Nou, UvA is een bitch, draait te veel om rendement en ik vind dat kleine studies behouden moeten worden, ook al is geneeskunde enzo veel winstmakender. Verder vind ik het machtig interessant, na tienen is er legal talk enzo. Beetje mensen ontmoetenquote:
Je wilt dus studeren nóg duurder maken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, UvA is een bitch, draait te veel om rendement en ik vind dat kleine studies behouden moeten worden, ook al is geneeskunde enzo veel winstmakender. Verder vind ik het machtig interessant, na tienen is er legal talk enzo. Beetje mensen ontmoeten
Maakt dat vrouwelijker ja?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, vrouwen die zichzelf niet zo serieus nemen en daardoor des te vrouwelijker zijn.
Maar zelf zou je waarschijnlijk de keuze voor een niet rendabele opleiding ook niet maken, omdat het simpelweg voor niemand, zowel universiteit als studenten, iets oplevert.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, UvA is een bitch, draait te veel om rendement en ik vind dat kleine studies behouden moeten worden, ook al is geneeskunde enzo veel winstmakender. Verder vind ik het machtig interessant, na tienen is er legal talk enzo. Beetje mensen ontmoeten
ik vind niet dat we bepaalde kennis zo moeten laten vergaan vanwege rendement. Ik vind het dat niet waard. En vooral hoe de UvA er op reageerde, bah. Dat debat sloeg ook helemaal nergens opquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar zelf zou je waarschijnlijk de keuze voor een niet rendabele opleiding ook niet maken, omdat het simpelweg voor niemand, zowel universiteit als studenten, iets oplevert.
Ik snap niet dat mensen zoveel moeite hebben met kennisinstituten zien in het licht van maatschappelijke (en dat wil hoofdzakelijk zeggen financiele) relevantie.
Is ook een onderdeel van de toegankelijkheid voor iedereen.
Studeren is in absolute termen weliswaar duur te noemen, maar als je het sec beschouwt als een financiële investering dan is het rendement door de boot genomen uitstekend.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt dus studeren nóg duurder maken?
In andere delen van de wereld worden die opleidingen nog wel aangeboden. Kennis is tegenwoordig globaal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik vind niet dat we bepaalde kennis zo moeten laten vergaan vanwege rendement. Ik vind het dat niet waard. En vooral hoe de UvA er op reageerde, bah. Dat debat sloeg ook helemaal nergens op
Dat wel. Het probleem is natuurlijk dat veel mensen het te duur vinden worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Studeren is in absolute termen weliswaar duur te noemen, maar als je het sec beschouwt als een financiële investering dan is het rendement door de boot genomen uitstekend.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi ik ben dik en dus aantrekkelijk. Bam
Ik ben ook erg gezellig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:33 schreef artelligence het volgende:
Als ik een vrouw zou zijn, zou ik een lekker ding zijn. Nu ben ik een man en alsnog een lekker ding![]()
Overigens vrouwen met humorvolle zelfspot en sarcasme
van pruimen ga je goed poepen dus dat is goed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet minder vreetzak worden, kan nu niet van de gedroogde pruimen afbijven.
Ja, daarom kocht ik ze, wil snel dat heerlijke gevoel weer ervaren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van pruimen ga je goed poepen dus dat is goed.
thee en vozen gaan niet samen. Linke soepquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vozen onder dekentjes met thee erbij? Geen idee eigenlijk.
Ah, ervaringsdeskundige. Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thee en vozen gaan niet samen. Linke soep
Je had toch al fulltime?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:48 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo moe.En nu is er besloten dat we meer uren moeten gaan maken.
Is toch maar een tijdelijk project?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:48 schreef Myraela het volgende:
Op tijd je bedje in en niet vozen onder de dekensquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:48 schreef Myraela het volgende:
Oh dat is best wel heftig zo ineens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar nu gaan we naar 10 uur per dag.
Ik slaap elke dag al om 9 uur ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op tijd je bedje in en niet vozen onder de dekens
Ja, ze zijn bang dat we de deadline anders niet halen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch maar een tijdelijk project?
En dat moet ineens eerder afzijn?
Goedzo... en 10 uur is veel zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik slaap elke dag al om 9 uur ofzo.
[..]
Ja, ze zijn bang dat we de deadline anders niet halen.Of nouja, één van de collega's is daar bang voor en die heeft maar gewoon aangevraagd of we meer uren mochten maken. Zonder het met de rest te overleggen.
Leuke collegaquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze zijn bang dat we de deadline anders niet halen.Of nouja, één van de collega's is daar bang voor en die heeft maar gewoon aangevraagd of we meer uren mochten maken. Zonder het met de rest te overleggen.
Wat aardigquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Das niks joh, vandaag ook gedaan. Gisteren langer.quote:
Ja, ik moest al wennen aan de 8 uur, maar nu gaat het wel echt veel worden. Sowieso omdat dat constant bellen ook wel een beetje uitputtend is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is best wel heftig zo ineens.
Hoi hoiquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
Vertelde mijn moeder dat er nu een nieuwe jongen in de kamer naast mij woont. Deze jongen heeft een Arabische naam. Moeder vraagt vervolgens of het een bootvluchteling is.
Goed idee ...Waar koop je die wegwerpovenschaaltjes? en heb je er dan nog iets van plastic om?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al gegeten.Mexicaanse ovenschotel.
Ik heb dit weekend chili con carne in wegwerp ovenschaaltjes ingevroren. Met wat nacho's en kaas in de oven gooien.En dan met wat crème fraîche en guacamole erbij.
Geen zin om te koken.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
Vertelde mijn moeder dat er nu een nieuwe jongen in de kamer naast mij woont. Deze jongen heeft een Arabische naam. Moeder vraagt vervolgens of het een bootvluchteling is.
Nee, ik ga zo Gotham, Walking Dead en Exodus kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:00 schreef -Engel- het volgende:
Is iedereen eten?
Behalve ET want die ging douchen
Jouw moederquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
Exodus de film of is dat ook een serie?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo Gotham, Walking Dead en Exodus kijken.
In van die (turkse) budgetstores vaak, op de markt hebben ze hier ook. Maar volgens mij vooral omdat veel buitenlanders ze gebruiken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:05 schreef -Engel- het volgende:
Goed idee ...Waar koop je die wegwerpovenschaaltjes? en heb je er dan nog iets van plastic om?
De film met Christian Balequote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Exodus de film of is dat ook een serie?
Heb je ook foto's van die chili?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al gegeten.Mexicaanse ovenschotel.
Ik heb dit weekend chili con carne in wegwerp ovenschaaltjes ingevroren. Met wat nacho's en kaas in de oven gooien.En dan met wat crème fraîche en guacamole erbij.
Geen zin om te koken.
Nee, ik was even niet zo vrolijk en wilde gewoon eten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van die chili?
Ze moest 5 minuten met de auto wachten toen ze langs het AZC naar haar werk reed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw moeder
Wat zei ze nou gisteren over een neger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
op zoek naar zo'n winkel in de buurt die die dingen verkooptquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:08 schreef Myraela het volgende:
Oh en geen plastic, er zit gewoon een deksel bij, met één kant aluminium en één kant karton zodat je erop kan schrijven. Ideaal.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef FrauMilena het volgende:
Soort van BB spoiler season 3 finaleoneee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik was even niet zo vrolijk en wilde gewoon eten.
Ik denk dat ik erg om jouw moeder kan lachen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze moest 5 minuten met de auto wachten toen ze langs het AZC naar haar werk reed.
Allemaal uitspraken over overstekend wild en voorjaarstrek enzo.
Ik ze nu bij de AH ook, maar 2 euro voor 3 stuks. Dan begint het wel een beetje duur te worden. Volgens mij betaalde ik een euro voor 10.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
op zoek naar zo'n winkel in de buurt die die dingen verkoopt
Ze doet zich waarschijnlijk heel correct voor, pas later komt haar ware aard naar boven. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik erg om jouw moeder kan lachen.
Dat laatste is beter...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ze nu bij de AH ook, maar 2 euro voor 3 stuks. Dan begint het wel een beetje duur te worden. Volgens mij betaalde ik een euro voor 10.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef FrauMilena het volgende:
Soort van BB spoiler season 3 finaleIk had zoveel medelijden met hem de hele serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |