Fijne avond Yatsquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:23 schreef yats het volgende:
Ik sla even over...
Ik ga sowieso ook weer. Fijne avond allen
Ik ga niets bijzonders doen. Ik zet zo een detective op en daarna naar bed.quote:
Havermout.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet tegenwoordig in de ochtend een papje.
De avond van te voren al havervlokken laten weken in de melk. In de ochtend lekker koken, suiker en kaneel er doorheen en smullen maar.
Lekker warm en lang energie.
1x gedaan, vond het niet zo lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Havermout.
Ik moet weer eens overnight oats gaan maken.
Snap ik van Yvie ook niet. Lijkt me een topwijf.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog vrijgezel bent.
Metroman.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een homo die van vrouwen houdt.
Voel ik ook wel eens. Fijn is anders.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:26 schreef Harmankardon het volgende:
Een vriendin vertelde gisteren dat ze kan voelen of haar eisprong aan de linker of rechterkant van de eileider is. Ik vond het zo een bizar verhaal
Dat je vriendinnen er toelaat om daar over te beginnenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:26 schreef Harmankardon het volgende:
Een vriendin vertelde gisteren dat ze kan voelen of haar eisprong aan de linker of rechterkant van de eileider is. Ik vond het zo een bizar verhaal
Ook lekker.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga niets bijzonders doen. Ik zet zo een detective op en daarna naar bed.
Elke ochtend havermout in een steelpannetje met amandelmelk en banaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
De avond van te voren al havervlokken laten weken in de melk. In de ochtend lekker koken, suiker en kaneel er doorheen en smullen maar.
nou dat! Eigenlijk in november voor t eerst gevoeldquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voel ik ook wel eens. Fijn is anders.
Vond het reuze interessant. Toen wel simultaan geboerd natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat je vriendinnen er toelaat om daar over te beginnenIk hoop dat je snel een biertje hebt gepakt, deze achterover hebt geklokt en heel hard in haar gezicht hebt geboert
Hallo Feertje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Havermout.
Ik moet weer eens overnight oats gaan maken.
Een papje met kaneel?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Kaneel.quote:
Jelly om je gradatie van comfy.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:31 schreef yats het volgende:
Zo, mijn pak hangt weer aan een haakje, de trainingsbroek en warme trui zijn aan, drankje erbij, dekentje over me heen. Laat die detective maar komen.
Mwah, zo jelly hoef je niet te zijn daarop hoorquote:
Ok ok.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke ochtend havermout in een steelpannetje met amandelmelk en banaan.
Ik zit hier in mijn eentje op de rand van mijn bed omdat ik geen bank heb. Ook geen tv trouwens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, zo jelly hoef je niet te zijn daarop hoor
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit hier in mijn eentje op de rand van mijn bed omdat ik geen bank heb. Ook geen tv trouwens.
Verklaart ook direct je rugpijnenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit hier in mijn eentje op de rand van mijn bed omdat ik geen bank heb. Ook geen tv trouwens.
Haha je doet schattig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok ok.
*pakt pen en papier:
Havermout, amandelmelk, banaan....*
Je moet ook niet binnen blijven zitten in de winter. Ik krijg vaak juist meer energie in de winterquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Harmankardon het volgende:
Ik hoop dat met het betere weer mijn energieniveau weer wat terugkeert want het is echt om te
Ja, helaas heb ik niet echt verbeteropties want ik heb geen geld en/of ruimte..quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Verklaart ook direct je rugpijnen
Het schijnt lekkerder te zijn met amandelmelk, maar vergeet dat altijd te kopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke ochtend havermout in een steelpannetje met amandelmelk en banaan.
Wel aardig.quote:
True Detective met Matthew McConaughey en Woody Harrelson al gezien?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:31 schreef yats het volgende:
Zo, mijn pak hangt weer aan een haakje, de trainingsbroek en warme trui zijn aan, drankje erbij, dekentje over me heen. Laat die detective maar komen.
Ben best veel buiten, word er bepaald niet vrolijker vanquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet ook niet binnen blijven zitten in de winter. Ik krijg vaak juist meer energie in de winter
Hoe kom je zo moe dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het schijnt lekkerder te zijn met amandelmelk, maar vergeet dat altijd te kopen.
[..]
Wel aardig.
Moe, zeer moe. Maar morgen nog 1 uurtje en dan weer even 3 rustige dagen.
Supermarkt. Alpro.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:36 schreef Faxie het volgende:
Waar koop je amandelmelk? Nooit van gehoord
In de winkelquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:36 schreef Faxie het volgende:
Waar koop je amandelmelk? Nooit van gehoord
Hangt er vanaf welke je neemt. Die van alpro is redelijk smakeloos. Provamel iets romiger.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het schijnt lekkerder te zijn met amandelmelk, maar vergeet dat altijd te kopen.
Als je toch gaat verhuizen...Een bank bij de Ikea kost ook geen hol.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, helaas heb ik niet echt verbeteropties want ik heb geen geld en/of ruimte..
Je bent zo iemand die chago wordt als de zon sowieso niet schijnt?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ben best veel buiten, word er bepaald niet vrolijker van![]()
Later lekker van december t/m februari in het buitenland zitten
Ja grandioosquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent zo iemand die chago wordt als de zon sowieso niet schijnt?
Maar je hebt in ieder geval je eigen plekje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helaas niet, jij ook nog niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
True Detective met Matthew McConaughey en Woody Harrelson al gezien?
Schijnt erg goed te zijn.
Die zijn het lekkerstquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Iederewn hier weet dat ie krom is.
Lange dagen, korte nachten. Aantal moeilijke uren gehad. Moeilijke kinderen.quote:
Ja, proberen goed zomerwerk te vinden en dan in plaats van een vakantie een bed en bank kopen, een bedbank is toch het slechtste van twee werelden blijkbaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:37 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je toch gaat verhuizen...Een bank bij de Ikea kost ook geen hol.
Ik woon bij 10 anderen in huis he. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:38 schreef yats het volgende:
[..]
Maar je hebt in ieder geval je eigen plekje.
Waarom waren die kinderen zo moeilijk?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lange dagen, korte nachten. Aantal moeilijke uren gehad. Moeilijke kinderen.
Een hele dag les geven lijkt me dan ook ontzettend vermoeiend. Respect.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lange dagen, korte nachten. Aantal moeilijke uren gehad. Moeilijke kinderen.
Je hebt je eigen bezemhokje. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woon bij 10 anderen in huis he. :$
Ik zal mijn ogen voor je openhouden voor een bed en of een bankquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, proberen goed zomerwerk te vinden en dan in plaats van een vakantie een bed en bank kopen, een bedbank is toch het slechtste van twee werelden blijkbaar.
Even dm ivm privacy.quote:
7 uur les achter elkaar en daarna vergaderen tot 5 uur.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een hele dag les geven lijkt me dan ook ontzettend vermoeiend. Respect.
Vooruit, het kan beter. Al wil ik hier zo snel mogelijk wel ondanks dat ik maar 1 huisgenoot heb.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woon bij 10 anderen in huis he. :$
Mja, als de situatie bij mijn ouders meer leefbaar was geweest sluit ik niet uit dat ik er nog had gewoond.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Vooruit, het kan beter. Al wil ik hier zo snel mogelijk wel ondanks dat ik maar 1 huisgenoot heb.
Donderstralenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik woon alleen met mijn twee katjes
Is ook heerlijk :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben een beetje jelly, gaat mij wss niet lukken. :$
boek?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:31 schreef yats het volgende:
Ik zoek al een tijdje iets. Alleen zijn of de inkomenseisen te hoog (bij particuliere verhuurders vragen ze vaak een inkomen van minimaal 2000 euro bruto en dat red ik niet), word ik niet uitgekozen op een kijkavond of uitgeloot bij de woningbouw.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, als de situatie bij mijn ouders meer leefbaar was geweest sluit ik niet uit dat ik er nog had gewoond.
Ben je al op zoek nu?
En ik heb gordijnen dus kan naakt door huis lopenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat zijn:
Ik woon helemaal alleen
In Amsterdam![]()
In een mooi appartement
Nee, seriequote:
Dat dus...ik zou zo ruilenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat zijn:
Ik woon helemaal alleen
In Amsterdam![]()
In een mooi appartement
Dat zuigt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zoek al een tijdje iets. Alleen zijn of de inkomenseisen te hoog (bij particuliere verhuurders vragen ze vaak een inkomen van minimaal 2000 euro bruto en dat red ik niet), word ik niet uitgekozen op een kijkavond of uitgeloot bij de woningbouw.
Dat kan zonder gordijnen ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
En ik heb gordijnen dus kan naakt door huis lopen
Ik kan dat zonder gordijnen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Arnhem. Utrecht zou helemaal ideaal zijn maar is nog erger.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zuigt.
Welke regio is dat waar je zoekt?
Dit kan ik dan weer wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan dat zonder gordijnen.12 hoog wonen.
Ik heb al zoveel van mijn overburen in hun blootje gezien en zij mij ook. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil ik de buren niet aandoen. Keuken heeft geen gordijnen. Dat is wel tricky. Kan dus niet naakt met licht aan een biertje uit de koelkast halen.quote:
Daarom badjassen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil ik de buren niet aandoen. Keuken heeft geen gordijnen. Dat is wel tricky. Kan dus niet naakt met licht aan een biertje uit de koelkast halen.
Waarom de fuck niet, zij kijken, hun keuze.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil ik de buren niet aandoen. Keuken heeft geen gordijnen. Dat is wel tricky. Kan dus niet naakt met licht aan een biertje uit de koelkast halen.
Sta jij altijd naakt voor het raam?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn overbuurvrouw was ooit aan het zeiken dat ik gordijnen moest aanschaffen of deze moest gebruiken als ik ze al had. WHAHAHA. Never did
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn overbuurvrouw was ooit aan het zeiken dat ik gordijnen moest aanschaffen of deze moest gebruiken als ik ze al had. WHAHAHA. Never did
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |