Moet kunnen natuurlijk, maar dusdanig zichtbaar dat b.v. ook kinderen vanaf de straat of vanuit het raam die actie kunnen zien vind ik weer net iets te ver gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want seks in je eigen huis omdat iemand misschien staat te loeren is niet fatsoenlijk?
Jij kent de situatie zo goedquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah ja, de gebruikelijke inhoudelijke reactie. Ik had niet anders verwacht.
Veel plezier in egowereld verder.
Mij hoor je ook niks zeggen over een probleem. Doe wat je niet laten kunt, misschien vindt ze het stiekem wel heul spannend.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn eigen huis, op mijn eigen bank, achter mijn eigen raam, op een eerste verdieping, vind ik aardig privé. Zij liep toen naar binnen te loeren, is dan toch niet mijn probleem?
Daar seks hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou in ieder geval gewoon weer lekker achter mijn computertje zijn gaan zitten waar ik het niet kan zien en waar ik toch al de hele dag zit
Ze vond dat ik gordijnen moest aanschaffen of gebruiken. En dat hoorde ik overigens van mijn onderbuurvrouw, ze had niet eens het lef het zelf te zeggenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar stoorde ze zich aan het zicht of aan de seks?
Dan hebben jij en ik een andere mening over wat fatsoen inhoudt. Seks is in mijn ogen niet iets wat iemand schaadt, als ze niet willen zien wat er in iemands anders huis gebeurt hoeven ze niet te kijken. Ook een beetje fatsoen om iedereens eigen priv'e te gunnen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks in je eigen huis voor een open raam terwijl je weet dat er mensen naar binnen kunnen kijken, valt moeilijk onder de noemer goed fatsoen te scharen.
Dit jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan hebben jij en ik een andere mening over wat fatsoen inhoudt. Seks is in mijn ogen niet iets wat iemand schaadt, als ze niet willen zien wat er in iemands anders huis gebeurt hoeven ze niet te kijken. Ook een beetje fatsoen om iedereens eigen priv'e te gunnen.
Als een echte fokker toch? Ow nee, die hebben geen seks natuurlijk...quote:
ohww dan zal het wel meevallenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze vond dat ik gordijnen moest aanschaffen of gebruiken. En dat hoorde ik overigens van mijn onderbuurvrouw, ze had niet eens het lef het zelf te zeggen
Natuurlijk, zij hoeft niet naar binnen te kijken. Dat wil echter niet zeggen dat ze het maar allemaal oké moet vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan hebben jij en ik een andere mening over wat fatsoen inhoudt. Seks is in mijn ogen niet iets wat iemand schaadt, als ze niet willen zien wat er in iemands anders huis gebeurt hoeven ze niet te kijken. Ook een beetje fatsoen om iedereens eigen priv'e te gunnen.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ohww dan zal het wel meevallen
Mijn overbuurvrouw heeft zelf ook nieuwe raambekleding gekocht, weet alleen niet of dat zo is omdat ik niks heb hangen of dat ze gewoon iets nieuws wilde.
En extra hard klagen als je iemand ziet die wel seks heeft, want dat mag dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:14 schreef artelligence het volgende:
Beter gewoon geen seks hebben. Kun je je ook geen buil vallen aan blauwtjes, gebrek of gratis ongewenste showtjes.
Zo slim deze man!quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:14 schreef artelligence het volgende:
Beter gewoon geen seks hebben. Kun je je ook geen buil vallen aan blauwtjes, gebrek of gratis ongewenste showtjes.
Het is wel fatsoenlijk om een beetje rekening te houden met wat andere mensen kunnen zien als ze naar buiten kijken. Dat je niet altijd de gordijnen dicht doet als je seks gaat hebben begrijp ik wel, maar het expres doen terwijl je weet dat iemand er last van heeft is een ander uiterste.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want seks in je eigen huis omdat iemand misschien staat te loeren is niet fatsoenlijk?
Dus ook niet de hand aan jezelf slaan dan hè?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:14 schreef artelligence het volgende:
Altijd al gedacht dat ik stiekem best slim ben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:14 schreef artelligence het volgende:
Want het is jouw verantwoordelijkheid om voor iedereen te bepalen wat men wel en niet oke moet vinden? Nee, dat vind ik te ver gaan. Mensen zij voelen zichzelf beledigd, dat is iets wat ze zichzelf aandoen, daar heb ik weinig over te zeggen. Iedereen bepaalt voor zichzelf wat ze aanstootgevend vinden, dat doe ik niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk, zij hoeft niet naar binnen te kijken. Dat wil echter niet zeggen dat ze het maar allemaal oké moet vinden.
En ik heb ergens gezegd dat ik expres seks heb voor mijn raam om haar te pesten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel fatsoenlijk om een beetje rekening te houden met wat andere mensen kunnen zien als ze naar buiten kijken. Dat je niet altijd de gordijnen dicht doet als je seks gaat hebben begrijp ik wel, maar het expres doen terwijl je weet dat iemand er last van heeft is een ander uiterste.En imo wel onfatsoenlijk, ja.
Ze is gewoon jaloersquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik geniet teveel van seks om het niet te hebben
Ik kick op geen van beiden. Zeker niet. Maar ik ga niet in de heat of the moment aan haar denken als ik toevallig seks ga hebben op de bank. Sorry.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
Sommige mensen kicken erop om bekeken te worden en andere mensen kicken erop om te bekijken
Is je goed fucking recht in je eigen huis. Moet niet gekker worden zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kick op geen van beiden. Zeker niet. Maar ik ga niet in de heat of the moment aan haar denken als ik toevallig seks ga hebben op de bank. Sorry.
Ik begrijp dat je helemaal geen gordijnen hebt. Tja, dan kan je ze idd ook niet dicht doen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik heb ergens gezegd dat ik expres seks heb voor mijn raam om haar te pesten?
Sssttt, mag je niet zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel fatsoenlijk om een beetje rekening te houden met wat andere mensen kunnen zien als ze naar buiten kijken. Dat je niet altijd de gordijnen dicht doet als je seks gaat hebben begrijp ik wel, maar het expres doen terwijl je weet dat iemand er last van heeft is een ander uiterste.En imo wel onfatsoenlijk, ja.
Het gaat om rekening houden, niet bepalen wat anderen moeten of moeten vinden. Dat lijkt me vrij pijnlijk duidelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want het is jouw verantwoordelijkheid om voor iedereen te bepalen wat men wel en niet oke moet vinden? Nee, dat vind ik te ver gaan. Mensen zij voelen zichzelf beledigd, dat is iets wat ze zichzelf aandoen, daar heb ik weinig over te zeggen. Iedereen bepaalt voor zichzelf wat ze aanstootgevend vinden, dat doe ik niet.
Precies. En op een begane grond had ik er nog voor gezorgd dat ik andere gordijnen had of afplaksels op het raam ofzo, maar op een eerste verdieping..quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is je goed fucking recht in je eigen huis. Moet niet gekker worden zeg.
Ik rep toch niet over een celibatair leven?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus ook niet de hand aan jezelf slaan dan hè?
Ik heb wel gordijnen. Maar die hangen er omdat het anders zo kaal staat. Ik heb geen reden om mijn gordijnen dicht te doen. Ze kunnen niet eens volledig dicht, aan beide kanten mist 20 cmquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je helemaal geen gordijnen hebt. Tja, dan kan je ze idd ook niet dicht doen.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik rep toch niet over een celibatair leven?
Natuurlijk is het je goed recht om je zo onfatsoenlijk te gedragen als je zelf wil in je eigen huis, maar dat betekent niet dat je het ook maar moet doen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is je goed fucking recht in je eigen huis. Moet niet gekker worden zeg.
Soms is dat best handig blijkt welquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb toch geen seksdus ook geen last van pottenkijkers
Want neuken waar iemand het kan zien is hetzelfde als loeiharde metal blazen 24/7? Ga toch weg joh. NIemand dwingt je te kijken naar een incidentele sekspartij in iemands eigen huis.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat om rekening houden, niet bepalen wat anderen moeten of moeten vinden. Dat lijkt me vrij pijnlijk duidelijk.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:20 schreef artelligence het volgende:
Ik ben eigenlijk geschokt dat jullie überhaupt seks hebben
Way to miss the point.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want neuken waar iemand het kan zien is hetzelfde als loeiharde metal blazen 24/7? Ga toch weg joh. NIemand dwingt je te kijken naar een incidentele sekspartij in iemands eigen huis.
Nee sorry, dat gaat er bij mij niet in. Van niemand verwacht ik het, behalve jij playerquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:21 schreef yats het volgende:
[..]Right...Maar ik wil je wel gerust stellen hoor. Ik heb geen seks en ga dat voorlopig ook niet hebben. Kun je nu goed slapen vannacht?
Blijkbaar. Mijn fout dan. Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Way to miss the point.
Je lijkt ook al het verschil tussen rechten en fatsoen niet te snappen. Dus ik geef jou op voor vanavond.
Ik moet om 6 uur weer op, dus het komt wel eens keer
Ik ben blij dat jij het snaptquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijkbaar. Mijn fout dan. Slaap lekker
5 maanden en counting is het geloof ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee sorry, dat gaat er bij mij niet in. Van niemand verwacht ik het, behalve jij player
Er is een verschil tussen de vrijheid van het kunnen doen en laten wat je wil in jouw eigen huis en een onruststoker zijn omdat het kan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het snapt![]()
Iedereen denkt ook ineens dat ik bewust seks heb voor mijn raam zodat zij het kan zien
Straks wil Kaneel je niet meerquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me dik.
Moet maar weer eens een paar dagen schraler gaan eten denk ik.
Er zit verschil tussen het denken en het zijn. Jij denkt het, ik ben het. Is het verschil zo duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me dik.
Mollige meiden zijn ook lekker, niet zo jankenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |