Dat virus maken hoeft niet meer want daar loop ik al een weekje mee rondquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:32 schreef Californium het volgende:
Damn. Hongerdadelijk na presentatie even langs de V&D want geen zin in kantinevoer van vandaag. Daarna nog even wat dna tjes meten, virus maken, administratie doen
. Productiviteit
Het is echt zo. hij legt uit waardoor het verschil er is. en dan is het ineens stilquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Sex feedback.
Ja, maar daar kunnen mijn cellen niets mee hè!quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat virus maken hoeft niet meer want daar loop ik al een weekje mee rond
Misschien heb ik wel een heel speciaal virus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, maar daar kunnen mijn cellen niets mee hè!
Vooral jammer dat de feedback die in eerste instantie (wellicht niet goed verwoord) bedoeld werd totaal genegeerd wordtquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Dat ja iets met koeien en een sloot
Okquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga vannacht in het maagdenhuis zitten
Gezellig samen met Ara?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weet iemand dat RUMAG een kledingmerk is die dit soort semi diepe teksten als goedkope reclame gebruikt?quote:
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet iemand dat RUMAG een kledingmerk is die dit soort semi diepe teksten als goedkope reclame gebruikt?
Yes. Kunnen ze nog wel grappig zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet iemand dat RUMAG een kledingmerk is die dit soort semi diepe teksten als goedkope reclame gebruikt?
Ik vind mooiquote:
Lekker recalcitrant zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hou er ook van.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind mooiNet als vele andere teksten van RUMAG. Heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |