quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Blijven slapen en naast de ander wakker worden
Ik hou niet zo van knuffelen in als ik wil slapen. Maar lekker tegen elkaar aankruipen en knuffelen is prima, zolang ik maar mijn eigen ruimte heb om te slapen.quote:
Ja maar dat kan dan 's ochtends toch wel weer?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van knuffelen in als ik wil slapen. Maar lekker tegen elkaar aankruipen en knuffelen is prima, zolang ik maar mijn eigen ruimte heb om te slapen.
Ik weet het, maar ik snap het gewoon nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja je gevoel forceren, dat klinkt als een slim plan
Mee eens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van knuffelen in als ik wil slapen. Maar lekker tegen elkaar aankruipen en knuffelen is prima, zolang ik maar mijn eigen ruimte heb om te slapen.
Natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat kan dan 's ochtends toch wel weer?
Jij houdt sowieso niet van knuffelen dus geen recht van spreken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat kan dan 's ochtends toch wel weer?
Ja maar dat is Yats. Hij is vreemd naar eigen zeggen dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijkmaar yats laat het zo zoetsappig klinken.
Goed punt welquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij houdt sowieso niet van knuffelen dus geen recht van spreken.
Gewoon je ding doen, en bewust zijn van wat je voelt. Niet gaan dwingen of opkroppen. Dat is wat je eerst deed, dat werkt niet. Als het komt, komt het, niet eerder, niet later.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik snap het gewoon nietIk ken mezelf ook langer dan vandaag. Ik wil niet mezelf blokkeren en dan over een paar maanden vanalles op me af hebben komen. Ik schrik van mezelf zo. Dit ken ik niet. Al heb ik dit nog nooit mee gemaakt onder een normale staat van doen. Zou dit zijn Hoe normale mensen met dingen dealen?
Tsss... zo praten volwassen, beter deal je ermeequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:45 schreef FrauMilena het volgende:
Kopfschmerzen.
Komt door jullie met dat cheesy gedoe en gezeik.
Een knuffel van mij en je bent hooked.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat is Yats. Hij is vreemd naar eigen zeggen dan.
[..]
Goed punt wel
Komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik snap het gewoon nietIk ken mezelf ook langer dan vandaag. Ik wil niet mezelf blokkeren en dan over een paar maanden vanalles op me af hebben komen. Ik schrik van mezelf zo. Dit ken ik niet. Al heb ik dit nog nooit mee gemaakt onder een normale staat van doen. Zou dit zijn Hoe normale mensen met dingen dealen?
Ja maar dat zou je mij gelukkig nooit aandoen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een knuffel van mij en je bent hooked.
Of het helpt juist ter bevestiging.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een knuffel van mij en je bent hooked.
Een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat is Yats. Hij is vreemd naar eigen zeggen dan.
[..]
Goed punt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo was het niet per se bedoeld. Ik weet alleen dat ik het zelf wel fijn vind om s'ochtends naast iemand wakker te worden. Maar dat betekent niet dat ik de hele tijd knuffel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijkmaar yats laat het zo zoetsappig klinken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dit inderdaad! Iedereen verwerkt zijn emoties anders natuurlijk, maar forceren heeft weinig zin, zeker niet op lange termijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon je ding doen, en bewust zijn van wat je voelt. Niet gaan dwingen of opkroppen. Dat is wat je eerst deed, dat werkt niet. Als het komt, komt het, niet eerder, niet later.
Verslaafd aan artquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat zou je mij gelukkig nooit aandoen.
Dat had ik ook na een paar dagen al, voel me daar nu soms nog steeds een beetje schuldig over.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Ik voel nu niets. Het is klaar, afgesloten. Best raar eigenlijk dat het zo makkelijk gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |