijken. Dat je niet altijd de gordijnen dicht doet als je seks gaat hebben begrijp ik wel, maar het expres doen terwijl je weet dat iemand er last van heeft is een ander uiterste.En imo wel onfatsoenlijk, ja.
Ze is gewoon jaloersquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik geniet teveel van seks om het niet te hebben
Ik kick op geen van beiden. Zeker niet. Maar ik ga niet in de heat of the moment aan haar denken als ik toevallig seks ga hebben op de bank. Sorry.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
Sommige mensen kicken erop om bekeken te worden en andere mensen kicken erop om te bekijken
Is je goed fucking recht in je eigen huis. Moet niet gekker worden zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kick op geen van beiden. Zeker niet. Maar ik ga niet in de heat of the moment aan haar denken als ik toevallig seks ga hebben op de bank. Sorry.
Ik begrijp dat je helemaal geen gordijnen hebt. Tja, dan kan je ze idd ook niet dicht doen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik heb ergens gezegd dat ik expres seks heb voor mijn raam om haar te pesten?
Sssttt, mag je niet zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel fatsoenlijk om een beetje rekening te houden met wat andere mensen kunnen zien als ze naar buiten kijken. Dat je niet altijd de gordijnen dicht doet als je seks gaat hebben begrijp ik wel, maar het expres doen terwijl je weet dat iemand er last van heeft is een ander uiterste.En imo wel onfatsoenlijk, ja.
Het gaat om rekening houden, niet bepalen wat anderen moeten of moeten vinden. Dat lijkt me vrij pijnlijk duidelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want het is jouw verantwoordelijkheid om voor iedereen te bepalen wat men wel en niet oke moet vinden? Nee, dat vind ik te ver gaan. Mensen zij voelen zichzelf beledigd, dat is iets wat ze zichzelf aandoen, daar heb ik weinig over te zeggen. Iedereen bepaalt voor zichzelf wat ze aanstootgevend vinden, dat doe ik niet.
Precies. En op een begane grond had ik er nog voor gezorgd dat ik andere gordijnen had of afplaksels op het raam ofzo, maar op een eerste verdieping..quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is je goed fucking recht in je eigen huis. Moet niet gekker worden zeg.
Ik rep toch niet over een celibatair leven?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus ook niet de hand aan jezelf slaan dan hè?
Ik heb wel gordijnen. Maar die hangen er omdat het anders zo kaal staat. Ik heb geen reden om mijn gordijnen dicht te doen. Ze kunnen niet eens volledig dicht, aan beide kanten mist 20 cmquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je helemaal geen gordijnen hebt. Tja, dan kan je ze idd ook niet dicht doen.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik rep toch niet over een celibatair leven?
Natuurlijk is het je goed recht om je zo onfatsoenlijk te gedragen als je zelf wil in je eigen huis, maar dat betekent niet dat je het ook maar moet doen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is je goed fucking recht in je eigen huis. Moet niet gekker worden zeg.
Soms is dat best handig blijkt welquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb toch geen seksdus ook geen last van pottenkijkers
Want neuken waar iemand het kan zien is hetzelfde als loeiharde metal blazen 24/7? Ga toch weg joh. NIemand dwingt je te kijken naar een incidentele sekspartij in iemands eigen huis.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat om rekening houden, niet bepalen wat anderen moeten of moeten vinden. Dat lijkt me vrij pijnlijk duidelijk.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:20 schreef artelligence het volgende:
Ik ben eigenlijk geschokt dat jullie überhaupt seks hebben
Way to miss the point.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want neuken waar iemand het kan zien is hetzelfde als loeiharde metal blazen 24/7? Ga toch weg joh. NIemand dwingt je te kijken naar een incidentele sekspartij in iemands eigen huis.
Nee sorry, dat gaat er bij mij niet in. Van niemand verwacht ik het, behalve jij playerquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:21 schreef yats het volgende:
[..]Right...Maar ik wil je wel gerust stellen hoor. Ik heb geen seks en ga dat voorlopig ook niet hebben. Kun je nu goed slapen vannacht?
Blijkbaar. Mijn fout dan. Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Way to miss the point.
Je lijkt ook al het verschil tussen rechten en fatsoen niet te snappen. Dus ik geef jou op voor vanavond.
Ik moet om 6 uur weer op, dus het komt wel eens keer
Ik ben blij dat jij het snaptquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijkbaar. Mijn fout dan. Slaap lekker
5 maanden en counting is het geloof ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee sorry, dat gaat er bij mij niet in. Van niemand verwacht ik het, behalve jij player
Er is een verschil tussen de vrijheid van het kunnen doen en laten wat je wil in jouw eigen huis en een onruststoker zijn omdat het kan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het snapt![]()
Iedereen denkt ook ineens dat ik bewust seks heb voor mijn raam zodat zij het kan zien
Straks wil Kaneel je niet meerquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me dik.
Moet maar weer eens een paar dagen schraler gaan eten denk ik.
Er zit verschil tussen het denken en het zijn. Jij denkt het, ik ben het. Is het verschil zo duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me dik.
Mollige meiden zijn ook lekker, niet zo jankenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me dik.
Of meer bewegen (op welke manier dan ook, al dan niet in zicht of niet)quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me dik.
Aii. Zo lang?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
5 maanden en counting is het geloof ikToch welterusten gewenst
Ja. En ik ben de rustigste van de buurt. Heb alleen af en toe seks op mijn bank.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de vrijheid van het kunnen doen en laten wat je wil in jouw eigen huis en een onruststoker zijn omdat het kan.
Dan moet hij andere signalen gaan afgeven en me niet meer feeden. :$quote:
Maar ik voel me beter als ik me niet dik voel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen het denken en het zijn. Jij denkt het, ik ben het. Is het verschil zo duidelijk genoeg?
Masturberen valt toch niet onder seks?quote:
Ik hoef niet lekker te zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mollige meiden zijn ook lekker, niet zo janken
Ik voel je. :$ Altijd zoveel honger in een bepaalde periode van de maand.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me dik.
Fat is not a feeling.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik voel me beter als ik me niet dik voel.
Het zou daar best door kunnen komen. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel je. :$ Altijd zoveel honger in een bepaalde periode van de maand.
Zij zit waarschijnlijk ook op Fok! en leest nu mee als lurkerquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:26 schreef FrauMilena het volgende:
Ey joh, niet je buurvrouwtje pesten met d'r computertje. We zitten allen op Fok!, zegt genoeg.
Nee, 58 kilo. Mag wat minder maar het is niet dik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fat is not a feeling.
Objectief ben je toch niet dik?
Die heupen van je, die billen... veel te vrouwelijk allemaalquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet hij andere signalen gaan afgeven en me niet meer feeden. :$
[..]
Maar ik voel me beter als ik me niet dik voel.
Zou me niets verbazen als zij ook op Fok zit. Zo'n type is het wel. Of ze speelt de hele dag facebookspelletjes en valt andere mensen lastig op facebook, dat kan ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:26 schreef FrauMilena het volgende:
Ey joh, niet je buurvrouwtje pesten met d'r computertje. We zitten allen op Fok!, zegt genoeg.
Dat heb ik altijd van tevoren. En dan tijdens de periode constant naar de wc.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zou daar best door kunnen komen. :$
Heb het gevoel dat ik wat vocht vasthoud nu.
58? Mooi gewicht toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, 58 kilo. Mag wat minder maar het is niet dik.
Maar het is meer een gevoel dan wat anders.
Niet als je 1.40 bent.quote:
Ja...Zo uitzonderlijk is dat nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Aii. Zo lang?Damn. Ik weet niet of ik dat zou kunnen volhouden.
Wat mij betreft niet. Seks is leuk, masturberen is meer iets dat je af en toe doet om de druk eraf te halen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Masturberen valt toch niet onder seks?
Gezelligquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij zit waarschijnlijk ook op Fok! en leest nu mee als lurker
Gelukkig hou ik mijn kleertjes aan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die heupen van je, die billen... veel te vrouwelijk allemaal
Wil niet zeggen dat het niet ook leuk kan zijn toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Wat mij betreft niet. Seks is leuk, masturberen is meer iets dat je af en toe doet om de druk eraf te halen.
Nogmaals Yats, meen je dit nu serieus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ja...Zo uitzonderlijk is dat niet
[..]
Wat mij betreft niet. Seks is leuk, masturberen is meer iets dat je af en toe doet om de druk eraf te halen.
Het is gewoon niet mogelijk om iets een prima gewicht te vinden voordat je iemand's lengte weet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik schat haar niet in als een iemand die 1.40 mtr is.
Zet jezelf te koop op Bol als loodgieter. 17,8 cm. Makkiequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ja...Zo uitzonderlijk is dat niet
[..]
Mwah, seks is precies hetzelfde als dat. Behalve dat iemand anders druk ook van de ketel gaat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
John en Royquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zet jezelf te koop op Bol als loodgieter. 17,8 cm. Makkie
Zie je er doorheenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik mijn kleertjes aan.
Joh.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon niet mogelijk om iets een prima gewicht te vinden voordat je iemand's lengte weet.
En zelfs dan nog kan het lastig zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon niet mogelijk om iets een prima gewicht te vinden voordat je iemand's lengte weet.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij zit waarschijnlijk ook op Fok! en leest nu mee als lurker
Ah joh lekker laten zitten dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als zij ook op Fok zit. Zo'n type is het wel. Of ze speelt de hele dag facebookspelletjes en valt andere mensen lastig op facebook, dat kan ook![]()
Ik heb niet zo'n hoge dunk van haar, van de weinige dingen die ik van haar gezien heb, met haar gesproken heb en wat ik gehoord heb.. nah
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het niet ook leuk kan zijn toch?
Nogmaals, PERSOONLIJK vind ik er weinig aan. Al snap ik best dat anderen daar anders over denken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Nogmaals Yats, meen je dit nu serieus?
Masturberen? Je moet het leuk maken tochquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het niet ook leuk kan zijn toch?
Mwah seks is een dingetje voor met z'n tweeën. gezellig., Masturberen is gewoon doen omdat je ff wil komen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, seks is precies hetzelfde als dat. Behalve dat iemand anders druk ook van de ketel gaat.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Hoop het niet voor haar.
[..]
Ah joh lekker laten zitten dan.
Ja, jij was degene die het zei.quote:
Seks gaat mij niet om de seks of het orgasme loka. Dat interesseert me niet zo (al is het zeker fijn). Het gaat mij om de intimiteit van het moment.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, seks is precies hetzelfde als dat. Behalve dat iemand anders druk ook van de ketel gaat.
Maar het is aan de andere kant ook wel fijn om met niemand rekening te houden en zoveel te kunnen onderbreken als je wilt, ik vind het zijn charme hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah seks is een dingetje voor met z'n tweeën. gezellig., Masturberen is gewoon doen omdat je ff wil komen.
Nicequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Seks gaat mij niet om de seks of het orgasme loka. Dat interesseert me niet zo (al is het zeker fijn). Het gaat mij om de intimiteit van het moment.
Klinkt een beetje als een reclame. Weet alleen nog niet precies voor watquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Seks gaat mij niet om de seks of het orgasme loka. Dat interesseert me niet zo (al is het zeker fijn). Het gaat mij om de intimiteit van het moment.
Als je een vrouw zover krijgt dat ze letterlijk scheel ziet van de geilheid dat is altijd welquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Taak goed volbracht is het danquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je een vrouw zover krijgt dat ze letterlijk scheel ziet van de geilheid dat is altijd wel
Eerlijk gezegd boeit het me geen kut hoe je erover denkt. Maar dat constante geklaag en gezeik erover. Moet je nu echt 2/3 keer op een avond laten weten wat je er van vindt?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals, PERSOONLIJK vind ik er weinig aan. Al snap ik best dat anderen daar anders over denken.
Dat is t niet. Ik meen t voor de volle 100%quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een reclame. Weet alleen nog niet precies voor wat
Dat is een van de leukste dingen die er zijn. Sowieso, om een vrouw te zien genieten door dingen die jij met haar doetquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je een vrouw zover krijgt dat ze letterlijk scheel ziet van de geilheid dat is altijd wel
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een reclame. Weet alleen nog niet precies voor wat
Go with the flowquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:36 schreef Californium het volgende:
Ik ben mezelf aan het forceren om te huilen en te voelen door zielige liedjes / liedjes die me aandoen denken op te zetten. Ik moet nu verwerken gvd! Ik wil niet vrolijk en opgewekt zijn want vroeger deed ik alsof en dat klopte niet
en toen eindigde dat niet goed gvd
![]()
Maar seksuele lusten verpesten soms tijdelijk tegen je zin in de lieve kant van intimiteit, zou het liever willen kunnen uitzetten. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Het waren maar 5 datesquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:36 schreef Californium het volgende:
Ik ben mezelf aan het forceren om te huilen en te voelen door zielige liedjes / liedjes die me aandoen denken op te zetten. Ik moet nu verwerken gvd! Ik wil niet vrolijk en opgewekt zijn want vroeger deed ik alsof en dat klopte niet
![]()
Ja je gevoel forceren, dat klinkt als een slim planquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:36 schreef Californium het volgende:
![]()
Dat komt zeker voor, al is dat niet vaak het geval. Maar ik ben dan ook vreemdquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar seksuele lusten verpesten soms tijdelijk tegen je zin in de lieve kant van intimiteit, zou het liever willen kunnen uitzetten. :$
Sluit elkaar toch niet uit, het is net als een mooi liedje waarin je een couplet en een refrein hebt en het wisselt elkaar af.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar seksuele lusten verpesten soms tijdelijk tegen je zin in de lieve kant van intimiteit, zou het liever willen kunnen uitzetten. :$
quote:
"this one's lusting after me"quote:
Als dat toch eens zou kunnenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja je gevoel forceren, dat klinkt als een slim plan
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
"this one's lusting after me"
:$
En nu weer verder met mijn fok-sabbatical en soppen
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
illyria.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Keiharde, ruwe seks in de avond. 's Ochtends liefdevol vrijen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sluit elkaar toch niet uit, het is net als een mooi liedje waarin je een couplet en een refrein hebt en het wisselt elkaar af.
Sop zequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Keiharde, ruwe seks in de avond. 's Ochtends liefdevol vrijen.
Misschien. Heb een beetje dubbele gevoelens op dat gebied.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sluit elkaar toch niet uit, het is net als een mooi liedje waarin je een couplet en een refrein hebt en het wisselt elkaar af.
Ik ben vanavond een beetje schraal, zullen we het programma omdraaien?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Weet niet of ik die gradatie van libido nog eens terugkrijg.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Blijven slapen en naast de ander wakker wordenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen probleem, schatquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben vanavond een beetje schraal, zullen we het programma omdraaien?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Blijven slapen en naast de ander wakker worden
Ik hou niet zo van knuffelen in als ik wil slapen. Maar lekker tegen elkaar aankruipen en knuffelen is prima, zolang ik maar mijn eigen ruimte heb om te slapen.quote:
Ja maar dat kan dan 's ochtends toch wel weer?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van knuffelen in als ik wil slapen. Maar lekker tegen elkaar aankruipen en knuffelen is prima, zolang ik maar mijn eigen ruimte heb om te slapen.
Ik weet het, maar ik snap het gewoon nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja je gevoel forceren, dat klinkt als een slim plan
Mee eens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van knuffelen in als ik wil slapen. Maar lekker tegen elkaar aankruipen en knuffelen is prima, zolang ik maar mijn eigen ruimte heb om te slapen.
Natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat kan dan 's ochtends toch wel weer?
Jij houdt sowieso niet van knuffelen dus geen recht van spreken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat kan dan 's ochtends toch wel weer?
Ja maar dat is Yats. Hij is vreemd naar eigen zeggen dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijkmaar yats laat het zo zoetsappig klinken.
Goed punt welquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij houdt sowieso niet van knuffelen dus geen recht van spreken.
Gewoon je ding doen, en bewust zijn van wat je voelt. Niet gaan dwingen of opkroppen. Dat is wat je eerst deed, dat werkt niet. Als het komt, komt het, niet eerder, niet later.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik snap het gewoon nietIk ken mezelf ook langer dan vandaag. Ik wil niet mezelf blokkeren en dan over een paar maanden vanalles op me af hebben komen. Ik schrik van mezelf zo. Dit ken ik niet. Al heb ik dit nog nooit mee gemaakt onder een normale staat van doen. Zou dit zijn Hoe normale mensen met dingen dealen?
Tsss... zo praten volwassen, beter deal je ermeequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:45 schreef FrauMilena het volgende:
Kopfschmerzen.
Komt door jullie met dat cheesy gedoe en gezeik.
Een knuffel van mij en je bent hooked.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat is Yats. Hij is vreemd naar eigen zeggen dan.
[..]
Goed punt wel
Komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik snap het gewoon nietIk ken mezelf ook langer dan vandaag. Ik wil niet mezelf blokkeren en dan over een paar maanden vanalles op me af hebben komen. Ik schrik van mezelf zo. Dit ken ik niet. Al heb ik dit nog nooit mee gemaakt onder een normale staat van doen. Zou dit zijn Hoe normale mensen met dingen dealen?
Ja maar dat zou je mij gelukkig nooit aandoen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een knuffel van mij en je bent hooked.
Of het helpt juist ter bevestiging.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een knuffel van mij en je bent hooked.
Een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat is Yats. Hij is vreemd naar eigen zeggen dan.
[..]
Goed punt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo was het niet per se bedoeld. Ik weet alleen dat ik het zelf wel fijn vind om s'ochtends naast iemand wakker te worden. Maar dat betekent niet dat ik de hele tijd knuffel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijkmaar yats laat het zo zoetsappig klinken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dit inderdaad! Iedereen verwerkt zijn emoties anders natuurlijk, maar forceren heeft weinig zin, zeker niet op lange termijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon je ding doen, en bewust zijn van wat je voelt. Niet gaan dwingen of opkroppen. Dat is wat je eerst deed, dat werkt niet. Als het komt, komt het, niet eerder, niet later.
Verslaafd aan artquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat zou je mij gelukkig nooit aandoen.
Dat had ik ook na een paar dagen al, voel me daar nu soms nog steeds een beetje schuldig over.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Ik voel nu niets. Het is klaar, afgesloten. Best raar eigenlijk dat het zo makkelijk gaat
Juist, niet handig. Dan moet ik vervanging gaan zoeken enzo. Klinkt als een hoop werk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |