Depressie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik die behoefte de laatste tijd niet/nauwelijks heb. En ik ben toch echt een man.
Gewoon ductape tochquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Die andere is 1x aanschaffen plus een setje bandenplakspul.
Ik denk dat ik het hier mee eens ben.quote:
Ik heb het niet per se over micropenissen oid.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het niet per se over micropenissen oid.Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Die tellen ook mee dus size does matter blijkbaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het niet per se over micropenissen oid.Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
De meeste vrouwen die ik ken willen idd liever gemiddeld dan groot. Klein is weer een ander verhaal Het gaat toch om de man die eraan vastzit. Is bij vrouwen ook zo, seks is voornamelijk een mentale activiteit..quote:
quote:
Hm...quote:
Of iig heel slecht in de vel zitten, dan heb ik ook nauwelijks tot geen zin....quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het hier mee eens ben.
Als het maar in de 'normale range' valt toch. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan altijd nog je neusgat neuken. I heard that's a thing.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Die tellen ook mee dus size does matter blijkbaar.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan altijd nog je neusgat neuken. I heard that's a thing.
Of oogbal-likkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan altijd nog je neusgat neuken. I heard that's a thing.
Helpt dat met een micro penis dan?quote:
Schijnbaar iets met 2 duimen.quote:
Dat ga ik niet ontkennenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:45 schreef rival het volgende:
[..]
Of iig heel slecht in de vel zitten, dan heb ik ook nauwelijks tot geen zin....
Wat doet Kaneel met jou dan?quote:
Gister toevallig twee mannen in een aflevering van spuiten & slikken met 20 cm.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die ik ken willen idd liever gemiddeld dan groot. Klein is weer een ander verhaal Het gaat toch om de man die eraan vastzit. Is bij vrouwen ook zo, seks is voornamelijk een mentale activiteit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |