Fijne avond Yatsquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:23 schreef yats het volgende:
Ik sla even over...
Ik ga sowieso ook weer. Fijne avond allen
Ik ga niets bijzonders doen. Ik zet zo een detective op en daarna naar bed.quote:
Havermout.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet tegenwoordig in de ochtend een papje.
De avond van te voren al havervlokken laten weken in de melk. In de ochtend lekker koken, suiker en kaneel er doorheen en smullen maar.
Lekker warm en lang energie.
1x gedaan, vond het niet zo lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Havermout.
Ik moet weer eens overnight oats gaan maken.
Snap ik van Yvie ook niet. Lijkt me een topwijf.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog vrijgezel bent.
Metroman.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een homo die van vrouwen houdt.
Voel ik ook wel eens. Fijn is anders.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:26 schreef Harmankardon het volgende:
Een vriendin vertelde gisteren dat ze kan voelen of haar eisprong aan de linker of rechterkant van de eileider is. Ik vond het zo een bizar verhaal
Dat je vriendinnen er toelaat om daar over te beginnenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:26 schreef Harmankardon het volgende:
Een vriendin vertelde gisteren dat ze kan voelen of haar eisprong aan de linker of rechterkant van de eileider is. Ik vond het zo een bizar verhaal
Ook lekker.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga niets bijzonders doen. Ik zet zo een detective op en daarna naar bed.
Elke ochtend havermout in een steelpannetje met amandelmelk en banaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet tegenwoordig in de ochtend een papje.
De avond van te voren al havervlokken laten weken in de melk. In de ochtend lekker koken, suiker en kaneel er doorheen en smullen maar.
Lekker warm en lang energie.
nou dat! Eigenlijk in november voor t eerst gevoeldquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voel ik ook wel eens. Fijn is anders.
Vond het reuze interessant. Toen wel simultaan geboerd natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat je vriendinnen er toelaat om daar over te beginnenIk hoop dat je snel een biertje hebt gepakt, deze achterover hebt geklokt en heel hard in haar gezicht hebt geboert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |