Nou, UvA is een bitch, draait te veel om rendement en ik vind dat kleine studies behouden moeten worden, ook al is geneeskunde enzo veel winstmakender. Verder vind ik het machtig interessant, na tienen is er legal talk enzo. Beetje mensen ontmoetenquote:
Je wilt dus studeren nóg duurder maken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, UvA is een bitch, draait te veel om rendement en ik vind dat kleine studies behouden moeten worden, ook al is geneeskunde enzo veel winstmakender. Verder vind ik het machtig interessant, na tienen is er legal talk enzo. Beetje mensen ontmoeten
Maakt dat vrouwelijker ja?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, vrouwen die zichzelf niet zo serieus nemen en daardoor des te vrouwelijker zijn.
Maar zelf zou je waarschijnlijk de keuze voor een niet rendabele opleiding ook niet maken, omdat het simpelweg voor niemand, zowel universiteit als studenten, iets oplevert.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, UvA is een bitch, draait te veel om rendement en ik vind dat kleine studies behouden moeten worden, ook al is geneeskunde enzo veel winstmakender. Verder vind ik het machtig interessant, na tienen is er legal talk enzo. Beetje mensen ontmoeten
ik vind niet dat we bepaalde kennis zo moeten laten vergaan vanwege rendement. Ik vind het dat niet waard. En vooral hoe de UvA er op reageerde, bah. Dat debat sloeg ook helemaal nergens opquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar zelf zou je waarschijnlijk de keuze voor een niet rendabele opleiding ook niet maken, omdat het simpelweg voor niemand, zowel universiteit als studenten, iets oplevert.
Ik snap niet dat mensen zoveel moeite hebben met kennisinstituten zien in het licht van maatschappelijke (en dat wil hoofdzakelijk zeggen financiele) relevantie.
Is ook een onderdeel van de toegankelijkheid voor iedereen.
Studeren is in absolute termen weliswaar duur te noemen, maar als je het sec beschouwt als een financiële investering dan is het rendement door de boot genomen uitstekend.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt dus studeren nóg duurder maken?
In andere delen van de wereld worden die opleidingen nog wel aangeboden. Kennis is tegenwoordig globaal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik vind niet dat we bepaalde kennis zo moeten laten vergaan vanwege rendement. Ik vind het dat niet waard. En vooral hoe de UvA er op reageerde, bah. Dat debat sloeg ook helemaal nergens op
Dat wel. Het probleem is natuurlijk dat veel mensen het te duur vinden worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Studeren is in absolute termen weliswaar duur te noemen, maar als je het sec beschouwt als een financiële investering dan is het rendement door de boot genomen uitstekend.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi ik ben dik en dus aantrekkelijk. Bam
Ik ben ook erg gezellig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:33 schreef artelligence het volgende:
Als ik een vrouw zou zijn, zou ik een lekker ding zijn. Nu ben ik een man en alsnog een lekker ding![]()
Overigens vrouwen met humorvolle zelfspot en sarcasme
van pruimen ga je goed poepen dus dat is goed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet minder vreetzak worden, kan nu niet van de gedroogde pruimen afbijven.
Ja, daarom kocht ik ze, wil snel dat heerlijke gevoel weer ervaren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van pruimen ga je goed poepen dus dat is goed.
thee en vozen gaan niet samen. Linke soepquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vozen onder dekentjes met thee erbij? Geen idee eigenlijk.
Ah, ervaringsdeskundige. Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thee en vozen gaan niet samen. Linke soep
Je had toch al fulltime?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:48 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo moe.En nu is er besloten dat we meer uren moeten gaan maken.
Is toch maar een tijdelijk project?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:48 schreef Myraela het volgende:
Op tijd je bedje in en niet vozen onder de dekensquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:48 schreef Myraela het volgende:
Oh dat is best wel heftig zo ineens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar nu gaan we naar 10 uur per dag.
Ik slaap elke dag al om 9 uur ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op tijd je bedje in en niet vozen onder de dekens
Ja, ze zijn bang dat we de deadline anders niet halen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch maar een tijdelijk project?
En dat moet ineens eerder afzijn?
Goedzo... en 10 uur is veel zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik slaap elke dag al om 9 uur ofzo.
[..]
Ja, ze zijn bang dat we de deadline anders niet halen.Of nouja, één van de collega's is daar bang voor en die heeft maar gewoon aangevraagd of we meer uren mochten maken. Zonder het met de rest te overleggen.
Leuke collegaquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze zijn bang dat we de deadline anders niet halen.Of nouja, één van de collega's is daar bang voor en die heeft maar gewoon aangevraagd of we meer uren mochten maken. Zonder het met de rest te overleggen.
Wat aardigquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Das niks joh, vandaag ook gedaan. Gisteren langer.quote:
Ja, ik moest al wennen aan de 8 uur, maar nu gaat het wel echt veel worden. Sowieso omdat dat constant bellen ook wel een beetje uitputtend is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is best wel heftig zo ineens.
Hoi hoiquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
Vertelde mijn moeder dat er nu een nieuwe jongen in de kamer naast mij woont. Deze jongen heeft een Arabische naam. Moeder vraagt vervolgens of het een bootvluchteling is.
Goed idee ...Waar koop je die wegwerpovenschaaltjes? en heb je er dan nog iets van plastic om?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al gegeten.Mexicaanse ovenschotel.
Ik heb dit weekend chili con carne in wegwerp ovenschaaltjes ingevroren. Met wat nacho's en kaas in de oven gooien.En dan met wat crème fraîche en guacamole erbij.
Geen zin om te koken.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
Vertelde mijn moeder dat er nu een nieuwe jongen in de kamer naast mij woont. Deze jongen heeft een Arabische naam. Moeder vraagt vervolgens of het een bootvluchteling is.
Nee, ik ga zo Gotham, Walking Dead en Exodus kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:00 schreef -Engel- het volgende:
Is iedereen eten?
Behalve ET want die ging douchen
Jouw moederquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
Exodus de film of is dat ook een serie?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo Gotham, Walking Dead en Exodus kijken.
In van die (turkse) budgetstores vaak, op de markt hebben ze hier ook. Maar volgens mij vooral omdat veel buitenlanders ze gebruiken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:05 schreef -Engel- het volgende:
Goed idee ...Waar koop je die wegwerpovenschaaltjes? en heb je er dan nog iets van plastic om?
De film met Christian Balequote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Exodus de film of is dat ook een serie?
Heb je ook foto's van die chili?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al gegeten.Mexicaanse ovenschotel.
Ik heb dit weekend chili con carne in wegwerp ovenschaaltjes ingevroren. Met wat nacho's en kaas in de oven gooien.En dan met wat crème fraîche en guacamole erbij.
Geen zin om te koken.
Nee, ik was even niet zo vrolijk en wilde gewoon eten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van die chili?
Ze moest 5 minuten met de auto wachten toen ze langs het AZC naar haar werk reed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw moeder
Wat zei ze nou gisteren over een neger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
op zoek naar zo'n winkel in de buurt die die dingen verkooptquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:08 schreef Myraela het volgende:
Oh en geen plastic, er zit gewoon een deksel bij, met één kant aluminium en één kant karton zodat je erop kan schrijven. Ideaal.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef FrauMilena het volgende:
Soort van BB spoiler season 3 finaleoneee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik was even niet zo vrolijk en wilde gewoon eten.
Ik denk dat ik erg om jouw moeder kan lachen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze moest 5 minuten met de auto wachten toen ze langs het AZC naar haar werk reed.
Allemaal uitspraken over overstekend wild en voorjaarstrek enzo.
Ik ze nu bij de AH ook, maar 2 euro voor 3 stuks. Dan begint het wel een beetje duur te worden. Volgens mij betaalde ik een euro voor 10.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
op zoek naar zo'n winkel in de buurt die die dingen verkoopt
Ze doet zich waarschijnlijk heel correct voor, pas later komt haar ware aard naar boven. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik erg om jouw moeder kan lachen.
Dat laatste is beter...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ze nu bij de AH ook, maar 2 euro voor 3 stuks. Dan begint het wel een beetje duur te worden. Volgens mij betaalde ik een euro voor 10.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef FrauMilena het volgende:
Soort van BB spoiler season 3 finaleIk had zoveel medelijden met hem de hele serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan zal ik de eerste keer gelijk enorm racistisch zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze doet zich waarschijnlijk heel correct voor, pas later komt haar ware aard naar boven. :$
Haha ja soms is het wel een beetje sneu voor 'm. Ik vind het kinder aspect wel leuk bij hem, zelfde geldt voor Daryl in TWD.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had zoveel medelijden met hem de hele serie.
? het doet me allemaal niet zo veel hoor.quote:
Crystal meth producent/dealer en moordenaar, maar hij kan zo goed met de kinderen. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha ja soms is het wel een beetje sneu voor 'm. Ik vind het kinder aspect wel leuk bij hem, zelfde geldt voor Daryl in TWD.
Hehe.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik de eerste keer gelijk enorm racistisch zijn.
Dat ^ kunnen we wel door de vingers zien dus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Crystal meth producent/dealer en moordenaar, maar hij kan zo goed met de kinderen. :$
ook bestquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:16 schreef FrauMilena het volgende:
? het doet me allemaal niet zo veel hoor.
Vrouwen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat ^ kunnen we wel door de vingers zien dus.
Dus eigenlijk zeg je nu gewoon dat ik te lief ben?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen.
Vallen ook altijd weer op de bad boys.
Vind je dat een goed of een slecht ding?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu gewoon dat ik te lief ben?
Je brengt mij aan het twijfelen nu. Maar gezien jij zegt dat vrouwen op bad boys vallen ben ik dus blijkbaar te lief en te lief zijn = geen vrouw als ik je goed begrijp.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je dat een goed of een slecht ding?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:21 schreef Harmankardon het volgende:
Ik schrok me bij BB helemaal de tering toen die Prius aan kwam karren
Vind je wezens die eerder op methheads vallen dan op een fatsoenlijke burgerman een verrijking van je leven dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Je brengt mij aan het twijfelen nu. Maar gezien jij zegt dat vrouwen op bad boys vallen ben ik dus blijkbaar te lief en te lief zijn = geen vrouw als ik je goed begrijp.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je wezens die eerder op methheads vallen dan op een fatsoenlijke burgerman een verrijking van je leven dan?
Ja maar...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je wezens die eerder op methheads vallen dan op een fatsoenlijke burgerman een verrijking van je leven dan?
Ohai.quote:
Waarom denk je dat ik zo vervelend doe tegenwoordigquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Je brengt mij aan het twijfelen nu. Maar gezien jij zegt dat vrouwen op bad boys vallen ben ik dus blijkbaar te lief en te lief zijn = geen vrouw als ik je goed begrijp.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo vervelend doe tegenwoordig
Godver.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het wel hoor.
Het kwakje moet ook geloosd worden.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo vervelend doe tegenwoordig
Daar zijn toch opblaaspoppen voor? Mannen maken het zichzelf zo moeilijk soms.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Onlogische wezens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar zijn toch opblaaspoppen voor? Mannen maken het zichzelf zo moeilijk soms.
Als je eenmaal aan Rubberen Annie begint, dan is er geen weg meer terugquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ja, so? is dat juist niet iets positiefs?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je eenmaal aan Rubberen Annie begint, dan is er geen weg meer terug
Die zijn er ook voor vrouwen, probeer jij het uit en geef dan hier je mening erover.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Discriminatie als een vrouw een nachtkastje vol speeltjes heeft hoor je daar niemand overquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je eenmaal aan Rubberen Annie begint, dan is er geen weg meer terug
Ik heb die behoefte niet?! Dus nee dank je.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Die zijn er ook voor vrouwen, probeer jij het uit en geef dan hier je mening erover.
Dildo != opblaasventquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Discriminatie als een vrouw een nachtkastje vol speeltjes heeft hoor je daar niemand over
Dat moet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan liever nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Houd jezelf dat maar voor ja...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte niet?! Dus nee dank je.
Ik betreur dit nog iedere dag.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben toch geen man?
Ik merk er weinig van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben toch geen man?
John stelt zichzelf even voor.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb ook echt nog nooit gehoord van een opblaasman voor vrouwen.
Dat lijkt me dan ook niet heel praktischquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb ook echt nog nooit gehoord van een opblaasman voor vrouwen.
Ik heb liever een echte vrouwquote:
Vind ik niet te vergelijken, de meeste seksspeeltjes van vrouwen zijn geënt op trilfunctionaliteiten waar geen mens tegenop kan. Een rubberen pop is een replica van een vrouw, weliswaar heel slecht, maar gaat nog steeds uit van de man die het werk doet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Discriminatie als een vrouw een nachtkastje vol speeltjes heeft hoor je daar niemand over
Oeh, wel zwarte ogenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
John stelt zichzelf even voor.
http://www.bol.com/nl/p/big-john-opblaaspop/9200000012142900/
mehehequote:Op woensdag 4 maart 2015 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
John stelt zichzelf even voor.
http://www.bol.com/nl/p/big-john-opblaaspop/9200000012142900/
Dat is toch bij echte vrouwen ook zo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vind ik niet te vergelijken, de meeste seksspeeltjes van vrouwen zijn geënt op trilfunctionaliteiten waar geen mens tegenop kan. Een rubberen pop is een replica van een vrouw, weliswaar heel slecht, maar gaat nog steeds uit van de man die het werk doet.
Wat is er moeilijk aan dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat ik die behoefte de laatste tijd niet/nauwelijks heb. En ik ben toch echt een man.quote:
10 inches dusquote:
Perfect voor Yv.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
Big Roy:
http://www.willie.nl/nmc/(...)istnl&r=SexpopBigRoy
Deze grote, handige, sterke klusjesman zorgt ervoor dat hij jou de hele avond zal plezieren met zijn 17,8cm lange penis. Deze lekkere loodgieter heeft ook nog eens borsthaar voor een extra vleugje mannelijkheid.
[ afbeelding ]
Bijna iedereen heeft een seksdrive, het is vooral de mate daarvan die verschilt vaak.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:38 schreef Harmankardon het volgende:
Mannen met een seksdrive moeten gewoon een vrouw zoeken die ook een seksdrive heeft, zijn er meer dan genoeg van. Wie overblijft heeft pech.
Deze Roy heeft wel haar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
Big Roy:
Deze grote, handige, sterke klusjesman zorgt ervoor dat hij jou de hele avond zal plezieren met zijn 17,8cm lange penis. Deze lekkere loodgieter heeft ook nog eens borsthaar voor een extra vleugje mannelijkheid.
[ afbeelding ]
een extra vleugje mannelijkheidquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
Big Roy:
[ afbeelding ]
Oh ja 7 inches dusquote:
Heb je niet liever de echte Roy?quote:
Size doesn't matter.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:41 schreef Harmankardon het volgende:
NL vrouwen hebben het in Europa best goed anders...
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt skills en ballen schijnbaar, dus voor jou niks gelukkig
Die andere is 1x aanschaffen plus een setje bandenplakspul.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet niet of de echte veel goedkoper is eigenlijk.
Rubbere Roy kan niet werken, de echte welquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet niet of de echte veel goedkoper is eigenlijk.
Depressie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik die behoefte de laatste tijd niet/nauwelijks heb. En ik ben toch echt een man.
Gewoon ductape tochquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Die andere is 1x aanschaffen plus een setje bandenplakspul.
Ik denk dat ik het hier mee eens ben.quote:
Ik heb het niet per se over micropenissen oid.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het niet per se over micropenissen oid.Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Die tellen ook mee dus size does matter blijkbaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het niet per se over micropenissen oid.Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
De meeste vrouwen die ik ken willen idd liever gemiddeld dan groot. Klein is weer een ander verhaal Het gaat toch om de man die eraan vastzit. Is bij vrouwen ook zo, seks is voornamelijk een mentale activiteit..quote:
quote:
Hm...quote:
Of iig heel slecht in de vel zitten, dan heb ik ook nauwelijks tot geen zin....quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het hier mee eens ben.
Als het maar in de 'normale range' valt toch. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan altijd nog je neusgat neuken. I heard that's a thing.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Die tellen ook mee dus size does matter blijkbaar.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan altijd nog je neusgat neuken. I heard that's a thing.
Of oogbal-likkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan altijd nog je neusgat neuken. I heard that's a thing.
Helpt dat met een micro penis dan?quote:
Schijnbaar iets met 2 duimen.quote:
Dat ga ik niet ontkennenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:45 schreef rival het volgende:
[..]
Of iig heel slecht in de vel zitten, dan heb ik ook nauwelijks tot geen zin....
Wat doet Kaneel met jou dan?quote:
Gister toevallig twee mannen in een aflevering van spuiten & slikken met 20 cm.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die ik ken willen idd liever gemiddeld dan groot. Klein is weer een ander verhaal Het gaat toch om de man die eraan vastzit. Is bij vrouwen ook zo, seks is voornamelijk een mentale activiteit..
is dat ook weer opgelost. Stoppen met vechten want size doesn't matter .... Slotje... klaarquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:47 schreef yats het volgende:
Opvallend dat in met name 'conflictgebieden' zoals het midden-oosten de lengte van de penis het laagste is. Zouden ze daarom iets proberen te bewijzen met al die oorlogen?
Een collega had ooit de theorie dat je als je besneden bent agressief wordtquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:47 schreef yats het volgende:
Opvallend dat in met name 'conflictgebieden' zoals het midden-oosten de lengte van de penis het laagste is. Zouden ze daarom iets proberen te bewijzen met al die oorlogen?
Celibaat leven.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het hier mee eens ben.
Tijn zet deze smiley erachter:quote:
Dat doe ik al een tijdje tijnquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Celibaat leven.wellicht iets voor Yats
Ik denk dat het gewoon een fetisj is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het komt uit Japan dus ik verwacht wel een bepaalde correlatie ja
Masturberen doe je dat?quote:
Vandaar ook trillend oogspiertjequote:Op woensdag 4 maart 2015 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens word ik een beetje moedeloos van dit verslag wat ik moet schrijven. Hopelijk valt alle stress na morgen van me af.
Oh, dan was ik nooit celibaat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Is het niet alleen celibaat als het vrijwillig is? Is het anders niet gewoon dikke vette pech?
Dat komt vast goedquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens word ik een beetje moedeloos van dit verslag wat ik moet schrijven. Hopelijk valt alle stress na morgen van me af.
De laatste paar weken niet. Maar dat deed ik sowieso al weinig aangezien ik daar weinig aan vind. Het is dat het soms even 'moet'.quote:
Misschien helpt het als iemand je oog likt. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vandaar ook trillend oogspiertje
Daar vandaag wonderbaarlijk genoeg geen last van.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vandaar ook trillend oogspiertje
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt vast goedJe hebt in ieder geval een leuk weekend voor de boeg om naar uit te kijken
Yats, serieus. What the fuck..quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste paar weken niet. Maar dat deed ik sowieso al weinig aangezien ik daar weinig aan vind. Het is dat het soms even 'moet'.
dan heeft dus iedereen pech.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Is het niet alleen celibaat als het vrijwillig is? Is het anders niet gewoon dikke vette pech?
Geen fuck dusquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien helpt het als iemand je oog likt. :$
Nee, geen fuck. Sorry, die was te makkelijk. Maar wat is er?quote:
Dat is geen celibaatquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt vast goedJe hebt in ieder geval een leuk weekend voor de boeg om naar uit te kijken
[..]
De laatste paar weken niet. Maar dat deed ik sowieso al weinig aangezien ik daar weinig aan vind. Het is dat het soms even 'moet'.
Net of jij nooit een aanbod hebt gehad?quote:
Als je een oogfetisj hebt? Net als een voetfetisj of oid. Mensen raken opgewonden van de vreemdste dingen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Bij een aantal fetisjes kan ik me wel iets voorstellen maar dit heeft echt 0,0 sexfactor
Ik mag hopen dat je die post al gierend achter je computer type, anders is er echt iets mis.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, geen fuck. Sorry, die was te makkelijk. Maar wat is er?
Kapsalon eten voelt wel bijna als seksuele handeling toch? :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dan was ik nooit celibaat.
Heb nooit een aanbod of mogelijkheid gehad tot seksuele handelingen de afgelopen jaren.
Volgens perro schijnbaar niet (aangezien ik ook onder iedereen val)quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Net of jij nooit een aanbod hebt gehad?
Nee, sorry. Ik ben er niet mee bezigquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je die post al gierend achter je computer type, anders is er echt iets mis.
Ja maar dat is perro, die loopt nu nog met een kerstmuts rond.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens perro schijnbaar niet (aangezien ik ook onder iedereen val)
Lekker warm, slimme man!quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat is perro, die loopt nu nog met een kerstmuts rond.
Da's ook weer zo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je een oogfetisj hebt? Net als een voetfetisj of oid. Mensen raken opgewonden van de vreemdste dingen.
Vooral moequote:
Dagelijks neem ik aan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens perro schijnbaar niet (aangezien ik ook onder iedereen val)
Ik ook.quote:
Zozo. Liefde laat zich niet beteugelen door afstand.quote:
Nogal. Ik denk nog wel eens terug aan de kapsalon die wij samen deelden. Dan zit mijn broek toch wel even strak.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kapsalon eten voelt wel bijna als seksuele handeling toch? :$
Gaan jullie nooit iets leuks doen met de huisgenoten? Daarvoor zit je toch samen in een huis o.a.quote:
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maak je wel tijd voor leuke dingen en zo?Met vrienden?
Pas maar op, je bevindt je op een hellend vlak.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nogal. Ik denk nog wel eens terug aan de kapsalon die wij samen deelden. Dan zit mijn broek toch wel even strak.
Nee, daarom wil ik ook verhuizen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gaan jullie nooit iets leuks doen met de huisgenoten? Daarvoor zit je toch samen in een huis o.a.
Heb je gewintersport toevallig?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ook.
Gebroken enkel is maar saai. Zit heel de dag thuis en kan mijn huis niet uit.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zozo. Liefde laat zich niet beteugelen door afstand.
Jaquote:
Mooie schoenen zijn geilquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat je je broek uittrekt en dan die schoenen weer aan
Wij gingen ook laatst, vriendin brak op de eerste 40 meter piste haar pols, hele eerste dag in het ziekenhuis gezeten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaEn dat was echt super
behalve dat ik dus op de laatste dag mijn enkel brak maarja
ja doe dan witte sportsokkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat je je broek uittrekt en dan die schoenen weer aan
Dat is wel zuur op de eerste dag. Bij mij was het gelukkig op de laatste dag. 2 uur voordat we sowieso zouden stoppen. En ik heb zelfs nog zelf naar beneden kunnen boarden (wat ze wel knap vonden in het ziekenhuis) En toen nog 14 uur in de bus gezeten en toen in Nederland toch maar even naar het ziekenhuis gegaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij gingen ook laatst, vriendin brak op de eerste 40 meter piste haar pols, hele eerste dag in het ziekenhuis gezeten.
Goed zo.quote:
Of gemengdquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hij speelt voor het andere team schat ik in
Eieren eet je toch alleen op zondagochtend met een leuke dame naast je? Maar nee, ik heb het er niet over.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed zo.Hoop dat je je ei kwijt kunt (verschrikkelijke uitdrukking) bij de mensen die dichtbij je staan.
Mweh, daar heb ik iets mindere herinneringen aan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:06 schreef yats het volgende:
[..]
Eieren eet je toch alleen op zondagochtend met een leuke dame naast je? Maar nee, ik heb het er niet over.
van het weekend wordt het mooi weer,wandelen en de zon op je huid kan al wonderen doen. Vitamientjesquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:06 schreef yats het volgende:
[..]
Eieren eet je toch alleen op zondagochtend met een leuke dame naast je? Maar nee, ik heb het er niet over.
Ik hou van de schoenen die ze bij ETQ verkopen. Maar ik ga geen 250 euro voor een paar sneakers betalenquote:
ja ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hij speelt voor het andere team schat ik in
Heb ik jou ei gegeven?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mweh, daar heb ik iets mindere herinneringen aan.![]()
Niet stilletjes kapot gaan.Ik weet dat het makkelijker is, maar niet doen.
Ik ben zaterdag de hele dag in Almelo. Need i say more?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van het weekend wordt het mooi weer,wandelen en de zon op je huid kan al wonderen doen. Vitamientjes
lente is coming
Zooooo wit ook, dat zou nog geen dag goed gaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou van de schoenen die ze bij ETQ verkopen. Maar ik ga geen 250 euro voor een paar sneakers betalen![]()
[ afbeelding ]
Nee, jouw ontbijtje was lief.quote:
Zo lang je dat echt meent zit het wel goed.quote:Ach, het komt wel weer goed
Ik heb geen idee?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik jou ei gegeven?![]()
Ach, het komt wel weer goed
[..]
Ik ben zaterdag de hele dag in Almelo. Need i say more?
Die bitches zijn leeeeeeluk, jonguh.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou van de schoenen die ze bij ETQ verkopen. Maar ik ga geen 250 euro voor een paar sneakers betalen![]()
[ afbeelding ]
ik vind deze gewoon niet zo mooi, ik zeg niet dat ik enkel sneakers bij mannen mooi vindquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mannen van 25+ die continu in sneakers lopen![]()
In de zomer als ik vrij ben ja, maar anders niet
Hoi.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mannen van 25+ die continu in sneakers lopen![]()
In de zomer als ik vrij ben ja, maar anders niet
Gelukkig, ik ben niet graag een slechte gastheerquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, jouw ontbijtje was lief.
[..]
Zo lang je dat echt meent zit het wel goed.
Ik ben tegenwoordig wat zuiniger...quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zooooo wit ook, dat zou nog geen dag goed gaan
Zeg dat danquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind deze gewoon niet zo mooi, ik zeg niet dat ik enkel sneakers bij mannen mooi vind
Dan heb ik ook geen sneakers aan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja en die is niet met alleen een boxershort aan
Mooi. Zorg goed voor jezelf in ieder geval.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet graag een slechte gastheer
Ik weet de redenen. Dat komt ooit wel goed
Ik wil graag een handtekening van Herman Finkersquote:
Ik vind mooi. Meer telt nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die bitches zijn leeeeeeluk, jonguh.
I will tryquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mooi. Zorg goed voor jezelf in ieder geval.
het weekend bestaat uit 2 dagenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil graag een handtekening van Herman Finkers
Nee, zonder gein, we gaan met wat vrienden naar het voetbal s'avonds maar de rest vond het een leuk idee om overdag eerst Almelo in te gaan. Iets zegt me dat we binnen 10 minuten na aankomst in de eerste kroeg die we vinden zitten.
Zater-fucking-feestdag en die andere, toch?quote:
My love ain't artificial :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zozo. Liefde laat zich niet beteugelen door afstand.
[..]
Nogal. Ik denk nog wel eens terug aan de kapsalon die wij samen deelden. Dan zit mijn broek toch wel even strak.
Herman Finkers vind ik wel echt een sympathieke man.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil graag een handtekening van Herman Finkers
En de rustdag jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zater-fucking-feestdag en die andere, toch?
Wtf is een onderbouwd pluspunt over vrouwenschoenen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:14 schreef Harmankardon het volgende:
Als man bij een date onderbouwde complimenten geven over de schoenen die de vrouw draagt is altijd dikke pluspunten.
ETQ.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:07 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is die ook, een keer mee in de kroeg gezeten en een vriend van me ging een weddenschap aan dat als hij hem aan het lachen kreeg binnen 1 minuut Herman een rondje gaf voor de hele kroeg, en anders zou mijn vriend betalen. Niet aan het lachen gekregen, toch een rondje gegevenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herman Finkers vind ik wel echt een sympathieke man.
lol, bij hoge hakken zou dat nog wel kunnen jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wtf is een onderbouwd pluspunt over vrouwenschoenen?
"ze laten je kont er mooi uitkomen" ?
Zondag sta ik waarschijnlijk langs een rugbyveld. Wel in het zonnetje, dat scheeltquote:
Schijnbaar nietquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herman Finkers vind ik wel echt een sympathieke man.
Dan kook of bak ik wel een eitje voor mezelfquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mweh, daar heb ik iets mindere herinneringen aan.![]()
Niet stilletjes kapot gaan.Ik weet dat het makkelijker is, maar niet doen.
Veel verder dan dat komt mijn schoenenkennis bij vrouwen niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, bij hoge hakken zou dat nog wel kunnen ja
Schoenen moeten altijd ergens bij passen, bijvoorbeeld kleur van de riem of handtas. Of ze komen terug in een bepaald motief van de jurk. Als je daarop let en dat aangeeft, wordt zeker gewaardeerd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wtf is een onderbouwd pluspunt over vrouwenschoenen?
"ze laten je kont er mooi uitkomen" ?
buitenlucht is goedquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zondag sta ik waarschijnlijk langs een rugbyveld. Wel in het zonnetje, dat scheelt
[..]
Schijnbaar niet
[..]Ik ook
Ah dat zijn leuke dingen!quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is die ook, een keer mee in de kroeg gezeten en een vriend van me ging een weddenschap aan dat als hij hem aan het lachen kreeg binnen 1 minuut Herman een rondje gaf voor de hele kroeg, en anders zou mijn vriend betalen. Niet aan het lachen gekregen, toch een rondje gegeven
Eitjes zijn wel lekker.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan kook of bak ik wel een eitje voor mezelf
gewoon de verschillende kleuren veters in de sneakersquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Schoenen moeten altijd ergens bij passen, bijvoorbeeld kleur van de riem of handtas. Of ze komen terug in een bepaald motief van de jurk. Als je daarop let en dat aangeeft, wordt zeker gewaardeerd.
Wauw. Eyeopener. Dat is shit die normaal als een boeing over mijn hoofd gaatquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Schoenen moeten altijd ergens bij passen, bijvoorbeeld kleur van de riem of handtas. Of ze komen terug in een bepaald motief van de jurk. Als je daarop let en dat aangeeft, wordt zeker gewaardeerd.
Ik snap wel dat jij bezet bent.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks aan jou is artificial. Slechte ondertitel.
Die ja, ook wel de voetbal/F1 dag genoemdquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:19 schreef rival het volgende:
[..]
De tering ik moet morgen weer werken het weekend is voorbij dag?
Metroseksueel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een homo die van vrouwen houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |