Hallo Feertje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Havermout.
Ik moet weer eens overnight oats gaan maken.
Een papje met kaneel?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet tegenwoordig in de ochtend een papje.
De avond van te voren al havervlokken laten weken in de melk. In de ochtend lekker koken, suiker en kaneel er doorheen en smullen maar.
Lekker warm en lang energie.
Hoi Kaneel.quote:
Jelly om je gradatie van comfy.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:31 schreef yats het volgende:
Zo, mijn pak hangt weer aan een haakje, de trainingsbroek en warme trui zijn aan, drankje erbij, dekentje over me heen. Laat die detective maar komen.
Mwah, zo jelly hoef je niet te zijn daarop hoorquote:
Ok ok.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke ochtend havermout in een steelpannetje met amandelmelk en banaan.
Ik zit hier in mijn eentje op de rand van mijn bed omdat ik geen bank heb. Ook geen tv trouwens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, zo jelly hoef je niet te zijn daarop hoor
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit hier in mijn eentje op de rand van mijn bed omdat ik geen bank heb. Ook geen tv trouwens.
Verklaart ook direct je rugpijnenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit hier in mijn eentje op de rand van mijn bed omdat ik geen bank heb. Ook geen tv trouwens.
Haha je doet schattig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok ok.
*pakt pen en papier:
Havermout, amandelmelk, banaan....*
Je moet ook niet binnen blijven zitten in de winter. Ik krijg vaak juist meer energie in de winterquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Harmankardon het volgende:
Ik hoop dat met het betere weer mijn energieniveau weer wat terugkeert want het is echt om te
Ja, helaas heb ik niet echt verbeteropties want ik heb geen geld en/of ruimte..quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Verklaart ook direct je rugpijnen
Het schijnt lekkerder te zijn met amandelmelk, maar vergeet dat altijd te kopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke ochtend havermout in een steelpannetje met amandelmelk en banaan.
Wel aardig.quote:
True Detective met Matthew McConaughey en Woody Harrelson al gezien?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:31 schreef yats het volgende:
Zo, mijn pak hangt weer aan een haakje, de trainingsbroek en warme trui zijn aan, drankje erbij, dekentje over me heen. Laat die detective maar komen.
Ben best veel buiten, word er bepaald niet vrolijker vanquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet ook niet binnen blijven zitten in de winter. Ik krijg vaak juist meer energie in de winter
Hoe kom je zo moe dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het schijnt lekkerder te zijn met amandelmelk, maar vergeet dat altijd te kopen.
[..]
Wel aardig.
Moe, zeer moe. Maar morgen nog 1 uurtje en dan weer even 3 rustige dagen.
Supermarkt. Alpro.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:36 schreef Faxie het volgende:
Waar koop je amandelmelk? Nooit van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |