Nou, UvA is een bitch, draait te veel om rendement en ik vind dat kleine studies behouden moeten worden, ook al is geneeskunde enzo veel winstmakender. Verder vind ik het machtig interessant, na tienen is er legal talk enzo. Beetje mensen ontmoetenquote:
Je wilt dus studeren nóg duurder maken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, UvA is een bitch, draait te veel om rendement en ik vind dat kleine studies behouden moeten worden, ook al is geneeskunde enzo veel winstmakender. Verder vind ik het machtig interessant, na tienen is er legal talk enzo. Beetje mensen ontmoeten
Maakt dat vrouwelijker ja?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, vrouwen die zichzelf niet zo serieus nemen en daardoor des te vrouwelijker zijn.
Maar zelf zou je waarschijnlijk de keuze voor een niet rendabele opleiding ook niet maken, omdat het simpelweg voor niemand, zowel universiteit als studenten, iets oplevert.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, UvA is een bitch, draait te veel om rendement en ik vind dat kleine studies behouden moeten worden, ook al is geneeskunde enzo veel winstmakender. Verder vind ik het machtig interessant, na tienen is er legal talk enzo. Beetje mensen ontmoeten
ik vind niet dat we bepaalde kennis zo moeten laten vergaan vanwege rendement. Ik vind het dat niet waard. En vooral hoe de UvA er op reageerde, bah. Dat debat sloeg ook helemaal nergens opquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar zelf zou je waarschijnlijk de keuze voor een niet rendabele opleiding ook niet maken, omdat het simpelweg voor niemand, zowel universiteit als studenten, iets oplevert.
Ik snap niet dat mensen zoveel moeite hebben met kennisinstituten zien in het licht van maatschappelijke (en dat wil hoofdzakelijk zeggen financiele) relevantie.
Is ook een onderdeel van de toegankelijkheid voor iedereen.
Studeren is in absolute termen weliswaar duur te noemen, maar als je het sec beschouwt als een financiële investering dan is het rendement door de boot genomen uitstekend.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt dus studeren nóg duurder maken?
In andere delen van de wereld worden die opleidingen nog wel aangeboden. Kennis is tegenwoordig globaal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik vind niet dat we bepaalde kennis zo moeten laten vergaan vanwege rendement. Ik vind het dat niet waard. En vooral hoe de UvA er op reageerde, bah. Dat debat sloeg ook helemaal nergens op
Dat wel. Het probleem is natuurlijk dat veel mensen het te duur vinden worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Studeren is in absolute termen weliswaar duur te noemen, maar als je het sec beschouwt als een financiële investering dan is het rendement door de boot genomen uitstekend.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi ik ben dik en dus aantrekkelijk. Bam
Ik ben ook erg gezellig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:33 schreef artelligence het volgende:
Als ik een vrouw zou zijn, zou ik een lekker ding zijn. Nu ben ik een man en alsnog een lekker ding![]()
Overigens vrouwen met humorvolle zelfspot en sarcasme
van pruimen ga je goed poepen dus dat is goed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet minder vreetzak worden, kan nu niet van de gedroogde pruimen afbijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |