Yes. En feestjes in club Air waar alle hippe kutjes komenquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet iemand dat RUMAG een kledingmerk is die dit soort semi diepe teksten als goedkope reclame gebruikt?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou er ook van.
zeg regelmatig tegen de jongens hier: als ik gemekker wil horen koop ik wel een geit.
Eten is klaar. Even nommen
Vrijdag hebben ze weer een feestje, ik zou zeggen; gaan!quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:36 schreef rival het volgende:
[..]
Yes. En feestjes in club Air waar alle hippe kutjes komen
Dat kan ik overal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vrijdag hebben ze weer een feestje, ik zou zeggen; gaan!![]()
Ik denk dat je daar wel makkelijk kan scoren..
Geen enkele grap is nieuw... Maar ik vind wel dat ze het zo goed hebben aangepakt... Slimme actiequote:Op woensdag 4 maart 2015 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moest ik ook vet hard om lachen. Ik vind mooi
Vervang 'ex' door 'schoonmoeder' en je hebt een hele oude grapquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moest ik ook vet hard om lachen. Ik vind mooi
Moet je hier om lachen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik geen humor heb jongens. :$
quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:40 schreef rival het volgende:
[..]
Geen enkele grap is nieuw... Maar ik vind wel dat ze het zo goed hebben aangepakt... Slimme actie
Geloof ik direct. Maakt ze niet minder grappig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vervang 'ex' door 'schoonmoeder' en je hebt een hele oude grap
Huilen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je hier om lachen?
[ afbeelding ]
*lacht zich dood*quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je hier om lachen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |