In de winkelquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:36 schreef Faxie het volgende:
Waar koop je amandelmelk? Nooit van gehoord
Hangt er vanaf welke je neemt. Die van alpro is redelijk smakeloos. Provamel iets romiger.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het schijnt lekkerder te zijn met amandelmelk, maar vergeet dat altijd te kopen.
Als je toch gaat verhuizen...Een bank bij de Ikea kost ook geen hol.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, helaas heb ik niet echt verbeteropties want ik heb geen geld en/of ruimte..
Je bent zo iemand die chago wordt als de zon sowieso niet schijnt?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ben best veel buiten, word er bepaald niet vrolijker van![]()
Later lekker van december t/m februari in het buitenland zitten
Ja grandioosquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent zo iemand die chago wordt als de zon sowieso niet schijnt?
Maar je hebt in ieder geval je eigen plekje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit hier in mijn eentje op de rand van mijn bed omdat ik geen bank heb. Ook geen tv trouwens.
Helaas niet, jij ook nog niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
True Detective met Matthew McConaughey en Woody Harrelson al gezien?
Schijnt erg goed te zijn.
Die zijn het lekkerstquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Iederewn hier weet dat ie krom is.
Lange dagen, korte nachten. Aantal moeilijke uren gehad. Moeilijke kinderen.quote:
Ja, proberen goed zomerwerk te vinden en dan in plaats van een vakantie een bed en bank kopen, een bedbank is toch het slechtste van twee werelden blijkbaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:37 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je toch gaat verhuizen...Een bank bij de Ikea kost ook geen hol.
Ik woon bij 10 anderen in huis he. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:38 schreef yats het volgende:
[..]
Maar je hebt in ieder geval je eigen plekje.
Waarom waren die kinderen zo moeilijk?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lange dagen, korte nachten. Aantal moeilijke uren gehad. Moeilijke kinderen.
Een hele dag les geven lijkt me dan ook ontzettend vermoeiend. Respect.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lange dagen, korte nachten. Aantal moeilijke uren gehad. Moeilijke kinderen.
Je hebt je eigen bezemhokje. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woon bij 10 anderen in huis he. :$
Ik zal mijn ogen voor je openhouden voor een bed en of een bankquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, proberen goed zomerwerk te vinden en dan in plaats van een vakantie een bed en bank kopen, een bedbank is toch het slechtste van twee werelden blijkbaar.
Even dm ivm privacy.quote:
7 uur les achter elkaar en daarna vergaderen tot 5 uur.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een hele dag les geven lijkt me dan ook ontzettend vermoeiend. Respect.
Vooruit, het kan beter. Al wil ik hier zo snel mogelijk wel ondanks dat ik maar 1 huisgenoot heb.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woon bij 10 anderen in huis he. :$
Mja, als de situatie bij mijn ouders meer leefbaar was geweest sluit ik niet uit dat ik er nog had gewoond.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Vooruit, het kan beter. Al wil ik hier zo snel mogelijk wel ondanks dat ik maar 1 huisgenoot heb.
Donderstralenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik woon alleen met mijn twee katjes
Is ook heerlijk :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben een beetje jelly, gaat mij wss niet lukken. :$
boek?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:31 schreef yats het volgende:
Zo, mijn pak hangt weer aan een haakje, de trainingsbroek en warme trui zijn aan, drankje erbij, dekentje over me heen. Laat die detective maar komen.
Ik zoek al een tijdje iets. Alleen zijn of de inkomenseisen te hoog (bij particuliere verhuurders vragen ze vaak een inkomen van minimaal 2000 euro bruto en dat red ik niet), word ik niet uitgekozen op een kijkavond of uitgeloot bij de woningbouw.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, als de situatie bij mijn ouders meer leefbaar was geweest sluit ik niet uit dat ik er nog had gewoond.
Ben je al op zoek nu?
En ik heb gordijnen dus kan naakt door huis lopenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat zijn:
Ik woon helemaal alleen
In Amsterdam![]()
In een mooi appartement
Nee, seriequote:
Dat dus...ik zou zo ruilenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat zijn:
Ik woon helemaal alleen
In Amsterdam![]()
In een mooi appartement
Dat zuigt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zoek al een tijdje iets. Alleen zijn of de inkomenseisen te hoog (bij particuliere verhuurders vragen ze vaak een inkomen van minimaal 2000 euro bruto en dat red ik niet), word ik niet uitgekozen op een kijkavond of uitgeloot bij de woningbouw.
Dat kan zonder gordijnen ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
En ik heb gordijnen dus kan naakt door huis lopen
Ik kan dat zonder gordijnen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Arnhem. Utrecht zou helemaal ideaal zijn maar is nog erger.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zuigt.
Welke regio is dat waar je zoekt?
Dit kan ik dan weer wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan dat zonder gordijnen.12 hoog wonen.
Ik heb al zoveel van mijn overburen in hun blootje gezien en zij mij ook. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil ik de buren niet aandoen. Keuken heeft geen gordijnen. Dat is wel tricky. Kan dus niet naakt met licht aan een biertje uit de koelkast halen.quote:
Daarom badjassen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil ik de buren niet aandoen. Keuken heeft geen gordijnen. Dat is wel tricky. Kan dus niet naakt met licht aan een biertje uit de koelkast halen.
Waarom de fuck niet, zij kijken, hun keuze.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil ik de buren niet aandoen. Keuken heeft geen gordijnen. Dat is wel tricky. Kan dus niet naakt met licht aan een biertje uit de koelkast halen.
Sta jij altijd naakt voor het raam?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn overbuurvrouw was ooit aan het zeiken dat ik gordijnen moest aanschaffen of deze moest gebruiken als ik ze al had. WHAHAHA. Never did
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn overbuurvrouw was ooit aan het zeiken dat ik gordijnen moest aanschaffen of deze moest gebruiken als ik ze al had. WHAHAHA. Never did
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |