Is toch maar een tijdelijk project?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:48 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo moe.En nu is er besloten dat we meer uren moeten gaan maken.
Op tijd je bedje in en niet vozen onder de dekensquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:48 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo moe.En nu is er besloten dat we meer uren moeten gaan maken.
Oh dat is best wel heftig zo ineens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar nu gaan we naar 10 uur per dag.
Ik slaap elke dag al om 9 uur ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op tijd je bedje in en niet vozen onder de dekens
Ja, ze zijn bang dat we de deadline anders niet halen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch maar een tijdelijk project?
En dat moet ineens eerder afzijn?
Goedzo... en 10 uur is veel zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik slaap elke dag al om 9 uur ofzo.
[..]
Ja, ze zijn bang dat we de deadline anders niet halen.Of nouja, één van de collega's is daar bang voor en die heeft maar gewoon aangevraagd of we meer uren mochten maken. Zonder het met de rest te overleggen.
Leuke collegaquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze zijn bang dat we de deadline anders niet halen.Of nouja, één van de collega's is daar bang voor en die heeft maar gewoon aangevraagd of we meer uren mochten maken. Zonder het met de rest te overleggen.
Wat aardigquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Das niks joh, vandaag ook gedaan. Gisteren langer.quote:
Ja, ik moest al wennen aan de 8 uur, maar nu gaat het wel echt veel worden. Sowieso omdat dat constant bellen ook wel een beetje uitputtend is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is best wel heftig zo ineens.
Hoi hoiquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
Vertelde mijn moeder dat er nu een nieuwe jongen in de kamer naast mij woont. Deze jongen heeft een Arabische naam. Moeder vraagt vervolgens of het een bootvluchteling is.
Goed idee ...Waar koop je die wegwerpovenschaaltjes? en heb je er dan nog iets van plastic om?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al gegeten.Mexicaanse ovenschotel.
Ik heb dit weekend chili con carne in wegwerp ovenschaaltjes ingevroren. Met wat nacho's en kaas in de oven gooien.En dan met wat crème fraîche en guacamole erbij.
Geen zin om te koken.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
Vertelde mijn moeder dat er nu een nieuwe jongen in de kamer naast mij woont. Deze jongen heeft een Arabische naam. Moeder vraagt vervolgens of het een bootvluchteling is.
Nee, ik ga zo Gotham, Walking Dead en Exodus kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:00 schreef -Engel- het volgende:
Is iedereen eten?
Behalve ET want die ging douchen
Jouw moederquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
Exodus de film of is dat ook een serie?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo Gotham, Walking Dead en Exodus kijken.
In van die (turkse) budgetstores vaak, op de markt hebben ze hier ook. Maar volgens mij vooral omdat veel buitenlanders ze gebruiken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:05 schreef -Engel- het volgende:
Goed idee ...Waar koop je die wegwerpovenschaaltjes? en heb je er dan nog iets van plastic om?
De film met Christian Balequote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Exodus de film of is dat ook een serie?
Heb je ook foto's van die chili?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al gegeten.Mexicaanse ovenschotel.
Ik heb dit weekend chili con carne in wegwerp ovenschaaltjes ingevroren. Met wat nacho's en kaas in de oven gooien.En dan met wat crème fraîche en guacamole erbij.
Geen zin om te koken.
Nee, ik was even niet zo vrolijk en wilde gewoon eten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van die chili?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |