Mja, als de situatie bij mijn ouders meer leefbaar was geweest sluit ik niet uit dat ik er nog had gewoond.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Vooruit, het kan beter. Al wil ik hier zo snel mogelijk wel ondanks dat ik maar 1 huisgenoot heb.
Donderstralenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik woon alleen met mijn twee katjes
Is ook heerlijk :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben een beetje jelly, gaat mij wss niet lukken. :$
boek?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:31 schreef yats het volgende:
Zo, mijn pak hangt weer aan een haakje, de trainingsbroek en warme trui zijn aan, drankje erbij, dekentje over me heen. Laat die detective maar komen.
Ik zoek al een tijdje iets. Alleen zijn of de inkomenseisen te hoog (bij particuliere verhuurders vragen ze vaak een inkomen van minimaal 2000 euro bruto en dat red ik niet), word ik niet uitgekozen op een kijkavond of uitgeloot bij de woningbouw.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, als de situatie bij mijn ouders meer leefbaar was geweest sluit ik niet uit dat ik er nog had gewoond.
Ben je al op zoek nu?
En ik heb gordijnen dus kan naakt door huis lopenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat zijn:
Ik woon helemaal alleen
In Amsterdam![]()
In een mooi appartement
Nee, seriequote:
Dat dus...ik zou zo ruilenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat zijn:
Ik woon helemaal alleen
In Amsterdam![]()
In een mooi appartement
Dat zuigt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zoek al een tijdje iets. Alleen zijn of de inkomenseisen te hoog (bij particuliere verhuurders vragen ze vaak een inkomen van minimaal 2000 euro bruto en dat red ik niet), word ik niet uitgekozen op een kijkavond of uitgeloot bij de woningbouw.
Dat kan zonder gordijnen ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
En ik heb gordijnen dus kan naakt door huis lopen
Ik kan dat zonder gordijnen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Arnhem. Utrecht zou helemaal ideaal zijn maar is nog erger.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zuigt.
Welke regio is dat waar je zoekt?
Dit kan ik dan weer wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan dat zonder gordijnen.12 hoog wonen.
Ik heb al zoveel van mijn overburen in hun blootje gezien en zij mij ook. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil ik de buren niet aandoen. Keuken heeft geen gordijnen. Dat is wel tricky. Kan dus niet naakt met licht aan een biertje uit de koelkast halen.quote:
Daarom badjassen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil ik de buren niet aandoen. Keuken heeft geen gordijnen. Dat is wel tricky. Kan dus niet naakt met licht aan een biertje uit de koelkast halen.
Waarom de fuck niet, zij kijken, hun keuze.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil ik de buren niet aandoen. Keuken heeft geen gordijnen. Dat is wel tricky. Kan dus niet naakt met licht aan een biertje uit de koelkast halen.
Sta jij altijd naakt voor het raam?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn overbuurvrouw was ooit aan het zeiken dat ik gordijnen moest aanschaffen of deze moest gebruiken als ik ze al had. WHAHAHA. Never did
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn overbuurvrouw was ooit aan het zeiken dat ik gordijnen moest aanschaffen of deze moest gebruiken als ik ze al had. WHAHAHA. Never did
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |