Go with the flowquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:36 schreef Californium het volgende:
Ik ben mezelf aan het forceren om te huilen en te voelen door zielige liedjes / liedjes die me aandoen denken op te zetten. Ik moet nu verwerken gvd! Ik wil niet vrolijk en opgewekt zijn want vroeger deed ik alsof en dat klopte niet
en toen eindigde dat niet goed gvd
![]()
Maar seksuele lusten verpesten soms tijdelijk tegen je zin in de lieve kant van intimiteit, zou het liever willen kunnen uitzetten. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Seks gaat mij niet om de seks of het orgasme loka. Dat interesseert me niet zo (al is het zeker fijn). Het gaat mij om de intimiteit van het moment.
Het waren maar 5 datesquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:36 schreef Californium het volgende:
Ik ben mezelf aan het forceren om te huilen en te voelen door zielige liedjes / liedjes die me aandoen denken op te zetten. Ik moet nu verwerken gvd! Ik wil niet vrolijk en opgewekt zijn want vroeger deed ik alsof en dat klopte niet
![]()
Ja je gevoel forceren, dat klinkt als een slim planquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:36 schreef Californium het volgende:
![]()
Dat komt zeker voor, al is dat niet vaak het geval. Maar ik ben dan ook vreemdquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar seksuele lusten verpesten soms tijdelijk tegen je zin in de lieve kant van intimiteit, zou het liever willen kunnen uitzetten. :$
Sluit elkaar toch niet uit, het is net als een mooi liedje waarin je een couplet en een refrein hebt en het wisselt elkaar af.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar seksuele lusten verpesten soms tijdelijk tegen je zin in de lieve kant van intimiteit, zou het liever willen kunnen uitzetten. :$
quote:
"this one's lusting after me"quote:
Als dat toch eens zou kunnenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja je gevoel forceren, dat klinkt als een slim plan
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
"this one's lusting after me"
:$
En nu weer verder met mijn fok-sabbatical en soppen
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
illyria.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Keiharde, ruwe seks in de avond. 's Ochtends liefdevol vrijen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sluit elkaar toch niet uit, het is net als een mooi liedje waarin je een couplet en een refrein hebt en het wisselt elkaar af.
Sop zequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Keiharde, ruwe seks in de avond. 's Ochtends liefdevol vrijen.
Misschien. Heb een beetje dubbele gevoelens op dat gebied.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sluit elkaar toch niet uit, het is net als een mooi liedje waarin je een couplet en een refrein hebt en het wisselt elkaar af.
Ik ben vanavond een beetje schraal, zullen we het programma omdraaien?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Weet niet of ik die gradatie van libido nog eens terugkrijg.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Blijven slapen en naast de ander wakker wordenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen probleem, schatquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben vanavond een beetje schraal, zullen we het programma omdraaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |