Ik heb wel gordijnen. Maar die hangen er omdat het anders zo kaal staat. Ik heb geen reden om mijn gordijnen dicht te doen. Ze kunnen niet eens volledig dicht, aan beide kanten mist 20 cmquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je helemaal geen gordijnen hebt. Tja, dan kan je ze idd ook niet dicht doen.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik rep toch niet over een celibatair leven?
Natuurlijk is het je goed recht om je zo onfatsoenlijk te gedragen als je zelf wil in je eigen huis, maar dat betekent niet dat je het ook maar moet doen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is je goed fucking recht in je eigen huis. Moet niet gekker worden zeg.
Soms is dat best handig blijkt welquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb toch geen seksdus ook geen last van pottenkijkers
Want neuken waar iemand het kan zien is hetzelfde als loeiharde metal blazen 24/7? Ga toch weg joh. NIemand dwingt je te kijken naar een incidentele sekspartij in iemands eigen huis.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat om rekening houden, niet bepalen wat anderen moeten of moeten vinden. Dat lijkt me vrij pijnlijk duidelijk.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:20 schreef artelligence het volgende:
Ik ben eigenlijk geschokt dat jullie überhaupt seks hebben
Way to miss the point.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want neuken waar iemand het kan zien is hetzelfde als loeiharde metal blazen 24/7? Ga toch weg joh. NIemand dwingt je te kijken naar een incidentele sekspartij in iemands eigen huis.
Nee sorry, dat gaat er bij mij niet in. Van niemand verwacht ik het, behalve jij playerquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:21 schreef yats het volgende:
[..]Right...Maar ik wil je wel gerust stellen hoor. Ik heb geen seks en ga dat voorlopig ook niet hebben. Kun je nu goed slapen vannacht?
Blijkbaar. Mijn fout dan. Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Way to miss the point.
Je lijkt ook al het verschil tussen rechten en fatsoen niet te snappen. Dus ik geef jou op voor vanavond.
Ik moet om 6 uur weer op, dus het komt wel eens keer
Ik ben blij dat jij het snaptquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijkbaar. Mijn fout dan. Slaap lekker
5 maanden en counting is het geloof ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee sorry, dat gaat er bij mij niet in. Van niemand verwacht ik het, behalve jij player
Er is een verschil tussen de vrijheid van het kunnen doen en laten wat je wil in jouw eigen huis en een onruststoker zijn omdat het kan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het snapt![]()
Iedereen denkt ook ineens dat ik bewust seks heb voor mijn raam zodat zij het kan zien
Straks wil Kaneel je niet meerquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me dik.
Moet maar weer eens een paar dagen schraler gaan eten denk ik.
Er zit verschil tussen het denken en het zijn. Jij denkt het, ik ben het. Is het verschil zo duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me dik.
Mollige meiden zijn ook lekker, niet zo jankenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me dik.
Of meer bewegen (op welke manier dan ook, al dan niet in zicht of niet)quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me dik.
Aii. Zo lang?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
5 maanden en counting is het geloof ikToch welterusten gewenst
Ja. En ik ben de rustigste van de buurt. Heb alleen af en toe seks op mijn bank.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de vrijheid van het kunnen doen en laten wat je wil in jouw eigen huis en een onruststoker zijn omdat het kan.
Dan moet hij andere signalen gaan afgeven en me niet meer feeden. :$quote:
Maar ik voel me beter als ik me niet dik voel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen het denken en het zijn. Jij denkt het, ik ben het. Is het verschil zo duidelijk genoeg?
Masturberen valt toch niet onder seks?quote:
Ik hoef niet lekker te zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mollige meiden zijn ook lekker, niet zo janken
Ik voel je. :$ Altijd zoveel honger in een bepaalde periode van de maand.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me dik.
Fat is not a feeling.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik voel me beter als ik me niet dik voel.
Het zou daar best door kunnen komen. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel je. :$ Altijd zoveel honger in een bepaalde periode van de maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |