Herkenbaar. Sterkte lokaquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
Eenzaam maar niet alleen wonen.
Slechtste van twee werelden.
Als je maar snel bent en jezelf tactisch opsteltquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat wil ik de buren niet aandoen. Keuken heeft geen gordijnen. Dat is wel tricky. Kan dus niet naakt met licht aan een biertje uit de koelkast halen.
Hehe het boeit me ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom de fuck niet, zij kijken, hun keuze.
Nee, maar als ik zin heb in seks op mijn bank, ga ik niet eerst de gordijnen dicht doen voor mevrouw walvisquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sta jij altijd naakt voor het raam?![]()
*Fax stapt in z'n auto*
Serieus? Dan kijkt ze maar lekker de andere kant op.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn overbuurvrouw was ooit aan het zeiken dat ik gordijnen moest aanschaffen of deze moest gebruiken als ik ze al had. WHAHAHA. Never did
Mja, doe het al tijden.quote:
Ah zoquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar als ik zin heb in seks op mijn bank, ga ik niet eerst de gordijnen dicht doen voor mevrouw walvis
Ja, serieus. En dan zit ik niet eens op de begane ook nogquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serieus? Dan kijkt ze maar lekker de andere kant op.
Lekker negeren dat soort figuren. Dat zij nu geen seks hebben is hun probleem toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, serieus. En dan zit ik niet eens op de begane ook nog
Heb je haar spuitgat al eens gezien?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar als ik zin heb in seks op mijn bank, ga ik niet eerst de gordijnen dicht doen voor mevrouw walvis
Don't wanna think about it, laat staan zienquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heb je haar spuitgat al eens gezien?
Waarom saai?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, doe het al tijden.
Te saai voor een bruisend studentenleven, dan ben je al snel eenzaam. :$
Vind het toch een beetje onbeschoft om ermee door te gaan in het zicht van andermans raam te gaan neuken terwijl die heeft aangegeven dat niet op prijs te stellen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, serieus. En dan zit ik niet eens op de begane ook nog
Zo ben ik gewoon, redelijk saai en ouwelijk.quote:
Daarom, jouw fucking huis, jouw fucking ding. Als mensen willen kijken moeten zij weten, niet mijn verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heb je haar spuitgat al eens gezien?
Het spijt me, maar ik zit op de eerste verdieping. Dat zij mij kan zien vanuit haar woonkamer, betekent dat zij loopt te loerenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het toch een beetje onbeschoft om ermee door te gaan in het zicht van andermans raam te gaan neuken terwijl die heeft aangegeven dat niet op prijs te stellen.
Nee, dat ze uitzicht op je heeft vanuit haar persoonlijke leefruimte.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik zit op de eerste verdieping. Dat zij mij kan zien vanuit haar woonkamer, betekent dat zij loop te loeren
Als je niet weet hoe de situatie er hier uitziet, wil je er dan ook geen mening over geven? Dankjequote:Op woensdag 4 maart 2015 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat ze uitzicht op je heeft vanuit haar persoonlijke leefruimte.
Maar ga vooral door met niet aan anderen denken.
Nee het spijt me ik geef hem liever toch.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe de situatie er hier uitziet, wil je er dan ook geen mening over geven? Dankje
Oke. Maar je beschuldigt mij van iets waarvan je niet eens weet of je beschuldiging gegrond is. Daar hebben meer mensen een handje van op Fok, hou ik niet zo vanquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee het spijt me ik geef hem liever toch.
Jouw goed recht om daar niet van te houden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Maar je beschuldigt mij van iets waarvan je niet eens weet of je beschuldiging gegrond is. Daar hebben meer mensen een handje van op Fok, hou ik niet zo van
Ramptoerist gespot.quote:
Twee strong independent womyn die hun meningen niet onder stoelen of banken steken, niet meer, niet minderquote:
Zo kun je het ook omschrijven.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Twee strong independent womyn die hun meningen niet onder stoelen of banken steken, niet meer, niet minder
Je helpt jezelf niet echt met die opmerking.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ben ook een paar dagen weggeweest, en dan nu ineens een ramptoerist
Ook niet als het twee lekker knijntjes zijn?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:05 schreef FrauMilena het volgende:
Als ik die buurvrouw was had ik m'n eigen gordijnen wel dicht gedaan. Uitzicht op batsende knijntjes zou ik niet moeten.
Dus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Je helpt jezelf niet echt met die opmerking.
De buurvrouw kan me alleen zien als ze recht voor haar eigen raam staat en ik daadwerkelijk seks heb op mijn bank voor mijn raam, waarbij ik zit. Normaal zit ze achter haar computertje ergens achterin haar woonkamertje, dus ze moet gewoon niet zo zeuren. Zo vaak heb ik geen seks voor mijn raam en zo vaak staat zij niet te loerenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:05 schreef FrauMilena het volgende:
Als ik die buurvrouw was had ik m'n eigen gordijnen wel dicht gedaan. Uitzicht op batsende knijntjes zou ik niet moeten.
Niets hoor.quote:
Er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De buurvrouw kan me alleen zien als ze recht voor haar eigen raam staat en ik daadwerkelijk seks heb op mijn bank voor mijn raam, waarbij ik zit. Normaal zit ze achter haar computertje ergens achterin haar woonkamertje, dus ze moet gewoon niet zo zeuren. Zo vaak heb ik geen seks voor mijn raam en zo vaak staat zij niet te loeren
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.
Want seks in je eigen huis omdat iemand misschien staat te loeren is niet fatsoenlijk?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.
Mijn moeder heeft me geleerd dat je sommige dingen prive moet houden. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want seks in je eigen huis laten omdat iemand misschien staat te loeren is niet fatsoenlijk?
Seks in je eigen huis voor een open raam terwijl je weet dat er mensen naar binnen kunnen kijken, valt moeilijk onder de noemer goed fatsoen te scharen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want seks in je eigen huis laten omdat iemand misschien staat te loeren is niet fatsoenlijk?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks in je eigen huis voor een open raam terwijl je weet dat er mensen naar binnen kunnen kijken, valt moeilijk onder de noemer goed fatsoen te scharen.
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook niet als het twee lekker knijntjes zijn?
Hypocriet als een echte gelovige dus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me geleerd dat je sommige dingen prive moet houden. :$
Helaas leeft ze niet zo streng naar die regel.
In mijn eigen huis, op mijn eigen bank, achter mijn eigen raam, op een eerste verdieping, vind ik aardig privé. Zij liep toen naar binnen te loeren, is dan toch niet mijn probleem?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.![]()
Achja, ieder zo z'n audience. Ik zou het liever privé houden.
Ja, heb me voorgenomen niet zo te worden en gewoon een beschaafd leven te leiden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hypocriet als een echte gelovige dus?
Ah ja, de gebruikelijke inhoudelijke reactie. Ik had niet anders verwacht.quote:
Maar stoorde ze zich aan het zicht of aan de seks?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn eigen huis, op mijn eigen bank, achter mijn eigen raam, op een eerste verdieping, vind ik aardig privé. Zij liep toen naar binnen te loeren, is dan toch niet mijn probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |