Nogmaals Yats, meen je dit nu serieus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ja...Zo uitzonderlijk is dat niet
[..]
Wat mij betreft niet. Seks is leuk, masturberen is meer iets dat je af en toe doet om de druk eraf te halen.
Het is gewoon niet mogelijk om iets een prima gewicht te vinden voordat je iemand's lengte weet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik schat haar niet in als een iemand die 1.40 mtr is.
Zet jezelf te koop op Bol als loodgieter. 17,8 cm. Makkiequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ja...Zo uitzonderlijk is dat niet
[..]
Wat mij betreft niet. Seks is leuk, masturberen is meer iets dat je af en toe doet om de druk eraf te halen.
Mwah, seks is precies hetzelfde als dat. Behalve dat iemand anders druk ook van de ketel gaat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
John en Royquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zet jezelf te koop op Bol als loodgieter. 17,8 cm. Makkie
Zie je er doorheenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik mijn kleertjes aan.
Joh.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon niet mogelijk om iets een prima gewicht te vinden voordat je iemand's lengte weet.
En zelfs dan nog kan het lastig zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon niet mogelijk om iets een prima gewicht te vinden voordat je iemand's lengte weet.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij zit waarschijnlijk ook op Fok! en leest nu mee als lurker
Ah joh lekker laten zitten dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als zij ook op Fok zit. Zo'n type is het wel. Of ze speelt de hele dag facebookspelletjes en valt andere mensen lastig op facebook, dat kan ook![]()
Ik heb niet zo'n hoge dunk van haar, van de weinige dingen die ik van haar gezien heb, met haar gesproken heb en wat ik gehoord heb.. nah
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het niet ook leuk kan zijn toch?
Nogmaals, PERSOONLIJK vind ik er weinig aan. Al snap ik best dat anderen daar anders over denken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Nogmaals Yats, meen je dit nu serieus?
Masturberen? Je moet het leuk maken tochquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het niet ook leuk kan zijn toch?
Mwah seks is een dingetje voor met z'n tweeën. gezellig., Masturberen is gewoon doen omdat je ff wil komen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, seks is precies hetzelfde als dat. Behalve dat iemand anders druk ook van de ketel gaat.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Hoop het niet voor haar.
[..]
Ah joh lekker laten zitten dan.
Ja, jij was degene die het zei.quote:
Seks gaat mij niet om de seks of het orgasme loka. Dat interesseert me niet zo (al is het zeker fijn). Het gaat mij om de intimiteit van het moment.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, seks is precies hetzelfde als dat. Behalve dat iemand anders druk ook van de ketel gaat.
Maar het is aan de andere kant ook wel fijn om met niemand rekening te houden en zoveel te kunnen onderbreken als je wilt, ik vind het zijn charme hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah seks is een dingetje voor met z'n tweeën. gezellig., Masturberen is gewoon doen omdat je ff wil komen.
Nicequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Seks gaat mij niet om de seks of het orgasme loka. Dat interesseert me niet zo (al is het zeker fijn). Het gaat mij om de intimiteit van het moment.
Klinkt een beetje als een reclame. Weet alleen nog niet precies voor watquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Seks gaat mij niet om de seks of het orgasme loka. Dat interesseert me niet zo (al is het zeker fijn). Het gaat mij om de intimiteit van het moment.
Als je een vrouw zover krijgt dat ze letterlijk scheel ziet van de geilheid dat is altijd welquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Taak goed volbracht is het danquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je een vrouw zover krijgt dat ze letterlijk scheel ziet van de geilheid dat is altijd wel
Eerlijk gezegd boeit het me geen kut hoe je erover denkt. Maar dat constante geklaag en gezeik erover. Moet je nu echt 2/3 keer op een avond laten weten wat je er van vindt?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals, PERSOONLIJK vind ik er weinig aan. Al snap ik best dat anderen daar anders over denken.
Dat is t niet. Ik meen t voor de volle 100%quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een reclame. Weet alleen nog niet precies voor wat
Dat is een van de leukste dingen die er zijn. Sowieso, om een vrouw te zien genieten door dingen die jij met haar doetquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je een vrouw zover krijgt dat ze letterlijk scheel ziet van de geilheid dat is altijd wel
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een reclame. Weet alleen nog niet precies voor wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |